Iloisena kuljin kartanoni länsisiivestä eteläpäätyyn hakemaan huikopalaa. Pahus kun liukastuin ja löin pääni 79 vuotta vanhaan teräsbetoniin. Betoni mureni.
Kuitenkin myöhemmin huomasin päässäni olevan kuhmu ja iso sellainen. Nytkö kuolen?
>simiti<
Hirmu kuhmu tuli äsken päähän
53
313
Vastaukset
- Anonyymi00001
esineisiin törmääminen yön pimeydessäon melko tyypillistä...
ja unissaan jotain taisteluja voi olla, kuin itse niin.. kauhuelokuvat Dario Argento, ja UFO-juttujakin.. taistelee jotain hirviöitä vastaan unissaan.. - Anonyymi00002
Tasota lavetilla.
- Anonyymi00003
Ehkä, ehkä et.
Riippuu siitä, tuliko verenvuotoa aivoihin. Lievä aivovaurio saattaa tulla joka tapauksessa.
Että sinne vaan päivystykseen jonottelemaan.- Anonyymi00004
Lievästä aivovauriosta väliä, ku vakavampi näyttää jo ennestäänki olevan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luulit vittuilevasi. Mutta mönkijjäonnettumeessa sain tosiaan aivovaurion. Mikä sun syysi on
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luulit vittuilevasi. Mutta mönkijjäonnettumeessa sain tosiaan aivovaurion. Mikä sun syysi on
No se nyt vaan on syntymästään vittumainen, tuo "lievästä aivovauriosta väliä"-tyyppi.
- Anonyymi00013
Päinvastoin. En tarvi teiänkaltasia taustapiruikseni. Ja olen nainen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Umpijuntti kuvittelee että joku sanoi häntä mieheksi. Lueppas vajakki viestit uudelleen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin eli edelleen tällä mister simitillä, eli yhdellä palstaäijän alter egoista vai jollain muulla, joka ikäänkuin tunnistelee tätäkin illustraatiota päin sanonko mitä? Jaksamisia studioon.
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
No se nyt vaan on syntymästään vittumainen, tuo "lievästä aivovauriosta väliä"-tyyppi.
Voi, juuri sinuako tämä ukkeli sitten kiusaa ja miten jos sopii kysyä?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Umpijuntti kuvittelee että joku sanoi häntä mieheksi. Lueppas vajakki viestit uudelleen.
Vittunaama kirjoittaa teiän... ikä mahtaa olla 12 vuotta ja salaa äiskän koneella.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
No etkä ole. On palstaäijä varsin huvittavaa, että yrität vetää tätä showtasi nk muuntumalla naiseksi kesken muminan myös sellaisten kerrrontojen yhteydessä joista käy täysin selvästi ilmi se, että olet mies ja sellaisena myös tuot itseäsi esiin, otetaa esimerkkinä larppaushahmosi mustasusi, minkä ympärillä pyörinyt kohu oli harvinaisen typerryttävää seurattavaa tästä viisikymppinen stevarimies- taustatarinasta hualimatta. Säälittävää. Tee.
- Anonyymi00006
Noinhan voi käydä niillekin, joille trk:sta luvataan soittaa kerran tai mahdollisimman pian.
Suomalaiset ovat himassa sukkasiltaan.
No, en kerennyt vastata tänään, koska olin suihkuun menossa nakupelle-eevan puvussa.
Suokentelin sitten hervottomana ympäriinsä etsien salongeissa kännykkää.
Ihan oli sälekaihtimet auki.
Ilman sukkia. Nihkeät jalkapohjat tarjoavat kitkan pikakiitäjälle.
Vilma
Montako vakuutustapaturmaa sattuu. Lennät nurin aortta repeää tai noin, että lyöt pääsi pöytään.
Eli otetaanko tapaturmariskit huomioon verorahapalvelijoiden puolelta? - Anonyymi00007
Suojentelu = syöksentely
- Anonyymi00008
Syöksynsuun Leirikeskus. "Heil Kampf". ;)
- Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
Syöksynsuun Leirikeskus. "Heil Kampf". ;)
Tuotko tässä sarjakuva/animaatiosankari siis keskeisiä elämänarvoja tai idolisointejasi esiin? Jatka ihmees samaan malliin
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuotko tässä sarjakuva/animaatiosankari siis keskeisiä elämänarvoja tai idolisointejasi esiin? Jatka ihmees samaan malliin
Oliko tämä siis se josta mainittiin männä päivänä saman simitikerronnan alla, että sillä vähän ikäänkuin fiiraa?
- Anonyymi00034
Suojatyöskentely? Parempi etten tuumaa tätä nyt sen enempää😏
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Suojatyöskentely? Parempi etten tuumaa tätä nyt sen enempää😏
Teeskentely?
Juoksentelu. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Teeskentely?
Juoksentelu.Tekokommentteja ymmärtämättömiltä?
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Teeskentely?
Juoksentelu.In matter of speaking
- Anonyymi00045
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oliko tämä siis se josta mainittiin männä päivänä saman simitikerronnan alla, että sillä vähän ikäänkuin fiiraa?
På svenska. Fira = viettää, rellestää?
Anonyymitön nimittely? - Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
På svenska. Fira = viettää, rellestää?
Anonyymitön nimittely?Minkä ikinä koet agendaasi parhaiten ajavan👍
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Minkä ikinä koet agendaasi parhaiten ajavan👍
Agenda? Kommentti ei ole agenda.
Entä itse? Agendasi? Teilaaminen? Mitätöinti? Vainoaminen?
Kait se sinunlauseltasi käy.
Vilma
- Anonyymi00009
ei kannata hiiviskellä yön pimeydessä ulkonakaan, joku hullu Klan-ihminen asmpuu poliisikoiran susihauleilla ja naaman palasiksi poliisilta joka taluttaa, luullen rosvoksi.
- Anonyymi00028
Aivan aloittajaäijä, kyseessä olisi siis joku identiteettikriisin tapainen kun kukaan ei tiedä enää ketä hän on?
- Anonyymi00011
Saattaisi olla jos tarinassasi oli edes jotain perää
- Anonyymi00014
Noh en todista epäilyäsi. Mutta väitän edelleen, että iso kuhmu tuli.
>simiti< - Anonyymi00029
Onko sinulla jokin erityinen syy mietiskellä tämän herra simitin tai kenenkään suhteen onko tarinassa perää? Ehkä kannattaisi soveltaa tätä ideaa vaikka sinne ulkomaailmaan
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Onko sinulla jokin erityinen syy mietiskellä tämän herra simitin tai kenenkään suhteen onko tarinassa perää? Ehkä kannattaisi soveltaa tätä ideaa vaikka sinne ulkomaailmaan
Olen kuullut tarinoita, joita minulla ei ole mitään syytä epäillä. Sehän voi olla lähes uskonnollinen kokemus. Lisäys👍
Sulta ei kyllä mielikuvitusta puutu. 😁
- Anonyymi00015
Noojoo. Joskus elo on jännää. Voisin kertoa muutakin mutta antaa olla.
>simiti< Anonyymi00015 kirjoitti:
Noojoo. Joskus elo on jännää. Voisin kertoa muutakin mutta antaa olla.
>simiti<Mielelläänhän näitä sun tarinoita lukee.
- Anonyymi00030
Mu5tasydän kirjoitti:
Mielelläänhän näitä sun tarinoita lukee.
Mistä syystä palstasetä, eli aloittaja tarvitset nimenomaan tällaisen kirjautuneen hahmon kehumaan omia tekstejä?
- Anonyymi00046
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mistä syystä palstasetä, eli aloittaja tarvitset nimenomaan tällaisen kirjautuneen hahmon kehumaan omia tekstejä?
Mistä syystä sinä metsästät moitittavia?
- Anonyymi00016
Tais olla ennemminki takatukka ku betoni.
- Anonyymi00031
Onko mulletit muotia taas? Sivusta
Taitaa olla vanha talo, kun murenee kumipallon osumasta. 😅
- Anonyymi00019
Tämä. Nyt ryhdyin hihittelemään. Jos en oikeasti olisi aikoinaan saanut fyysistä aivovamma, niin pahoittaisin mieleni.
Mutta välillä on ihan hyvä osata nauraa itselleenkin. Ja sitä itselleen nauramista muuten riittää.
>simiti< Anonyymi00019 kirjoitti:
Tämä. Nyt ryhdyin hihittelemään. Jos en oikeasti olisi aikoinaan saanut fyysistä aivovamma, niin pahoittaisin mieleni.
Mutta välillä on ihan hyvä osata nauraa itselleenkin. Ja sitä itselleen nauramista muuten riittää.
>simiti<Hiukan on joustoa ollut, kun mureni seinä eikä pää. Juu, ei kaikesta kannata suuttua. Kiva höröttää muitten mukana itselleenkin. Silleen oppii relaamaan, kun osaa nauraa itselleenkin eikä vain muille. 😅
- Anonyymi00038
Jasu2025 kirjoitti:
Hiukan on joustoa ollut, kun mureni seinä eikä pää. Juu, ei kaikesta kannata suuttua. Kiva höröttää muitten mukana itselleenkin. Silleen oppii relaamaan, kun osaa nauraa itselleenkin eikä vain muille. 😅
Muistan kun hirmu wanha isäni etsi silmälasejaan. Yritin hienovaraisesti osoittaa nenääni. Lopulta hän kokeili josko ne ovatkin jo päässä.
Voi sitä hihittelyä, kun nauroi itselleen. Itsekin kerran odottelin kahvin valmistumista. Puolen tunnin kuluttua muistin painaa virtakytkimestä mokoman kahvinuuttimen päälle.
>simiti< Anonyymi00038 kirjoitti:
Muistan kun hirmu wanha isäni etsi silmälasejaan. Yritin hienovaraisesti osoittaa nenääni. Lopulta hän kokeili josko ne ovatkin jo päässä.
Voi sitä hihittelyä, kun nauroi itselleen. Itsekin kerran odottelin kahvin valmistumista. Puolen tunnin kuluttua muistin painaa virtakytkimestä mokoman kahvinuuttimen päälle.
>simiti<Samoja on tapahtunu mullekin, lasit on silmillä ja etsin niitä pitkin kotia tai kahvinkeittimen johto on irti ja olen kovasti keittävinäni kaffia.
Itseäni ehkä eniten on naurattanut se, että olen vetänyt ovea kiinni vaikka pääni on vielä oven välissä kun puhun toiselle samalla. 😂
Unohtu, että mulla on pääkin.Jasu2025 kirjoitti:
Samoja on tapahtunu mullekin, lasit on silmillä ja etsin niitä pitkin kotia tai kahvinkeittimen johto on irti ja olen kovasti keittävinäni kaffia.
Itseäni ehkä eniten on naurattanut se, että olen vetänyt ovea kiinni vaikka pääni on vielä oven välissä kun puhun toiselle samalla. 😂
Unohtu, että mulla on pääkin.Välillä on jalkakin pään sijasta jääny auton oven väliin. Unohtu ottaa jalka autoon kun vetää jo ovea kiinni.
Jasu2025 kirjoitti:
Välillä on jalkakin pään sijasta jääny auton oven väliin. Unohtu ottaa jalka autoon kun vetää jo ovea kiinni.
Ettei minullakaan ihan kaikki ole päässä reilassa ja skutsissa. 😆
- Anonyymi00043
Jasu2025 kirjoitti:
Ettei minullakaan ihan kaikki ole päässä reilassa ja skutsissa. 😆
Niin. Joskus tuntuu, että touhutaan ihan ilman päätä. Hirmuna on tapahtunut kaikkea, mille voi nauraa jälkeenpäin.
>simiti< Anonyymi00043 kirjoitti:
Niin. Joskus tuntuu, että touhutaan ihan ilman päätä. Hirmuna on tapahtunut kaikkea, mille voi nauraa jälkeenpäin.
>simiti<Se on aina plussaa, kun osaa nauraa. Itse heitin marsun vahingossa takvella ulos likaisten marsujen tekstiilien mukana. Ehti olla pari tuntia ulkona, kunnes muksu huomasi että yksi puuttuu. Sieltä se löytyi vällyjen välistä ja oli ihan ok. Ei edes vilustunut kun nollakeli. Minua kyllä kalvoi kauhea vahinko. Menin avaa kesken siivouksen ulko-oven ja marsu oli menny petivaatteisiin mitkä oli rullalla karsinassa. En tarkistanu uudelleen vaan heitin ulos marsuineen. 😑
Onneksi ei kuollut olis voinu niinkin käydä.Jasu2025 kirjoitti:
Se on aina plussaa, kun osaa nauraa. Itse heitin marsun vahingossa takvella ulos likaisten marsujen tekstiilien mukana. Ehti olla pari tuntia ulkona, kunnes muksu huomasi että yksi puuttuu. Sieltä se löytyi vällyjen välistä ja oli ihan ok. Ei edes vilustunut kun nollakeli. Minua kyllä kalvoi kauhea vahinko. Menin avaa kesken siivouksen ulko-oven ja marsu oli menny petivaatteisiin mitkä oli rullalla karsinassa. En tarkistanu uudelleen vaan heitin ulos marsuineen. 😑
Onneksi ei kuollut olis voinu niinkin käydä.Säpsähtelin hereille muutamana seuraavana yönä, kun mieleen tuli se mitä olis voinut pahimmillaan käydä pahan mokani myötä marsulle. Hirveä tunne. Hirveä moka.
- Anonyymi00017
ajattelitko mennä ottamaan kuvia sieltä, mene ihmeessä joa ehdit juttuja..
jänniä paikkojakin jotkin....- Anonyymi00032
Joo päivystäkää kaikki älykääpiöt ikkunoissa ku viimistä päivää, sehän saattaa ollakin niin
- Anonyymi00023
Olisit pyytänyt hovimestaria tuomaan huikopalat ja konjakit.
- Anonyymi00039
Pahus kun en tuota tajunnut. Sitäpaitsi palvelusväellä oli pidro kesken.
>simiti<
- Anonyymi00025
minä näin joskus sellaisen vanhan kellarin minne jos putoaa niin ei ulospääsyä ole, kuin joku niin kauhuelokuvien joku pedofiiilin putka-kuoppa.
- Anonyymi00040
amerikkaliset ja autot, niin joku Volvo on luksusta heille, eurooppalainen siis no niin heillä on Dodgella on hyviä tehokkaita RAM.Heavy Duty, ja muitakin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3504057Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283620Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku72345- 1121724
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181688Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241369Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei71258Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1181068Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481010Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79895