mitä arvostat eniten
A) naisessa.
B) miehessä.
Kolme tärkeintä asiaa
21
275
Vastaukset
- Anonyymi00001
A, B: Rehellisyys, lojaalisuus, empaattisuus.
- Anonyymi00002
Komppaan ja lisään heittäytymiskykyä.
Vilma
- Anonyymi00003
A) Loogisuus, eettisyys, kohteliaisuus
B) Loogisuus, eettisyys, kohteliaisuus
Kysymyksenasetteluun sisältyvä sukupuolittaminen ei ollut mitään noista kolmesta.
🦄 - Anonyymi00004
Tasapainoisuus, huumorintaju, tunneälykyys. Molemmissa sukupuolissa .
- Anonyymi00005
Hyväsydämisyys, luotettavuus ja huomaavaisuus.
Samalla tavalla kuin Yksisarvinen, en minäkään osaa erottaa arvostamiani piirteitä sukupuolen mukaan.
Aletheias - Anonyymi00006
A) arvostaa itseään hieman enemmän ollakseen miesten vihamielistä maailmaa tukeva pick me
B) ei ole naisvastainen - Anonyymi00007
A) Yhtä hyvä tasapaino liukkaallakin alustalla kuin noilla curlingnaisilla (YLE Areena).
Ei tarvi olla välttämättä yhtä timmiä kroppaa, mutta se on plussaa.
B) Pitää sanansa, eikä sekaannu toisen miehen naiseen. Itsenäistä harkitakykyä ja järkeä.
Parisuhteessa toki vaadin enemmän, nuo ei pelkästään riitä. Mutta minun on niitä turha miettiä, ne on jo mietitty ja varattu olen.
Jasu2025 kirjoitti:
Parisuhteessa toki vaadin enemmän, nuo ei pelkästään riitä. Mutta minun on niitä turha miettiä, ne on jo mietitty ja varattu olen.
Tai muille sen enempää luetella.
- Anonyymi00008
Ulkonäkö, huumori, lempeys
- Anonyymi00009
Arvostan kaikissa ihmisissä samoja asioita: luotettavuutta, reiluutta ja kykyä ottaa muut ihmiset huomioon. Näiden ominaisuuksien painotukset ja tarkka määrittely ovat tietysti hieman riippuvaisia siitä missä roolissa kyseinen ihminen minun elämässäni on. Esimerkiksi nyt vaikka työkaverin kohdalla luotettavuus tarkoittaa hieman eri asioita kuin parisuhdekumppanin kohdalla.
- Anonyymi00010
Naisessa arvostan huumorintajua, lempeyttä, positiivisuutta. m>n
- Anonyymi00012
Luotettavuus rehellisyys uskollisuus
Aitous, luonnollisuus ja rehellisyys. Noita piirteitä arvostan ihmisissä.
- Anonyymi00013
Niin totta. Tarkennuksena, ettei möläyttele aitouden, luonnollisuuden ja rehellisyyden nimissä mitään epäkohteliaisuuksia.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin totta. Tarkennuksena, ettei möläyttele aitouden, luonnollisuuden ja rehellisyyden nimissä mitään epäkohteliaisuuksia.
Voi.. minulla itselläni on vähän huono tapa möläyttelyyn. Se on ajattelemattomuutta. En ole kovinkaan hienotunteinen ihminen. Johtunee kai siitä kun olen aikamoinen ihan minä itse -tyyppi ja harvoin ajattelen muita kun ilmaisen mielipiteeni. Myönnän, se on tökeröä, muutta se tökeryys on osa minuuttani.
- Anonyymi00014
Helppo, vaan kolme - sukupuoleen katsomatta ne ovat hyvä, lämmin ja hellä. Tai no, laitetaankin tunneäly, vilpittömyys, kuuntelutaito.
- Sheena - Anonyymi00015
Siis ihmisissä... (koskee siis kaikkia)
1. Itsensä arvostaminen, siitä numeroa tekemättä.
(Ei tarvitse varoa sanomisiaan/tekemisiään, kun tälläinen ihminen tietää mitä on.)
2. Toisten huomioiminen, huomioiden myös itsensä.
(Ei tarvitse huolehtia, unohtaako hän oman hyvinvoinnin.
3. Suorapuheinen kohteliaalla ja rauhallisella tavalla.
(Palautteet, huomiot tms. Tulee kiertelemättä ja kaartelematta, muttei loukkaavasti)
Tälläisen yllämainitun ihmisen kanssa on helppoa elää. (Näitä ei ole montaa) A, naisessa:
-Että pitää musta ihmisenä, eikä mieti liikaa tuloja tai keskity ulkonäköön, vaikkakin jälkimmäinen mulla on käsittääkseni ihan ok
-Ei säädä samaan aikaan monen miehen kanssa, tai ainakin mainitsee heti alkuun tinder-profiilissa tms. jos avoin suhde on osa hänen arvomaailmaa
-Ei ole väkivaltainen tai kovaääninen lapsia tai lemmikkejä kohtaan
B; miehessä:
-Ei virnuile tai lyttää jos jostain syystä alan itkemään puhuttaessa tunnepuolen asioista äijien kesken
-Rehellinen raha-asioissa, esim. aiempaan työhöni tai nykyisin rapulakaljoihin liittyen
-Omistaa peräkärryn tai pakun- Anonyymi00016
En osaa oikein sanoa, mutta kolme asiaa vaan, perusasiaa.
Yhdessä kai tulisi tuntea ainakin nämä kolme juttua että onnellinen olisi.
https://www.youtube.com/watch?v=l8-RuuqZZqM&list=RDl8-RuuqZZqM&start_radio=1
AV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35312226Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-18911248Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806573Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555357Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2063867- 1763643
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642733Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1782477Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva522230Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151922