Yritys https://www.kitchenone.fi/p/exxent-munaleikkuri_37958/
mainostaa näin
"
Rakastatko ruisleipää kananmunalla? Ja haluat kananmunasta yhtä suuria paloja? Siinä tapauksessa Exxentin munaleikkuri sopii juuri sinulle. Helppokäyttöinen munaleikkuri leikkaa kananmunan samankokoisiin viipaleisiin. Se sopii klassisen muotoilunsa ansiosta jokaiseen keittiöön.
"
Tilasin tuollaisen, olen yrittänyt leikata sillä samankokoisa paloja kaikista paloista. Ei vain onnistu, molemmista päistä munaa tulee aina pienempiä kuin keskeltä.
Mainos on harhaanjohtava, älkää ostako.
Munanleikkurilla samankokoisia paloja
Anonyymi-ap
2
136
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Aika kallis, mutta luulisi kestävän paremmin kuin muoviset. Lidlin parin euron leikkuriin ei edes keskikokoinen muna mahdu kunnolla. Leikkaan yleensä veitsellä 3 osaan pitkittäin, ei yhdelle leipäpalalle paljon ohuita siivuja mahdu kuin päällekkäin.
- Anonyymi00004
Entinen hajosi,langat irtoilivat,katkeilivat.
Ostin uuden vastaavanlaisen.
Katsotaan kauanko tämä kestää.
@ Munaleikkurilla on myös toinenkin nimi.Munakannel.
Nyt voi kieliä näppäilemällä soitella lempi biisiään.😂
Hyvää pääsiäistä. 🥚🐤🐣🐥
https://postimg.cc/1Vx48VTH
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459