mainokset niin sekavia, ettei niistä ota mikään selvää. Ja Prisman TV-mainoksissa tämä sama ukon horisko joka puheillaan vähentää ostohalukkuutta "kävin amerikassa " miten tämä ukko saa olla vuodesta toiseen mainoksissa, onko jollekin päättäjälle sukua vai ???
s-kaupan mainonta
4
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuhansia tuotteita alennettu mutta tuhansien tuotteiden hintaa salaa nostettu. Keikkein aikojen kusetus. Jos alennetaan niin miksi cittarin kauppias kehuu olevansa miljonääri huijari sanon minä.
- Anonyymi00002
Kävin Prismassa. Jauheliha oli loppu. Eräs toinenkin perustuote oli loppu. Hyllyt olivat puolityhjiä ja koko kauppa nuhruinen kuin zombiapokalypsin aikaan. Jätin ostoskärryn käytävälle ja totesin myyjälle, että menen Lidliin koska te sitä nykyään mainostatte ”Prisma selection, Lidl prices.”
- Anonyymi00003
S-ryhmän sekavat mainokset kuvaavat hyvin kaupparyhmän sekavaa toimintaa muutenkin. Hinnat ovat nouseet, hedelmät on huonolaatuisia ja työntekijät eivät pysy talossa, mikä kielii huonosta johtamisesta. Tutut nuoret kertovat huonosta kohtelusta kesätöissä.
S-ryhmällä on alkamassa alamäki, jos eivät saa ryhtiä toimintaansa. - Anonyymi00004
Johan on tuulesta temmattu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594