Menin töihin, kun käskettiin. Yrityksen vartija heitti minut kuitenkin ulos. Kokeilin myös mennä töihin Prismaan. Sieltäkin minut heitettiin pihalle. Työtä ei kuulemma ole, eikä tule.
Menin töihin, vartija heitti minut ulos
17
305
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän mikään yritys palkkaa kuselta ja paskalta haisevaa yli-ikäistä teiniä joka ei mitään osaa ja ilmiselvästi käyttää huumeita. Mene kysymään hommia minkkitarhalta josko ne ekisi sinusta minkirehua. Vaikkakin se on väärin eläinparkoja kohtaan
- Anonyymi00002
Itse olin viimeksi töissä 2008. Onneksi ensi vuonna pääsen jo viralliselle vanhuuseläkkeelle.
- Anonyymi00003
Sellaista se on!. Tätähän nämä isänsä firmaan töihin meenneet eivät tajua, että outoja naamoja ei otetaakkaan vastaan!
- Anonyymi00013
Ei meidän firmaan ainakaan sinunkaltaisia kusipäitä palkata. Ikinä
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se ei ole teidän firma vaan sinun isäsi perustama frima jonne sinnä olet päässyt töihin ihan liian helpolla!
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ite oot kusipää. Huonolla koulumenestyksellä isäsi on silti palkannut sinut töihin!
- Anonyymi00004
Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhteilla suhmuroiden & hyvä veli verkoston kautta, unohtamatta nepotismia. Näin toimitaan Kokoomuksessa.
- Anonyymi00005
Etenit väärin. Ensin pitää liittyä demareihin ja nuoleskella heitä. Sitten saat palkkioviran julkiselta sektorilta, kun olet nuoleskellut perät putipuhtaaksi.
- Anonyymi00006
1. Kaikille julkisen sektorin virka ei ole palkkio vaan rangaistus, kosto jostakin.
2. Kaikki eivät edellenkään halua valtiolle töihin tai politiikkaan töihin. Ehkä sinä haluat, mutta kaikki eivät ole niin kuin sinä. Katso välillä omaa napaasi pidemmälle sieltä kuplastasi. - Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
1. Kaikille julkisen sektorin virka ei ole palkkio vaan rangaistus, kosto jostakin.
2. Kaikki eivät edellenkään halua valtiolle töihin tai politiikkaan töihin. Ehkä sinä haluat, mutta kaikki eivät ole niin kuin sinä. Katso välillä omaa napaasi pidemmälle sieltä kuplastasi.Yli 700 000 tyyppiä siellä on loisimassa. Kysehän ei ole työstä, vaan oleskelusta muiden siivellä.
- Anonyymi00007
Minä taas hain töitä ja minulle sanottiin ettei ole töitä.
- Anonyymi00009
Mutta kun Purra huutaa että menkää töihin!
- Anonyymi00010
Minulle sanottiin, että ei ole tarvetta palkata lisää työvoimaa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulle sanottiin, että ei ole tarvetta palkata lisää työvoimaa!
Jos ei ole kerran työntekijälle tarvetta niin sitten ei voi tehdä mitään muuta kuin olla työttömänä! Eikä voi mennä töihin kun ei kukaan ota töihin!
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos ei ole kerran työntekijälle tarvetta niin sitten ei voi tehdä mitään muuta kuin olla työttömänä! Eikä voi mennä töihin kun ei kukaan ota töihin!
Tähän Kokoomusloiset vastaavat että se on täysin ihmisestä itsestä kiinni sinne töihin meneminen ja samalla nämä nostavat maksimaalisen määrän yhteiskunnan maksamia yritystukia
- Anonyymi00012
Et mennyt ei heittänyt
- Anonyymi00018
ÄO-tasosta kyse vain.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 481031
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699