On päiviä jolloin ei oikein mikään onnistu

Anonyymi-ap

Onnekkuus kaukana, välillä koettelee.
Perjantai, eikä edes 13.

Hetken levänneenä, huomaan juurisyyn syyttävän sormen osoittavan itseeni.
Helkkarin analyyttinen kun olen.

Ensin sitä ajattelee, olisi ollut parempi nukkua tämän päivän yli. Keljuttaa tunnin pari, kunnes tulee se humoristinen minä peliin mukaan. Itsesuojeluako, ehkä.
No, kaikesta selviää rahalla..nyörit tiukemmalle ja uusia pakkasia kohti.

Onko teillä ollut joskus "epäonnisia päiviä".

Laitetaan nyt laulu joka antaa toiveita paremmasta. Jos tulisi vielä niitä kauniita Päiviä.
https://www.youtube.com/watch?v=Wnkc9h3IMUA&list=RDWnkc9h3IMUA&start_radio=1

AV

14

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuskin niin että koko päivä sattuu vain keljuja juttuja. Mutta onhan niin että jos jokin ikävä asia sattuu niin se pilaa koko päivän. Viimeksi on sattunut kalliin nastahampaan irtoaminen.

• Anonyymi00003

Tuostakin selviää rahalla, mutta voi ajatella asian johtuneen nastahampaan laittaneen laadullisesta kyvyttömyydestä? Kovinta on huomata itse olleen suurin vaikuttava tekijä, ja se tieto koskee...ehkä myös opettaa jotain.

AV

• Anonyymi00002

Voi niitä on ollut todella paljon viimeisten kymmenen vuoden aikana ja jo sitä ennen liittyen työpaikan menetykseen!

• Anonyymi00004

Olet päässyt kunnialla huonojen päivien ohi. Pipon nosto paikallaan.

AV

• Anonyymi00005

Minulla on säännöllisesti sellainen päivä, kun mikään ei onnistu. Pudotan kaiken, kävelen päin seiniä, kaikki on pelkkää säheltämistä, itkettää, kiukuttaa ja masentaa. En oikein kestä itseäni tuolloin. Rahalla tuohon jotain helpotusta voisi saada, mutta eipä ne aikaisemmat keinotkaan ole vaikuttaneet, joten nyt vain hyväksyn, että olen hirviö aina välillä ja yritän van pysyä pois ihmisten ilmoilta 🫣

Aletheias

• Anonyymi00006

What?
        Welcome to the life of monsters:)

Tänään tunsin itseni todella puutteelliseksi, en itseäni kohtaan, vaan toisia. Tosin myöhemmin kohtalo siittä minua myös rankaisi. Ilmeisesti joku korkeampi taho seuraa, ja olen hänelle tästä päivästä häpeissäni, kuin myös itselleni. Jos juoksee päin seinää, se on ok, mutta jos oma hölmöys vaikuttaa toisiin...tulee jo miettiä hetki, ja hävetä.

Päivä jolloin on taasen hyvä pysähtyä miettimään kuka olen, tänään 30.01.2026.

AV

• Anonyymi00007

...muutoin, ihana avautuminen. Jokainen meistä tekee ajottain jotain, josta ei voi olla ylpeä.
        Luulen kuitenkin elämän kirjon kokonaisuudessa, sinulla ei ole paljon hävettävää.
        Jo tuo avautuminen osittaa sitä. Olet sydämellinen henkilö, ja sen myös huomaa.

AV

• Anonyymi00008

...Menkat:)

AV

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

...muutoin, ihana avautuminen. Jokainen meistä tekee ajottain jotain, josta ei voi olla ylpeä.
        Luulen kuitenkin elämän kirjon kokonaisuudessa, sinulla ei ole paljon hävettävää.
        Jo tuo avautuminen osittaa sitä. Olet sydämellinen henkilö, ja sen myös huomaa.

AV

Kiitos kauniista sanoista 🥰

Jokainen meistä tekee joskus jotain, mistä ei ole ylpeä. Se on osa ihmisyyttä eikä meistä kukaan pysty kulkemaan läpi elämää ilman, että joskus astuu harhaan. Olennaisinta on ottaa vastuu itsestään ja teoistaan ja pyrkiä parempaan. Olet ainakin tiedostanut oman osuutesi, mistä ikinä onkaan kyse ja se on hyvä juttu.

Tässä yksi biisi, jota kuuntelemalla minullle tulee jotenkin kevyempi olo. Tehoaa myös menkkamonsteri-hetkiin 😁

https://youtu.be/QtXby3twMmI?si=XFtzJSuzdC9eTFIM

Aletheias

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoista 🥰

Jokainen meistä tekee joskus jotain, mistä ei ole ylpeä. Se on osa ihmisyyttä eikä meistä kukaan pysty kulkemaan läpi elämää ilman, että joskus astuu harhaan. Olennaisinta on ottaa vastuu itsestään ja teoistaan ja pyrkiä parempaan. Olet ainakin tiedostanut oman osuutesi, mistä ikinä onkaan kyse ja se on hyvä juttu.

Tässä yksi biisi, jota kuuntelemalla minullle tulee jotenkin kevyempi olo. Tehoaa myös menkkamonsteri-hetkiin 😁

https://youtu.be/QtXby3twMmI?si=XFtzJSuzdC9eTFIM

Aletheias

Tuo biisi on suosikkini ja jaoin sitä tällä palstalla ahkeraan muutama vuosi sitten.
        Mjoo, ei peräänajoa kummempaa. Kaikki ok. Jatko kyllä ihmetytti, kun sain myös parkkisakon. Hölmöilyjen päivä, jota koskaan aikaisemmin ei ole tapahtunut.

Ilmeisesti käyn liian kovilla kierroksilla, tulee miettiä elä enemmän hetkessä.

AV

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuo biisi on suosikkini ja jaoin sitä tällä palstalla ahkeraan muutama vuosi sitten.
        Mjoo, ei peräänajoa kummempaa. Kaikki ok. Jatko kyllä ihmetytti, kun sain myös parkkisakon. Hölmöilyjen päivä, jota koskaan aikaisemmin ei ole tapahtunut.

Ilmeisesti käyn liian kovilla kierroksilla, tulee miettiä elä enemmän hetkessä.

AV

Biisi on kyllä hieno 🤗

Hui, peräänajo. Onneksi ilmeisesti kuitenkin pahimmilta vahingoilta vältyttiin, mikä on aina tärkeintä. Peltiä saa aina uutta, vaikka tuollainen harmittaa tietysti. Joskus mieli käy kovilla ja silloin keksittyminen herpaantuu herkästi, jolloin juuri jotain tuollaista saattaa päästä tapahtumaan. Kun asian hoitaa asianmukaisesti toisen osapuolen ja vakuutusyhtiön kanssa, ja vähän aikaa kuluu, niin harmitus ja häpeä alkaa takuulla väistyä.

Aletheias

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Biisi on kyllä hieno 🤗

Hui, peräänajo. Onneksi ilmeisesti kuitenkin pahimmilta vahingoilta vältyttiin, mikä on aina tärkeintä. Peltiä saa aina uutta, vaikka tuollainen harmittaa tietysti. Joskus mieli käy kovilla ja silloin keksittyminen herpaantuu herkästi, jolloin juuri jotain tuollaista saattaa päästä tapahtumaan. Kun asian hoitaa asianmukaisesti toisen osapuolen ja vakuutusyhtiön kanssa, ja vähän aikaa kuluu, niin harmitus ja häpeä alkaa takuulla väistyä.

Aletheias

Jep, mutta olisi ollut parempi nukkua tämän päivän yli.
        Syy ei ole ympäristössä, vaan minussa.

Kiire hoitamaan aikataulutettuja asioita minuuttiaikataululla.
        Kiire, ihan jokainen päivä.

Tällaista se sitten välillä on, kun ajatukset eivät ole aina ajan tasalla.

AV

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jep, mutta olisi ollut parempi nukkua tämän päivän yli.
        Syy ei ole ympäristössä, vaan minussa.

Kiire hoitamaan aikataulutettuja asioita minuuttiaikataululla.
        Kiire, ihan jokainen päivä.

Tällaista se sitten välillä on, kun ajatukset eivät ole aina ajan tasalla.

AV

Kiire on kyllä monen pahan alku ja juuri. Kiireessä menee herkästi sellaiseen tilaan, ettei tule tehneeksi parhaita päätöksiä ja ajatukset ovat jossain ihan muualla kuin siinä hetkessä.

Olen yrittänyt tietoisesti opetella kiireettömyyttä. Kohdallani kiire on usein itse luotua. Voisin välttää monet kiireet ennakoimalla, suunnittelemalla paremmin, lähtemällä aikaisemmin. Silti säännöllisesti sorrun siihen, että tulee kiire ja sitten menee sähläämiseksi. Vielä on siis opeteltavaa 😊

Aletheias

• No kyllä mulla kaikki onnistuu, mutta joskus onnistuu väärin.

Ylempänä puhuttiin kiireestä. Niin kiire tuo kyllä pahimmat väärin onnistumiset töissä.

Viimeks lattiahiomakone pureutu tasotteeseen, niin lujaa kiinni, että kahva osu seinään ja meni poikki. Se oli siis samanlainen kone jolla mä sen auton lasinkin onnistuin särkee. että oli se kone käynnissä tai ei, niin aina tulee vahinkoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      252
      16108
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      1994
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      190
      1499
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      131
      1411
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1209
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      968
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      794
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      756
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      678
    Aihe