On ollut kyllä koko talven kauppapaikan hedelmä - ja vihannesosaston tarjonta ala-arvoista. Jos vertaa naapurikauppoihin niin täyttä kompostijätettä. Esim Lidlissä ei ikikuuna päivänä päästettäisi hyllyille samaa roskaa mitä kauppapaikassa on myyty viimeiset kaksi kuukautta. Vieläpä kalliimmalla.Tomaatit puoliksi pilaantuneita, kurkut vaalean vihreitä, jotka kilpailijoilla olisi jo jätekontissa. Ihme, että tämmöiseen on varaa. Laatu romahti Pekan jälkeen.
Kauppapaikan "hevi"-osasto
14
368
Vastaukset
- Anonyymi00002
Käyppä joku kerta selevinpäin kattomassa, niin näet samoin ku me muutkin. Laadukas on tarjonta
- Anonyymi00012
niin toisessa kaupassa
- Anonyymi00003
Ei ole perää tuossa väitteessä , hyviä on olleet mitä olen ostanut ,ei Lidlissäkään ole sen kummempia eikä Uitossa
- Anonyymi00013
oletkin sika syöt biojätettä
- Anonyymi00004
Selvästi kauppiaalla "taskut tyhjiksi tomppeleilta" tavoite. Kohta nostaa kytkintä kun kesko osoittaa paremman paikan. S-marketin hinnat laski remontin jälkeen hyvinkin lidlin tasolle. Miksihän kauppapaikassa ei? Kauppapaikka selvästi kalliimpi kuin S jonka hinnat on monen artikkelin osalta sentilleen samat kuin lidlissä. En tiedä mistä vihanneksensa ostaa mutta erityisesti tomaattien ja kurkkujen taso on toisinaan todella surkea.
- Anonyymi00005
Tämä juttu ei ole pelkästään Kemijärven vitsaus, vaan koskee melkein kaikkia Suomen elintarvikekauppoja, erityisesti just näitä Supermarketteja. Puikoissa ahneet ja suuruudenhullut k-kauppiaat. Ei osata tarkkailla tuotteiden menekkiä ja lisää tilataan varastoon valtavia määriä, vaikka edellisetkään eivät ole menneet kaupaksi. Varsinkin nyt tammikuussa, kun on kaupoissa hiljaista ja ihmisillä muutenkin vähän rahaa käytössään, ongelma oikein hyppää silmille. Suomalaisissa ruokakaupoissa on tällä hetkellä valtavat määrät mätänemispisteessä olevia elintarvikkeita hyllyt täynnä ja niitä ei mikään punalaputus enää pelasta. Vanha kurkku tai vihertävä sianliha ei minkäänvärisellä alennuslapulla tuoreeksi muutu. Varsinkin euronkiilto silmissään olevien k-kauppiaiden olisi syytä katsella peiliin!
Kumma kyllä saksalainen Lidl hallitsee tuotteiden menekin. - Anonyymi00006
Olikohan viime syksy kun menin maanantaiaamuna kyseiseen k-markettiin. Henkilökunnan työntekijä lappoi koko tuorekurkkuarsenaalin roskalaatikkoon. Oli siis edellisenä iltana alle 12 h aikaisemmin ollut myynnissä täydellä hintaa.
- Anonyymi00007
Ja minä äsken myös Supermarketissa, tosin eri paikkakunnalla. Sisäänkäynnin viereen oli roudattu trukkilavallinen kananmunia, joissa viimeinen myyntipäivä oli TÄNÄÄN⚠️
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja minä äsken myös Supermarketissa, tosin eri paikkakunnalla. Sisäänkäynnin viereen oli roudattu trukkilavallinen kananmunia, joissa viimeinen myyntipäivä oli TÄNÄÄN⚠️
niistä ei kannata maksaa mitään
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Huh huh, hänellä kulkee aina mukana heti valmis pikamuna.
- Anonyymi00010
Hyvä kauppa mutta pitäs avata P-halli että auton saa sulaksi ja missä puuro oli
- Anonyymi00011
Mie keitän sinut siinä hukkalämmössä vielä, niin tajuat sitten kun palellut ETTÄ SIELLÄ EI MITÄÄN HUKKALÄMPÖÄ OLE MILLÄ SITÄ HALLIA LÄMMITETÄÄN. Etkä tule sitä ilmaista puuroa näkemään ikinä, oste ite kommari pelle.
- Anonyymi00014
auton sulaksi siellhän pittää olla tuhansia asteita lämpöö jo sulattaa aioit
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
auton sulaksi siellhän pittää olla tuhansia asteita lämpöö jo sulattaa aioit
Pekan aikana P-halli palveli kansaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393