Mitä teen jatkuvasti väärin windows 11 kanssa kun se toimii moitteettomasti?

Anonyymi-ap

Minun koneellani windows 11 pro ja kuten edellisetkin versiot ovat toimineet moitteetta ilman jatkuvia ongelmia mitä täältä saa lukea?

Samoin on ollut puhelimien kanssa joissa Android eikä koskaan mitään ongelmaa?
Puhelimen vanhetessa ainoastaan akun latauksen kestävyys laskee vuosien aikana jonkin verran.

14

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Teet aivan oikein, kun et käytä sitä.

• Anonyymi00002

Sepä se, täällä on monen moista avohoitopotilasta mellastamassa foliohatut päässä. Todellisuus Windowsin suhteenkin on huomattavasti arkisempi kuin keskusteluista voi ymmärtää.

Tietysti on myös sellainen suojaava tekijä useimmilla Windowsin käyttäjällä, että useimmat eivät "säädä, puhdista ja optimoi" järjestelmää jatkuvasti. Se on kodinkin suursiivouksessa aina ongelma, että jotain seuraavalla viikolla tarvittavaa on tullut heitettyä pois siivouksessa.

• Anonyymi00006

Joo kyllä se virhe taitaa olla että jätät rekisterin kliinaukset ym. järjestelmän "optimoinnit" tekemättä niin se ei sitten hoksaa sekoilla.

• Virheesi on, ettet valehtele Windowsista ja hauku sitä. Linux-kuItissa oleellista on juuri Windowsin reikäpäinen haukkuminen, vaikka se hakkaa Linuxin mennen tullen esim. luotettavuudessa, käytön selkeydessä, virheiden ja bugien vähyydessä jne. Tai ehkä juuri siitä johtuen? Kateus ja katkeruus voi olla kamala tauti.

• Anonyymi00003

Jos noin on, niin kerrotko vielä kuinka paljon Windowsille on viruksia ja muita tuholaisia? Tilastoja katselin, niin viruksia on kehitetty 2000-kertaa enemmän nykyään Windows:lle. Syykin on selvä: Käyttäjämäärä houkuttaa tekemään viruksen juuri tälle alustalle.
        Eli ei: Windowsin viruspesää en mihinkään tarvitse.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jos noin on, niin kerrotko vielä kuinka paljon Windowsille on viruksia ja muita tuholaisia? Tilastoja katselin, niin viruksia on kehitetty 2000-kertaa enemmän nykyään Windows:lle. Syykin on selvä: Käyttäjämäärä houkuttaa tekemään viruksen juuri tälle alustalle.
        Eli ei: Windowsin viruspesää en mihinkään tarvitse.

Tutkimusten ja tilastojen perusteella suurin osa Windows‑haittaohjelmatartunnoista kohdistuu nimenomaan järjestelmiin, jotka ovat päivittämättömiä, vanhentuneita tai muuten suojaamattomia. Piraatti‑Windowsit kuuluvat tähän riskiryhmään, koska ne eivät yleensä saa päivityksiä. Tarkkaa prosenttia ei ole julkaistu, mutta tietoturva‑alan analyysit osoittavat selvästi, että valtaosa onnistuneista hyökkäyksistä osuu juuri näihin heikkoihin kohteisiin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tutkimusten ja tilastojen perusteella suurin osa Windows‑haittaohjelmatartunnoista kohdistuu nimenomaan järjestelmiin, jotka ovat päivittämättömiä, vanhentuneita tai muuten suojaamattomia. Piraatti‑Windowsit kuuluvat tähän riskiryhmään, koska ne eivät yleensä saa päivityksiä. Tarkkaa prosenttia ei ole julkaistu, mutta tietoturva‑alan analyysit osoittavat selvästi, että valtaosa onnistuneista hyökkäyksistä osuu juuri näihin heikkoihin kohteisiin.

Aasiassa varmaan suurinosa on piraatteja.

• Anonyymi00007

Mitä tulee reikäpäisyyteen niin sinä olet itse yks reikäpää ja kokovartalomulkku kun haukut linuxia mennen tullen vaikka TODELLISUUDESSA linuxit hakkaa windowsin mm. luotettavuudessa ja bugien vähäisyydessä!!

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä tulee reikäpäisyyteen niin sinä olet itse yks reikäpää ja kokovartalomulkku kun haukut linuxia mennen tullen vaikka TODELLISUUDESSA linuxit hakkaa windowsin mm. luotettavuudessa ja bugien vähäisyydessä!!

Kiitos, Pikku-Tero, että vahvistit kritiikkini.

☝️😆

• Anonyymi00008
        Mr.Perfect kirjoitti:

Kiitos, Pikku-Tero, että vahvistit kritiikkini.

☝️😆

En ole pikku-Tero enkä ole vahvistanut mitään muuta kuin sun reikäpäisyytesi ja mulkkuutesi sekä sen että olet täys narsisti!!

• Mr.Perfect
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En ole pikku-Tero enkä ole vahvistanut mitään muuta kuin sun reikäpäisyytesi ja mulkkuutesi sekä sen että olet täys narsisti!!

Tietenkin sinä olet Pikku-Tero, enkä minä sille mitään voi, että olet mitä olet ja vahvistat kritiikkini. Eiköhän naureta yhdessä sun teroilulles. Sulla on muuten jo hätäkakkakin livahtanut pöksyihin. Huudapa nyt pian äippää pyyhkimään ennen kuin tulee ihottumaa.

☝️😆

• Anonyymi00009
        Mr.Perfect kirjoitti:

Tietenkin sinä olet Pikku-Tero, enkä minä sille mitään voi, että olet mitä olet ja vahvistat kritiikkini. Eiköhän naureta yhdessä sun teroilulles. Sulla on muuten jo hätäkakkakin livahtanut pöksyihin. Huudapa nyt pian äippää pyyhkimään ennen kuin tulee ihottumaa.

☝️😆

En ole mikään pikku-Tero ja mitä hätäpaskaan tulee niin sulla on sellainen jatkuvasti housuissas!! JA vielä: etkö vois jo vetää ittes narun jatkeeksi? Mokoma narsisti ja psykopaatti olet!!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En ole mikään pikku-Tero ja mitä hätäpaskaan tulee niin sulla on sellainen jatkuvasti housuissas!! JA vielä: etkö vois jo vetää ittes narun jatkeeksi? Mokoma narsisti ja psykopaatti olet!!

Laitas vähän jäitä hattuun, jos se pää siitä viilenisi. Ei noita sunkaan kommentteja voi hirveän vakavasti ottaa, kun menet hetkessä 0-100:aan. Vaikka toinen olisi eri mieltä, mitä itse olet, niin se ei ole henkilökohtaista. Mikäli kuitenkin koet näin, niin suosittelen jättämään nettikeskustelut.

• Anonyymi00011

Vika on useimmiten näppäimistön ja selkänojan välissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe