Voiko nainen tehdä aloitteen

Anonyymi-ap

tapaamisesta,seurustelusta ja muustakin?

Voi muttei uskalla,ei ole pokkaa.

28

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tietysti voi uskaltaakin.

• Anonyymi00002

Voi tehdä, uskaltaakin, on tehnyt,
      ja uskaltanutkin.

Mutta ei anonyymille voi vaikka kuinka joku haluaisi ja uskaltaisi.

• Anonyymi00003

Aloitteita voi tehdä aina, kokeilematta ei tiedä

• Anonyymi00004

Tottakai voi tehdä aloitteen ja monet tekevätkin.

- Sheena

• Anonyymi00005

Siten saa aina parhaiten haluamansa. Totean sinkku miehenä.

• Anonyymi00009

Kyllä minä olen kuule joutunut tekemään "lähes kaiken" itse. Jos sen sijaan näyttäisin Brad Pittiltä, millainen tilanne olisi silloin. Penkiltä pitäisi siis kevyesti nousta tuo 110 kiloa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä minä olen kuule joutunut tekemään "lähes kaiken" itse. Jos sen sijaan näyttäisin Brad Pittiltä, millainen tilanne olisi silloin. Penkiltä pitäisi siis kevyesti nousta tuo 110 kiloa.

Todellavaikeeta

Eipä tarvitse näyttää häneltä, eikä nostaakaan tuota.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eipä tarvitse näyttää häneltä, eikä nostaakaan tuota.

Moni julkkismies varsinkin Yhdysvalloissa vetää kevyesti tuon raudan, myös Brad Pitt. Ainakin on vetänyt. Sylvester Stallone on vetänyt näinkin paljon kuin päälle 170 kiloa. Oletko nähnyt julkkismiehillä vaikeuksia naisten saannissa?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Moni julkkismies varsinkin Yhdysvalloissa vetää kevyesti tuon raudan, myös Brad Pitt. Ainakin on vetänyt. Sylvester Stallone on vetänyt näinkin paljon kuin päälle 170 kiloa. Oletko nähnyt julkkismiehillä vaikeuksia naisten saannissa?

Todellavaikeeta

Sulla on pakkomielle julkkiksista, jotka ovat joku promile koko ihmispopulaatiosta. Tavallisilla miehillä ei ole yhtään sen ihmeempää vaikeutta. Epätavallisilla, joihin mm. sinä kuulut, voi ollakin vaikeuksia. Se ei kuitenkaan liity mitenkään ulkonäköön tai siihen millaisia painoja he nostavat.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Tavalliset ihmiset, joita on suurin osa ihmisistä, joutuvat tekemään kaiken itse.

Aikalailla se menee myös Brad Pittin ja muiden julkimoiden kanssa. Jos he saavat päivässä sata tai edes kymmenen aloitetta naisilta, he joutuvat kieltäytymään kaikista, sekin ihan itse.

Enemmän kuin julkkiksia ja penkiltä nostoja sinun kannattaa miettiä itseäsi. Olen varmasti jo kirjoittanut tästä, mutta kerrataan.

Itsesi ainainen vertailu älyttömiin asioihin kuten nuo jo mainitut julkkikset ja painonnosto ovat oikeasti mielen suojakeino, pakenemista omilta tunteiltasi. (Syytä siihen en tietenkään tiedä).

Kirjoita ylös vastauksia esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:
        Mitä tunnen ja ajattelen sisimmässäni juuri nyt?
        Millaisia tunteita minussa on herännyt viime aikoina? Mistä ne mahtavat johtua? Miksi olen suhtautunut asioihin tai ihmisiin sillä tavalla, kuten olen? Miksi kirjoitan palstalla enemmän julkkiksista ja naisista joita en "saa" kuin yhtään mitään itsestäni?

Löydä myös oikea oma sisäinen puheesi ja sille mukavampi sävy. Aina jos mielesi vertailee itseäsi muihin, käännä välittömästi ajatus johonkin hyvään itsessäsi - vaikka väkisin. Eikä välttämättä tarvita edes "hyvää" - pelkkä tosiasia on hyvä. Jos ajattelet "hiisivieköön, nainen nostaa penkiltä 200 kg" niin toteat itsellesi yksinkertaisesti "Entä sitten, MINÄ nostan *tähän se minkä nostat* kiloa, se on hyvä. (Jos minulla olisi haitallisena tapana vertailla itseäni ryhmätunneilla muihin korjaisin vertailuajatukseni "Entä sitten, MINÄ nostan tangolla 5 kiloa, se on hyvä).

Harjoitus: Peilin edessä seisten:
        - puhu vapaasti mistä tahansa, vaikka siitä mitä SINÄ olet tehnyt sinä päivänä ja seuraa liikkeitäsi ja ilmeitäsi.
        - sano jokin sama lause erilaisilla äänenpainoilla + ilmeillä

Tämäkin harjoitus vaatii heittäytymistä, kuten se oman biisin laulaminenkin. Tarkoitus olisi tulla sinuiksi itsesi kanssa. Se auttaa mahdollisesti näkemään sinut sellaisena mitä muut näkevät sinussa. Oletko koskaan videoinut itseäsi? Kannattaisi.

- Sheena

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Saat kätevästi Brad Pitt luukin, kun laitan jäätelöpuikon suuhusi poikittain. Olkapäistä topatut nahkatakit käyvät hartijavaikutuksen tekemiseen.

• Anonyymi00006

Tämä on miesten maailma.Miehen pitää tehdä aloite

• Anonyymi00007

Kyl toi tasa-arvo näkyy jo näissäkin, jos kykenee pitämään vain silmät auki? Joka uskaltaa, saa paremmin haluamansa?

• Anonyymi00013

Mut, mitä jos nostaa enempi? Eikä näytä BP:ltä?

• Anonyymi00008

Voi tehdä, monessa yrityksessä on aloitelaatikko ihan tämä tarkoitusta varten.

AV

• Anonyymi00010

Tietenkin voi, eihän se sukupuolesta kiinni ole. Miehet ovat perinteisesti tässä asiassa aktiivisempia, mutta pientä muutosta on tapahtunut koko ajan ja naiset tekevät entistä wnemmän aloitteita.

Aletheias

• Anonyymi00011

Ei voi kyllä se on mies joka päättää eli mies valkkaa haluamansa ja ottaa naisensa eli mies vie ja nainen vikisöö

• Anonyymi00015

Kyllä jotkut naiset tekevätkin.
      Sillä tavallahan saa paremmin ainakin sen, mitä luulee haluavansa.

-keinovaginamies-

• Kyllä uskon olevani aloitteellinen. Ihan omin neuvoin nappasin pujiksenkin kuljeksimasta ja hyvin olen tyytyväinen. :)

• Te olette kyllä todella suloinen pari :)

• Naisten aloitteet on monesti sellaisia tosi mystisiä, ettei mies edes tajua naisen tekevän aloitetta.

• Anonyymi00016

On ne miestenkin aloitteet joskus yhtälailla mystisiä.

Aletheias

• Anonyymi00018

Eipä hänellä kai rohkeus riitä pelkänee pakkeja minkäs teet ongelma on kenen en tie ei minun ainakaan luulisi hänellä vaihtoehtoja olevan itse hän teki valinnan haluta vaihtoehdoista valita en kaiketi ollu narsistin tavat omaksuneelle riittävä (tarpeeksi hyvä/täydellinen) ei voi minkään minä tiedän päässeeni vähällä olen narsistin kanssa yhdessä oloa joskus jo kokeillu toimi jotenkuten viis vuotta ollaan ei olla versiona siitä oppineena tiedän että minä en ole se joka nassen kanssa lasta teen ja jos teen eron myötä lapsi jää minulle ja lapsi itse vanhempana päättää haluaako äitiään nähdä vaiko eikö varoitan ennalta todennäköisyys on olematon ettäkö lapsi narsisti vanhempaa haluaa nähdä välttämättä ja vinkkinä voin sanoa että mulla asuu tossa vastapäätä poika tai mies riippuu millä tulkinnalla haluaa katsoa sille kelpaa varmaan ihan kuka vaan nainen kun vain joltain saa p illua jos arvaan oikein hänen äitinsä tiedän isästä mulla ei ole aavistustakaan ei ole kaiketikaan hirviän montaa vuotta mua nuorempi joko käy töissä tai deittisovellus treffeillä on kaiketi oma osake ymmärtääkseni nuo rivarit omistusasuntoja on ehkä jopa äidiltään ostanu sen

• Anonyymi00019

Hän olisi varmaan se jolta voisin kysyä onnistiko treffeillä käydessä vai eikö osannu esittää riittävän paljon parempaa kuin mitä on

• Anonyymi00021
      UUSI

Voi hyvinkin ja on mulle tehtykin aloitteita ja puheskeltu sutinoista. Treffeille kyselty jne.

Ja ihan tavallinen talliainen oon.

No ehkä sosiaalisempi ja perussiisti jne.

• Anonyymi00022
      UUSI

Tietysti, pitää vaan luopua tai joustaa periaatteesta, ettei voi. Eihän se muusta kiinni ole. Omasta periaattesta.

• UUSI

Täkkäsin anonyymin näköjään lähtöön.

• UUSI

Periaatteiden takia voi mennä ohi suun kivoja ihmisiä. Ja jäädä käteen musta pekka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      180
      10916
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      87
      10379
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      233
      5821
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      180
      4644
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3126
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      3125
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      39
      1923
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1508
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1340
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1274
    Aihe