Monissa kebabravintoloissa listalta poistuu kermaperunat, valkosipulikermaperunat, juustoperunat ym.pehmeät, koska eivät mene kaupaksi. Sulatetut pakkaukset menevät roskiin. Mikä on, kun kebabasiakkaat olettavat kebabin lisukkeeksi sopivan vain kovat perunat? Minulla suomalaiset ranskanperunat juuttuvat ruokatorveen. Minun kebabillakäyntini vähenee
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ei ne ole pakasteperunoita vaan kypsiä vakuumipakattuja viipaleperunoita joissa on rajattu käyttöaika.
- Anonyymi00002
Joku ruokapaikka kuskaa vanhentuneita pakasteita taloyhtiön ruokakatokseen. Maistelin makkarakuutioita, mutta olivat niin pahoja että vein takaisin.
- Anonyymi00003
Eipä ole ihme että kebab ja muita "etnisiä" kuppiloita omistanut yhtiö menee nurin, eiköhän suomalaiset ole jo saaneet tarpeekseen tästä mössöruoasta? Hyvin joutaa lopettamaan nämä "herkkubaarit"? Ehkä tilalle tulee oikeaa ruokaa tarjoavat ravintolat?
- Anonyymi00006
Ja mikäs on sitten OIKEETA ruokaa? Läskisoosi ja hernari. 😁
Kebut oikein hyvä ateria, ei ole muiden vika jos sinä et osaa hyvän päälle.
Tv TimmyH
- Anonyymi00004
Kebabin kanssa kuuluu syödä vehnäleipää. Pita tai iskender. Perunat ja riisit ei kuulu kebabiin.
- Anonyymi00005
Mihin toi perustuu että vain vehnäleipää. Toki nekin hyviä mut ei riisissä tai valkosip perunoissa myöskään mitään valittamista ole. 😐
Tv TimmyH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627