Muurmanskista sähkötkin nyt poikki ja ei riittänyt, että pelkkä LUMI SADE HEILLE.
Totta he jäätyvät kuoliaiksi sinne, mutta ei ole onneksi MINUN JA MIEHENI KUNNIATON PASKA SUKU SIELLÄ HÄTÄÄ KÄRSIMÄSSÄ.
Ne oli niitä vanhoja 1960 - 1980 vuosina laitettuja sähköpylväitä jotka oli kaatuneet.
Tarvivat Muurmanskiin omia sukulaisiaan Suomesta avuksi, niin saavat sähköt takaisin.
Kyllä tämmösissä TAPAUKSISSA, kun OMAISTEN HENKI JA TERVEYS KYSEESSÄ niin RAJAKIN KUULEMMA VOIDAAN AVATA, mutta sillä mielin sinne mennään, että HEITÄ EI JÄTETÄ HEITTEELLE VAAN HUOLEHDITAAN MYÖS.
Suomen osalta TAKUUT on rauenneet ainakin 30vuotta sitten TOLPPIEN JA JOHTOJEN ASENNUKSEN OSALTA!
Minua hävetti lukea tuo uutinen IVALOLAISENA ja kunniaa loukanneena, koska muurmanskilaiset ovat sentään KUNNIALLISIA IHMISIÄ Inarin kunnassa ja HE EIVÄT ONNEKSI OLE EDES PASKONEET IKINÄ INARIN KUNNASSA.
Oli kyllä jännä juttu, kun luin tänään lehdestä
6
197
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Juu onhan ne tehneet tuhoja. Ovat kuseskelleet sulaojaan meidän puhään paikkaan ja kuseskelleet myös ukonkivellä. Että semmoista.
- Anonyymi00002
Kelvottomille piti antaa Jäniskosken voimalaitosalue sodan jälkeen.
- Anonyymi00003
Nehän leikkii vaan; Eletään kuin Kiovan kaupungissa -leikkiä.
- Anonyymi00004
Lumilepardeja nähty ivalossa ja leijonia.
- Anonyymi00005
Lisään tähän, kun minä luin aiheesta eilen illalla lisää ennen, kuin aloin nukkumaan.
Muurmanski sijaitsee ARKANGELIN ALUEELLA joka on SAAMELAISALUETTA joten eikö SAAMELAISKÄRÄJILLÄKÄÄN edes HUOLESTUTA, kun MUURMANSKIN SAAMELAISILTA JA KOLTANSAAMELAISILTA ON SÄHKÖT KATKENNEET JA SAAMELAISET SEKÄ KOLTANSAAMELAISET KUOLEE SAAMELAISTEN KANSAINVÄLISELTÄ ALUEELTA KYLMYYTEEN!?
Minun Holon kunniaton paska sukuhaara asui aikoinaan myös tuolla, mutta me oltiin SUOMALAISIA TURJAKKEITA jotka NEUVOSTOLIITTOLAISET ELI NYKYISET VENÄLÄISET POISTI ALUEELTA, koska suomalaisina kuuluttiin Suomeen ja syy oli se, että KUNNIATON PASKA SUKUHAARANI OLI NYKYISEN SUOMEN ALUEELTA MENNYT PETSAMOON.
Historian sekä SAKÄN tietojen mukaan SAAMELAISET JA KOLTANSAAMELAISET OVAT AINOAT ALKUPERÄISKANSAT SAAMELAISALUEELLA JOHON ARKANGELINALUE KUULUU MYÖS.- Anonyymi00006
Siellä ei ole saamelaisilla mitään oikeuksia, kuten ei muillakaan kansalaisilla.
Ylhäältä määrätään, ja kansalaiset pidetään hiljaisina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396