Samahan mistä se kuuma vesi siihen suodatinpussiin tulee voi sen itsekin kaataa.
Kahvinkeitin hajosi niin pitää manuaalisesti tehdä nyt vähän aikaa kahvia.
22
191
Vastaukset
Saman jutun huomasin ite. Ei mulla oo vuosiin enää ollu kahvin keitintä. On vaan jäljellä se lasikannu ja suppilo. Siihen kaadan suoraan kuuman veden. Ei siitä sen huonompaa kahvia tullut.
Mulka rupes kahvinkeitin vanhemmiten vuotaan ja hapettu kaikki ne sähköosat en niitä saanu enää korjattua.- Anonyymi00003
Et sitten ole ajatellut uutta kahvinkeitintä ostaa? (Yksinkertainen Braun on paras ja kestää)
- Sheena - Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et sitten ole ajatellut uutta kahvinkeitintä ostaa? (Yksinkertainen Braun on paras ja kestää)
- SheenaParhain on moccamaster no itsellä house ja tulee kylmää kahvia
Anonyymi00003 kirjoitti:
- SheenaNo näin sinkkuna kertyy kaiken maailman vempainta nurkkiin. Niin koittaa tulla toimeen pienemmällä tavaramäärällä.
- Anonyymi00001
Ihan tosiko olet tehnyt noin pitkänkin aikaa, oho.
- Anonyymi00002
Alkuperäinen tapa tuo.
- Sheena- Anonyymi00011
Alkuperäinen on kylläkin pannukahvi eli miksi aloittaja ei keitä kahvia pannulla tai kattilassa ei tarvi lainkaan suodatinpusseja
- Anonyymi00004
20eur saa ihan hyvän uuden keittimen, mutta jos ne matkat siihen kauppaan ostamaan se keitin maksaa 100eur oikeaksi keittimen hinnaksi tuleekin 120eur.
- Anonyymi00005
Multakin hajosi kahvinkeitin, mutta avasin ja korjasin sen itse.
- Anonyymi00006
Tukesin viranomainen on nyt hyvin vihainen, ei noin saa tehdä.
Kansalainen vie sen vanhan rikkinäisem keittimen ser asemalle ja ostaa uuden.
Ei saa itse korjata...
- Anonyymi00007
Voi varmaan joo mu jaksa moiseen ryhtyä
Minä ökyporvarina sijoitin joskus 15 vuotta sitten 100 euroa hollantilaiseen keittimeen. Pannukin on toistaiseksi säilynyt ehjänä.
Mutta tässä kuluttajavalistusta Kummelin tapaan, Matti Näsä ja kahvinkeitin
https://youtu.be/cZXt_qXakxc
Kuka vastaa?- Anonyymi00008
Kummeli on niin paras kyllä että jotta!
- Sheena - Anonyymi00009
Ai niin ja vielä - pannu maksaa ihan valtavasti, jos sen erikseen ostaa. Siksi olen varautunut ja ostanut kirppiseltä kaksi varapannua keittimeeni - niin että riittää.
- Sheena Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai niin ja vielä - pannu maksaa ihan valtavasti, jos sen erikseen ostaa. Siksi olen varautunut ja ostanut kirppiseltä kaksi varapannua keittimeeni - niin että riittää.
- SheenaTsekkasin että Moccamasterin pannun saa Prismasta 27 eurolla. Ei sitä itse keitintä enää satasella saa. Mutta en tiedä pannun kirpparihintaa.
- Anonyymi00012
Keitin tänään ihan perinteistä pannukahvia puuhellalla.
Pörssisähkö oli heräämiseni aikoihin 60 sentin pintaan, niin kyllä se täytyy konstit keksiä :))
-keinovaginamies-- Anonyymi00013
Pannukahvi nostaa kolesterolia, juotko sitä usein? Oletko tarkistuttanut kolesterolitasosi?
- Sheena - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pannukahvi nostaa kolesterolia, juotko sitä usein? Oletko tarkistuttanut kolesterolitasosi?
- SheenaVain tällaisina juhlahetkinä kun me pörssisähköasiakkaat saamme maksaa sähköenergiastamme reilusti :)
Noh, nokipannukahveja joskus maastossa tulistellessa.
Eli harvoin.
Viimeksi oli kok.kolestroli alle neljän ja hyvää rasvaa putkissani liikkuu paljon, laborantti kertoi. :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi00015
Moccamasterin muovi on huonolaatuista.
- Anonyymi00016
Itselläni on kahvinkeitin mutta kun sais jostakin kahvia sais edes maistaa yhden kupillisen oikeaa kahvia eikä kaupoissa myytävää korviketta ja sikuraa eli ei nykyään tee kahvinkeittimillä mitään kun ei ole kahvia
- Anonyymi00017
Vaihdetaan: anna mulle se kahvinkeitin niin annan sulle vaihdossa paketin presidentti-tumma-paahtoa!
- Anonyymi00018
Se on uuttamista eikä mitään vitun keittämistä! Opetelkaa uuvelot edes kemian alkeet.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018044- 564922
- 244577
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274490Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364300Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594170- 623773
- 423425
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342696- 452419