Vieläkö Magneettimäki on paha nousu Kaunispäällä

Anonyymi-ap

4

243

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Majataloja Jäämeren tien varrella oli kaikkiaan 12 Ivalo, Könkäänjärvi, Mustola, Virtaniemi, Nautsi, Höyhenjärvi, Pitkäjärvi, Salmijärvi, Kuvernöörinkoski, Haukilampi, Yläluostari ja Liinahamari

• Anonyymi00002

Nuokin ovat KUNNIAN LOUKKAUKSIA, koska minun Holon KUNNIATTOMAN PASKALLA SUVULLA ON OLLUT MAJATALO PETSAMOSSA HÖYHENJÄRVELLÄ.
        Minun KUNNIATON PASKA SUKU ON VIELÄ OLLUT LIINAHAMARIN SATAMASSA TÖISSÄ.

• Anonyymi00003

Holot ovat vaarana mangneettimäessä. Pitää varoa.

• Anonyymi00004

Tuo on niin totta, että me Holot ollaan vaarana joka paikassa.
        ME OLLAAN TURVALLISUUS SEKÄ TERVEYS RISKEJÄ!

Ei täällä tarvi poliiseja eikä lääkäreitä.

Täällä on niin paljon HOITAJIA joten luulis asioiden hoituvan ilman meitäkin.

Eivät huolineet edes KIRJASTONHOITAJAKSI minua, kun kysyin sieltä olisko mahdollista päästä sinne KUNTOUTTAVAAN TYÖTOIMINTAAN TÖIHIN niin saatais selvitettyä minun työkunto.
        Ei olis maksanut kunnalle mitään, mutta heillä on niin paljon väkeä siellä töissä, että ei Inarin kunta kuulemma tarvi edes ilmaista työvoimaa töihin.

Ilmotin tietenkin rehellisesti, että olen loukannut kunnioita ja ollu kerran sakko vankina ja onnistuin loukkaamaan uudelleen ja sekin pitää hoitaa vankilassa vankina pois!

Positiivinen asia on se, että SAIN AINAKIN TODISTEEN, että jos on REHELLINEN niin EI PÄÄSE TÖIHIN, mutta jos VALEHTELEE SEKÄ SALAA ASIOITA NIIN PÄÄSEE TÖIHIN!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe