Meillä on oikein kiva pienehkö yhteisö täällä sinkkulassa. Emme ole velkaa mitään toisillemme, siis jos emme halua .. mutta toivoisin, että pitäisitte huolta itsestänne ja tästä pienestä anonyymistä pikku nurkkauksestamme, eli palstasta.
Itse joudun poistumaan unimaijaa kattelemaan.. sillä nukkumatti on minun etäkaveri .. ja aamulla kukonlaulun aikaan soi känny minut herättelemään uuteen päivään murkkuilemaan isoon tehtaaseen..
Hyvän yön saatteeksi haluaisin sanoa teille kaikille ihan sydämestäni sen, että me olemme palsta. Sinä ja minä. Ihan jokainen. On siis sinusta ja minusta kiinni se, minkälainen paikka tämä on.
Täällä on ihania ihmisiä, yksilöllisiä persoonia ja se on hyvä niin. Olen saanut palstalta niin paljon, etten voi olla muuta kuin kiitollinen teille kaikille. Niin hyvässä kuin pahassakin.
Me olemme palsta ja palsta on meistä koostuva. Jokainen on osanen ja omalla asenteellaan voi vaikuttaa siihen osaseen.
Peace and love for everyone! Hyvää yötä.
Rakkaat palstasisaret ja -veljet
29
250
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voi sinua vakavasti vammautunutta. Toivottavasti saat unta ilman kipuja. Mulla loppui kivut, mutta muisti ei hirmuna toimi.
>simiti<Minulla ei ole koskaan ollut kipuja, mikä hyvä. Ja eipä ole tautini edennytkään, eikä ilmeisesti etenekään. Vauriotkin jäivät vähäisiksi. Olen hyvin onnekas. Sain tietää tämän vasta marraskuussa, että olen liian vanha sairastamaan nuorten aikuisten sairautta. Pääsin siis todella vähällä.
- Anonyymi00002UUSI
Mjoo
Minä olen fiktiivinen palstapersoona, joten en kommentoi.
Muuten ihan jees.
(hihitystä) - Anonyymi00005UUSI
🍆🍑💦
-keinovaginamies-- Anonyymi00007UUSI
Niin, siis
Tämä oli täysin virtuaalinen ja hyväntahtoinen rakkauden osoitus :)))
-keinovaginamies- Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, siis
Tämä oli täysin virtuaalinen ja hyväntahtoinen rakkauden osoitus :)))
-keinovaginamies-Kiitos .. oikein sopiva. Virtuaaliset osoitukset täysin sallittuja meidän pikkuisessa virtuaalisessa nurkkakunnassamme.
Olet sinäkin oikein mieluisa.
Tämä on hyvä aloitus. On tärkeää muistuttaa mieliin, että tapaamme mielellämme tässä yhteisössä ja teemme palstan juuri niin mukavaksi, kuin itse haluamme.
Toisiamme kunnioittaen.
Musiikin myötä, hyvää yötä. 😴🎶
~ Gheorghe Zamfir.... The Lonely Shepherd ~
https://youtu.be/0rA_sTYUL6w?si=ZkjiobkPI4QMZTAdKiitos biisistä. Positiivista että niin moni arvostaa kuitenkin palstaa omana paikkanaan. Sekin pitää muistaa joskus kirjoittaa julki.
Ja olet oikeassa, että kunnioittakaamme toisiamme olkoon sitten anonyymi tai rekku. Satunnainen vierailija tai aktiivikävijä. Ihan sama.
Kaikki yhtä tyynni. :)
- Anonyymi00006UUSI
Näinkin laajasta avoimesta palstatilasta voi kaventua pieni, tuttavallinen nurkkaus joidenkin ihmisten sydämen sopukkaan. Osasit luoda sellaisen tunnelman kirjoituksellasi. Ehkä suuntasit kirjoituksesi enemmän palstatutuillesi, mutta kuitenkin.
Herttainen ja sydämellinen, tällaisia sanoja tuli mieleen.
Hyvää yötä ja kauniita unia.
-ThinksyEn suunnannut kavereilleni. Kaikille palstamme kävijöille. Myös sinulle. Olet osa tätä palstaa ja osa yhteisöämme. Se millainen rooli sinulla on yhteisössämme, on sinun itsesi päätettävissä.
Tämä yhteisö on avoin kaikille, tänne saa tulla ja mennä miten itselleen sopii. Ja antaa itsestään tai olla antamatta. Sääntöjä sen määräämiseksi ei ole.
Ja yhteisö tämä on, sanottakoon mitä sanotaan. Ei tämä ole ylläpidon palsta vaan meidän kävijöiden. Kirjoittelijoiden. Tehkäämme siitä siis itsemme näköinen. Ja kuten Typy toivoi; kunnioittakaamme toisiamme ja sitä minäkin toivon.- Anonyymi00014UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
En suunnannut kavereilleni. Kaikille palstamme kävijöille. Myös sinulle. Olet osa tätä palstaa ja osa yhteisöämme. Se millainen rooli sinulla on yhteisössämme, on sinun itsesi päätettävissä.
Tämä yhteisö on avoin kaikille, tänne saa tulla ja mennä miten itselleen sopii. Ja antaa itsestään tai olla antamatta. Sääntöjä sen määräämiseksi ei ole.
Ja yhteisö tämä on, sanottakoon mitä sanotaan. Ei tämä ole ylläpidon palsta vaan meidän kävijöiden. Kirjoittelijoiden. Tehkäämme siitä siis itsemme näköinen. Ja kuten Typy toivoi; kunnioittakaamme toisiamme ja sitä minäkin toivon.Iik, löydynkö minäkin jo tästä nurkkauksesta? Ja millaiseksi olenkaan tullut täällä? Siirapilla kuorrutetuksi p*skan jauhajaksi. Sitä en koskaan toivonut, mutta sellaiseksi tämä meni. Se on tämän palstan vika 🤭
- Anonyymi00008UUSI
Ellu diggais ja miks ei... oikein kaunista..
Mäkin kyllä...
Mutta osa ei silti tykkäis, kun he eivät vaan osaa olla. ..
He eivät saa mitään ja kiukutikiukuti..😁Kiukuti kiukuti.. 🫡
Nooh, aina löytyy kiukuttelijoitakin. Vastapaiinoksi pitää tarjota jotakin muuta. Ihan itse. Tässä minun tapani antaa sitä muuta.
Vaikka pihveinä.. :)- Anonyymi00011UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiukuti kiukuti.. 🫡
Nooh, aina löytyy kiukuttelijoitakin. Vastapaiinoksi pitää tarjota jotakin muuta. Ihan itse. Tässä minun tapani antaa sitä muuta.
Vaikka pihveinä.. :)Mitä nyt kökit hereillä?
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä nyt kökit hereillä?
Nukkumasa ei tykkää minusta tänä yönä.
- Anonyymi00009UUSI
Grrrrr!
Tuosta makeasta aloituksestasi tuli ihan sokerihuurretta seiniin ja GT alkoi muistuttaa siirappia, yök.
Periaatteessa minun pitäisi nyt rähjätä, kiukutella sekä piruilla, ja niin tekisinkin suurimmalle osalle muista tuollaisen avauksen tehneistä.
Sinulle toivotan kuitenkin, tällä kertaa, hyvää ja rauhallista yötä.
Keneenkähän sitä sitten menisi teroittelemaan kulmahampaitaan?
Vauva-palstakin kun meni kiinni juuri äsken.
Höh.Kulmahampaasi lieneen jo aika terävät.. :)
Kyllä tänne piruiluakin mahtuu. Varsinkin jos sen kuorruttaa sokerilla...
Piruillahan voi monella tavalla, fiksuimmat tekee sen niin, että toinen ei edes tajua tulleensa kohteeksi. Ja sinä vaikutat ihan fiksulta tapaukselta. :)
- Anonyymi00010UUSI
Mulle tuli mieleen tämä biisi jotenkin tästä...
https://youtu.be/YMmyYM29jmU?si=7NfCc-cWCUICv465
Miksi?
Siksi, että oikeasti täällä(kin) ihmiset kaipaa v.ttuilua, satuttamista oikeasti, eikä mitään känniääliöiden persuttamisöykkäröintiä. 🤮
Sitä että vedetään matto alta ja tuikataan puukkoa selkään, kun vähiten odottaa. Turskalla mutkan takaa päin naamaa, niin että vetää voltin ilmassa.
Mielikuvituksellisuus ja kieli poskessa kertominen on kuollut... ja tapettu. Hyvästi kummelit, hyvästi putokset ja kaikki kiva... teidän kaikkien täytyy opetella woke-elämään nyt...No, saat olla tätä mieltä. Toki.
Väsyttävää vaan kun osa ei edes yritä tehdä tästä yhtään parempaa, ei tarttis aina olla niin negaa kaikki.
Minä vielä jaksan uskoa ihmisiin. Ja tähän palstaan.- Anonyymi00013UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
No, saat olla tätä mieltä. Toki.
Väsyttävää vaan kun osa ei edes yritä tehdä tästä yhtään parempaa, ei tarttis aina olla niin negaa kaikki.
Minä vielä jaksan uskoa ihmisiin. Ja tähän palstaan.Ihme aika vaan... Alkoi koronasta ja jatkuu ja jatkuu...
Joku manipuloi tätä ulkoapäin ja tekee tästä tylyn ajan...
On täällä muutakin viturallaan kuin tää palsta vaan...🤔
- Anonyymi00015UUSI
Aloittaja elää aika lailla menneessä.
- Anonyymi00016UUSI
Tykkäsin tuosta kun sanoit isoon tehtaaseen. Olinhan aikoinaan itsekin valtavassa kobolttitehtaassa töissä.
Ensin OMG, sitten Freeport ja nykyään joku yksisarvinen tms.
>simiti<- Anonyymi00017UUSI
Ihan kakaroille tiedoksi, että OMG oli Outokumpu Mooney Group.
- Anonyymi00018UUSI
Koulussa opetettiin, että ferromagneettisia aineita ovat rauta, nikkeli ja koboltti. En tiedä koboltille muuta käyttöä kuin radioaktiivinen kobolttikanuuna, jolla tapetaan syöpasoluja. Mihin tavallista kobolttia käytetään?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Koulussa opetettiin, että ferromagneettisia aineita ovat rauta, nikkeli ja koboltti. En tiedä koboltille muuta käyttöä kuin radioaktiivinen kobolttikanuuna, jolla tapetaan syöpasoluja. Mihin tavallista kobolttia käytetään?
Kobolttia käytetään ihan lääkkeistä ammuksiin ja eläinrehuun. Se on yllättävän yleinen aine.
>simiti< - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kobolttia käytetään ihan lääkkeistä ammuksiin ja eläinrehuun. Se on yllättävän yleinen aine.
>simiti<Niin ja akut on täynnä kobolttia. Myös sun puhelimen/tabletin/läppärin akku.
Jokainen pystyy tosiaan omalla panoksellaan vaikuttamaan siihen miten kohtaamme toisen.
Lähtökohtaisesti olen asiallisuuden ja ystävällisyyden kannalla, koska emme voi tietää mitä kukanenkin käy elämässään läpi.
Valitettavasti sorrun nykyään haukkumaan takaisin, jos toinen sen aloittaa.
Koska olen suhteellisen ahkera aloitusten tekijä, niin väitän saavani keskimääräistä enemmän pskaa niskaan.
Mietin joskus jopa mietin sellaista aloitusta, jossa jokainen keräisi viikon haukkumiset yhteen, mutta sitä sensuroitaisiin niin rankalla kädellä, että se poistettaisiin tai ainakin kommentit poistettaisiin.
Toisaalta ketä se auttaisi? Ei se ole mikään kilpailun aihe, että ketä kohdellaan pskimmin. Eikä ylpeilyn aihekaan.
Tämä pohdiskelu lähti vähän sivuraiteille, mutta tämä avauksesi antaa ajattelemisen aihetta.- Anonyymi00020UUSI
Voi sinua. Ällös välitä. Kaikki saamme kuonaa niskaan. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Se on ihmisestä kiinni jaksaako kantaa sitä.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836500Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935412Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173762Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2213182Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat762358Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191696Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451694- 981366