Menin töihin, vartija heitti minut ulos

Anonyymi-ap

Menin töihin, kun käskettiin. Yrityksen vartija heitti minut kuitenkin ulos. Kokeilin myös mennä töihin Prismaan. Sieltäkin minut heitettiin pihalle. Työtä ei kuulemma ole, eikä tule.

17

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eihän mikään yritys palkkaa kuselta ja paskalta haisevaa yli-ikäistä teiniä joka ei mitään osaa ja ilmiselvästi käyttää huumeita. Mene kysymään hommia minkkitarhalta josko ne ekisi sinusta minkirehua. Vaikkakin se on väärin eläinparkoja kohtaan

• Anonyymi00002

Itse olin viimeksi töissä 2008. Onneksi ensi vuonna pääsen jo viralliselle vanhuuseläkkeelle.

• Anonyymi00003

Sellaista se on!. Tätähän nämä isänsä firmaan töihin meenneet eivät tajua, että outoja naamoja ei otetaakkaan vastaan!

• Anonyymi00013

Ei meidän firmaan ainakaan sinunkaltaisia kusipäitä palkata. Ikinä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Se ei ole teidän firma vaan sinun isäsi perustama frima jonne sinnä olet päässyt töihin ihan liian helpolla!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ite oot kusipää. Huonolla koulumenestyksellä isäsi on silti palkannut sinut töihin!

• Anonyymi00004

Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhteilla suhmuroiden & hyvä veli verkoston kautta, unohtamatta nepotismia. Näin toimitaan Kokoomuksessa.

• Anonyymi00005

Etenit väärin. Ensin pitää liittyä demareihin ja nuoleskella heitä. Sitten saat palkkioviran julkiselta sektorilta, kun olet nuoleskellut perät putipuhtaaksi.

• Anonyymi00006

1. Kaikille julkisen sektorin virka ei ole palkkio vaan rangaistus, kosto jostakin.

2. Kaikki eivät edellenkään halua valtiolle töihin tai politiikkaan töihin. Ehkä sinä haluat, mutta kaikki eivät ole niin kuin sinä. Katso välillä omaa napaasi pidemmälle sieltä kuplastasi.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

1. Kaikille julkisen sektorin virka ei ole palkkio vaan rangaistus, kosto jostakin.

2. Kaikki eivät edellenkään halua valtiolle töihin tai politiikkaan töihin. Ehkä sinä haluat, mutta kaikki eivät ole niin kuin sinä. Katso välillä omaa napaasi pidemmälle sieltä kuplastasi.

Yli 700 000 tyyppiä siellä on loisimassa. Kysehän ei ole työstä, vaan oleskelusta muiden siivellä.

• Anonyymi00007

Minä taas hain töitä ja minulle sanottiin ettei ole töitä.

• Anonyymi00009

Mutta kun Purra huutaa että menkää töihin!

• Anonyymi00010

Minulle sanottiin, että ei ole tarvetta palkata lisää työvoimaa!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulle sanottiin, että ei ole tarvetta palkata lisää työvoimaa!

Jos ei ole kerran työntekijälle tarvetta niin sitten ei voi tehdä mitään muuta kuin olla työttömänä! Eikä voi mennä töihin kun ei kukaan ota töihin!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos ei ole kerran työntekijälle tarvetta niin sitten ei voi tehdä mitään muuta kuin olla työttömänä! Eikä voi mennä töihin kun ei kukaan ota töihin!

Tähän Kokoomusloiset vastaavat että se on täysin ihmisestä itsestä kiinni sinne töihin meneminen ja samalla nämä nostavat maksimaalisen määrän yhteiskunnan maksamia yritystukia

• Anonyymi00012

Et mennyt ei heittänyt

• Anonyymi00018

ÄO-tasosta kyse vain.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      48
      1031
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      699
    Aihe