Kuinka reippaasti maratonille kannattaa tankata? Olen huomannut, että pystyn parissa päivässä nostamaan hiilihydraateilla ja nesteillä painoa jopa viisi kiloa. Onko tällainen tankkaus järkevää? Silloinhan pystyisin juoksemaan koko maratonmatkan ilman mitään kisanaikaista juomaa ja energiaa!
Tankkaus maratonille?
10
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kappa pottuja, läskisoossia, piimää 5 l, kokonainen ruisleipä, jonka päälle sentti kunnon voita. Eiköhän tuolla jaksa.
- Anonyymi00002
Mietaa hiihti joka päivä 50km ja söi mämmiä. Ei tainnut olla lenkillä jolloksia mukana.
- Anonyymi00003
Itkone tankkauksen asiantuntija. Kysy häneltä.
- Anonyymi00004
Vanikka,
sen voimilla hiihdettiin kaulopartioissa useita vuorokausia putkeen, nesteenä lumi.- Anonyymi00005
Hiihdon tai marssin aikana vedettiin voita, jopa jäätyneenä.
- Anonyymi00006
Hiilarivarastot kestävät juoksussa 1,5 tuntia.
- Anonyymi00007
Pitää kaikkaansa ehkä 60kg juoksijoilla. Itse olen juossut toiseksi parhaan maratonini omatoimisesti puolen litran vesipullolla, jossa oli vain 0.5dl sokeria.
- Anonyymi00008
tehtiinkö Mietaalle veritankkaus vai ei?
Paljon parran pärinää mutta missä todisteet?- Anonyymi00009
Kurikkaan pitää perustaa ihan korkiakoulu tuota asjaa tutkimhan
- Anonyymi00010
Pullukat tankkaa maratonille kolme kiloa. Kilpajuoksijat eivät tankkaa. Sabastian sawe syö aamupalaksi kaksi leipäpalaa hunajalla.
https://www.runnersworld.com/uk/news/a71137598/sebastian-sawe-diet/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273505Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142720Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182662Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152338Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771742Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt161717Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261616Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001325- 1411312