Suivaannutko ikinä ja nolosti haukut kaikki?

Anonyymi-ap

Itse teen joskus niin varsinkin humaloituneena. Ystävät ja tuttavat ovat siinä määrin jo tottuneet, että tosissaan sanomanikin menee olankohautuksella.

Se on ihan jees, kunnes sanon jonkun kerran tosissaan jotain ja se ohitetaan olankohautuksella.

Mitään hirmu vakavaa ei ole vielä tapahtunut, mutta joskus minäkin kerron ihan asiaa. Itse olen toki saanut moisen aikaan. En voi uskottavuuteni laskusta syyttää ketään ulkopuolista.

>simiti<

32

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun ruuvi kiristää niin ruuvi kiristää. Ihmisellä on semmoisia hologrammin omaisia paineastimia joita pitkin se saattaa lennä pitkän aikaa tietämättään sanotaan näin hienosti 'väärästä risteyksestä' elämässä. Vaikutuksesta tai muuten. 30 vuotta vaikka jotain valintaa siinä on monta potentiaalia väiin kertynyt joita polkee kuin polkumiinoja eikä se tunnu omalta. Ne on kaikki kerralla paineistettuja. Se paine kasvaa loppua kohti se sibaitsee rintalastassa ylhäällä se piste. Kuristaa koko ajan enemmän ja enemmän. Siinä on kaksi tapaa menet reitin loppuun (sairautta, päämäärättömyyttä) tai korjaat sen 'lähtöpisteen' jotenkin.

Äänenkäyttöön vaikuttaa, iloisuuteen ja suruun. Miten muut sinut näkevät tai ovat näkemättä.

• Anonyymi00002

Vedin nuorena pahki johonkin ja toinen aivopuolisko lamautui pois pelistä. Mulla on aivot kehittynyt symmetrisesti erilailla kun se toinen on yrittänyt luoda itsensä toisen mallista. Normaalisti ne on epäsymmetrisesti kehittyneet.

Ihan miten nuo kirjoitusvirheet haluaa nähdä.

Näkee ja kokee erilailla.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vedin nuorena pahki johonkin ja toinen aivopuolisko lamautui pois pelistä. Mulla on aivot kehittynyt symmetrisesti erilailla kun se toinen on yrittänyt luoda itsensä toisen mallista. Normaalisti ne on epäsymmetrisesti kehittyneet.

Ihan miten nuo kirjoitusvirheet haluaa nähdä.

Näkee ja kokee erilailla.

Ylipäänsä kaikenlaista erilaisuutta synytyy freak accidenteista. Siksi niitä sanotasn freak accidenteiksi. Ainoa vain tunnistaa kiitä kun ohjekirjoissa hiremmin, mainita niitä. Kait se on sitä ikääntymistä. Huomaa vaan lemppaa kaikki mikä tuntuu raskaalta rälssätä ne pois vähät välittää enään.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ylipäänsä kaikenlaista erilaisuutta synytyy freak accidenteista. Siksi niitä sanotasn freak accidenteiksi. Ainoa vain tunnistaa kiitä kun ohjekirjoissa hiremmin, mainita niitä. Kait se on sitä ikääntymistä. Huomaa vaan lemppaa kaikki mikä tuntuu raskaalta rälssätä ne pois vähät välittää enään.

Ulottuvuusmatkailua täällä. Paineet puristaa kimpassa erilailla siitä ne ulottuvuudet syntyy. Se on mekanismia. Ei kannata välittää niistä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ulottuvuusmatkailua täällä. Paineet puristaa kimpassa erilailla siitä ne ulottuvuudet syntyy. Se on mekanismia. Ei kannata välittää niistä.

Painetilavuudet kuuluuarvomarkkinajärjestelmäänkaikki halpuutus johtuu niiden menettämisesti, siksi täällä alkaa kaikki 'aikajana' tieteet kehittyä ja niiden haivainnointi. Sci-fiä kun sen ymmärtää. Ne muutokset on niin laaja-alaisia ja luonnonlait kääntyy ympri että menee helposti ohi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Painetilavuudet kuuluuarvomarkkinajärjestelmäänkaikki halpuutus johtuu niiden menettämisesti, siksi täällä alkaa kaikki 'aikajana' tieteet kehittyä ja niiden haivainnointi. Sci-fiä kun sen ymmärtää. Ne muutokset on niin laaja-alaisia ja luonnonlait kääntyy ympri että menee helposti ohi.

Suomessa pyöritellään kulmatieteitä ja barometreja sitä sanotaan kansantaloudeksi. Paljon laaja-alaisempi vaikuus kun tiedetään. Jos teet hyvää Suomessa sillä on viisinkertainen vaikutat maailmantaloiteen samantien. Itseään tiedostavalla päinvastaisella esimerkillä pääsee jo pitkälle. Kymmenettuhannet osaavat antaa anteeksi itselleenkin. Ei se täydellisyydelläkään toimi pelkästään.

Pitkää linjaa vetää jonkun.

• Anonyymi00003

Raivonhallintaa ja raittiutta kannattaa harrastaa.

• Anonyymi00006

Joskus vaan kaikki on p.skaa, paitsi kusi. Mutta osaan sanoa vauhdissakin, että nyt tulee mitä sylki suuhun tuo....

Koitan pysyä omissa oloissani kun oikein v.tuttaa. Mutta nykyään se on vaikea, jos ei pysty pistää puhelinta kiinni. 😬

• Näin on käynyt itselle välillä, aika usein ihan syystäkin, mutta joskus pikkuasioiden takia. Tai pikemminkin nimenomaan pikkuasioista johtuen. Mun ja yritykseni talousahdinko olisi ollut "manageable" nelisen vuotta sitten, jos kummini olisivat maksaneet silloisen Accordin peltihommat ja pari sähkölaskua (yhteensä noin 600e) kelan 3kk totaalisen tyhjiön keskellä. Luottotiedot meni, kun piti luotolla ostaa ruokaa, kissanruokaa, maksaa laskut jne. ennen kun mun El Masterplan meni läpi pysyvänä ekalla yrittämällä.

Niin mitenkä h-vetissä mä olisin voinut ottaa heidän kanssaan puheeksi muuton ekaan omaan kämppään, jos hommat kaatui tuollaiseen, vain pari vuotta äidin hautajaisten jälkeen jotka sinänsä meni hyvässä yhteishengessä. Mutta ne oli ihan hitusen verran aiemmin rokote-vastakkainasettelua ja Venäjän tekemää de-natsifikaatiota ukrainassa.

Mutta jos välillä se sisäinen Alonso on nostanut päätään (aina pelkästään viesteillä ja emojeilla) niin en mä siitä erityisen ylpeä ole, ja tuskin hekään omasta käytöksestään sen jälkeen kun lätkäisin El Plan paperit pöytään ja kysyin että miksi katsastusmies, psykiatri, Kelan lääkäri, vakuutusyhtiö sun muut hirviöt ovat mun puolella mutta he eivät. Noh, antaa pölyn laskeutua jonkin aikaa.

• Kannattaa varoa minkä verran kiukuttelee ihmisille. Joku päivä he saavat tarpeekseen ja sitten jäät itseksesi jupisemaan. Keksisitkö jonkun paremman tavan purkaa negatiivisia tunteita?

• Anonyymi00009

Voi palstakamu. Mietippäs minut jupisemassa siellä muutahaiskeon päällä. 🤣

>simiti<

• Anonyymi00010

• Anonyymi00011

Noh joo. Ei nyt hirmu yleistä moinen ole. Joskus humaltoitenuuna tulee noita ylilyöntejä. Onneksi melko harvoin. >simiti<

• Anonyymi00012

Minä ylilyön välillä täällä.
      Haluan havahduttaa ja vavahdutta tätä pientä maailmaa, mikä tässäkin platformissa on.
      Mikrokosmos.
      Vilma

• Anonyymi00013

Alkoholi on siitä kiva aine että poistaa kaikki estot normaalisti helpoin tapa selvittää millainen ihminen todella on on juottaa tämä humalaan/känniin

• Minun luonne ei muutu humalassa. Humala on suomalaisessa kulttuurissa tekosyy käyttäytyä huonosti.

• Anonyymi00015

Ihan selvin päin joku ihminen saa minut provosoitumaan ja alan riidellä, änkyränä väitellä jostakin asiasta. Ja kun siitä menen kotiin, harmittaa ja hväettää ihan sikana. Miksi annoin itseni alentua moiseen, miksen pystynyt olemaan provosoinnin yläpuolella. Mutta eihän sille enää mitää voi muuta kun että seuravilla kerroilla vaan laskee enemmän kuin kymmeneen. Onneksi sattuu harvoin.

• Anonyymi00016

En suivaannu herkästi enkä ole koskaan haukkunut ketään, ainakaan jos puhutaan ystävistä ja tutuista. Tietyt tilanteet saattavat tosin saada minusta esiin raivoa, jota minussa ei muuten näy koskaan. Muutaman tuntemattoman olen siis haukkunut, mutta he ansaitsivat sen.

Yksi tällainen tapaus oli kun näin, miten kolme miestä satuttivat kissaa. Harvoin näen niin punaista kuin silloin enkä todellakaan pidätellyt sanojani. Olen muutaman kerran yllättänyt itseni sillä, miten raju ja räävitön osaan suustani olla, kun aidosti raivostun ja tuo oli yksi sellaisista hetkistä. En kadu yhtäkään sanaa.

Toinen vastaava tapaus oli, kun useampi mies ahdisteli ja uhkaili ystävääni piirittäen hänet keskelleen. Miten säälittäviä otuksia maa päällään kantaakaan, käydä nyt porukalla yhden naisen kimppuun.. Annoin tulla kaikki, mitä minusta löytyi, tönin miehet kauemmaksi ja onneksi nuo idiootit luovuttivat.

Aletheias

• Anonyymi00019

Tätä oli taas aivan pakko peukuttaa.
        Nuo kakkos- ja kolmoskappaleen tarinat eivät tainneet olla aivan sellaista hermostumista mitä aloituksessa kyseltiin. Hyvä sinä! Luulen että maailma olisi parempi paikka, jos täällä olisi enemmän aletheiaksia :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tätä oli taas aivan pakko peukuttaa.
        Nuo kakkos- ja kolmoskappaleen tarinat eivät tainneet olla aivan sellaista hermostumista mitä aloituksessa kyseltiin. Hyvä sinä! Luulen että maailma olisi parempi paikka, jos täällä olisi enemmän aletheiaksia :)

-keinovaginamies-

Juu nuo tarinat eivät ihan ole sitä, mitä aloituksessa haettiin, mutta tuli mieleen kun ei minulla muita suivaantumistarinoita ole 😄 Olen rauhaa rakastava ihminen, mutta tietyt asiat tässä naailmassa osuu sellaiseen paikkaan, että siihen loppuu rauha ja rakkaus..

Ja kiitos, olipa kivasti sanottu tio vika lause 🥰

Aletheias

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Juu nuo tarinat eivät ihan ole sitä, mitä aloituksessa haettiin, mutta tuli mieleen kun ei minulla muita suivaantumistarinoita ole 😄 Olen rauhaa rakastava ihminen, mutta tietyt asiat tässä naailmassa osuu sellaiseen paikkaan, että siihen loppuu rauha ja rakkaus..

Ja kiitos, olipa kivasti sanottu tio vika lause 🥰

Aletheias

Ole hyvä. Se on vaikutelma joka näistä sinun teksteistä tulee.
        Aletheias taitaa tarkoittaa jotain oikeuden puolustajaa tai jotain sinne päin?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

-keinovaginamies-

Aletheia on kreikkalaisessa mytologiassa totuuden ja vilpittömyyden jumalatar eli on kytkös oikeudenmukaisuuteen, koska ilman totuutta ei voi olla oikeudenmukaisuutta. Oikeudenmukaisuudelle taisi olla kuitenkin oma jumala tai jumalatar 🤔

Nimimerkki valikoitui, kun halusin sen kuvastavan jotain itselleni merkityksellistä 😊 Lueskelin tuolloin mytologiasta kaikenlaista, ja mielestäni mytologioissa esiintyy todella kauniita nimiä. Esim Dionysos, viinin jumalatar.

Aletheias

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

-keinovaginamies-

Se olikin näköjään:
        Totuuden ja vilpittömyyden jumalatar, Zeuksen tytär :))

Ja sitten sinulla on joku kaksoissisar, jolta puuttuu jalat. Sen saa helpommin kiinni :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se olikin näköjään:
        Totuuden ja vilpittömyyden jumalatar, Zeuksen tytär :))

Ja sitten sinulla on joku kaksoissisar, jolta puuttuu jalat. Sen saa helpommin kiinni :)

-keinovaginamies-

Olen perinyt vahvat Zeuksen geenit 😄

Olet oikeassa, minulla on kaksoissisar, joka on hieman valheellinen ja petollinen tyyppi. Sitä sanonta, valheella on lyhyet jäljet ja todella jää yleensä herkästi kiinni 😁

Mikähän myyttinen hahmo sinä tai muut palstalaiset olisitte...? 🤔 Siinäpä pohtimista täksi illaksi, kuka palstalaisista on Afrodite, kuka Thor 😅

Aletheias

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olen perinyt vahvat Zeuksen geenit 😄

Olet oikeassa, minulla on kaksoissisar, joka on hieman valheellinen ja petollinen tyyppi. Sitä sanonta, valheella on lyhyet jäljet ja todella jää yleensä herkästi kiinni 😁

Mikähän myyttinen hahmo sinä tai muut palstalaiset olisitte...? 🤔 Siinäpä pohtimista täksi illaksi, kuka palstalaisista on Afrodite, kuka Thor 😅

Aletheias

Täytyy perehtyä vähän illemmalla noihin kreikan mytologian jumalhahmoihin, että löytyykö niistä vertaistani :))

Mutta joo, tämä oma nimimerkkini on vähän käytäntölähtöisempi. Jonkun mielestä ehkä jopa brutaali :)))

Mutta painotan, Rehellinen kuitenkin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Täytyy perehtyä vähän illemmalla noihin kreikan mytologian jumalhahmoihin, että löytyykö niistä vertaistani :))

Mutta joo, tämä oma nimimerkkini on vähän käytäntölähtöisempi. Jonkun mielestä ehkä jopa brutaali :)))

Mutta painotan, Rehellinen kuitenkin.

-keinovaginamies-

Kysyin tekoälyltä ja sain tulokseksi, että voisit olla Cernunnos. Älä kysy millä sanoilla hain tuota 😂

Täytyy myöntää, että ensimmäisiä kertoja nimimerkkiisi törmätessä ajattelin, että mikä ihme tuo tuollainen nimimerkki on, mutta sinähän olet osoittautunut aivan erilaiseksi kuin mitä olisi voinut olettaa. Hyvällä tavalla siis 😊

Aletheias

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kysyin tekoälyltä ja sain tulokseksi, että voisit olla Cernunnos. Älä kysy millä sanoilla hain tuota 😂

Täytyy myöntää, että ensimmäisiä kertoja nimimerkkiisi törmätessä ajattelin, että mikä ihme tuo tuollainen nimimerkki on, mutta sinähän olet osoittautunut aivan erilaiseksi kuin mitä olisi voinut olettaa. Hyvällä tavalla siis 😊

Aletheias

No nythän on kovaa kamaa.
        Kelttiläinen antikristuksen vertauskuvanakin käytetty hahmo - ja vanha.

Jotain puhuttiin eläimellisyydestä, nuoruuden säilymisestä ja sarvesta.
        Täytyy myöntää että kyllä tuossa jotain viitteitä on oikeaan suuntaan ;)

Totta kai kysyn, että mitä annoit tekoälylle tehtäväksi?

Minulla on tapana hämätä ensivaikutelmalla huomattavasti alakanttiin. - Ei tule valituksi turhiin projekteihin :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No nythän on kovaa kamaa.
        Kelttiläinen antikristuksen vertauskuvanakin käytetty hahmo - ja vanha.

Jotain puhuttiin eläimellisyydestä, nuoruuden säilymisestä ja sarvesta.
        Täytyy myöntää että kyllä tuossa jotain viitteitä on oikeaan suuntaan ;)

Totta kai kysyn, että mitä annoit tekoälylle tehtäväksi?

Minulla on tapana hämätä ensivaikutelmalla huomattavasti alakanttiin. - Ei tule valituksi turhiin projekteihin :))

-keinovaginamies-

Tässä tiivistelmä mistä ehkä voi päätellä jotain aihioita, joita tekoälylle annoin. Tunnistatko itseäsi? 😄

Cernunnoksen tunnistettavin piirre taiteessa on hänen tyyneytensä. Toisin kuin monet muut jumalat, jotka on kuvattu taistelussa tai liikkeessä, Cernunnos istuu lähes aina risti-istunnassa. Tämä asento viestii itsehillintää, meditaatiota ja vakautta. Hän ei provosoidu, koska hän on kaiken yläpuolella – hän on metsän keskus, jonka ympärillä muu maailma liikkuu. Kuvauksissa hänen ympärillään on usein sekä saaliseläimiä (hirviä) että petoja (susia). Se, että hän saa nämä vastakohdat elämään sopusoinnussa, kertoo hänen kyvystään hallita impulsseja ja luoda rauhaa ympärilleen.

Hänen eroottisuutensa ei ole pinnallista tai hyökkäävää, vaan se on syvää, maadoittunutta ja "mehevää". Hirvensarvet putoavat ja kasvavat takaisin joka vuosi. Tämä symboloi jatkuvaa uusiutumista ja seksuaalista potentiaalia, joka on aina olemassa, mutta noudattaa luonnon omaa rytmiä. Se on eroottisuutta, joka on linjassa vuodenaikojen ja elämän suurten kiertokulkujen kanssa. Cernunnos yhdistetään usein metsän tuoksuun, multaan, sammaleeseen ja hämärään. Hänen eroottisuutensa on fyysistä ja aistillista; se on kosketusta, lämpöä ja villiä elinvoimaa, joka kumpuaa suoraan maasta.

Cernunnos edustaa "Villin miehen" arkkityyppiä, joka eroaa "Soturin" arkkityypistä. Soturi tarvitsee vastustajan ja konfliktin. Villi mies (Cernunnos) on integroinut eläimellisen puolensa osaksi itseään. Hän ei pelkää omaa haluaan tai voimaansa, minkä vuoksi hänen ei tarvitse pullistella tai todistella mitään. Tämä tekee hänestä turvallisen, mutta silti äärimmäisen puoleensavetävän ja jännittävän

Aletheias

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tässä tiivistelmä mistä ehkä voi päätellä jotain aihioita, joita tekoälylle annoin. Tunnistatko itseäsi? 😄

Cernunnoksen tunnistettavin piirre taiteessa on hänen tyyneytensä. Toisin kuin monet muut jumalat, jotka on kuvattu taistelussa tai liikkeessä, Cernunnos istuu lähes aina risti-istunnassa. Tämä asento viestii itsehillintää, meditaatiota ja vakautta. Hän ei provosoidu, koska hän on kaiken yläpuolella – hän on metsän keskus, jonka ympärillä muu maailma liikkuu. Kuvauksissa hänen ympärillään on usein sekä saaliseläimiä (hirviä) että petoja (susia). Se, että hän saa nämä vastakohdat elämään sopusoinnussa, kertoo hänen kyvystään hallita impulsseja ja luoda rauhaa ympärilleen.

Hänen eroottisuutensa ei ole pinnallista tai hyökkäävää, vaan se on syvää, maadoittunutta ja "mehevää". Hirvensarvet putoavat ja kasvavat takaisin joka vuosi. Tämä symboloi jatkuvaa uusiutumista ja seksuaalista potentiaalia, joka on aina olemassa, mutta noudattaa luonnon omaa rytmiä. Se on eroottisuutta, joka on linjassa vuodenaikojen ja elämän suurten kiertokulkujen kanssa. Cernunnos yhdistetään usein metsän tuoksuun, multaan, sammaleeseen ja hämärään. Hänen eroottisuutensa on fyysistä ja aistillista; se on kosketusta, lämpöä ja villiä elinvoimaa, joka kumpuaa suoraan maasta.

Cernunnos edustaa "Villin miehen" arkkityyppiä, joka eroaa "Soturin" arkkityypistä. Soturi tarvitsee vastustajan ja konfliktin. Villi mies (Cernunnos) on integroinut eläimellisen puolensa osaksi itseään. Hän ei pelkää omaa haluaan tai voimaansa, minkä vuoksi hänen ei tarvitse pullistella tai todistella mitään. Tämä tekee hänestä turvallisen, mutta silti äärimmäisen puoleensavetävän ja jännittävän

Aletheias

Kyllä tuosta jotain tarttumapintoja löytyy, ehkä jopa ammatillisia.

Ainakin metsä, sammal ja multa välillä tuoksuu. Joo, ja hämärän kulkijahan minä olen.
        Tässä onkin ollut viime aikoina vähän identiteettiongelmia, kun menin pesemään pilkkihaalarin ja nyt se tuoksuu jollekin hajustetulle pyykkietikalle. !!

Puoleensavetävyydestä ja jännittävyydestä en mene lausumaan mitään :) Nämähän ovat lukijan, kuulijan ja katsojan korvien välissä :))

-keinovaginamies-

• En, kun suivaannun niin kohde ei tosiaankaan ole sattumanvarainen ja kännipäissäni olen sama ääliö kuin selvinpäinkin, ainoastaan puheliaampi :)

• Anonyymi00017

Ihan kaverin puolesta kysyin, hänellä oli kovin rystyset kuluneet kun ei sanomista uskoneet.

>simiti<

• Anonyymi00018

Tarvittaessa minulla on lehmän hermot ja kalan äänihuulet.
      Enkä nyt arkisissakaan yhteyksissä ole mikään kuumakalle. Vähän enemmän sellainen "jäitä poltellessa"-tyyppi.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      368
      12349
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      256
      5403
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3937
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      197
      2623
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1982
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      852
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      772
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      726
    Aihe