Rakkaat palstasisaret ja -veljet

Meillä on oikein kiva pienehkö yhteisö täällä sinkkulassa. Emme ole velkaa mitään toisillemme, siis jos emme halua .. mutta toivoisin, että pitäisitte huolta itsestänne ja tästä pienestä anonyymistä pikku nurkkauksestamme, eli palstasta.

Itse joudun poistumaan unimaijaa kattelemaan.. sillä nukkumatti on minun etäkaveri .. ja aamulla kukonlaulun aikaan soi känny minut herättelemään uuteen päivään murkkuilemaan isoon tehtaaseen..

Hyvän yön saatteeksi haluaisin sanoa teille kaikille ihan sydämestäni sen, että me olemme palsta. Sinä ja minä. Ihan jokainen. On siis sinusta ja minusta kiinni se, minkälainen paikka tämä on.

Täällä on ihania ihmisiä, yksilöllisiä persoonia ja se on hyvä niin. Olen saanut palstalta niin paljon, etten voi olla muuta kuin kiitollinen teille kaikille. Niin hyvässä kuin pahassakin.

Me olemme palsta ja palsta on meistä koostuva. Jokainen on osanen ja omalla asenteellaan voi vaikuttaa siihen osaseen.

Peace and love for everyone! Hyvää yötä.

57

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi sinua vakavasti vammautunutta. Toivottavasti saat unta ilman kipuja. Mulla loppui kivut, mutta muisti ei hirmuna toimi.

>simiti<

• Minulla ei ole koskaan ollut kipuja, mikä hyvä. Ja eipä ole tautini edennytkään, eikä ilmeisesti etenekään. Vauriotkin jäivät vähäisiksi. Olen hyvin onnekas. Sain tietää tämän vasta marraskuussa, että olen liian vanha sairastamaan nuorten aikuisten sairautta. Pääsin siis todella vähällä.

• Anonyymi00002

Mjoo

Minä olen fiktiivinen palstapersoona, joten en kommentoi.

Muuten ihan jees.

(hihitystä)

• Ihana sinä olet..

Siis ihan jees...

:)

• Anonyymi00005

🍆🍑💦

-keinovaginamies-

• Anonyymi00007

Niin, siis
        Tämä oli täysin virtuaalinen ja hyväntahtoinen rakkauden osoitus :)))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin, siis
        Tämä oli täysin virtuaalinen ja hyväntahtoinen rakkauden osoitus :)))

-keinovaginamies-

Kiitos .. oikein sopiva. Virtuaaliset osoitukset täysin sallittuja meidän pikkuisessa virtuaalisessa nurkkakunnassamme.
        Olet sinäkin oikein mieluisa.

• Tämä on hyvä aloitus. On tärkeää muistuttaa mieliin, että tapaamme mielellämme tässä yhteisössä ja teemme palstan juuri niin mukavaksi, kuin itse haluamme.
      Toisiamme kunnioittaen.

Musiikin myötä, hyvää yötä. 😴🎶

~ Gheorghe Zamfir.... The Lonely Shepherd ~
      https://youtu.be/0rA_sTYUL6w?si=ZkjiobkPI4QMZTAd

• Kiitos biisistä. Positiivista että niin moni arvostaa kuitenkin palstaa omana paikkanaan. Sekin pitää muistaa joskus kirjoittaa julki.

Ja olet oikeassa, että kunnioittakaamme toisiamme olkoon sitten anonyymi tai rekku. Satunnainen vierailija tai aktiivikävijä. Ihan sama.
        Kaikki yhtä tyynni. :)

• Anonyymi00025

Houkutteleeko tuo sun valekuva pervoja? Toivottavasti ei...

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Houkutteleeko tuo sun valekuva pervoja? Toivottavasti ei...

Ei houkuttele. Nuo ymmärtävät pysyä poissa.

• Anonyymi00006

Näinkin laajasta avoimesta palstatilasta voi kaventua pieni, tuttavallinen nurkkaus joidenkin ihmisten sydämen sopukkaan. Osasit luoda sellaisen tunnelman kirjoituksellasi. Ehkä suuntasit kirjoituksesi enemmän palstatutuillesi, mutta kuitenkin.
      Herttainen ja sydämellinen, tällaisia sanoja tuli mieleen.
      Hyvää yötä ja kauniita unia.

-Thinksy

• En suunnannut kavereilleni. Kaikille palstamme kävijöille. Myös sinulle. Olet osa tätä palstaa ja osa yhteisöämme. Se millainen rooli sinulla on yhteisössämme, on sinun itsesi päätettävissä.

Tämä yhteisö on avoin kaikille, tänne saa tulla ja mennä miten itselleen sopii. Ja antaa itsestään tai olla antamatta. Sääntöjä sen määräämiseksi ei ole.

Ja yhteisö tämä on, sanottakoon mitä sanotaan. Ei tämä ole ylläpidon palsta vaan meidän kävijöiden. Kirjoittelijoiden. Tehkäämme siitä siis itsemme näköinen. Ja kuten Typy toivoi; kunnioittakaamme toisiamme ja sitä minäkin toivon.

• Anonyymi00014
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En suunnannut kavereilleni. Kaikille palstamme kävijöille. Myös sinulle. Olet osa tätä palstaa ja osa yhteisöämme. Se millainen rooli sinulla on yhteisössämme, on sinun itsesi päätettävissä.

Tämä yhteisö on avoin kaikille, tänne saa tulla ja mennä miten itselleen sopii. Ja antaa itsestään tai olla antamatta. Sääntöjä sen määräämiseksi ei ole.

Ja yhteisö tämä on, sanottakoon mitä sanotaan. Ei tämä ole ylläpidon palsta vaan meidän kävijöiden. Kirjoittelijoiden. Tehkäämme siitä siis itsemme näköinen. Ja kuten Typy toivoi; kunnioittakaamme toisiamme ja sitä minäkin toivon.

Iik, löydynkö minäkin jo tästä nurkkauksesta? Ja millaiseksi olenkaan tullut täällä? Siirapilla kuorrutetuksi p*skan jauhajaksi. Sitä en koskaan toivonut, mutta sellaiseksi tämä meni. Se on tämän palstan vika 🤭

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Iik, löydynkö minäkin jo tästä nurkkauksesta? Ja millaiseksi olenkaan tullut täällä? Siirapilla kuorrutetuksi p*skan jauhajaksi. Sitä en koskaan toivonut, mutta sellaiseksi tämä meni. Se on tämän palstan vika 🤭

Tekeeko seura kaltaisekseen..?
        Kas kun ottaa nimimerkin tai rekkautuu, sitä alkaa kirjoittamaan enemmän omannäköisesti.

Ja juu kuulut palstalle. Palsta tekee sinuun lähtemättömän jäljen. Olet nyt si palstalainen ajasta ikuisuuteen ja poispääsyä ei ole. :)

Ja vinkkinä tuohon siirappimaisuuteen.. siihen voi ripotella chiliä aina silloin tällöin. Musta-, cajun- tai valkopippurikin toimii ajoittain. :)

• Anonyymi00026
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tekeeko seura kaltaisekseen..?
        Kas kun ottaa nimimerkin tai rekkautuu, sitä alkaa kirjoittamaan enemmän omannäköisesti.

Ja juu kuulut palstalle. Palsta tekee sinuun lähtemättömän jäljen. Olet nyt si palstalainen ajasta ikuisuuteen ja poispääsyä ei ole. :)

Ja vinkkinä tuohon siirappimaisuuteen.. siihen voi ripotella chiliä aina silloin tällöin. Musta-, cajun- tai valkopippurikin toimii ajoittain. :)

Opettelen sirottelemaan… mutta pippuri voi välillä pölähtää, koska tykkään melko mausteisesta ruoasta: itämaisesta temperamentista; nopeista käänteistä ja yllätyksistä.

-Thinksy

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Opettelen sirottelemaan… mutta pippuri voi välillä pölähtää, koska tykkään melko mausteisesta ruoasta: itämaisesta temperamentista; nopeista käänteistä ja yllätyksistä.

-Thinksy

Aah.. minä taasen nautin äkkijyrkista mutkista ja - jyrkänteistä..
        Tai siitä kun rasvatyyni muuttuu hetkessä myrskyäväksi mereksi.

Jään innolla seuraamaan mitä mausteita lisäät tähän meidän palstasoppaan. Kyllä makua mahtuu - aina.

• Anonyymi00008

Ellu diggais ja miks ei... oikein kaunista..

Mäkin kyllä...

Mutta osa ei silti tykkäis, kun he eivät vaan osaa olla. ..

He eivät saa mitään ja kiukutikiukuti..😁

• Kiukuti kiukuti.. 🫡

Nooh, aina löytyy kiukuttelijoitakin. Vastapaiinoksi pitää tarjota jotakin muuta. Ihan itse. Tässä minun tapani antaa sitä muuta.

Vaikka pihveinä.. :)

• Anonyymi00011
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiukuti kiukuti.. 🫡

Nooh, aina löytyy kiukuttelijoitakin. Vastapaiinoksi pitää tarjota jotakin muuta. Ihan itse. Tässä minun tapani antaa sitä muuta.

Vaikka pihveinä.. :)

Mitä nyt kökit hereillä?

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitä nyt kökit hereillä?

Nukkumasa ei tykkää minusta tänä yönä.

• Anonyymi00009

Grrrrr!
      Tuosta makeasta aloituksestasi tuli ihan sokerihuurretta seiniin ja GT alkoi muistuttaa siirappia, yök.
      Periaatteessa minun pitäisi nyt rähjätä, kiukutella sekä piruilla, ja niin tekisinkin suurimmalle osalle muista tuollaisen avauksen tehneistä.
      Sinulle toivotan kuitenkin, tällä kertaa, hyvää ja rauhallista yötä.
      Keneenkähän sitä sitten menisi teroittelemaan kulmahampaitaan?
      Vauva-palstakin kun meni kiinni juuri äsken.
      Höh.

• Kulmahampaasi lieneen jo aika terävät.. :)
        Kyllä tänne piruiluakin mahtuu. Varsinkin jos sen kuorruttaa sokerilla...

Piruillahan voi monella tavalla, fiksuimmat tekee sen niin, että toinen ei edes tajua tulleensa kohteeksi. Ja sinä vaikutat ihan fiksulta tapaukselta. :)

• Anonyymi00010

Mulle tuli mieleen tämä biisi jotenkin tästä...

https://youtu.be/YMmyYM29jmU?si=7NfCc-cWCUICv465

Miksi?

Siksi, että oikeasti täällä(kin) ihmiset kaipaa v.ttuilua, satuttamista oikeasti, eikä mitään känniääliöiden persuttamisöykkäröintiä. 🤮

Sitä että vedetään matto alta ja tuikataan puukkoa selkään, kun vähiten odottaa. Turskalla mutkan takaa päin naamaa, niin että vetää voltin ilmassa.

Mielikuvituksellisuus ja kieli poskessa kertominen on kuollut... ja tapettu. Hyvästi kummelit, hyvästi putokset ja kaikki kiva... teidän kaikkien täytyy opetella woke-elämään nyt...

• No, saat olla tätä mieltä. Toki.

Väsyttävää vaan kun osa ei edes yritä tehdä tästä yhtään parempaa, ei tarttis aina olla niin negaa kaikki.

Minä vielä jaksan uskoa ihmisiin. Ja tähän palstaan.

• Anonyymi00013
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No, saat olla tätä mieltä. Toki.

Väsyttävää vaan kun osa ei edes yritä tehdä tästä yhtään parempaa, ei tarttis aina olla niin negaa kaikki.

Minä vielä jaksan uskoa ihmisiin. Ja tähän palstaan.

Ihme aika vaan... Alkoi koronasta ja jatkuu ja jatkuu...

Joku manipuloi tätä ulkoapäin ja tekee tästä tylyn ajan...

On täällä muutakin viturallaan kuin tää palsta vaan...🤔

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Ihme aika vaan... Alkoi koronasta ja jatkuu ja jatkuu...

Joku manipuloi tätä ulkoapäin ja tekee tästä tylyn ajan...

On täällä muutakin viturallaan kuin tää palsta vaan...🤔

Viturallaan on moni asia, se on totta, mutta siinäpä onkin monta syytä yrittää itse tehdä eded tästä nurkasta parempi paikka.

• Anonyymi00015

Aloittaja elää aika lailla menneessä.

• Anonyymi00016

Tykkäsin tuosta kun sanoit isoon tehtaaseen. Olinhan aikoinaan itsekin valtavassa kobolttitehtaassa töissä.

Ensin OMG, sitten Freeport ja nykyään joku yksisarvinen tms.

>simiti<

• Anonyymi00017

Ihan kakaroille tiedoksi, että OMG oli Outokumpu Mooney Group.

• Anonyymi00018

Koulussa opetettiin, että ferromagneettisia aineita ovat rauta, nikkeli ja koboltti. En tiedä koboltille muuta käyttöä kuin radioaktiivinen kobolttikanuuna, jolla tapetaan syöpasoluja. Mihin tavallista kobolttia käytetään?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Koulussa opetettiin, että ferromagneettisia aineita ovat rauta, nikkeli ja koboltti. En tiedä koboltille muuta käyttöä kuin radioaktiivinen kobolttikanuuna, jolla tapetaan syöpasoluja. Mihin tavallista kobolttia käytetään?

Kobolttia käytetään ihan lääkkeistä ammuksiin ja eläinrehuun. Se on yllättävän yleinen aine.

>simiti<

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kobolttia käytetään ihan lääkkeistä ammuksiin ja eläinrehuun. Se on yllättävän yleinen aine.

>simiti<

Niin ja akut on täynnä kobolttia. Myös sun puhelimen/tabletin/läppärin akku.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

>simiti<

Kiitos niiku tiedosta! Mulla oli muuten aikoinaan iso magneetti. Kokkeilin sitä nikkelisiin kellonvitjoihin ja niinhän se tarttu kuin rautaan. Oisin kokkeillu myös kobolttiin, mut ei mulla ollu tietoo, mistä ois semmoista saannu.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Kiitos niiku tiedosta! Mulla oli muuten aikoinaan iso magneetti. Kokkeilin sitä nikkelisiin kellonvitjoihin ja niinhän se tarttu kuin rautaan. Oisin kokkeillu myös kobolttiin, mut ei mulla ollu tietoo, mistä ois semmoista saannu.

Joissain työkaluissa tai terissä on teräksen osana kobolttia. Se jotenkin saa teräksen säilyttömään muut ominaisuutensa paremmin esim. kuumassa. Ja ehkäisee korroosiolta, mutta siihen kelpaa kai myös jokin usein halvemmalla saatava seosmetalli kuten kromi.

Historiassa koboltti oli aika pitkään pelkkä haitake. Ensimmäiset sovelluskohteet ilmeisesti oli jokin lasin värjäys tms.

• Jokainen pystyy tosiaan omalla panoksellaan vaikuttamaan siihen miten kohtaamme toisen.

Lähtökohtaisesti olen asiallisuuden ja ystävällisyyden kannalla, koska emme voi tietää mitä kukanenkin käy elämässään läpi.

Valitettavasti sorrun nykyään haukkumaan takaisin, jos toinen sen aloittaa.

Koska olen suhteellisen ahkera aloitusten tekijä, niin väitän saavani keskimääräistä enemmän pskaa niskaan.

Mietin joskus jopa mietin sellaista aloitusta, jossa jokainen keräisi viikon haukkumiset yhteen, mutta sitä sensuroitaisiin niin rankalla kädellä, että se poistettaisiin tai ainakin kommentit poistettaisiin.

Toisaalta ketä se auttaisi? Ei se ole mikään kilpailun aihe, että ketä kohdellaan pskimmin. Eikä ylpeilyn aihekaan.

Tämä pohdiskelu lähti vähän sivuraiteille, mutta tämä avauksesi antaa ajattelemisen aihetta.

• Anonyymi00020

Voi sinua. Ällös välitä. Kaikki saamme kuonaa niskaan. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Se on ihmisestä kiinni jaksaako kantaa sitä.

>simiti<

• Anonyymi00024

Mullon sellanen kokemus, että kerroin Snadi-pirpanalle - jota luulin ystävälliseks - ajatuksiani, ja sain ylimielisen ja äkkijyrkän vastauksen, koska ei miellyttänyt. Oisiko Snadilla ollut paha päivä vai karkaako päälle, jos toisen ajatukset ei niiku miellytä.

No, eipä ole toista kertaa ollut sille asiaa.

• Sinä olet tosiaan aika freimillä ollutkin. Siitä saa kökköä aina niskaansa. Valitettavasti. Mutta sä oletkin sisukas.

Minulle käynyt myös niin, että olen alentunut vastaamaan huonosti joillekin joskus. En puolustele itseäni, mutta kai siinä tulee sellainen maassa maan tavalla efekti kun oikein saa lokaa niskaan. Mutta tsemiä sulle. Sä olet ihanan aktiivisesti jaksanut pitää palstan keskustelukulttuuria yllä. Kiitos siitä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Sinä olet tosiaan aika freimillä ollutkin. Siitä saa kökköä aina niskaansa. Valitettavasti. Mutta sä oletkin sisukas.

Minulle käynyt myös niin, että olen alentunut vastaamaan huonosti joillekin joskus. En puolustele itseäni, mutta kai siinä tulee sellainen maassa maan tavalla efekti kun oikein saa lokaa niskaan. Mutta tsemiä sulle. Sä olet ihanan aktiivisesti jaksanut pitää palstan keskustelukulttuuria yllä. Kiitos siitä.

Juu, niinpä. Jos joka kerta, kun avaat palstan siellä on haukkumista odotettavissa, niin mitä muuta siinä jaksaa kuin alentua samalle tasolle...

• Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, niinpä. Jos joka kerta, kun avaat palstan siellä on haukkumista odotettavissa, niin mitä muuta siinä jaksaa kuin alentua samalle tasolle...

No ite passaan ja ohitan haukkumiset aika lahjakkaasti. Muista ettei kaikkia voi miellyttää.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Sellaista se on, siinä syy miksen minäkään täällä ole niin mukava kun irl. Vuodet on opettaneet ettei mukavuus toimi kuin mukavien kesken.

• Onko torpassa lämpöä riittänyt?

• Vain kun sinä olet kylässä. :)

No juu .. pakkasta on niin pirusti ulkona, mutta toistaiseksi lämpö on pysynyt torpassa.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Vain kun sinä olet kylässä. :)

No juu .. pakkasta on niin pirusti ulkona, mutta toistaiseksi lämpö on pysynyt torpassa.

Kun olen siellä niin annan lämpöä huulien kautta :D

• pujotteIija kirjoitti:

Kun olen siellä niin annan lämpöä huulien kautta :D

Kuuma kollihan sinä olet. :)

• Anonyymi00027

Olipa ihana aloitus 🥰

Meistä jokainen voi itse vaikuttaa siihen, millainen ilmapiiri palstalla on. On selvää, ettei kaikkien ihmisten persoonat tai arvot kohtaa, mutta se on ok, kunhan toisia kunnioitetaan. Voi väitellä kiivaastikin tai vain olla juttelematta juuri tietynkhmisen kanssa, mutta harmittavan usein joillain tuntuu lipsuvan henkilökohtaisuuksien puolelle. Ja onhan täällä selvästi myös sellaisia, jotka kärsivät vakavemmistakin mielenterveyden ongelmista.

Yritän olla kaikille tasapuolisesti ystävällinen, ja asiattomuudet useimmiten vain ohitan. Jotenkin tälä iällä ja tällä kokemuksella en jaksa ottaa itseeni enkä provosoitua. Käytän aikani mieluummin sellaisten ihmisten kanssa keskusteluun, joiden tavoitteena ei ole aiheuttaa pahaa mieltä tai ärsytystä. Se ei tarkoita sitä, että haluan keskustella vain samaa mieltä olevian kanssa vaan sellaisten, joiden kanssa onnistuu asiallinen keskustelu, vaikka oltaisiin ihan päinvastaista mieltä.

Tosin usein olen täällä vaan höpöttämässä enkä mitään syvällisempiä juttelemassa. Joudun työpäivien aikana vetämään niin monta erilaista asiallista hattua päähäni, että joskus on ihan vaan kiva höpötellä 😊

Sinun kanssasi keskustelen aina mielelläni, vaikka meillä onkin joistain asioista erilainen näkemus/kokemus. Keskustelut kanssasi ovat auttaneet näkemään joitain asioita laajemmasta näkökulmasta ja se on upea asia, joten kiitos ❤️

Aletheias

• Pikku-pirpana

Voi sinua .. olet ihastuttava. Eihän me tosiaan olla samasta puusta veistettyjä, eikä aina samanmielisiä. Mikä on tosi hyvä juttu.

Oma maailmankatsomukseni on avautunut tämän palstan myötä. Ennen palstaa olin aika umpimielinen.. toki saatan olla sitä vieläkin, en tosin samoissa määrin ja työstän sitä vieläkin itsessäni. Eihän siinä ole kyse kuin halusta ymmärtää se, ettei se oma minuus ole se ainoa oikea tapa olla ja elää. Vain minulle.

Sinua olen seuraillut tässä nyt jo.. mitä pari vuotta..
        Olet muuttunut. Olet itsevarmempi ja rohkeampi.
        Alkuun et arvostanut itseäsi arvosi mukaisesti. Nyt siellä ruudun takana on selvästi jo itsevarma ja kaunis naisihminen. Olet se sinäkin saanut palstalta paljon. Sanoisin mä.

Olen nauttinut seurata sinua täällä. Olet puhjennut kukkaan. Kukkaan jonka tuoksu on vastustamaton. Älä enää koskaan anna kenenkään laimentaa sitä, sillä sinä olet ihastuttava. Muista se.

• Anonyymi00030
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voi sinua .. olet ihastuttava. Eihän me tosiaan olla samasta puusta veistettyjä, eikä aina samanmielisiä. Mikä on tosi hyvä juttu.

Oma maailmankatsomukseni on avautunut tämän palstan myötä. Ennen palstaa olin aika umpimielinen.. toki saatan olla sitä vieläkin, en tosin samoissa määrin ja työstän sitä vieläkin itsessäni. Eihän siinä ole kyse kuin halusta ymmärtää se, ettei se oma minuus ole se ainoa oikea tapa olla ja elää. Vain minulle.

Sinua olen seuraillut tässä nyt jo.. mitä pari vuotta..
        Olet muuttunut. Olet itsevarmempi ja rohkeampi.
        Alkuun et arvostanut itseäsi arvosi mukaisesti. Nyt siellä ruudun takana on selvästi jo itsevarma ja kaunis naisihminen. Olet se sinäkin saanut palstalta paljon. Sanoisin mä.

Olen nauttinut seurata sinua täällä. Olet puhjennut kukkaan. Kukkaan jonka tuoksu on vastustamaton. Älä enää koskaan anna kenenkään laimentaa sitä, sillä sinä olet ihastuttava. Muista se.

Voi että, miten ihanasti sanottu. Kiitos ❤️ Tunnen myös itse päässeeni eteenpäin tiettyjen tunnepuolen haasteiden kanssa, joita minulla on ollut. En väitä missään nimessä, etteikö edelleen olisi haavoja, jotka aukeavat herkästi mutta oloni on varmempi ja eheämpi. Tässä on ollut suurena apuna lukuisat palstalla käydyt keskustelut, joten olen ehdottomasti saanut omaan elämääni apuja täältä. Enkä aio antaa kenenkään enää laimentaa tuoksuani 😊

Laillasi koen myös ajatteluni avautuneen palstan avulla. Elän ympäristössä, jossa huomaan joskus olevani kuin jossain kuplassa, mikä herkästi saattaa kaventaa ajattelua. On todella tärkeää ymmärtää, ettei se oma todellisuus ole ainoa todellisuus eikä minun tapani ole ainoa tapa.

Aletheias

• Kaipa määkin joku osanen tätä palstaa olen, vaikka en nykyisin enää ihan niin paljon täällä käy kuin ennen ja vaikka en ole pelkästään tänne palstalle juuttunut niin kuin jotkut, vaan käyn välillä/joskus myös joillain muilla palstoilla kommentoimassa.

• Anonyymi00028

Olet ehdottomasti osa tätä palstaa ja hyvällä tavalla! Tuot palstalle esim mahtavaa musiikkituntemusta, jota aina ihailen täältä kauempaa 😊

Aletheias

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Olet ehdottomasti osa tätä palstaa ja hyvällä tavalla! Tuot palstalle esim mahtavaa musiikkituntemusta, jota aina ihailen täältä kauempaa 😊

Aletheias

Kiitos =) No, mun musiikkimaku on niin laaja, että väkisinkin tarttuu jotain tietoutta asiasta.

Nykyisin en jaksa enää ihan niin paljon tuosta musiikista puhua täällä kuin ennen. Kohtuus kaikessa. On mulla muitakin mielenkiinnonkohteita, aina on ollut.

• Anonyymi00029
        Norppa83 kirjoitti:

Kiitos =) No, mun musiikkimaku on niin laaja, että väkisinkin tarttuu jotain tietoutta asiasta.

Nykyisin en jaksa enää ihan niin paljon tuosta musiikista puhua täällä kuin ennen. Kohtuus kaikessa. On mulla muitakin mielenkiinnonkohteita, aina on ollut.

Minullakin on laaja musiikkimaku ja arvostan musiikkia mielettömästi, mutta minulla ei jää päähän kaikkea sitä tietämystä, mitä sinulta tuntuu löytyvän loputtomasti.

Olet oikeassa, että kohtuu kaikessa ja mielenkiintoaan on hyvä jakaa useampaan kohteeseen. Pysyy elämä mielenkiintoisena, kun on utelias monenlaisia asioita kohtaan. Minä olen viime päivinä lukenut avaruudesta, vaikka en todellakaan harrasta mitään avaruusjuttuja, mutta uskomattoman mielenkiintoista asiaa 🤗

Aletheias

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Minullakin on laaja musiikkimaku ja arvostan musiikkia mielettömästi, mutta minulla ei jää päähän kaikkea sitä tietämystä, mitä sinulta tuntuu löytyvän loputtomasti.

Olet oikeassa, että kohtuu kaikessa ja mielenkiintoaan on hyvä jakaa useampaan kohteeseen. Pysyy elämä mielenkiintoisena, kun on utelias monenlaisia asioita kohtaan. Minä olen viime päivinä lukenut avaruudesta, vaikka en todellakaan harrasta mitään avaruusjuttuja, mutta uskomattoman mielenkiintoista asiaa 🤗

Aletheias

Avaruusasiat ovat kyllä ihan mielenkiintoisia.

Mulla välillä jää jotkut asiat hyvin mieleen.

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Aletheias

Lähimuisti ei ole ihan niin hyvä, mutta riittävä kuitenkin, että pärjään arkiasioissa =D

• Totta hemmetissä olet osa palstaa. Norppamainen osa. :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      354
      12251
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      190
      11477
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6593
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5367
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      207
      3874
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      177
      3663
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2753
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      178
      2507
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      52
      2240
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1932
    Aihe