Monissa kebabravintoloissa listalta poistuu kermaperunat, valkosipulikermaperunat, juustoperunat ym.pehmeät, koska eivät mene kaupaksi. Sulatetut pakkaukset menevät roskiin. Mikä on, kun kebabasiakkaat olettavat kebabin lisukkeeksi sopivan vain kovat perunat? Minulla suomalaiset ranskanperunat juuttuvat ruokatorveen. Minun kebabillakäyntini vähenee
Kebabravintolat luopuvat pehmeistä perunoista
6
400
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ne ole pakasteperunoita vaan kypsiä vakuumipakattuja viipaleperunoita joissa on rajattu käyttöaika.
- Anonyymi00002
Joku ruokapaikka kuskaa vanhentuneita pakasteita taloyhtiön ruokakatokseen. Maistelin makkarakuutioita, mutta olivat niin pahoja että vein takaisin.
- Anonyymi00003
Eipä ole ihme että kebab ja muita "etnisiä" kuppiloita omistanut yhtiö menee nurin, eiköhän suomalaiset ole jo saaneet tarpeekseen tästä mössöruoasta? Hyvin joutaa lopettamaan nämä "herkkubaarit"? Ehkä tilalle tulee oikeaa ruokaa tarjoavat ravintolat?
- Anonyymi00006
Ja mikäs on sitten OIKEETA ruokaa? Läskisoosi ja hernari. 😁
Kebut oikein hyvä ateria, ei ole muiden vika jos sinä et osaa hyvän päälle.
Tv TimmyH
- Anonyymi00004
Kebabin kanssa kuuluu syödä vehnäleipää. Pita tai iskender. Perunat ja riisit ei kuulu kebabiin.
- Anonyymi00005
Mihin toi perustuu että vain vehnäleipää. Toki nekin hyviä mut ei riisissä tai valkosip perunoissa myöskään mitään valittamista ole. 😐
Tv TimmyH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911179Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603