Silja tallinkilla seksimatka eli iltalehdessä juttu parinvaihtajat etsii seksiseuraa ja laiva vuokrattu seksiseuralaisille eli yhoot ja tinderiläiset menkää sinne saatte seksii
Nyt sinkut ja yhoot ym
46
283
Vastaukset
Mikä sulla on ongelmana nyt?
- Anonyymi00002
Ei mikään annoin vain vinkkiä että olisko ollut tämän kuun 31 päivä seksimatka eli nyt sais tinderiläiset ja yhoot seksiä eli seksi bileisiin pääsis
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei mikään annoin vain vinkkiä että olisko ollut tämän kuun 31 päivä seksimatka eli nyt sais tinderiläiset ja yhoot seksiä eli seksi bileisiin pääsis
Ai niin jakorasioitahan me yyhoot ollaan...
- Anonyymi00003
originalpieninainen kirjoitti:
Eikö ole hyvä juttu tai hienoa kun joku kertoo bileistä eli mene sinne mukaan ja nauti elämästä ja varatuista miehistä ja pariskunnista siellä saa parasta ja taivaallista seksiä ja moni varmasti on tinderistä tuttuja eli rohkeesti mukaan
- Anonyymi00004
Ja ne osaa rakastella ja saat uusii ystävii eli käytte sen jälkeen toistenne luona kyläilemässä eli saat uusii ystävii
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikö ole hyvä juttu tai hienoa kun joku kertoo bileistä eli mene sinne mukaan ja nauti elämästä ja varatuista miehistä ja pariskunnista siellä saa parasta ja taivaallista seksiä ja moni varmasti on tinderistä tuttuja eli rohkeesti mukaan
Mitä vttua?
Mä en ole ikinä ollutkaan tinderis
enkä aio ollakaan..
Enkä varattujen kanssa touhuu.
En kyllä kenenkään muunkaan kanssa.
Harmi.- Anonyymi00005
Mitä vttua?
enkä aio ollakaan..
Harmi.Mutta uskoisin että parinvaihtajat on ja moni tinderiläisille tuttu rakastaja/ rakastajatar
- Anonyymi00006
Mitä vttua?
enkä aio ollakaan..
Harmi.Eikä tarvi miettii pukeutumista sillä laiva vuokrattu heille eli siellä ollaan alasti ja laivan henkilökunta kukaan ei ole kieltäytynyt siitä vuorosta
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta uskoisin että parinvaihtajat on ja moni tinderiläisille tuttu rakastaja/ rakastajatar
Mä en parinvaihtajakaan.
Enkä oo myös menossa tollasiin bileisiinkään.
En ees pystyis jatkamaan kelle tahansa.
En tiiä pitäs varmaa yrittää pakottaa itteni luopumaan näistä mun periaatteistani..- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikä tarvi miettii pukeutumista sillä laiva vuokrattu heille eli siellä ollaan alasti ja laivan henkilökunta kukaan ei ole kieltäytynyt siitä vuorosta
😂😂😂
- Anonyymi00008
Mä en parinvaihtajakaan.
En tiiä pitäs varmaa yrittää pakottaa itteni luopumaan näistä mun periaatteistani..Joo luovu ja rupea elämään ja nauttimaan elämästä ja mene laivalle saat uusii ystävii kenties rakastut johonkin mieheen tai miehiin tai pariskuntaan ja he sinuun ja mene tinderiin tapaat miehii jotka tietää mitä nainen haluaa ja tarvii siel on täydellisiä miehiä ja taivaallisia rakastajia
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo luovu ja rupea elämään ja nauttimaan elämästä ja mene laivalle saat uusii ystävii kenties rakastut johonkin mieheen tai miehiin tai pariskuntaan ja he sinuun ja mene tinderiin tapaat miehii jotka tietää mitä nainen haluaa ja tarvii siel on täydellisiä miehiä ja taivaallisia rakastajia
Vitut mene laivalle tinderiin tai seksibileisiiin.
Enkä rakastu keneenkään enää ikinä.
Mene vittu ite.originalpieninainen kirjoitti:
Mene vittu ite.Älä Välistä, tuommoinen tuo on. Ihan hyvä se on pitää periaatteistaan kiinni.
- Anonyymi00009
Mene vittu ite.Tiedät itsekkin rakastuisit mutta sinua pelottaa jospa elämäsi rakkaus onkin joku pariskunta ja teistä tulee rakastavaiset ja kaikki kolme muutatte saman katon alle
Mu5tasydän kirjoitti:
Älä Välistä, tuommoinen tuo on. Ihan hyvä se on pitää periaatteistaan kiinni.
Älä huoli!
Kaikki on hyvin tässä asiassa.
Tää on vaan piristystä...- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Harmittaa, ettei nuoruudessani ollut/tapahtunut mitään tuollaista. Jos nyt on mahdollisuus jollain, tarttukaa hetkeen, kohta se on mennyt.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedät itsekkin rakastuisit mutta sinua pelottaa jospa elämäsi rakkaus onkin joku pariskunta ja teistä tulee rakastavaiset ja kaikki kolme muutatte saman katon alle
Ei onnistu tollanen.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedät itsekkin rakastuisit mutta sinua pelottaa jospa elämäsi rakkaus onkin joku pariskunta ja teistä tulee rakastavaiset ja kaikki kolme muutatte saman katon alle
Mä en ole jaettavissa enkä jakais miestäkään.
- Anonyymi00011
Mä en ole jaettavissa enkä jakais miestäkään.
Mene bileisiin ja nauti matkasta ja kun poistut laivasta niin sydämmesi on rakastunut olet löytänyt rakkauden ja tapaat maanantaina luonasi tai miehen luona tai jopa pariskunnan luona ja kiität sisimmässäsi kiitos välis ja vuosisadan rakkaustarina sai alkunsa silja tallingilta eli mikä vinkki
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mene bileisiin ja nauti matkasta ja kun poistut laivasta niin sydämmesi on rakastunut olet löytänyt rakkauden ja tapaat maanantaina luonasi tai miehen luona tai jopa pariskunnan luona ja kiität sisimmässäsi kiitos välis ja vuosisadan rakkaustarina sai alkunsa silja tallingilta eli mikä vinkki
En mä kyllä nyt mene kuitenkaa.
Se mun elämäni rakkaus saa tulla ilman tollasia tempauksia mun luokse.- Anonyymi00012
En mä kyllä nyt mene kuitenkaa.
Se mun elämäni rakkaus saa tulla ilman tollasia tempauksia mun luokse.Ei kukaan kotoa tule hakemaan ja eikä edes tiedä oletko olemassa tai missä asut eli mentävä on eli rohkeesti bileisiin se kannattaa ja saat ainakin uusia ystäviä ja seksiä
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei kukaan kotoa tule hakemaan ja eikä edes tiedä oletko olemassa tai missä asut eli mentävä on eli rohkeesti bileisiin se kannattaa ja saat ainakin uusia ystäviä ja seksiä
Kyllä tietää. Jos ei tiedä niin osaa kysyä missä asun. En mene bileisiin.
- Anonyymi00013
Kyllä tietää. Jos ei tiedä niin osaa kysyä missä asun. En mene bileisiin.
No joo olen kuullut et tinderi näyttää alle metrin tarkkuudella missä on mut jos menet bileisiin niin lue iltalehden juttu ja etsi netistä tarkemmin ja ilmottaudu mukaan ja mene
Anonyymi00013 kirjoitti:
No joo olen kuullut et tinderi näyttää alle metrin tarkkuudella missä on mut jos menet bileisiin niin lue iltalehden juttu ja etsi netistä tarkemmin ja ilmottaudu mukaan ja mene
En mene eikä ole tinderiä eikä tule.
Oletko sä ite menossa sinne?- Anonyymi00014
Sä vaan joudut elämään ikuisessa puutteessa.
- Anonyymi00015
Mä en parinvaihtajakaan.
En tiiä pitäs varmaa yrittää pakottaa itteni luopumaan näistä mun periaatteistani..Jatkamaan?
- Anonyymi00016
Mu5tasydän kirjoitti:
Älä Välistä, tuommoinen tuo on. Ihan hyvä se on pitää periaatteistaan kiinni.
Palstasetäkin aktivoitui. Tosin ihan turhaan.
- Anonyymi00017
En mene eikä ole tinderiä eikä tule.
Oletko sä ite menossa sinne?Nyt menen tupakille ja nukkumaan öitä ja ps mieti ensi viikonloppuna bileet on ja naisista huutava pula
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Palstasetäkin aktivoitui. Tosin ihan turhaan.
Laukaassa ei ole risteilyjä tarjolla 🤣
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä vaan joudut elämään ikuisessa puutteessa.
Ai minä vai?
Niin varmaan joudunkin.....
😪
Johan täs on reilusti yli 10 vuotta ollut ilman nii eipä oo uus juttu.Anonyymi00017 kirjoitti:
Nyt menen tupakille ja nukkumaan öitä ja ps mieti ensi viikonloppuna bileet on ja naisista huutava pula
Nukkumaan?
Hyvää yötä Välis 🤗 tai kuka nyt oletkin...
En mä lähe bileisiin.
Kiitos❣- Anonyymi00021
Nukkumaan?
Hyvää yötä Välis 🤗 tai kuka nyt oletkin...
En mä lähe bileisiin.
Kiitos❣Kiitos samoin eli hyvää yötä ja kauniita unia ja niissä bileissä ei nukuta vaan on viinaa ja seksiä ja miehiä
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kiitos samoin eli hyvää yötä ja kauniita unia ja niissä bileissä ei nukuta vaan on viinaa ja seksiä ja miehiä
Kauniita unia sullekin.
Mukavia ja kivoja unia. 😉- Anonyymi00025
Mä en parinvaihtajakaan.
En tiiä pitäs varmaa yrittää pakottaa itteni luopumaan näistä mun periaatteistani..Voih. Ihan varmana lähtisin kanssasi kahville. Olisi hassu näky pieni nainen ja jättiläisukko.
>simiti< Anonyymi00025 kirjoitti:
Voih. Ihan varmana lähtisin kanssasi kahville. Olisi hassu näky pieni nainen ja jättiläisukko.
>simiti<Ikävää että ei menty kahville.
Olis ollut varmaan ihan kivaa.- Anonyymi00026UUSI
Mene vittu ite.Enkä mene minäkään mihinkään tällaiseen, jossa jotkut tekee businestä muiden ahdingolla?
Anonyymi00026 kirjoitti:
Enkä mene minäkään mihinkään tällaiseen, jossa jotkut tekee businestä muiden ahdingolla?
Älä mene kuka sit oletkaan.
- Anonyymi00019
Nyt on joku setä jääny ilman pillerirasiaa tänä iltana😂😂😂😂on semmonen meteli etä voi vimpeli😂😂😂
- Anonyymi00020
helppoa on siittää joku lapsi mutta niin huolehtiminen eri asia sitten...
- Anonyymi00022
kikkeliön kuin -Keijo vai tumputtaja kuin TImo.
mutta olen aika iloinenkin jooh yritin auttaa surullisia ikävä-palstallakin - Anonyymi00024
Eipä kuule kiinnosta moiset tätä yyhoota, mutta mene sinä, kun sinua kerta kiinnostaa.
Voisin lähteä. Siis jos siellä olisi parinvaihtopäällikön vakanssi vapaana, eli vaihtelisin sitä porukkaa mallilla hullunkuriset perheet-pelikortit.
;P
(olisi niille taatusti unohtumaton kokemus)- Anonyymi00029UUSI
Tuohon hommaan minäkin voisin lähteä. Tosin luulen, että menettäisin mielenkiintoni varsin nopeasti. Alkuun olisi hassun hauskaa ja sitten toteaisin, että se on oikeastaan aika tylsää.
- Anonyymi00028UUSI
Yhyyhoot ovat naimisissa taakkansa/taakkojensa kanssa.
- Anonyymi00030UUSI
mitähän hauskaa sitä voisi taas kkkkkkkkksiä surullisille tyttösillekin
ralliautot Monacossa, ei näe mitään ja autoja tuhoutuuu..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site495862Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209