Palsta muuttunut

Anonyymi-ap

Vanhoja sinkkulan kavereita ei enää näy ja aiheetkin ovat tylsiä.
Antaa olla, ei mun tarvi täällä olla. Aikansa kutakin. Olen jo alusta asti nähnyt monenmoista chattia ja palstaa.
Ekku kosketus oli tänne ysärin puolessa välissä.

>simiti<

35

322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Funis jää kaipaamaan raivo härkää:)
      -sivusta

• Anonyymi00002

Kaikki kuolleet kaljaan, ja minä taipain ne vain sanalla, sekä myöskin tuhosin heidän omaisuutensa kokonaan.

Mitäs vittuilivat, kuoleman saa kun tilaa.

• Anonyymi00003

ehkä niin ei palsta ole kai muuttunut vaan itse vanhentunut..

• Anonyymi00004

Niin. Täällä käyttäydytään nykyään hyvin ja muita arvostavasti.

🦄

• Anonyymi00008

Sinä mokoma hevossarvinen. Kuitenkin vähän on ikävä?

>simiti<

• Anonyymi00037
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinä mokoma hevossarvinen. Kuitenkin vähän on ikävä?

>simiti<

Tietysti. Mutta sinä olit possu. 🐷 Pyydä anteeksi sitä!

🦄

• Anonyymi00005

hmm niin kun itsellä kai neuvottelutaitoa joidenkin ikävä-plstan ikäväijienkin kanssa, niin heitä auttaa jotenin hauskastikin,

En ole maailman huonoin neuvottelija kuin joku urainalainen.. Zele.

• Anonyymi00006

Jos minä olisi täällä pyörinyt ysärin puolivälistä, niin uskoisin käyttäväni oikein pitkähihaista paitaa, jonka hihat saa solmittua selän taakse solmuun.

• Anonyymi00009

Ei se silloin ollut sinkutpalsta missä pyörin. Jos et elänyt sitä netin alkuaikoja, niin sä vaan et tajuu.

>simiti<

• Anonyymi00033
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei se silloin ollut sinkutpalsta missä pyörin. Jos et elänyt sitä netin alkuaikoja, niin sä vaan et tajuu.

>simiti<

Ensimmäiset kunnon kosketukset sain nettiin vasta -97, kun ostin oman PC:n ja siihen ISDN-yhteyden. En harrastanut minkäänsortin sosiaalista kanssakäymistä netin kautta siihen aikaan, kun ei kiinnostanut ja oli liian kallista. Kone oli lähinnä työkalu.
        Muistan, kun viihdekäyttäjät alkoivat ostaa koneita ja messenger ”buumi” iski, niin minua sekin lähinnä korpesi, kun koneella piti tehdä oikeasti töitä, niin turhia viestejä ja kysymyksiä pukkasi tämän tästä. No, eipä ollut sitten kauaa Mese minun koneessani.

• Anonyymi00007

mitä joskus itse huomannut että ikävä-palstan pikkutytöt alkavat aikuistumaan, eli jotkut uskaltavat jo sinkut-palstallekin jotain kirjoitella.

Mutta niin hyvä asia kun anonyynminä kirjoittelee, ei rekisteroityneenä, sitteen niin laittaa tekstiin oman nimimerkin vaikka, jotta ei joudu kiusaamisen kohteeksi

T. Caten

• Jos jätät, niin ikävähän sinua tulee.

• Anonyymi00012

kun nykyään kai ei ole mirc-ei ollenkaan irc, on steam ja jne...

mikä jännä vanha peli oli kun oli pillun puutettakin, niin Leisure Suit Larry 6.

• Anonyymi00013

mutta niin onko olemassa mitään yhtäkään asiaa johon joku kkk-koulutytama ri voisi haastaa?

• Anonyymi00014

olen kyllä siis, niin todella iloinen kun ehkä pystyin auttamaan ikävän-palstan ihmisiä, kun se olikin jotain kirjaimien kysymistä joskus

• Anonyymi00015

Ihan hyvä että lähdet. Olet ollut aina aika erikoinen ja surkea keskustelija, jota todellakaan ei tule ikävä. Hyvästi!

• Anonyymi00016

Retardi odotti saavansa kavereita täältä. Edes sinkkupalstalaiset ole niin retardeja kuin simppa 😂😂😂😂

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Retardi odotti saavansa kavereita täältä. Edes sinkkupalstalaiset ole niin retardeja kuin simppa 😂😂😂😂

Onko älykkyytesi vielä apinan tasolla

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Umpijuntti laittaa hymiöitä

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Eikö älykkyytesi riitä

• Anonyymi00025
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mene äkkiä syömään. Äiskä laittoi iltapuuron

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ilmeneeko adhd noinki

• Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tuossa on siis persujen paras taso

• Anonyymi00030
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kaikki inhoaa sua

• Anonyymi00031
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olet kaikkien mielestä oksettava

• Anonyymi00032
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eikö älykkyytesi riitä

Jokuhan nosteli tuossa vanhoja ketjuja. Elämähän on muutoksia.
        Olisi kummallista, jos aina samaa, samaa, samaa.
        Vilma
        Ei kaikki ja aina kiinnosta. Tämä on normaalia. Pitää yrittää sietää se.

• Anonyymi00035

Mitä ihmettä???

Mikä teitä ihmisiä vaivaa…

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mitä ihmettä???

Mikä teitä ihmisiä vaivaa…

Mua ei vaivaa mikään, mutta taikinaa voisi vaivata pulliksi.
        Vilma

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Jokuhan nosteli tuossa vanhoja ketjuja. Elämähän on muutoksia.
        Olisi kummallista, jos aina samaa, samaa, samaa.
        Vilma
        Ei kaikki ja aina kiinnosta. Tämä on normaalia. Pitää yrittää sietää se.

Joo botti innostu taas tämänkin illan osalta. Taitaa olla yhtä sitkee kun sillon vuosi sitten vai onko siitä pari. En muista, mutta rande onneks painosti ylläpitoo, niin saivat lopulta estettyä.

• Kaiken ei aina tarvitse olla lopullista. Voi pitää palstataukoa, joka mielestäni on suotavaa aina välillä. Sen jälkeen on mukava palata taas palstailemaan, hyvällä mielellä ja uusilla ajatuksilla, sekä kevyemmällä otteella.
      Ei tarvitse vetää itseään niin kireälle. Joskus pieni hermoloma tekee hyvää.
      Antaa mielen välillä tuulettua ja keskittyä aivan muihin asioihin. 😊🫧

• Anonyymi00034

ja simiyi mkukavammaien... nminä höötän tyttööjrn kansss höpöljä.

simiti on , vai toimiiko jalka miten simiti=

pystyykö simiti kävelemään, rolllaayyyotilla=

• Anonyymi00036

Kirjoittele vain, sinulla on oma paikka täällä ❤️

• Anonyymi00039

aikansa kutakin kuui tuoin ukerin hykkyaa0tkin

• Minulla on tällä hetkellä kaikkia projekteja kesken, joten en ole hirveästi kirjoitellut. Mutta en minä palstaa unohda.

• Anonyymi00041

nooh itsae olen aika iloinenkin kun tuota "kirjain-palstaa" ikävää auttaa--

Minua ei kukaan pysty auttamaan, shooting at sight.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      103
      6412
    2. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      123
      3067
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      318
      2856
    4. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      150
      2762
    5. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      37
      2368
    6. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      80
      2328
    7. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      76
      1780
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1765
    9. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      63
      1736
    10. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1528
    Aihe