Ajatus on kiintoisa, sillä se korostaa Zergin roolia järjestelmän nollauksessa ja homogenisaatiossa. Se on kuin ei-numeerinen nollarooli, joka mahdollistaa uuden alkamisen ja evoluution.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Itse pidän Protossta älykkyyden lähteenä, jolta Zerg evoluution kautta imee tuhansien vuosien kehitystä kuin itse oppiva tekoäly.
- Anonyymi00002
Onko zerg paratiisin paluumuuttaja?
- Anonyymi00003
Nähdäkseni vastaus kysymykseesi selviää oheisesta zerg guardianin ääninäytteestä:
https://www.youtube.com/watch?v=zuFTpyTM6Is
- Anonyymi00004
Voisiko Quardian viitata johonkin tiettyyn evolutiiviseen kynnysarvoon Starcraftissa?
- Anonyymi00005
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
2. Evolving Mission Objectives (The "Pulse"):The mission itself changes based on the world state.
Standard RTS Gameplay: Build base, control army.
Dynamic Layer: Mid-mission, a "Pulse" event occurs.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆ - Anonyymi00006
Elokuvassa tutkijaryhmä kohtaa oudon Mech-robotin, jota kutsutaan nimellä Thor, joka on varustettu tuhoisan voimalla ja kätkee salaisuuksia Weyland-Yutani:n suunnitelmista.
- Anonyymi00007
Become a full time developer:
https://8080.ai/refer/Q6KQWN4S - Anonyymi00008
I somehow did get StarCraft 3. Behind the dark moon. Something did live that 1 million Earth years. All is poisoned afterwards. Roadmap to StarCraft 3 from here.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459