Universumin asioissa, nimeämisissä eikä missään muussakaan.
Joku hourupäisten vanhojen ukkojen komitealla ei ole valtuuksia mihinkään.
En hyväksy asiaa. Kukaan ei omista universumia eikä voi mitään siellä nimetä niin että se olisi muiden hyväksyttävä. Minulta ei ole kukaan kysynyt lupaa ja olen tämän universumin kosmisen liittovaltuuston täysivaltainen keisarikomentaja linnunradan, andromedan, kolmion galaksin sekä neitsyen superjoukon piirissä. Nimitin itseni tähän virkaan. Jos virkaani ei hyväksytä siihen pitää tulla kirjallinen vastalause kaikkien planeettojen älyllisten olentojen johtajilta.
Kumartakaa uutta valtiastanne.
Maapallolla ei ole määräysvaltaa
Anonyymi-ap
3
107
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Mitäs sitä nyt sekoillaan?
Ota ihan iisisti vain.- Anonyymi00002
Mitä kirjoitat vastaukseksi ihan kuin muka oltaisiin tuttuja.
Ota helvetti itse iisisti ja hypp'ä'ä voltti
- Anonyymi00005
Päivän vitsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406