Pelkkää kulua taas näistä, valitettavasti...
Matu kadonnut Rovaniemellä
30
431
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska
Taksikuksiko- Anonyymi00008
Olisko MAMU kadonnut?
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisko MAMU kadonnut?
Ja mihin me tarvitaan "näitä" ?
Ei yhtään mihinkään!
Vois muutenkin kastroida "näiden" kanssa häzzzivät suomi-@kat! - Anonyymi00016
Yksikö vain ?
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei yhtään mihinkään!
Vois muutenkin kastroida "näiden" kanssa häzzzivät suomi-@kat!Jänkäsonni löytää kohta itsensä häkistä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei yhtään mihinkään!
Vois muutenkin kastroida "näiden" kanssa häzzzivät suomi-@kat!Kerta toisensa jälkeen minä ihmettelen, että kuinka meissä suomalaisissa on voi olla noin helvetin typeriä tyyppejä, kuin esim. sinä olet.
Oliko kotiolot ja lapsuus jotenkin kurja? - Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei yhtään mihinkään!
Vois muutenkin kastroida "näiden" kanssa häzzzivät suomi-@kat!Rovaniemen papilla olisi varmaan sinullekin asiaa🥰
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kerta toisensa jälkeen minä ihmettelen, että kuinka meissä suomalaisissa on voi olla noin helvetin typeriä tyyppejä, kuin esim. sinä olet.
Oliko kotiolot ja lapsuus jotenkin kurja?Kyllä se on väärin, että matut kiittää perustamalla katujengejä, ryöstämällä ja raiskaamalla Suomalaisia. Miksi me elätetään näitä, jotka eivät koskaan tule tekemään mitään yhteiskunnan hyväksi.
- Anonyymi00037
Naapurin Mirri on ollut jo
kolme päivää omilla teillään.
Huolehtisitte mielummin siitä.
- Anonyymi00002
Matkalla Mogadishuun, tai taitaa olla jo siellä. Kamelin- ja lampaanhoidon oppisopimuskoulutuksessa.
- Anonyymi00005
Miksi nää on aina etsintäkuulutettuja? Mistä johtuu?
- Anonyymi00003
niinpä. jonun rakas lapsi. katoa sie.
- Anonyymi00009
Suomalaiset suvakkiakat ovat lääpäIlään näihin. Tääkin toyboylopulta löytynee jonkun tällaisen akan sänkykammarista..
- Anonyymi00013
"jonun.."
Hämärä akka 😂 - Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suomalaiset suvakkiakat ovat lääpäIlään näihin. Tääkin toyboylopulta löytynee jonkun tällaisen akan sänkykammarista..
No sen kyllä ymmärtää, jos vaihtoehtoina olet sinä tai maahanmuuttaja. Sinä olet niin umpitollero, että jäät kyllä satavarmasti "pysäkille".
- Anonyymi00006
Nyt jo lööpeissä. Mitä tulee olemaan 3-5 vuoden kuluttua ja siitä eteenpäin..? 🤔
- Anonyymi00007
lapsi on kateissa.huoli omaisilla on suuri ihonväriin katsomatta.
- Anonyymi00010
Höpö höpö! Viime kesänäkin näitä hukkui useampikin, kun näiden vanhempia ei kiinnosta. Yhdenkin huoltajaa etsittiin viikko kaupalla...
- Anonyymi00011
Lapsihan se on. 13 -vuotias vaikka parta jo kasvaa. Minulla alkoi kasvaa vasta joskus 18-19 v iässä, mutta minähän olenkin kantasuomaalainen. Siis sitä nykyään virallisestikin alimmaksi katsottua, jälkeenjäänyttä rotua. Vaikka leipätyökseni atomireaktoria 30 v ajoin. Moniko Matu on tehnyt saman?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lapsihan se on. 13 -vuotias vaikka parta jo kasvaa. Minulla alkoi kasvaa vasta joskus 18-19 v iässä, mutta minähän olenkin kantasuomaalainen. Siis sitä nykyään virallisestikin alimmaksi katsottua, jälkeenjäänyttä rotua. Vaikka leipätyökseni atomireaktoria 30 v ajoin. Moniko Matu on tehnyt saman?
Mutta sinä et elätäkään itseäsi
sossurahoilla. - Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Höpö höpö! Viime kesänäkin näitä hukkui useampikin, kun näiden vanhempia ei kiinnosta. Yhdenkin huoltajaa etsittiin viikko kaupalla...
Myi nahkiaisia torilla.
Käytti hukkunutta syöttinä. - Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joudut "pullistelemaan" vain pukamillas,kun katsot miten toiset työnsä tehneet nauttivat elämästään.
- Anonyymi00019
Loput somaliaan perässä-varsinkin miehet kiitos
- Anonyymi00025
Juuri näin mustille ukoille 👍🏻
- Anonyymi00027
Joillakin on se kuvitelma, että kaikki rodut olisivat yhtä arvokkaita.
- Anonyymi00028
Niin onkin,kyse on ihmisyksilöstä.
- Anonyymi00030
Typerä kuvitelma ja tyypillinen suomalaiselle, olen asunut ja työskennellyt Australiaa lukuunottamatta kaikissa maanosissa ja havainnut, että kaikki rodut lähtökohtaisesti eivät nimenomaan ole yhtä arvokkaita. En yksilöi sen enempää, koska se ei täällä mene sensuurin läpi.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Typerä kuvitelma ja tyypillinen suomalaiselle, olen asunut ja työskennellyt Australiaa lukuunottamatta kaikissa maanosissa ja havainnut, että kaikki rodut lähtökohtaisesti eivät nimenomaan ole yhtä arvokkaita. En yksilöi sen enempää, koska se ei täällä mene sensuurin läpi.
et vittu muute ole taäyttä puppua ,,kaikissa maan osissa saatna dille dong.
- Anonyymi00033
Tuleva katujengiläinen tai voi jo ollakin. Ruotsissa tuon ikäiset murhaa jo täysillä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756