3500 asukkaan Ranualla riittää miljonäärejä!
Montako Kemijärvellä?
https://www.iltalehti.fi/talous/a/d3ecf9e4-c672-4c54-a435-5b779e5b263c
Kemijärvi vs Ranua
11
266
Vastaukset
- Anonyymi00001
....ei yhtään..... kaikkia on vastustettu........
- Anonyymi00002
Nyt kun tuulee myös joulupukki asuu lähellä Kemijärveä. Ei ranuaa
- Anonyymi00005
Olisihan teillä ollut joulumaa, senkin torppasitte, meni Rovaniemelle.
- Anonyymi00010
Ranuoita asuu Ranualla.
- Anonyymi00004
Onnea Ranuat Ranualla! Kuulin, et nykyään Vekest ostetaa hirveest huonekaluja. Vepdäsällä on kallita disaineja, Sotka ja Asko ei oo iskussa.
Löpö maksaa liikaa Ruottin puolelle. Kasaa siinä siten illat pitkät lisäks.
Henkkoht olen hoono asjakas. Mullon vaan semmottii Laukaan Puun kaluja vuosilta viis ja kuus. Alvarin kalusteita vanhoista kouluista oon raijannu joo, toisenkin mööbelin. Kuolinpesien nuulaajana oon koonnu vielä lastenilapsillekin. Kestävää ja kaunist.
Mutt Veke jyräkköön saletisti uusien mööpelien perään hinkuville.- Anonyymi00006
Ranuan toisintekijät
Ranualainen huonekaluliike Veke on kahminut huonekalumarkkinoita samalla kun kilpailijat kituvat.
ottakaa mallia, häätäkää äyvästäjät ulos koko paikkakunnalta! - Anonyymi00011
Ranualla Ranuat osaa ja pystyy!
- Anonyymi00007
Kemijärvellä on yhteismetsän manttaalia monella, rahaa ropisee! Lisäksi moni on henkisesti miljonääri, koska on rikas pään sisäinen elämä. Täällä sydämen sivistys on monella niin suuri ettei tarvitse koulusivistyksiä.
- Anonyymi00008
Ranualaisista suurin osa on Rauhanyhdistyksessä - Kemijärveläiset (onneksi) ei.
- Anonyymi00009
Vastaukset kertoo kaiken........
- Anonyymi00013
Mitä jos lopettaisit tukien nostamiset ja menisit töihin senkin sisäsiittonen "Lappalainen". Varmaan karkasit eläinpuistosta,,, honkakankaalle,,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750