Valkosipuli on aivan loistavaa, ja käytänkin sitä monessa ruoassa. Olen kuitenkin huomannut, että aamulla on usein suu ja kurkku erittäin kuivan oloinen kun on valkosipulia tullut nautittua. Mikä tuon mahtaa aiheuttaa??
Kuivattaa suun
garlic
2
2354
Vastaukset
- vitlök
Joskus flunssaisena muutaman kerran saanut älynvälaäyksen, vedänpä raakaa valkosipulia. Nielu kuivuu ja entistä kipeämpi olo onteloissa. Parantaako sitten itse tautia. Tuskin kovin paljoa. Hyvää kyllä ruuan laitossa.
- Anonyymi
Olen aikaisemmin käyttänyt vain kypsennettyä valkosipulia. Nyt olen pari päivää ja syönyt raakaa ja ihmettelin samaa kuin yöllä herään tuntuu että Nielu aivan rutikuiva ja jopa nenää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871939- 821770
- 511400
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471357- 1461328
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481242Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1071080Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231022- 39965
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952