Vanhoja sinkkulan kavereita ei enää näy ja aiheetkin ovat tylsiä.
Antaa olla, ei mun tarvi täällä olla. Aikansa kutakin. Olen jo alusta asti nähnyt monenmoista chattia ja palstaa.
Ekku kosketus oli tänne ysärin puolessa välissä.
>simiti<
Palsta muuttunut
35
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Funis jää kaipaamaan raivo härkää:)
-sivusta - Anonyymi00002
Kaikki kuolleet kaljaan, ja minä taipain ne vain sanalla, sekä myöskin tuhosin heidän omaisuutensa kokonaan.
Mitäs vittuilivat, kuoleman saa kun tilaa. - Anonyymi00003
ehkä niin ei palsta ole kai muuttunut vaan itse vanhentunut..
- Anonyymi00004
Niin. Täällä käyttäydytään nykyään hyvin ja muita arvostavasti.
🦄- Anonyymi00008
Sinä mokoma hevossarvinen. Kuitenkin vähän on ikävä?
>simiti< - Anonyymi00037
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä mokoma hevossarvinen. Kuitenkin vähän on ikävä?
>simiti<Tietysti. Mutta sinä olit possu. 🐷 Pyydä anteeksi sitä!
🦄
- Anonyymi00005
hmm niin kun itsellä kai neuvottelutaitoa joidenkin ikävä-plstan ikäväijienkin kanssa, niin heitä auttaa jotenin hauskastikin,
En ole maailman huonoin neuvottelija kuin joku urainalainen.. Zele. - Anonyymi00006
Jos minä olisi täällä pyörinyt ysärin puolivälistä, niin uskoisin käyttäväni oikein pitkähihaista paitaa, jonka hihat saa solmittua selän taakse solmuun.
- Anonyymi00009
Ei se silloin ollut sinkutpalsta missä pyörin. Jos et elänyt sitä netin alkuaikoja, niin sä vaan et tajuu.
>simiti< - Anonyymi00033
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei se silloin ollut sinkutpalsta missä pyörin. Jos et elänyt sitä netin alkuaikoja, niin sä vaan et tajuu.
>simiti<Ensimmäiset kunnon kosketukset sain nettiin vasta -97, kun ostin oman PC:n ja siihen ISDN-yhteyden. En harrastanut minkäänsortin sosiaalista kanssakäymistä netin kautta siihen aikaan, kun ei kiinnostanut ja oli liian kallista. Kone oli lähinnä työkalu.
Muistan, kun viihdekäyttäjät alkoivat ostaa koneita ja messenger ”buumi” iski, niin minua sekin lähinnä korpesi, kun koneella piti tehdä oikeasti töitä, niin turhia viestejä ja kysymyksiä pukkasi tämän tästä. No, eipä ollut sitten kauaa Mese minun koneessani.
- Anonyymi00007
mitä joskus itse huomannut että ikävä-palstan pikkutytöt alkavat aikuistumaan, eli jotkut uskaltavat jo sinkut-palstallekin jotain kirjoitella.
Mutta niin hyvä asia kun anonyynminä kirjoittelee, ei rekisteroityneenä, sitteen niin laittaa tekstiin oman nimimerkin vaikka, jotta ei joudu kiusaamisen kohteeksi
T. Caten Jos jätät, niin ikävähän sinua tulee.
- Anonyymi00012
kun nykyään kai ei ole mirc-ei ollenkaan irc, on steam ja jne...
mikä jännä vanha peli oli kun oli pillun puutettakin, niin Leisure Suit Larry 6. - Anonyymi00013
mutta niin onko olemassa mitään yhtäkään asiaa johon joku kkk-koulutytama ri voisi haastaa?
- Anonyymi00014
olen kyllä siis, niin todella iloinen kun ehkä pystyin auttamaan ikävän-palstan ihmisiä, kun se olikin jotain kirjaimien kysymistä joskus
- Anonyymi00015
Ihan hyvä että lähdet. Olet ollut aina aika erikoinen ja surkea keskustelija, jota todellakaan ei tule ikävä. Hyvästi!
- Anonyymi00016
Retardi odotti saavansa kavereita täältä. Edes sinkkupalstalaiset ole niin retardeja kuin simppa 😂😂😂😂
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Retardi odotti saavansa kavereita täältä. Edes sinkkupalstalaiset ole niin retardeja kuin simppa 😂😂😂😂
Onko älykkyytesi vielä apinan tasolla
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Umpijuntti laittaa hymiöitä
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikö älykkyytesi riitä
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mene äkkiä syömään. Äiskä laittoi iltapuuron
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ilmeneeko adhd noinki
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuossa on siis persujen paras taso
- Anonyymi00030
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikki inhoaa sua
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olet kaikkien mielestä oksettava
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eikö älykkyytesi riitä
Jokuhan nosteli tuossa vanhoja ketjuja. Elämähän on muutoksia.
Olisi kummallista, jos aina samaa, samaa, samaa.
Vilma
Ei kaikki ja aina kiinnosta. Tämä on normaalia. Pitää yrittää sietää se. - Anonyymi00035
Mitä ihmettä???
Mikä teitä ihmisiä vaivaa… - Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mitä ihmettä???
Mikä teitä ihmisiä vaivaa…Mua ei vaivaa mikään, mutta taikinaa voisi vaivata pulliksi.
Vilma Anonyymi00032 kirjoitti:
Jokuhan nosteli tuossa vanhoja ketjuja. Elämähän on muutoksia.
Olisi kummallista, jos aina samaa, samaa, samaa.
Vilma
Ei kaikki ja aina kiinnosta. Tämä on normaalia. Pitää yrittää sietää se.Joo botti innostu taas tämänkin illan osalta. Taitaa olla yhtä sitkee kun sillon vuosi sitten vai onko siitä pari. En muista, mutta rande onneks painosti ylläpitoo, niin saivat lopulta estettyä.
Kaiken ei aina tarvitse olla lopullista. Voi pitää palstataukoa, joka mielestäni on suotavaa aina välillä. Sen jälkeen on mukava palata taas palstailemaan, hyvällä mielellä ja uusilla ajatuksilla, sekä kevyemmällä otteella.
Ei tarvitse vetää itseään niin kireälle. Joskus pieni hermoloma tekee hyvää.
Antaa mielen välillä tuulettua ja keskittyä aivan muihin asioihin. 😊🫧- Anonyymi00034
ja simiyi mkukavammaien... nminä höötän tyttööjrn kansss höpöljä.
simiti on , vai toimiiko jalka miten simiti=
pystyykö simiti kävelemään, rolllaayyyotilla= - Anonyymi00036
Kirjoittele vain, sinulla on oma paikka täällä ❤️
- Anonyymi00039
aikansa kutakin kuui tuoin ukerin hykkyaa0tkin
Minulla on tällä hetkellä kaikkia projekteja kesken, joten en ole hirveästi kirjoitellut. Mutta en minä palstaa unohda.
- Anonyymi00041
nooh itsae olen aika iloinenkin kun tuota "kirjain-palstaa" ikävää auttaa--
Minua ei kukaan pysty auttamaan, shooting at sight.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1363770Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362924Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81825Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41059- 62848
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38844- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 54665