Henkimaailma

Anonyymi-ap

onko kemijärvellä jotain kummitus tarinoita tai taloja oisin kiinnostunut kuulemaan näistä.

10

410

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On ooon oon oooon 👻

• Anonyymi00002

Henget tulevat viikonloppuna käymään luonasi. Yksi heistä on kujeilija, joten älä turhaan pelkää vaan pelkää tosissaan.

• Anonyymi00003

En tiiä kummituksista mutta ufoja täällä jotkut on nähneet ja muitakin pikku-ukkoja toiset! Varsinkin jotka hyppii vihaisena pitkin seiniä, jos on juonut monta viikkoa!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En tiiä kummituksista mutta ufoja täällä jotkut on nähneet ja muitakin pikku-ukkoja toiset! Varsinkin jotka hyppii vihaisena pitkin seiniä, jos on juonut monta viikkoa!

Kemijärveltä Korsoon muuttanu alkoholi juokale varmaan näkee olentoja
        hän kävi toisen miehen vaimon luona tosi törkeä Kunnian mies ei koske naapurin vaimoon!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kemijärveltä Korsoon muuttanu alkoholi juokale varmaan näkee olentoja
        hän kävi toisen miehen vaimon luona tosi törkeä Kunnian mies ei koske naapurin vaimoon!

Huh huh, yhtään hän ei ole ottanut. Vaimosi luona hän kävi kohteliaisuudesta, ei missään panoaikeissa, vaikka näyttikin olevan pahassa puutteessa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Huh huh, yhtään hän ei ole ottanut. Vaimosi luona hän kävi kohteliaisuudesta, ei missään panoaikeissa, vaikka näyttikin olevan pahassa puutteessa.

ppositet psoitet poistettiin teksti kun vaähän haukuin negaa !

• Anonyymi00008

Jos saisi tarinoita kuulla tai missä kummittelisi niin kiinnostaisi kuulla

• Anonyymi00010

Huh huh, joka ilta lakana kohoaa sängyssä. Haluatko tulla tutkimaan? Moni säikähtää sen kokoa ja monella pääsee huuto. Kiitos kiitos.

• Anonyymi00013

Olen pieni ufo vain.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      122
      812
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      24
      757
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      695
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      658
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      45
      590
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      538
    7. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      52
      536
    8. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      527
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34