Ei taida mennä yhtään paremmin tänäkään päivänä, Ohiajo kylä on valitettavasti, suurinosa kiinteistöistä kylmillään ja jäässä. Miten voitte edes kutsua tätä Jumalan hylkäämää paikkaa kaupungiksi, kunta sopisi paremmin. Vi****n täältä äkkiä, sanoo turisti. Make Kemijärvi great again. Ihan hirveän näköinen keskustan aluekin. Mitä tarjottavaa Kemijärvellä on turisteille tai henkilöille jotka toisi elinvoimaa kaupunkiin?
Kemijärvi ennen ja tänään
9
212
Vastaukset
- Anonyymi00001
änkyröitä
sitä saa mitä tilaa - Anonyymi00002
Änkyröidään paikka siihen kuntoon ettei edes savolainenkaan vahingossakaan eksy tänne. Surkea on kyllä entisen hienon kaupungin kohtalo.
- Anonyymi00003
Persut änkyröiny Suomenkin retuperälle. Keskustan änkyrät siirty persuun ja saavat sinne jäädäkin. Pihkatappi tukkeeksi.
- Anonyymi00004
Kepuloiset on kaappikommareita.
- Anonyymi00005
Miltä tuntuu itse vastailla omaan aloitukseen?
- Anonyymi00006
Ihan hullulta!
- Anonyymi00007
Kaiken vastustamisen tulokset nyt näkyy!
Hiljainen kylä, vain tuuli tuivertaa!- Anonyymi00008
Ei MINULLA ole mitään hätää!
Eläke napsahtaa tilille joka kuukausi ja litlistä saa halpaa makkaraa.
- Anonyymi00009
Kemijärvi elää kukoistuksen aikaa nykyään. Tulee biosellutehdasta, pumppuvoimaloita, vetytehdas, matkailua, jne...
Loisteliaampaa tulevaisuutta voi tuskin enää toivoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1882087Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501588Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17922Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894