Kaikesta päätellen on.Iästä riippumatta.
Onko naisilla tanssigeeni?
23
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole tullut käytyä tansseissa vähään aikaan joten, olisikohan sen aika...
- Anonyymi00002
Ei ole. Joillain yksilöillä on, muttei naisilla yleisesti.
On, ehdottomasti. Kun vähänkin jostain kuuluu rytmikästä musaa, siinä lantio keinahtaa ja jalkaa naputtaa tahtia. Olen aina tykännyt tanssia. Monenlaista tyyliä on mahtunut mukaan. 😁💃
- Anonyymi00003UUSI
Todellakin on tanssigeeni! 🤗 Mikään ei ole vapauttavampaa kuin viettää railakas ilta ystävien kanssa ja tanssia jalat kipeiksi💃
Aletheias - Anonyymi00004UUSI
Kyllä se tosi on 🥰💃
-Thinksy Evoluutiopsykologian näkökannalta arvioiden, kyseessä on ilmiö, jonka avulla naispuoleiset ryhmän jäsenet esittelevät geneettistä ja terveydellistä erinomaisuuttaan ja siten ovat todennäköisesti olleet tehokkaita tuottamaan keskimääräistä enemmän terveitä jälkeläisiä, joten ominaisuus on säilynyt ja yleistynyt.
(ei meillä ole varsinaisesti vapaata tahtoa genetiikan perusteella arvioidenkaan, vaan olemme suoraan perimämme orjia)- Anonyymi00006UUSI
Mielenkiintoista. En ole koskaan ajatellut tanssia jonkinlaisena geneettisten ominaisuuksien esittelynä. Olen mieltänyt sen aikojen saatossa kehittyneeksi ilmaisumuodoksi osana sosiaalista kanssakäymistä, sillä tanssihan usein liittyy kaikenlaisiin juhliin ja tapahtumiin. Tanssi on universaali tapa ilmentää riemua ja iloa, kaihoa ja kiihkoa. Tunteiden ilmaisua liikkeen avulla..
Aletheias - Anonyymi00007UUSI
:)))
Onko varmaa tietoa?
Ja miksi tämä ihmislajilla olisi näin päin? Käytännössä kaikilla linnuilla ja ilmeisesti useimmilla nisäkkäilläkin homma toimii niin päin, että urokset joutuvat esittelemään erinomaisuuttaan jos suvunjatkamishommiin mielivät.
-keinovaginamies- Anonyymi00007 kirjoitti:
:)))
Onko varmaa tietoa?
Ja miksi tämä ihmislajilla olisi näin päin? Käytännössä kaikilla linnuilla ja ilmeisesti useimmilla nisäkkäilläkin homma toimii niin päin, että urokset joutuvat esittelemään erinomaisuuttaan jos suvunjatkamishommiin mielivät.
-keinovaginamies-Kädellisillä tilanne on hiukan toinen, sillä esimerkiksi paviaaninaarailla on erinomaisuuden merkkinä suuri punainen takapuoli.
Ihmisillä puolestaan takapuolisignaali on siirtynyt rintoihin, sillä ne ovat pystyasennossa liikuttaessa paremmin näkyvillä, eli muista kädellisistä poiketen, naisilla rinnat ovat kookaat muulloinkin kuin imetysaikoina.
On muitakin signaaleja ja esimerkiksi naisten hyväkuntoiset pitkät hiukset ovat sellainen.Anonyymi00006 kirjoitti:
Mielenkiintoista. En ole koskaan ajatellut tanssia jonkinlaisena geneettisten ominaisuuksien esittelynä. Olen mieltänyt sen aikojen saatossa kehittyneeksi ilmaisumuodoksi osana sosiaalista kanssakäymistä, sillä tanssihan usein liittyy kaikenlaisiin juhliin ja tapahtumiin. Tanssi on universaali tapa ilmentää riemua ja iloa, kaihoa ja kiihkoa. Tunteiden ilmaisua liikkeen avulla..
AletheiasKäytöksestämme ja kulttuureistamme lähes kaikki johtuu evoluution juonista, sillä selviämiselle haitalliset ilmiöt ovat yleensä hävinneet melko nopeasti.
(tosin se mikä on selviämiselle haitallista tai hyödyllistä, vaihtelee huomattavan paljon eri puolilla palloa)
- Anonyymi00005UUSI
Nooh. Eilen viimeksi. Ja iästä riippumatta.
- Anonyymi00008UUSI
Joo
Naisilla on tanssigeeni.
Kerronpa teille lyhyen tarinan oppositiosta.
Olin kolmen muusikon kanssa seuraamassa esiintyjä X:n edesottamuksia lavalla, kun huomasin kaikkien muiden nytkivän ja heiluvan, paitsi heidän.
Kundit seisoivat aloillaan peukalot farkkujen etutaskussa ja vain katselivat ja kuuntelivat.
Olin hieman ihmeissäni. Niin että noinkin voi.
(hihitystä) - Anonyymi00009UUSI
Tänään on oopperan teetanssit Oopperatalossa. Upeat oopperalaulajat vetävät iskelmämusiikkia. Olen joskus ollut paikan päällä.
Ainakaan kirjaimellisesti ei. Naisilla ei ole yhtään geeniä, jota miehillä ei olisi.
Sitä paitsi jotkut miehetkin tanssivat, ainakin afrikkalaiset ja Jorma Uotinen.- Anonyymi00010UUSI
On. Pyrstö heiluu joskus musiikin tahtiin kotonakin.
- Anonyymi00011UUSI
Minulla on ollut tanssikengät. Taiotut?
Kunnon korkeakantaiset piikkarit. Hirveän epäterveelliset jaloille.
Pölyssä?
Vilma - Anonyymi00012UUSI
Kyllä heillä on
Varmaan on. Muistan lämmöllä sitä kesää, kun tanssin itseäni parempaan kuntoon. Se oli yksi parhaimnista kesistäni, jos niitä kesiä ei lasketa, kun lapset olivat pieniä.
Mulla on, äidiltä peritty. 😊
- Anonyymi00013UUSI
Mä luin ensiksi, että onko nailla tanssitangat, et mitä helvataa
- Anonyymi00014UUSI
Siis naisilla, saakelin kirjoitusvireet..
- Anonyymi00015UUSI
Joillain ihmisillä on rytmi veressä, sukupuolesta riippumatta. Ja vaikka ei olisikaan, monet pitävät silti tanssimisesta 💃🕺👯♂️🩰. Sama kuin laulamisen kanssa.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2493770- 583593
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I992962Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk552709Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1252519Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352102Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012041Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441901Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1161861Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711219