Tai edes -ihastuminen?
Tuolla yhden ketjun perällä oli keskustelua näistä. Eli näet toisen, vaihdat pari sanaa ja tsädäm, se oli siinä, loppuelämän ihana rakkaustarina.
Tämähän on sinkkupalsta, niin ehkä väärä paikka kysyä, mutta antaa nyt mennä.
Onko palstalla ketään kenelle olisi käynyt tällainen? Edes vähäksi aikaa, jollei loppuelämäksi? Vai onko näitä vain saduissa / disney-elokuvissa?
Ja kestääkö tuollainen sadulta kuulostava suhde sitten paremmin?
Yhden vanhan miehen tiedän (leski jo), joka on kertonut elämänsä rakkaustarinasta näin. Ja olivat kimpassa rouvan kuolemaan asti. Naisosapuolen näkemystä suhteen alusta/laadusta en koskaan päässyt tietämään.
Tuohon verrattuna itse olen kyllä se harvaiskuinen iso diesel, joka vaatii pidemmän hehkutuksen :)
-keinovaginamies-
Salamarakastuminen
25
208
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onhan tollei käynyt.
Ihan näkemättäkin toista.
Ei siitä kyl mitään rakkaustarinaa syntynyt, ainoastaan yksipuolinen rakkaus ja välittäminen.
Eikä loppua tunteille näy.
Ikävä kyllä.
Se mies olis kiva ystävä saada elämään mukaan, ei sen enempiä tarttis.- Anonyymi00004UUSI
Kumpi on riuduttavampaa?
Olla salaisesti kaukoihastunut (Vai oletko kertonut tunteesi?)
Vai
Olla ystävyyssuhteessa salaisesti ihastunut?
-keinovaginamies- - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kumpi on riuduttavampaa?
Olla salaisesti kaukoihastunut (Vai oletko kertonut tunteesi?)
Vai
Olla ystävyyssuhteessa salaisesti ihastunut?
-keinovaginamies-En mä sitä salannut et tunnen ja välitän.
En kyllä ajatellut että ihan näillä tietämisillä ja jutusteluilla olis joku ihan parisuhde voinut alkaa tai olisko ikinä sellasta voinut tulla.
Ystävänä mä alunperinkin olin halunnut hänet elämääni. Rakkaus toista kohtaan ei oo aina romanttisessa mielessä rakkautta.
Mutta turha sitä enää on miettiä sen enempiä..
Kaikki on ohi.
- Anonyymi00002UUSI
Jotta jotain tuollaista voisi tapahtua, tiettyjen ehtojen täytyy toteutua:
- Molemmat tuntevat itsensä ja tietävät, mitä kaipaavat ja etsivät.
- Molemmat pitävät mahdollisena, että toiveita vastaava henkilö on olemassa.
- Molemmat antavat elämälle mahdollisuuden, kun toiveita vastaava henkilö tulee elämään.
On yllättävän epätodennäköistä, että nämä kaikki kolme edellytystä toteutuvat yhdessä ja samassa henkilössä. Sen sijaan olen tavannut useita, jotka täyttävät kaksi noista kolmesta ehdosta.
Mutta noiden ehtojen pitäisi toteutua yhdessä ja samassa henkilössä, ja kahden sellaisen henkilön pitäisi kohdata, jotta nopea startti olisi mahdollista.
Minulla oli vielä neljäskin ehto: henkilön pitäisi olla ns. täysillä käyvä. Mutta sellainen löytyi, ja sitten se oli menoa.
🦄- Anonyymi00003UUSI
Eli ymmärsinkö nyt oikein, että sinä olet oikeasti salamarakastunut ja voittanut elämän lotossa? :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli ymmärsinkö nyt oikein, että sinä olet oikeasti salamarakastunut ja voittanut elämän lotossa? :)
-keinovaginamies-Useita kertoja minä olen salamarakastunut!
Mutta minuun on salamarakastuttu vain kerran. Se oli se lottovoitto. 🌟
🦄 - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Useita kertoja minä olen salamarakastunut!
Mutta minuun on salamarakastuttu vain kerran. Se oli se lottovoitto. 🌟
🦄No hyvät sulle! Tai teille.
-keinovaginamies- - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No hyvät sulle! Tai teille.
-keinovaginamies-Kiitos.
Mutta älä huolehdi. Hitaat dieselkoneet leikkaisivat kiinni minun sytytystulpillani.
Tarvitset menopelin, jossa on paljon hevosvoimia mutta maltillisempi teho. 🤔
🦄 - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos.
Mutta älä huolehdi. Hitaat dieselkoneet leikkaisivat kiinni minun sytytystulpillani.
Tarvitset menopelin, jossa on paljon hevosvoimia mutta maltillisempi teho. 🤔
🦄Hevosvoima [hp] on muuten tehon yksikkö, vanha sellainen.
Ehkä sekoitit vääntöön. [Nm]
Ehkä pohdintani oli enemmän teoreettista kuitenkin.
Dieselissä ei muuten ole sytystulppia ollenkaan :)))
-keinovaginamies- - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hevosvoima [hp] on muuten tehon yksikkö, vanha sellainen.
Ehkä sekoitit vääntöön. [Nm]
Ehkä pohdintani oli enemmän teoreettista kuitenkin.
Dieselissä ei muuten ole sytystulppia ollenkaan :)))
-keinovaginamies-Perhana. Fysiikan suureet, niin ihania kuin ne ovatkin, eivät ole minulla hallinnassa.
Vääntö... Hmm. Kuulostaa vähän... Hyökkäävältä. Mutta menköön. Newtonmetrejä olen nähnyt vain katsastustodistuksissani jarrujen testauksen kohdalla. 🤔
🦄
- Anonyymi00011UUSI
En puhuisi kohdallani salamarakastumisesta, koska rakastuminen vaatii sitä, että minulle on alkanut muodostua kuva miehen sisäisestä maailmasta. Syvempi ihastuminenkin vaatii tätä.
Jos kuitenkin puhutaan sellaisesta kevyestä ihastumisesta, ehkä jopa jonkinlaisesta eroottisesta tuntemuksesta, niin sellaisia olen kyllä kokenut salamanomaisesti. Ne ovat sellaisia hetkiä, kun jonkun kanssa jää katseet jumiin, sanat saattaa vähän takellella tms. Tilanteeseen voi liittyä jonkinlaista flirttiä, mutta aina siihen liittyy kohdallani enemmän kuin pelkkä katse. Eli se että näen jonkun miehen jossain ei riitä tuon tunteen aikaansaamiseksi vaan vaaditaan jonkinlaista vuorovaikutusta.
Aletheias- Anonyymi00012UUSI
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, ettei rakastuminen tarkoita pelkkää eroottista vetovoimaa.
Olen eri mieltä siitä, että sisäiseen maailmaan tutustuminen kaikkien kohdalla vaatisi paljon aikaa.
🦄 - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, ettei rakastuminen tarkoita pelkkää eroottista vetovoimaa.
Olen eri mieltä siitä, että sisäiseen maailmaan tutustuminen kaikkien kohdalla vaatisi paljon aikaa.
🦄En ole väittänyt, että sisäiseen maailmaan tutustuminen vaatisi kaikkien kohdalla paljon aikaa. Sanoin, että minun kohdallani rakastuminen vaatii sitä, että minulle on alkanut muodostua käsitys miehen sisäisestä maailmasta. Se voi tapahtua kohtuullisen nopeastikin tai joskus siihen menee ehkä vähän pidempään.
Jokaisella on näistä oma kokemuksensa ja on mielenkiintoista, miten eri tavalla eri ihmiset näistä ajattelevat ja miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on. Joskus elämä saattaa yllättää ja sitä kokee jotain, mitä ei olisi itsestään uskonut. Esim joku aikaisemmin hitaasti rakastuva saattaakin kokea salamarakastumisen. Ihmisyydessä on se(kin) ihana asia, että elämä saattaa jatkuvasti myös yllättää 😊
Aletheias - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole väittänyt, että sisäiseen maailmaan tutustuminen vaatisi kaikkien kohdalla paljon aikaa. Sanoin, että minun kohdallani rakastuminen vaatii sitä, että minulle on alkanut muodostua käsitys miehen sisäisestä maailmasta. Se voi tapahtua kohtuullisen nopeastikin tai joskus siihen menee ehkä vähän pidempään.
Jokaisella on näistä oma kokemuksensa ja on mielenkiintoista, miten eri tavalla eri ihmiset näistä ajattelevat ja miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on. Joskus elämä saattaa yllättää ja sitä kokee jotain, mitä ei olisi itsestään uskonut. Esim joku aikaisemmin hitaasti rakastuva saattaakin kokea salamarakastumisen. Ihmisyydessä on se(kin) ihana asia, että elämä saattaa jatkuvasti myös yllättää 😊
AletheiasKiitos tarkennuksesta. ☺️
Sinun ajatuksiasi on aina mukava lukea: ne ovat loogisia ja hyvin perusteltuja.
🦄 - Anonyymi00015UUSI
Tuo toinen kappale, niin jotain tuon suuntaista olen itsekin kokenut, mutta on siitä edellisestä kyllä jo aikaa. Ehkei siihen kuitenkaan liity ihan erotiikka, mutta joku pilke silmässä kuitenkin.
Sitten sitä jää kuvittelemaan että toinen tunsi samoin, kun kuitenkin vaan piruillessaan flirttaili :)) Vähän joku nuorehko nainen vedättää ukonhupakkoa :)))
-keinovaginamies- - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kiitos tarkennuksesta. ☺️
Sinun ajatuksiasi on aina mukava lukea: ne ovat loogisia ja hyvin perusteltuja.
🦄Kiitos 😊 Kuten myös sinun kanssasi on mukava keskustella eritoten sen takia, että uskallat myös hastaa.
Aletheias - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuo toinen kappale, niin jotain tuon suuntaista olen itsekin kokenut, mutta on siitä edellisestä kyllä jo aikaa. Ehkei siihen kuitenkaan liity ihan erotiikka, mutta joku pilke silmässä kuitenkin.
Sitten sitä jää kuvittelemaan että toinen tunsi samoin, kun kuitenkin vaan piruillessaan flirttaili :)) Vähän joku nuorehko nainen vedättää ukonhupakkoa :)))
-keinovaginamies-Se, liittyykö tuollaisiin hetkiin erotiikka vai ei, on hyvin tulkinnanvaraista. Se voi olla pilke silmäkulmassa, kemiaa, orastava molemminpuolinen kiinnostus.. Ei kai sen niin väliä millä tuota kutsuu, mutta jonkinlainen tavallista intensiivisempi yhteys tuollaisissa hetkissä muodostuu 😊
Ei kukaan piruillakseen tai vedättääksen flirttaile 😊 Tai en ainakaan uskoisi niin. Jos olet kokenut tuollaista, niin takuulla siinä on jotain kipinää ollut. Paitsi sellaista olen nähnyt, että naiset hankkivat esim. ilmaisia juomia flirtin avulla, että jos tilanteeseen liittyy jotain tuollaista, niin sitten ehkä joku voikin vähän vedättää 😄
Aletheias - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se, liittyykö tuollaisiin hetkiin erotiikka vai ei, on hyvin tulkinnanvaraista. Se voi olla pilke silmäkulmassa, kemiaa, orastava molemminpuolinen kiinnostus.. Ei kai sen niin väliä millä tuota kutsuu, mutta jonkinlainen tavallista intensiivisempi yhteys tuollaisissa hetkissä muodostuu 😊
Ei kukaan piruillakseen tai vedättääksen flirttaile 😊 Tai en ainakaan uskoisi niin. Jos olet kokenut tuollaista, niin takuulla siinä on jotain kipinää ollut. Paitsi sellaista olen nähnyt, että naiset hankkivat esim. ilmaisia juomia flirtin avulla, että jos tilanteeseen liittyy jotain tuollaista, niin sitten ehkä joku voikin vähän vedättää 😄
AletheiasKyllä ne nuoret naiset voivat testailla viehätysvoimaansa ihan arkisemmissakin ympäristöissä kuin baarissa.
Tämä on ainakin minun kokemus. En kyllä oikein usko että sellainen n. 25v tapaus voisi kovin tosissaan olla, kun reilusti yli nelikymppiselle miehelle flirttailee :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi00016UUSI
Niin pääsi käymään, pelkän katsekontaktin perusteella. Mitään ei koskaan alkanutkaan. Kenties alkoholi oli herkistänyt tunteitani tilanteeseen sopivaksi. En jaksa avautua asiasta nyt enempää koska se oli loppupeleissä niin negatiivinen kokemus. Joskus kirjoitin siitä tänne. - 🍄.
- Anonyymi00017UUSI
Jos tarkoitat sitä ketjua, jossa puhuttiin asuako yhdessä vai ei, niin minusta tuntuu, että ymmärsit hieman väärin mistä siinä puhuttiin. Tai no ainakin minä siinä kerroin, että olen käytännössä muuttanut samantien yhteen jne. mutta ei se kyllä mitään tuollaista salamarakastumista tarkoita, josta sinä puhut. Mihinkään salamarakastumisiin en usko, enkä ainakaan minä siinä ketjussa salamarakastumisesta puhunut. Se, että toisen kanssa on alusta asti heti luontevaa ja hyvä olla, on ihan eri asia.
- Anonyymi00019UUSI
Ja kyllä, olen muuttanut yhteen miehen kanssa, jota en ennen sitä ollut koskaan edes nähnyt. Siinä ei ollut alunperin ihan se tarkoitus, että hän jäisi suoraan sille tielleen, mutta näin pääsi käymään. Sillä samalla tiellään hän on edelleen, lähes 15 vuotta myöhemmin.
- Anonyymi00023UUSI
"Se, että toisen kanssa on alusta asti heti luontevaa ja hyvä olla, on ihan eri asia."
Olen samaa mieltä tästä.
Se, että aloittaja näyttää ilmeisesti jotenkin sekoittavan tämän jonkinlaiseen salamarakastumiseen, on hämmentävää.
En minäkään mielelläni kutsuisi salamarakastumiseksi sitä, että asiat vain sujuvat helposti ja nopeasti. Salamarakastuminen kuulostaa liian dramaattiselta.
🦄 - Anonyymi00024UUSI
No, en minä niitä niin tarkasti lukenut.
Kunhan nyppäsin aiheen siitä, kun ei täällä juuri koskaan puhuta suhteista ja tunteista, vaikka sen osion alle tämäkin palsta kuluu :))
Sinänsä ihan mielenkiintoinen kulma siinä oli se, että salamaihastujien suhteet kestäisivät paremmin. Tällaisena ikuisena piiloromantikkona jäin pohtimaan asiaa :)))
-keinovaginamies-
- Anonyymi00021UUSI
Ajatellaan menneitä tai nykyisiä suhteita, mikä olisi ollut sellainen asia, joka on laittanut "ne muutamat" muita tärkeämmiksi?
Suhteita voi olla monia, jopa liiankin monia(joidenkin mielestä), mutta mikä on se mistä jopa lauletaan? Se jokin sinulla on?
Itse olen aina pitänyt ihmisten poikkeavaisuuksista siihen miten ympäristö käyttäytyy.
Henkilö joka olisi rohkea itsensä, se kiinnostaa aina.
https://www.youtube.com/watch?v=iH1Pw51B73o&list=RDiH1Pw51B73o&start_radio=1
AV- Anonyymi00025UUSI
Kyllä,
Aitous on aina ykkönen.
Mutta käsittääkseni on olemassa myös jonkin verran aitoja ihmisiä jotka eivät kiinnosta esim. minua lainkaan. Ja näin sen kuuluukin olla.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1592960- 502258
- 2352203
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2472016Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261720Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve451511Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä831470- 1331254
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171070Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65915