Valkosipuli on aivan loistavaa, ja käytänkin sitä monessa ruoassa. Olen kuitenkin huomannut, että aamulla on usein suu ja kurkku erittäin kuivan oloinen kun on valkosipulia tullut nautittua. Mikä tuon mahtaa aiheuttaa??
Kuivattaa suun
garlic
2
2530
Vastaukset
- vitlök
Joskus flunssaisena muutaman kerran saanut älynvälaäyksen, vedänpä raakaa valkosipulia. Nielu kuivuu ja entistä kipeämpi olo onteloissa. Parantaako sitten itse tautia. Tuskin kovin paljoa. Hyvää kyllä ruuan laitossa.
- Anonyymi
Olen aikaisemmin käyttänyt vain kypsennettyä valkosipulia. Nyt olen pari päivää ja syönyt raakaa ja ihmettelin samaa kuin yöllä herään tuntuu että Nielu aivan rutikuiva ja jopa nenää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1183862Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563185- 793157
- 193105
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63041- 292805
- 542537
- 192277
- 632260
- 622119