Oletko kateellinen

Anonyymi-ap

Istahdin nojatuoliin ja avasin juuri xtran candy mix karkkipussin

23

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voisinko mäkin stulla

• Anonyymi00004

Nyt ei käy karkkipussi on vain minulle

• Anonyymi00002

Pilluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

• Anonyymi00003

Hyi helvate teitä köyhiä Persuja ! Eihän tuosta tekoleuhkimisesta puutu muta kuin kehuskeleminen pillimehun ryystäämisestä.

• Anonyymi00006

Onko oikeistolainen köyhä eli persu on ääri oikeistolainen eli suursijoittaja ja tehtaiden omistaja

• Anonyymi00007

Mutta xtran candy mix on lemppari karkkejani

• Anonyymi00005

Pippeliiiiiiiiiiiiooooiiíiiiiiiiiíiiiiiiiiiiihhhhjjaaaaaaaaaqahyhhh

• Anonyymi00011

Voisiko joku kertoa jotta mikä ihmeen juttu tähän "xtra candy mixiin" liittyy tai edes sen mikä on joku tuikituntematom "extra candy mix". Osaavatko kenties persut vastata tähän kun eivät kerran vihervasemmistolaiset hippisuvakit osaa. Nyt on teillä Persuilla näytön paikka !

• No joo, olen vähän kade. Täällä karkkilakko vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ....
      Ei tässä(kään) mitään järkeä ole! 🤔😒

• Anonyymi00012

Hammaspeikolla on karut ajat. Ei käy kateeksi.
        Toivottavasti lakollesi ei käy kuten Elannon hevosmiesten lakolle joskus sata vuotta sitten.

Virallisesti se ei ole vielä päättynyt!

Mies 65

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Hammaspeikolla on karut ajat. Ei käy kateeksi.
        Toivottavasti lakollesi ei käy kuten Elannon hevosmiesten lakolle joskus sata vuotta sitten.

Virallisesti se ei ole vielä päättynyt!

Mies 65

Omalla kohdallani, Hammaspeikko on ollut työttömänä jo vuoden alusta. Se happanee tylsyyteen. 😁🪥

Lakkoillessa on tullut muutama heikko hetki. Olen kuitenkin selvinnyt niistä rouskuttamalla hapankorppuja pippurijuustolla. Makeanhimo on unohtunut. Tämä toimii. 😊

Hevosmiesten lakko vaikuttaa ikuisuustaistelulta. Tuskin tuohon tulee enää tuon parempaa loppuratkaisua.

• Anonyymi00014
        tosi.typy kirjoitti:

Omalla kohdallani, Hammaspeikko on ollut työttömänä jo vuoden alusta. Se happanee tylsyyteen. 😁🪥

Lakkoillessa on tullut muutama heikko hetki. Olen kuitenkin selvinnyt niistä rouskuttamalla hapankorppuja pippurijuustolla. Makeanhimo on unohtunut. Tämä toimii. 😊

Hevosmiesten lakko vaikuttaa ikuisuustaistelulta. Tuskin tuohon tulee enää tuon parempaa loppuratkaisua.

Tavallaan ratkaisit tuon lakko-ongelman samalla tavalla kuin keskusliike sata vuotta sitten. Korviketuotteella.

Elannossa vaihtoivat hevoset autoihin!

Mies 65

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Tavallaan ratkaisit tuon lakko-ongelman samalla tavalla kuin keskusliike sata vuotta sitten. Korviketuotteella.

Elannossa vaihtoivat hevoset autoihin!

Mies 65

Omalla kohdalla kärsimys kävi liian suureksi, siksi on keksittävä vaihtoehtoja. 😊

Elannon hevosia käy sääliksi. Joutuivatko ne liimatehtaalle?

• Anonyymi00015
        tosi.typy kirjoitti:

Omalla kohdalla kärsimys kävi liian suureksi, siksi on keksittävä vaihtoehtoja. 😊

Elannon hevosia käy sääliksi. Joutuivatko ne liimatehtaalle?

Luulen, että hevosmiehet joutuivat sinne liimatehtaalle. Tosin liukuhihnan ääreen.
        Eivät halunneet autonkuljettajiksi.

Hevosille varmaan oli muuta käyttöä. Ja suostuivat töihin päinvastoin kuin ohjastajansa!
        Meilläkin oli työhevosia metsässä puunajossa vielä seitsemänkymmentäluvun alussa.

Mies 65

• tosi.typy
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Luulen, että hevosmiehet joutuivat sinne liimatehtaalle. Tosin liukuhihnan ääreen.
        Eivät halunneet autonkuljettajiksi.

Hevosille varmaan oli muuta käyttöä. Ja suostuivat töihin päinvastoin kuin ohjastajansa!
        Meilläkin oli työhevosia metsässä puunajossa vielä seitsemänkymmentäluvun alussa.

Mies 65

Tosiaan! Hevonen valittaa vähemmän, niillä miehillä on ankeampi kohtalo.

Minä pysyn lakossa, vaikka kuinka uhkailtaisiin liimatehtaalla. Olen sen verran itsepäistä sorttia, ... tai siis, tarkoitin sanoa voimakastahtoinen.

Paitsi, jos joku tuo Brunbergin pusuja, tai Fazeriinoja, saattaa tilanteeseen tulla huomattava muutos? Ei voi tietää! Toistaiseksi lakkoilen.
        😀

• Anonyymi00017
        tosi.typy kirjoitti:

Tosiaan! Hevonen valittaa vähemmän, niillä miehillä on ankeampi kohtalo.

Minä pysyn lakossa, vaikka kuinka uhkailtaisiin liimatehtaalla. Olen sen verran itsepäistä sorttia, ... tai siis, tarkoitin sanoa voimakastahtoinen.

Paitsi, jos joku tuo Brunbergin pusuja, tai Fazeriinoja, saattaa tilanteeseen tulla huomattava muutos? Ei voi tietää! Toistaiseksi lakkoilen.
        😀

Mikäli tilanne muodostuu kestämättömäksi, ehdotan kääntymistä Huoltovarmuuskeskuksen puoleen.
        Heillä on mahdollisuus määrätä sinut nauttimaan makeaa yleisen edun nimissä!

Mies 65

• Anonyymi00020
        UUSI

Oletko sinä joku sadomasokisti vai miksi haluat piinata ja satuttaa itseäsi eli miksi kiusaat itseäsi eli rääkkäät itseäsi miksi et ole mukava itsellesi ja syö karkkia ei maailma siihen kaadu ja jos kaatuu niin sit kaatuu eli syö karkkii ja nauti

• UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oletko sinä joku sadomasokisti vai miksi haluat piinata ja satuttaa itseäsi eli miksi kiusaat itseäsi eli rääkkäät itseäsi miksi et ole mukava itsellesi ja syö karkkia ei maailma siihen kaadu ja jos kaatuu niin sit kaatuu eli syö karkkii ja nauti

Taidan olla vähän masokisti. Lakon tarkoituksena on saada muutama kilo ppis ja jouluturvotus laskemaan. Jouluna tuli muutama ylimääräinen lisäkilo, eikä se tunnu hyvältä, kun vaatteet kiristävät.

Hoikempaa kevättä kohti. 😊🌸

• Anonyymi00021
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Taidan olla vähän masokisti. Lakon tarkoituksena on saada muutama kilo ppis ja jouluturvotus laskemaan. Jouluna tuli muutama ylimääräinen lisäkilo, eikä se tunnu hyvältä, kun vaatteet kiristävät.

Hoikempaa kevättä kohti. 😊🌸

Voi vauvaa nyt loppuu olemattomuus eli syös karkkii tosi typy on ansainnut karkkinsa nainen nyt nautit elämästä ja herkuttele

• Anonyymi00016

Pitäskö jostain syystä olla malaco olis ollu vie kalliimpi

• Anonyymi00018

Huonoja on karkkipussit nykyään. Tv mix ehkä. Irttarit ei ole kiinnostanut kun kaveri kerto mitä yksi ihminen oli tehnyt siellä hylyllä,lidissäkin ne myyjät nostaa ne lattialle menneet hedelmät ja kasvikset takas hyllyyn. Pakko pestä ne vahatut omenatkin fairylla. Samaa sanotaan avocadosta. Siinä saattaa olla listeria päällä. Leikatessa se menee sinne hedelmään
      Kiva vatsapöpö

• Anonyymi00019

olen vähän kateellinen jos hyviä karkkeja on pussisa.

• UUSI

En oikeastaan. Mässytin hetki sitten Twistejä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1707
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe