Alakerran naapurilla on vieraita

Anonyymi-ap

Hirmu pölinä päällä. Tajuaakohan ne että kuulen kaiken 🫠

27

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mulla oli sama juttu tässä yhtenä iltana. Joidenkin ääni kuuluu kilometrien päähän. Vaikka ääni kuului eri kämpästä niin se kuulosti siltä kuin kylppärissäni olisi ollut ihminen kylppärin ovi kiinni ja joka olisi puhunut kovaan ääneen siellä. Asun siis yksiössä, niinhän me kaikki.

• Anonyymi00004
        UUSI

Nooh. Mun yksiö on 79 neliöinen.

>simiti<

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nooh. Mun yksiö on 79 neliöinen.

>simiti<

Ökyilyä, niin sanotusti. Olisi mukavaa tietää palstakirjoittelijoiden elämäntilanteet, sosioekonomiset statukset sun muut ja verrata niitä koko kansan tilanteeseen. Terveisin ikisinkku.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ökyilyä, niin sanotusti. Olisi mukavaa tietää palstakirjoittelijoiden elämäntilanteet, sosioekonomiset statukset sun muut ja verrata niitä koko kansan tilanteeseen. Terveisin ikisinkku.

Niin olen varakas, mutta ei sillä väliä.

>simiti<

• Anonyymi00002
      UUSI

Ajatlekaa sitä kavikuppien ja lautasten kilinää ja kolinaa.....
      Sitten se wc pöntön lorina, kun kymmenen vierasta ramppaa wc:ssä, kun tarjoilusta aiheutuu vessahätä.

• Anonyymi00006
        UUSI

Joku rohkea menee myös kakkalle. Kuuluu semmoinen hauska plumps.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Joku rohkea menee myös kakkalle. Kuuluu semmoinen hauska plumps.

Sillon just pitää mennä💪

• Anonyymi00003
      UUSI

Onko kuulunut jo seksin ääniä

• Anonyymi00005
        UUSI

Ei vielä. Nyt soittavat musiikkia ja juovat alkoholia. Olen hengessä mukana ja kävin esittämässä toivelistani. Hieman hämmentyivät ja sulkivat koko raadion.

>simiti<

• UUSI

Mullakin, sillon aikoja sitten Tampereella. Niin oli siellä välillä niitä "tyttöjeniltoja". Ja aina se yks alkoi jossain vaiheessa iltaa itkeen. Eiks ollu surullista?

• Anonyymi00007
        UUSI

Nuo alakerran ryyppääjät on ihan lihavia partajeesukseja. Tai no yksi näyttää ihmiseltä.

>simiti<

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nuo alakerran ryyppääjät on ihan lihavia partajeesukseja. Tai no yksi näyttää ihmiseltä.

>simiti<

Nyt muistinkin ajaa partani. Sitäpaitsi nyt ne lopetti mölinän. Sammuikohan ne?

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

>simiti<

No siellä ei ainakaan itketä. Mutta muuta ohjelmaa varmaan luvassa kun ilta kehittyy.

• Anonyymi00009
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

No siellä ei ainakaan itketä. Mutta muuta ohjelmaa varmaan luvassa kun ilta kehittyy.

Jänskää iltaa odotellessa. Kerran päiväkahvilla havahduin huutoon poliisikoira tulee!

Joku pöljä oli puukottanut kaveriaan. Itsekin olen tehnyt tyhmiä pahoinpitelyjä. En tee moista enää ikinä.

>simiti<

• Anonyymi00010
      UUSI

En pystyisi enää asumaan kerrostalossa. Liikaa meteliä joka puolella, jollei sitten ole yksi niistä äärimmäisen harvinaisista kerrostaloista, joissa on aidosti kunnollinen äänieristys.

Olen asunut aikoinaan neljässä eri kerrostalossa ja kaikissa oli kamalaa. Ei äänien edes tarvitse olla mitään erityisen pahoja, mutta jatkuvasti jossain ovi paukkuu, hissi kolahtelee, kuuluu askelia, joku vetää vessaa, joku imuroi, joku kuuntelee aamu-uutisia täysillä, joku käyttää blenderiä, joku riitelee.. Aina jotain. Sinänsä normaaleja elämisen ääniä, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa kuunnella naapurisedän lorotteluja klo 02 (kyllä, heräsin tuohon ääneen) tai riitaisan pariskunnan välienselvittelyjä.

Ihminen ei lajina sovellu kerrostaloeläjäksi.

Aletheias

• Anonyymi00012
        UUSI

Nyt oikeesti. Kuka oikeesti valvoo klo 2 kuunnellakkseen jonkun pissaamista? Tajuatko juntti syöväsi unissaan tuhansia hämähäkkejä?

Maailmassa on monta hassua asiaa. Omakotitaloissa on eniten syöpäläisiä.

>simiti<

• Anonyymi00013
        UUSI

Heh heh,
        Hymähtelin lukiessani juttuasi.

Toiset meistä tosiaan ovat sosiaalisempia kuin toiset näissä asumisasioissakin.

Olisit vienyt seuraavana päivänä sille naapurin sedälle lahjaksi sellaisen kellukkeen pönttöön millä lorina vaimenee :))

Karuin kokemus on, kun mies oikeasti hakkasi muijaansa samassa rapussa.

Kyllä maalla on vaan mukavaa :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nyt oikeesti. Kuka oikeesti valvoo klo 2 kuunnellakkseen jonkun pissaamista? Tajuatko juntti syöväsi unissaan tuhansia hämähäkkejä?

>simiti<

Luonnon öttiäiset on pikkujuttuja jos vertaa ihmisen aiheuttamaan häiriöön.
        Sitä paitsi ne voi aina myrkyttää (jos haluaa), mutta lajikumppanien myrkyttämisestä joutuu linnaan!

-keinovaginamies-

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Heh heh,

Olisit vienyt seuraavana päivänä sille naapurin sedälle lahjaksi sellaisen kellukkeen pönttöön millä lorina vaimenee :))

-keinovaginamies-

Samoin😁olen asunut maalla ja kaupungissa, samanlailla niissä ammutaan päähän ja ajetaan toisia puukkohippasilla. Maalle kyllä harvemmin poliisia soiteltiin vaan käveltiin kyrmyniskasena hissukseen ohite. Ambulanssi kyllä soitettiin mutta sillonki naapurista 100m päästä lähti mummo potkukelkan kanssa lanssin perään. Piti nährä minkä meni

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

>simiti<

Osaar varmaan lukea? En valvonut vaan heräsin tuohon ääneen. Niin selvästi se seinän läpi kuului.

Aletheias

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Heh heh,

-keinovaginamies-

Minä kerran menin vaimonhakkaajalle sanomaan että kokeileppa mua. Meni kynäniska aika hiljaiseksi.

>simiti<

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Luonnon öttiäiset on pikkujuttuja jos vertaa ihmisen aiheuttamaan häiriöön.
        Sitä paitsi ne voi aina myrkyttää (jos haluaa), mutta lajikumppanien myrkyttämisestä joutuu linnaan!

-keinovaginamies-

Ihmisen ruokavaliosta 20% koostuu yöllä syödeistä öttiäisistä.

>simiti<

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä kerran menin vaimonhakkaajalle sanomaan että kokeileppa mua. Meni kynäniska aika hiljaiseksi.

>simiti<

Minä menin koputtamaan ovea kysyäkseni, että mitä siellä tapahtuu. Ei tultu avaamaan, vaan hiljaisuus laskeutui. Soitin poliisit.
        Melko nopeasti muutin pois siitä kolhoosista.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Heh heh,

-keinovaginamies-

Toiset sietävät ääniä ja muita ihmisiä paremmin kuin toiset, mutta tutkimusten mukaan suurin osa suomalaisista asuisi mieluiten omakotitalossa., joten kerrostaloasuminen on monelle pakon sanelema. Minäkin asuisin mieluiten omakotitalossa, mutta ei riitä taloudelliset rahkeet eikä tekniset kyvykkyydet, joten rivitalo on seuraavaksi paras vaihtoehto ja luojan kiitos täällä on yleensä hipihiljaista.

Olisi pitänyt vihjata sedälle, miten selvästi hänen lorotuksensa kuuluu 😄 Olen aina yrittänyt vain sietää ääniä kerrostalossa asuessani, koska kyllähän asumisesta jotain ääniä lähtee ja vika on minussa, joten olen vain kerran aikoinaan vihjannut yläkerran naisihmiselle, että hänen sänkynsä kolajaa aika mukavasti 😁

Väkivallan äänet ovat todella pelottavia. Olen myös joskus asunut rapussa, jossa oli pariskunta, jonka välillä oli lähisuhdeväkivaltaa ja poliisi kävi siellä useamman kerran. Aivan kamalaa. Toinen tapaus oli pariskunta, joka haukkui sekä toisensa että toistensa sukulaiset mitä järkyttävimmällä tavalla ja hetken päästä harrastettiin seksiä. Kuulin seinään taakse sanatarkasti mitä sanottiin. Niin kieroutunutta.

Maalla on todellakin mukavaa, vaikken periaatteessa ihan maalla asukaan, mutta vähän maalaismaisesti kuitenkin 😊

Aletheias

• UUSI

Mulle noi kaikki painuu tonne taustahälyksi, en kiinnitä mitään huomioo, vaikka tääkin talo 50 luvun onttoine välipohjineen. Ainoo kun oli romaniperhe, niin vähän mekasti, muttei sekään nyt häirinny.

Tampereella mulla oli sellanen vessa joka piti kyllä kauheeta meteliä, kun sen veti. Ja lisäks jäi vielä viheltään kun täyttyy. Siinä vähän mietin, että mitenköhän häiritsee. Mutta eipä sitä sillon vielä tarvinnu yöllä vessassa rampata.

Mutta se mikä jo riittää, niin hallituksessa istuminen ja kailen mailman talotoimikunnissa. Ne saa jäädä nuoremmille.

• Anonyymi00023
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Mulle noi kaikki painuu tonne taustahälyksi, en kiinnitä mitään huomioo, vaikka tääkin talo 50 luvun onttoine välipohjineen. Ainoo kun oli romaniperhe, niin vähän mekasti, muttei sekään nyt häirinny.

Tampereella mulla oli sellanen vessa joka piti kyllä kauheeta meteliä, kun sen veti. Ja lisäks jäi vielä viheltään kun täyttyy. Siinä vähän mietin, että mitenköhän häiritsee. Mutta eipä sitä sillon vielä tarvinnu yöllä vessassa rampata.

Mutta se mikä jo riittää, niin hallituksessa istuminen ja kailen mailman talotoimikunnissa. Ne saa jäädä nuoremmille.

Tietysti ihminen tottuu kaikenlaiseen, kun riittävän pitkään sille altistuu, mutta itseäni on aina häirinnyt se jatkuva hälinä ja kolina, mitä kerrostaloissa usein kuuluu. Olen viihtynyt aina luonnossa sen takia, että siellä on hiljaista. Tuulen humina, lintujen laulu tai aaltojen liplattelu ovat rauhoittavaa ääntä. Paitsi ehkä joku variksen raakkuna, jos sitä kovin pitkään kestää 😄

Hallitushommat voivat pahimmillaan olla todella kuormittavia ja niihin kannattaa lähteä vain jos kokee, että oikeasti jaksaa sitä. Parhaimmillaanhan ne voivat olla todella mukaviakin, jos hallituksessa on hyvä henki.

Aletheias

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

>simiti<

Arvostan ❤️😍😓harvassa on ne miehet ketkä sen uskaltaa tehdä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      155
      4906
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3586
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      31
      2563
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2243
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      95
      2113
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2023
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      27
      2019
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      86
      1989
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1478
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      105
      1370
    Aihe