Melkein mahdotonta sanua mut sanoisin raptori.
molemmat kasarina tulla putkahti musamarkkinoille. Raptorin oi beibi ja pääkkösten eläinrääkkäystä.
Moe oli raptorin esikoislevy jossa esim kappaleet oi beibi, Debi gibson, armeija ja Esko A.
Seuraava raptorin levy tuli noin vuoden päästä joka nimeltään vaikeamminlähestyttävä ja tulivat tänne sotkemaan meidän ajopuuteorian jolta nousee esiin karvanoppaelvis, SKAH(ime mun sitä) ja tehtaan kvanttimezurit sekä tyyris tyllerö.
Teksteistä mainittakoon että eipä jufo nyt kovin kummoisia tekstejä uransa aikana raptotissa rustannut. Liekkö ees oikeasti sitä mieltä mitä esim laulaa armeija-laulussa.
SKAH ime mun sitä biisin teksti myös ei oikein rationaalinen.
Pääkköset osui hyvin joijenkin hermoon = kappaleet eläinrääkkäuystä ja pitkätukat hirteen. Jälkimmäinen etenkin ymmärrettiin väärin. Se oli sen ajan kappale hieman ummehtuneessa takapajulassa joten ei kaikki olleet iloisia biisin olemassaolosta. Silti niin monet otti sen hyvin vasttaan. Eläinrääkkäystä kertoo siitä jossa asiat otetaan vastaan liiallisella pilkunviilaamisella. Pitkätukat hirteen puolestaan kertoo siitä kuinka yhteiskunnassa tietyt konservatiivit ajatteli pitkätukista kielteisesti ja upealla tavalla pääkköset kätki viestin mustaan ja ironiseen yliampuvaan huumoriin.
Molemmat viihdyttävää musaa kuunnella aina. Ei kyllästy. Tarjospa raptori joskus maukkaita rytmejäkin = esim kappaleet skah ime mun sitä ja tyyris tyllerö. Viimeksimainitussa aika koukeroisiakin kuvioita.
kokonaisuus ei täydellinen mutta kuten sanoin, viihdyttäviä molemmat.
Räppimusa tuohon aikaan otettihin Suamessa vastaan sekä hyvin että huonosti.
Kumpi parempi; Raptori vs pääkköset
Anonyymi-ap
2
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nii no riippuu miten näitä lähtee vertaa Raptorilla on yleisesti ottaen enemmän hyviä biisejä mutta ovat myös pitempää olleet aktiivisia. Pääkköset taas oli sen vuoden aktiivisia ja siinäpä se.
Moe ei ollut esikoislevy. Esikoislevy oli Kohella oi Pluto jossa oli vaan muutama kappale.- Anonyymi00002
Moe oli esikoisstudiolevy. Kohella pluto tais olla esikois-single levy vai onko maxi-single esikoinen? Vai oonko väärässä vieläkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181