Muurmanskista sähkötkin nyt poikki ja ei riittänyt, että pelkkä LUMI SADE HEILLE.
Totta he jäätyvät kuoliaiksi sinne, mutta ei ole onneksi MINUN JA MIEHENI KUNNIATON PASKA SUKU SIELLÄ HÄTÄÄ KÄRSIMÄSSÄ.
Ne oli niitä vanhoja 1960 - 1980 vuosina laitettuja sähköpylväitä jotka oli kaatuneet.
Tarvivat Muurmanskiin omia sukulaisiaan Suomesta avuksi, niin saavat sähköt takaisin.
Kyllä tämmösissä TAPAUKSISSA, kun OMAISTEN HENKI JA TERVEYS KYSEESSÄ niin RAJAKIN KUULEMMA VOIDAAN AVATA, mutta sillä mielin sinne mennään, että HEITÄ EI JÄTETÄ HEITTEELLE VAAN HUOLEHDITAAN MYÖS.
Suomen osalta TAKUUT on rauenneet ainakin 30vuotta sitten TOLPPIEN JA JOHTOJEN ASENNUKSEN OSALTA!
Minua hävetti lukea tuo uutinen IVALOLAISENA ja kunniaa loukanneena, koska muurmanskilaiset ovat sentään KUNNIALLISIA IHMISIÄ Inarin kunnassa ja HE EIVÄT ONNEKSI OLE EDES PASKONEET IKINÄ INARIN KUNNASSA.
Oli kyllä jännä juttu, kun luin tänään lehdestä
6
193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu onhan ne tehneet tuhoja. Ovat kuseskelleet sulaojaan meidän puhään paikkaan ja kuseskelleet myös ukonkivellä. Että semmoista.
- Anonyymi00002
Kelvottomille piti antaa Jäniskosken voimalaitosalue sodan jälkeen.
- Anonyymi00003
Nehän leikkii vaan; Eletään kuin Kiovan kaupungissa -leikkiä.
- Anonyymi00004
Lumilepardeja nähty ivalossa ja leijonia.
- Anonyymi00005
Lisään tähän, kun minä luin aiheesta eilen illalla lisää ennen, kuin aloin nukkumaan.
Muurmanski sijaitsee ARKANGELIN ALUEELLA joka on SAAMELAISALUETTA joten eikö SAAMELAISKÄRÄJILLÄKÄÄN edes HUOLESTUTA, kun MUURMANSKIN SAAMELAISILTA JA KOLTANSAAMELAISILTA ON SÄHKÖT KATKENNEET JA SAAMELAISET SEKÄ KOLTANSAAMELAISET KUOLEE SAAMELAISTEN KANSAINVÄLISELTÄ ALUEELTA KYLMYYTEEN!?
Minun Holon kunniaton paska sukuhaara asui aikoinaan myös tuolla, mutta me oltiin SUOMALAISIA TURJAKKEITA jotka NEUVOSTOLIITTOLAISET ELI NYKYISET VENÄLÄISET POISTI ALUEELTA, koska suomalaisina kuuluttiin Suomeen ja syy oli se, että KUNNIATON PASKA SUKUHAARANI OLI NYKYISEN SUOMEN ALUEELTA MENNYT PETSAMOON.
Historian sekä SAKÄN tietojen mukaan SAAMELAISET JA KOLTANSAAMELAISET OVAT AINOAT ALKUPERÄISKANSAT SAAMELAISALUEELLA JOHON ARKANGELINALUE KUULUU MYÖS.- Anonyymi00006
Siellä ei ole saamelaisilla mitään oikeuksia, kuten ei muillakaan kansalaisilla.
Ylhäältä määrätään, ja kansalaiset pidetään hiljaisina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845