Kuuntelen musiikkia, niin jospa se siitä. Nyt saa linkkailla hyviä biisejä, niitä semmosia, jotka laastaroi elämän haavoja. Niistä linkeistä vois olla vaikka muillekin hyötyä, eli voimabiisejä / balladeja. Itsellä tuli tämä mieleen.. 😊
Sugarbabes / Stronger
https://youtu.be/heiYhBZhY_s?si=Lv2hP02M1F8xgAGl
Lauantai-iltaa...
49
568
Vastaukset
- Anonyymi00001
Cher toimii aina 😊
https://youtu.be/tXOgmvZyzxk?si=T5aG6Dq9HYWlh7Je
Lämpimiä ajatuksia sinne, mitä ikinä käytkään läpi ❤️
Aletheias- Anonyymi00003
Cher on kyllä melkoinen diiva. Ei ikäänny kai koskaan.
Navy soldiersit ihan "kuumana" katsoessaan 60 + vuotiasta naista :)
Kysymys, tekisitkö mitään toisin jos seuraava olisi mahdollista, eli If you could turn back time".
Vaikea kysymys, koska et olisi nyt se henkilö jota nyt olet?
https://www.youtube.com/watch?v=9n3A_-HRFfc&list=RD9n3A_-HRFfc&start_radio=1
AV - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Navy soldiersit ihan "kuumana" katsoessaan 60 vuotiasta naista :)
Kysymys, tekisitkö mitään toisin jos seuraava olisi mahdollista, eli If you could turn back time".
AVEihän Cher ole tossa videossa, kuin reilu 40.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
AVJos Cher on tossa videossa 60+, niin eihän se ole, kuin vaatimattomasti n. 100 vuotias.
Reilu 40 vuotta on oikea tieto. - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
AVTökkiipä S24 tänään pahasti. Ei meinaa millään avata keskusteluja eikä lähettää vastauksia.
Cherissä on jotain sellaista iätöntä vetovoimaa, jota on vain harvoissa. En ole mikään superfani, mutta onhan hän yksi viihdemaailman ikoneista ja tehnyt kunnioitettavan uran 😊
Vaikea kysymys tosiaan, koska olen tehnyt elämäni varrella valintoja sen hetkisen tietämyksen ja henkisen kypsyystason mukaisesti. Varmasti olisin toiminut joissain tilanteissa eri tavalla, jos olisin tuolloin tiennyt kaiken sen, mitä tiedän tänä päivänä, mutta mennyttä ei saa muutettua, joten se on hyväksyttävä sellaisenaan. Ja ehken tosiaan olisi se, kuka olen tänä päivänä. Ja ehkei minulla olisi lastani ja se on ajatus, joka tuntuu väärältä. Tunnen vahvasti, että minun oli tultava juuri poikani äidiksi.
Tekisitkö sinä jotain toisin, jos voisit?
Aletheias - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos Cher on tossa videossa 60 , niin eihän se ole, kuin vaatimattomasti n. 100 vuotias.
Reilu 40 vuotta on oikea tieto.Cher ei muutu, maailma ympärillä muuttuu mutta Cher pysyy samana:)
Voi katsoa myös viimeisimpiä videoita siitä miten 79-vuotias rokkaa.
Seuraavassa 56-vuotias, ei mitään eroa edelliseen.
https://www.youtube.com/watch?v=K50cWDTtePc&list=RDK50cWDTtePc&start_radio=1
AV - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tökkiipä S24 tänään pahasti. Ei meinaa millään avata keskusteluja eikä lähettää vastauksia.
Cherissä on jotain sellaista iätöntä vetovoimaa, jota on vain harvoissa. En ole mikään superfani, mutta onhan hän yksi viihdemaailman ikoneista ja tehnyt kunnioitettavan uran 😊
Vaikea kysymys tosiaan, koska olen tehnyt elämäni varrella valintoja sen hetkisen tietämyksen ja henkisen kypsyystason mukaisesti. Varmasti olisin toiminut joissain tilanteissa eri tavalla, jos olisin tuolloin tiennyt kaiken sen, mitä tiedän tänä päivänä, mutta mennyttä ei saa muutettua, joten se on hyväksyttävä sellaisenaan. Ja ehken tosiaan olisi se, kuka olen tänä päivänä. Ja ehkei minulla olisi lastani ja se on ajatus, joka tuntuu väärältä. Tunnen vahvasti, että minun oli tultava juuri poikani äidiksi.
Tekisitkö sinä jotain toisin, jos voisit?
AletheiasMuutaman hetken elämässä haluaisin toistaa, tehdä toisin.
Se voisi vaikuttaa nykytilaan, tekisin sen vain jos nykytila ei omalta osaltani muuttuisi.
On niitä hetkiä, joista ei voi olla ylpeä.
Kriisit kuuluvat elämään, ne kasvattavat. Kriisiin ajautuminen on puolittain vain omaa syytä, vaikka sitä ei aina itse tiedosta.
AV - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Cher ei muutu, maailma ympärillä muuttuu mutta Cher pysyy samana:)
Voi katsoa myös viimeisimpiä videoita siitä miten 79-vuotias rokkaa.
Seuraavassa 56-vuotias, ei mitään eroa edelliseen.
https://www.youtube.com/watch?v=K50cWDTtePc&list=RDK50cWDTtePc&start_radio=1
AVHuono resoluutio ja paljon meikkiä. Urbaanin legendan mukaan Cher syöksyi jonkun Tappava Ase-leffan kutsuvierasnäytöksestä ulos kohdassa, jossa kommentoitiin muoviräjähdemäärää jotakuinkin tähän tyyliin, että: ”Täällähän on enemmän muovia, kuin Cherissä”.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muutaman hetken elämässä haluaisin toistaa, tehdä toisin.
Se voisi vaikuttaa nykytilaan, tekisin sen vain jos nykytila ei omalta osaltani muuttuisi.
On niitä hetkiä, joista ei voi olla ylpeä.
Kriisit kuuluvat elämään, ne kasvattavat. Kriisiin ajautuminen on puolittain vain omaa syytä, vaikka sitä ei aina itse tiedosta.
AVIhmisyyteen kuuluu valitettavasti myös huonot päätökset ja valinnat, niin paljon kuin normaali ihminen yrittää niitä välttääkin. Joskus on valittava huonoista vaihtoehdoista se vähiten huonoin. Joskus eteen tuodaan tilanteita, joissa on todella hankala luovia. Joskus elämässä on aikoja, kun on hukassa itsensä ja elämänsä kanssa ja noina aikoina on suuri riski tehdä huonoja päätöksiä. Joskus tunne ja järki ovat aivan eri mieltä siitä, mitä pitäisi tehdä.
Onneksi menneestä voi oppia ja pyrkiä parempaan. Itselleen on opittava myös antamaan anteeksi, niin vaikeaa kuin se saattaa ollakin. Se on kuitenkin välttämätöntä, jos haluaa pystyä olemaan parempi versio itsestään.
Se ihana asia vanhenemisessa on, että iän myötä sitä osaa ja tietää niin paljon enemmän. Jos mietin 20-vuotiasta itseäni, niin olin kyllä sama minä, kuka olen tänäkin päivänä, mutta niin hukassa ja hämilläni. Olin niin naiivi ja hyväuskoinen. Tuossa mielessä en haikaile nuoruutta yhtään 😊
Aletheias - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihmisyyteen kuuluu valitettavasti myös huonot päätökset ja valinnat, niin paljon kuin normaali ihminen yrittää niitä välttääkin. Joskus on valittava huonoista vaihtoehdoista se vähiten huonoin. Joskus eteen tuodaan tilanteita, joissa on todella hankala luovia. Joskus elämässä on aikoja, kun on hukassa itsensä ja elämänsä kanssa ja noina aikoina on suuri riski tehdä huonoja päätöksiä. Joskus tunne ja järki ovat aivan eri mieltä siitä, mitä pitäisi tehdä.
Onneksi menneestä voi oppia ja pyrkiä parempaan. Itselleen on opittava myös antamaan anteeksi, niin vaikeaa kuin se saattaa ollakin. Se on kuitenkin välttämätöntä, jos haluaa pystyä olemaan parempi versio itsestään.
Se ihana asia vanhenemisessa on, että iän myötä sitä osaa ja tietää niin paljon enemmän. Jos mietin 20-vuotiasta itseäni, niin olin kyllä sama minä, kuka olen tänäkin päivänä, mutta niin hukassa ja hämilläni. Olin niin naiivi ja hyväuskoinen. Tuossa mielessä en haikaile nuoruutta yhtään 😊
AletheiasTotta, vanheneminen rauhoittaa monestakin syystä. Ei välttämättä ole enää se "veden haku paju edessä" sojottamassa ihan samalla ohjaavalla voimakkuudella.
Rutiiniin tottuu. Sitä jopa kaipaa. Nuorimmainen aloitti harrastuksen joka vie aikaa, ja jäi kahdeksi viikoksi yhteiset salihetket väliin. Treenasin yksin, vähän haikeana.
Tänään treenattiin taas yhdessä, ja mukavaa oli.
Nykyisen tilanteen muuttaminen ei tavallaan käy edes mielessä. Harmoonista, ei kiistelyjä mistään asiasta. Parisuhteita kun muistelee, oli niiden aikana ajottain jotain saunnaista vääntöä.
Vanhempana ei ole kyllä mitenkään herkkä solmimaan uusia suhteita.
AV - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Totta, vanheneminen rauhoittaa monestakin syystä. Ei välttämättä ole enää se "veden haku paju edessä" sojottamassa ihan samalla ohjaavalla voimakkuudella.
Rutiiniin tottuu. Sitä jopa kaipaa. Nuorimmainen aloitti harrastuksen joka vie aikaa, ja jäi kahdeksi viikoksi yhteiset salihetket väliin. Treenasin yksin, vähän haikeana.
Tänään treenattiin taas yhdessä, ja mukavaa oli.
Nykyisen tilanteen muuttaminen ei tavallaan käy edes mielessä. Harmoonista, ei kiistelyjä mistään asiasta. Parisuhteita kun muistelee, oli niiden aikana ajottain jotain saunnaista vääntöä.
Vanhempana ei ole kyllä mitenkään herkkä solmimaan uusia suhteita.
AVNykyistä harmoniaa ei hevillä halua huojuttaa, se on totta. En vastusta muutosta tai uusia asioita, mutta samaan aikaan en kaipaa mitään draamaa elämääni. Tietenkin elämässä tapahtuu jatkuvasti muutoksia, esim. lapset kasvavat ja lopulta lähtevät omille teilleen tutkimaan omaa polkuaan ja kaikella tuolla on iso vaikutus omaan arkeen. Muutos on jatkuvaa ja se täytyy hyväksyä osana elämää.
Joskus mietin, miksi yhä useampi kokee nykyään parisuhteen olevan enemmänkin taakka kuin tavoiteltava asia. Ymmärrän sen toki, jos on kovin raskaita kokemuksia, mutta parhaimmilaanhan parisuhde tuo elämään lisää onnea, iloa, naurua, turvaa ja yhteyttä. Tuo tietysti vaatii oikeanlaisen ihmisen kohtaamista ja se on mielestäni se haastavin osuus tänä nettideittailun aikana. Mistä löytää ihminen, jonka kanssa voisi kokea kaikkea tuota?
Aletheias - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nykyistä harmoniaa ei hevillä halua huojuttaa, se on totta. En vastusta muutosta tai uusia asioita, mutta samaan aikaan en kaipaa mitään draamaa elämääni. Tietenkin elämässä tapahtuu jatkuvasti muutoksia, esim. lapset kasvavat ja lopulta lähtevät omille teilleen tutkimaan omaa polkuaan ja kaikella tuolla on iso vaikutus omaan arkeen. Muutos on jatkuvaa ja se täytyy hyväksyä osana elämää.
Joskus mietin, miksi yhä useampi kokee nykyään parisuhteen olevan enemmänkin taakka kuin tavoiteltava asia. Ymmärrän sen toki, jos on kovin raskaita kokemuksia, mutta parhaimmilaanhan parisuhde tuo elämään lisää onnea, iloa, naurua, turvaa ja yhteyttä. Tuo tietysti vaatii oikeanlaisen ihmisen kohtaamista ja se on mielestäni se haastavin osuus tänä nettideittailun aikana. Mistä löytää ihminen, jonka kanssa voisi kokea kaikkea tuota?
AletheiasItse vähän pelkään suhteita jo siitä syystä kun olen tunteellisesti elävä henkilö.
Suhteissa tunne on syvä, ja menee vuosia "eheytymiseen" jos eroaa.
Eikä jaksa oikein arvottaa enää kevyempääkään suhdetta, kun on arkielämässä tärkeitä asioita joihin tulee aikaansa ohjata.
AV - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itse vähän pelkään suhteita jo siitä syystä kun olen tunteellisesti elävä henkilö.
Suhteissa tunne on syvä, ja menee vuosia "eheytymiseen" jos eroaa.
Eikä jaksa oikein arvottaa enää kevyempääkään suhdetta, kun on arkielämässä tärkeitä asioita joihin tulee aikaansa ohjata.
AVTuo riski suhteeseen ryhtyessä tietysti aina on, joutua parantelemaan särkynyttä sydäntä pitkään. Se on itsellenikin yksi niistä syistä, miksi en ole rynnännyt uusiin suhteisiin. Haluan suojella sydäntäni, vaikka samaan aikaan tiedostan sen että se riski on otettava, jos haluaa antaa romanttiselle rakkaudelle mahdollisuuden.
Kevyempi suhde tuntuisi teoriassa elämäntilanteeseeni sopivalta, mutta vaikka suhdemuoto pysyisi kevyenä, epäilen, että tuossakaan tapauksessa sydämeni ei osaisi suhtautua siihen yhtä kevyesti. Tässä kohdin joskus toivoisin, etten olisi niin syvästi tunteva vaan osaisin heittäytyä sellaiseen kepeään, iivaan ja huolettomaan suhteeseen, mutta mihinkä sitä tiikeri juovistaan pääsee 😊
Aletheias - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo riski suhteeseen ryhtyessä tietysti aina on, joutua parantelemaan särkynyttä sydäntä pitkään. Se on itsellenikin yksi niistä syistä, miksi en ole rynnännyt uusiin suhteisiin. Haluan suojella sydäntäni, vaikka samaan aikaan tiedostan sen että se riski on otettava, jos haluaa antaa romanttiselle rakkaudelle mahdollisuuden.
Kevyempi suhde tuntuisi teoriassa elämäntilanteeseeni sopivalta, mutta vaikka suhdemuoto pysyisi kevyenä, epäilen, että tuossakaan tapauksessa sydämeni ei osaisi suhtautua siihen yhtä kevyesti. Tässä kohdin joskus toivoisin, etten olisi niin syvästi tunteva vaan osaisin heittäytyä sellaiseen kepeään, iivaan ja huolettomaan suhteeseen, mutta mihinkä sitä tiikeri juovistaan pääsee 😊
AletheiasJep, se toisen ihmisen iho voi tuntua liian hyvältä.
Pitää välttää ihokosketuksia:)
AV - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jep, se toisen ihmisen iho voi tuntua liian hyvältä.
Pitää välttää ihokosketuksia:)
AVJa minä kun nimenomaan kaipaisin sitä ihokosketusta 😄
Aletheias
- Anonyymi00002
Lauantaita
https://youtu.be/N72Gbbq3Esg?si=LepuNx-yPkZuxTO8
-keinovaginamies- - Anonyymi00006
Vestalla on kiva svengi biiseissä...
https://youtu.be/sW_fLV1TW9c?si=yMQK_IzDGnUAZRzn
Mä tykkään... Virtuaalisia voimahaleja kaikille tarvitseville. 🤗
~ Alicia Keys - Girl on Fire ~
https://youtu.be/J91ti_MpdHA?si=9RXbS066hOZl_OQSMulla lyö tyhjää, kun koitan miettiä voimabiisiksi jotain. Ei mulla ole. Mun voimabiisi on hiljaisuus. Mikään ei mölise ympärilläni.
Biisejänhaen lähinnä reflektoitumiseen ja purkuun. En varsinaisesti voimaantumiseen. Biisit voi olla osa käymisprosessia, mutta voima on hiljaisuudessa, hiljaisuudesta.Voi olla, että olen diagnosoimaton aistiyliherkkä, mutta tosissaan hiljaisuus on hetki, kun olen voimissani. Mölinässä olen aina kaaoksessa ja uuvun. Työtäminenkin uuvuttaa, mutta on välttämätön päästäkseen lepoon ja maaliin eli hiljaisuuteen.
- Anonyymi00011
Tästä tuli mieleen IL:n juttu Goan Morjimista, jonne venäläisten rahat ovat tervetulleita ja on heidän suuri turistikohde. Äänimaailman täyttää ”yllätys yllätys” varsinkin päivän kääntyessä iltaan venäläinen tekno.
Tuo olisi pahin paikka itseään kiduttaa. Sama, kuin muuttaisi laivan konehuoneeseen lomalle vodkalastin kera. Anonyymi00011 kirjoitti:
Tästä tuli mieleen IL:n juttu Goan Morjimista, jonne venäläisten rahat ovat tervetulleita ja on heidän suuri turistikohde. Äänimaailman täyttää ”yllätys yllätys” varsinkin päivän kääntyessä iltaan venäläinen tekno.
Tuo olisi pahin paikka itseään kiduttaa. Sama, kuin muuttaisi laivan konehuoneeseen lomalle vodkalastin kera.Kuulostaa painajaiselta tuo paikka. 😬
Vanhemmiten olen oppinut ymmärtämään miksi nuorena kärsin jatkuvista kivuista ja missä ne aina alkoi. Melussa, hälinässä. Nykyään kun joku pitää kovaa ääntä minuun sattuu ihan fyysisesti se ääni mikä ylittää hermostoni kyvyn sietää.Jasu2025 kirjoitti:
Kuulostaa painajaiselta tuo paikka. 😬
Vanhemmiten olen oppinut ymmärtämään miksi nuorena kärsin jatkuvista kivuista ja missä ne aina alkoi. Melussa, hälinässä. Nykyään kun joku pitää kovaa ääntä minuun sattuu ihan fyysisesti se ääni mikä ylittää hermostoni kyvyn sietää.Ja uupuminenkin tulee melusta. Olen puolikuollut aina ihmismölinästä päästyäni.
Jasu2025 kirjoitti:
Ja uupuminenkin tulee melusta. Olen puolikuollut aina ihmismölinästä päästyäni.
Nykyään meinaa iskeä paniikkikohtaus kun tiedosta paikan olevan hälinää ja kakofoniaa mihin olen joutumassa menemään.
Jasu2025 kirjoitti:
Nykyään meinaa iskeä paniikkikohtaus kun tiedosta paikan olevan hälinää ja kakofoniaa mihin olen joutumassa menemään.
Kauppaan pitää päästä aina heti sen auettua, kun muut ihmiset on enimmäkseen sieltä poissa. Tommonen teknoluola olis kuolemaksi. 😅
- Anonyymi00012
Jasu2025 kirjoitti:
Jasu2025:: "Nykyään meinaa iskeä paniikkikohtaus kun tiedosta paikan olevan hälinää ja kakofoniaa mihin olen joutumassa menemään."
Jopas on. Oliko tuollaista aiemminkin vai vasta nykyaikana?
Mitä helmikuuhun kuuluu? Anonyymi00012 kirjoitti:
Jasu2025:: "Nykyään meinaa iskeä paniikkikohtaus kun tiedosta paikan olevan hälinää ja kakofoniaa mihin olen joutumassa menemään."
Mitä helmikuuhun kuuluu?On sitä ollut, vasta nykyään tiedostan yhteyden ja oireet mitkä tulee, mistä ne tulee ja mihin ne liittyy. Mulle tulee paniikkikohtaus helposti jos ahdistun. On se ahdistuminen mitä vaan mikä saa mun kehon valmistautumaan koetokseen. Helposti muutenkin jo ylivirittynyt hermostoni menee stressitilaan ja valmistuu pakene, hyökkää tai ahdistu.
Traumat, austiherkkyys, erityisherkkyys mä olen sellanen snowflake, etten oikein sovi maailmanmenoon. En löydä paikkaani virrasta vaan virran vierestä, maalta. Hiljaisuudesta. Harkinnasta.Jasu2025 kirjoitti:
On sitä ollut, vasta nykyään tiedostan yhteyden ja oireet mitkä tulee, mistä ne tulee ja mihin ne liittyy. Mulle tulee paniikkikohtaus helposti jos ahdistun. On se ahdistuminen mitä vaan mikä saa mun kehon valmistautumaan koetokseen. Helposti muutenkin jo ylivirittynyt hermostoni menee stressitilaan ja valmistuu pakene, hyökkää tai ahdistu.
Traumat, austiherkkyys, erityisherkkyys mä olen sellanen snowflake, etten oikein sovi maailmanmenoon. En löydä paikkaani virrasta vaan virran vierestä, maalta. Hiljaisuudesta. Harkinnasta.Taidan opuskella artesaaniksi ja alkaa tekemään luovaa työtä. Purkamaan sisimpäni käsieni kautta työksi mikä konkretisoituu kappaleeksi jota katsoa.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä helmikuuhun kuuluu?Aurinko jo tuottaa mielihyvää. 🙂 Kohti kesää. Löysin voimabiisinikin. 😄
https://youtu.be/tbbKjDjMDok?feature=shared
Se on ehdottomasti jotain söpöä mistä voimaannun.Jasu2025 kirjoitti:
Aurinko jo tuottaa mielihyvää. 🙂 Kohti kesää. Löysin voimabiisinikin. 😄
https://youtu.be/tbbKjDjMDok?feature=shared
Se on ehdottomasti jotain söpöä mistä voimaannun.Tuo oli mielenkiintoinen biisi. Onko se tosin sinun voimabiisisi?
Muuten lumihiutaleita ei kuulemma ole kahta samanlaista. Ihmisiä voi olla identtisiä kaksosia suunnilleen samanlaisia.
Itselläni netti petti ja en päässyt hetkeksi tänne. Kirjoitin tuon kysymyksen anonyyminä.
Tosissaan aurinko paistaa näin kylmällä säällä. :)Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Tuo oli mielenkiintoinen biisi. Onko se tosin sinun voimabiisisi?
Muuten lumihiutaleita ei kuulemma ole kahta samanlaista. Ihmisiä voi olla identtisiä kaksosia suunnilleen samanlaisia.
Itselläni netti petti ja en päässyt hetkeksi tänne. Kirjoitin tuon kysymyksen anonyyminä.
Tosissaan aurinko paistaa näin kylmällä säällä. :)Tunnistin sinuksi kyllä. 🙂
Kaikki sydämellinen tuo voimaa, sen olen huomannut jo lapsena. On se hymy, teko tai biisi. Minulle tai jollekin toiselle se silti vaikuttaa yhtä paljon minuun nähdä se.Jasu2025 kirjoitti:
Tunnistin sinuksi kyllä. 🙂
Kaikki sydämellinen tuo voimaa, sen olen huomannut jo lapsena. On se hymy, teko tai biisi. Minulle tai jollekin toiselle se silti vaikuttaa yhtä paljon minuun nähdä se.Kiitos näkemyksestäsi. Siinä oli miettimisen ainesta.
Oma voimabiisini taitaa olla Van Halenin "Jump". Se esiintyi elokuvassa "Back to the Future" tai jotakin sinne päin. Olen nähnyt leffan jälkikäteen monta kertaa ja pitänyt sen tunnelmista.
https://www.youtube.com/watch?v=SwYN7mTi6HM&list=RDSwYN7mTi6HM&start_radio=1
- Anonyymi00014
Noh joo, latinorytmit ehkä piristäisi :)
https://www.youtube.com/watch?v=JGVjAdHANUQ&list=RDJGVjAdHANUQ&start_radio=1 - Anonyymi00015
Ei voimabiisejä eikä balladeja. Käytän taas vaihteeksi tilaisuutta narsistisesti hyväksi laittaakseen omaa musiikkia tännekin jakoon.
Olen ollut hiukan laiska mun viimeisimmän projektin kanssa kun palkkatyö on häirinnyt aika paljon tämän viimeistelyä ja valmistumista. Tänä viikonloppuna olen pitkästä aikaa taas avannut kotistudioni ja koskettimet. Kai tämä projekti ennen kesää päivänvalon näkee...
Tämä tässä jää elämään omaa elämäänsä tässä versiossa kitaran kanssa. Luulen, että albumiversiossa jätän kitaran pois. Albumissa se olisi aivan liian dominoiva ja huomiota kokonaisuudelta vievä. Tai sitten mun pitää improa muihinkin biiseihin jotain kitaralla. En tiedä vielä. Aika näyttää... :)
https://youtu.be/xnAk8eQeql4?si=iFfecR-xcACX1fplTää oli aika mukava kun tuli.
Ja se eka versiokin.
Siit löytyki jotain pikku juttuja.
Teet tietty kuin haluat,
sun musaahan noi on...
Mut älä jätä skittaa pois...
Ainakaan kaikesta.
Harmi kun en ite osaa soittaa,
enkä tunne ketään joka soittaa kitaraa.
Olisin pyytänyt jotain pikku musa juttua.
Nyt ettii jotain rauhoittavaa yömusaa ja nukkuu.
Hyvää yötä!
Tai huomenta, päivää, tai iltaa,
millon sit luetkaan. 😴💤- Anonyymi00023
Jos improat kitaraa ”levylle” niin kannattaa kuitenkin huonoja ottoja ottaa uusiksi ja editoida paketti kasaan, jos kitaran soitto ei ole vahvin laji. Muuten pilaa hyvän kokonaisuuden.
Nuo synat kuulostaa hyvältä, mutta kitara ei niinkään; taimissa parantamisen varaa fraseerauksen suhteen ja onhan siellä virheitäkin. Minusta tuo orgaaninen kitarasoundi on piristävä muuten, mutta kaipaisi lisää sustainia. tuollaiseen musiikkityylin voisi sopia vanha kunnon EBow, eli se sähkömagneettinen ”jousi” ja volume-pedaalin yhdistelmä. Tosin harjoitusta sekin vaatii. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos improat kitaraa ”levylle” niin kannattaa kuitenkin huonoja ottoja ottaa uusiksi ja editoida paketti kasaan, jos kitaran soitto ei ole vahvin laji. Muuten pilaa hyvän kokonaisuuden.
Nuo synat kuulostaa hyvältä, mutta kitara ei niinkään; taimissa parantamisen varaa fraseerauksen suhteen ja onhan siellä virheitäkin. Minusta tuo orgaaninen kitarasoundi on piristävä muuten, mutta kaipaisi lisää sustainia. tuollaiseen musiikkityylin voisi sopia vanha kunnon EBow, eli se sähkömagneettinen ”jousi” ja volume-pedaalin yhdistelmä. Tosin harjoitusta sekin vaatii.Ootko varma että ne on "virheitä" ?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ootko varma että ne on "virheitä" ?
Sen verran itsekin soittanut, että perinteisesti ajatellen kyllä. Toki mikäänhän ei ole virhe, ei edes nuotin vieressä laulaminen(ja soittaminen), jos taiteellisuudessa unohdetaan kaikki länsimaisen musiikin säännöt ja sopimukset.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sen verran itsekin soittanut, että perinteisesti ajatellen kyllä. Toki mikäänhän ei ole virhe, ei edes nuotin vieressä laulaminen(ja soittaminen), jos taiteellisuudessa unohdetaan kaikki länsimaisen musiikin säännöt ja sopimukset.
Voitko mitenkään kertoa missä kohin mielestäsi niitä virheitä oli? ?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja kaikessa löytää virheitä, jos niitä etsimällä etsii.
Minä en tavoittele virheettömyyttä enkä tahallani niitä tee tai etsi. Pyydystelen eri hetkiä, tallennan niistä jotkut ja sen jälkeen kuuntelen niitä läpi useampia kertoja. Jos 10 kuuntelukerran jälkeen mikään niissä ei ärsytä, ne saavat jäädä sellaisenaan talteen ja sen jälkeen herran haltuun.
Puhut timesta ylempänä. Jos näkisit sen projektin näytöllä, huomaisit ettei siinä ole yksikään raita täysin timessa. Ei mahtuisi länsimaisen musiikin sääntöihin ja sopimuksiin. Mutta mieti mitä kaikkea olisi tekemättä jos näitä sääntöjä ja sopimuksia ei olisi rikottu tai niitä ei rikottaisi…?
Mut ei tästä sen enempää. Niin kuin sanoin. Albumilta tulee jäämään kitara pois. Se peittää liikaa yhden raidan korkeita ääniä. Improttuja sellaisia.
Ps. Kitara siis nauhoitettu konkkamikillä tilassa. Putkivox, analoginen delay, kompura ja wah. Loput sormista. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja kaikessa löytää virheitä, jos niitä etsimällä etsii.
Minä en tavoittele virheettömyyttä enkä tahallani niitä tee tai etsi. Pyydystelen eri hetkiä, tallennan niistä jotkut ja sen jälkeen kuuntelen niitä läpi useampia kertoja. Jos 10 kuuntelukerran jälkeen mikään niissä ei ärsytä, ne saavat jäädä sellaisenaan talteen ja sen jälkeen herran haltuun.
Puhut timesta ylempänä. Jos näkisit sen projektin näytöllä, huomaisit ettei siinä ole yksikään raita täysin timessa. Ei mahtuisi länsimaisen musiikin sääntöihin ja sopimuksiin. Mutta mieti mitä kaikkea olisi tekemättä jos näitä sääntöjä ja sopimuksia ei olisi rikottu tai niitä ei rikottaisi…?
Mut ei tästä sen enempää. Niin kuin sanoin. Albumilta tulee jäämään kitara pois. Se peittää liikaa yhden raidan korkeita ääniä. Improttuja sellaisia.
Ps. Kitara siis nauhoitettu konkkamikillä tilassa. Putkivox, analoginen delay, kompura ja wah. Loput sormista.En nyt ehdi sitä kuuntelemaan, mutta muistaakseni muutama lyhyt slide oli tosi kömpelö ja viipyi väärässä nuotissa liian kauan.
Eihän ylä-äänien ristiriita ole eri instrumenttien kohdalla hyvä syy jättää mitään olennaista pois; se on miksaustekninen ongelma, joka on yleensä ratkaistavissa.
Kyse ei niinkään ole länsimasen musiikin rajojen rikkomisesta, vaan perusasioiden virheistä, jotka jokainen tuottaja korjaisi ennen kuin plätty on julkaisukelpoinen.
https://www.youtube.com/watch?v=BRGrtZKVbOU
ano -「絶絶絶絶対聖域 」ano TOUR 2024 追加公演「絶対聖域」豊洲PITEn tiedä miksi randomisti tuli tämä kappale mieleen.
https://www.youtube.com/watch?v=N3JFwd1bk4QHuomasin et oot paikalla
nii pakko tulla rapsuttaa ja antaa hali.
Tai oikestaan hakee hali, kun on halipula.
Hyvää yötä rapsutettava kettu 😘
🤗😴💤originalpieninainen kirjoitti:
Huomasin et oot paikalla
nii pakko tulla rapsuttaa ja antaa hali.
Tai oikestaan hakee hali, kun on halipula.
Hyvää yötä rapsutettava kettu 😘
🤗😴💤Hahaa. Kiitos :) *Nappaa kainaloon*
- Anonyymi00029
Myrskyluodon Maija:
https://youtu.be/AGVs4xh8L9c?si=evoxtoF-_BbnIoz0
Albinoni, Adagio:
https://youtu.be/XMbvcp480Y4?si=GagdwQvrEoLVec-2
Vaikka tuo yhdistetään hautajaisiin, se on kaunista kuunneltavaa.
Hengitä.
xLiner Kiitos empatiasta, halauksista ja kappaleista jokaiselle, joka on kanranut ns. kortensa kekoon. Joskus on hyvä ottaa asioihin perspektiiviä vähän kauempaa. Erityiskiitos itse tehdystä musiikista. ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1533430Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk842976Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva602450Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro412340Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?532270Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1152235Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,172217Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1512149Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121576Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville301565