Nainen kuinka usein vaihdat lakanat

Anonyymi-ap

Ja kylpy ja käsipyyhkeet ja sinkkunainen jos menet miehen luokse yökylään niin vaihdatko lakanat miehen luona

34

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nainen vaihtaa uudet lakanat joka aamu, koska nukkuu sängyssä alasti ja vaihtaahan nainen alusvaatteensakin kerran päivässä.
      Alasti naisen nukkuessa ovat sänkyvaatteet naisen alusvaate.

• Anonyymi00002

Lakanat vaihdan pari kolme kertaa kuussa, tyynyliinan tarvittaessa vähän useammin. Pyyhkeissä sama aikataulu, käsi- ja kasvopyyhkeet vähän useammin. Tiedän, että monen mielestä pitäisi vaihtaa useammin, mutta minusta nuo eivät ehdi hirveästi tuossa likaantumaan.

Juuu, en todellakaan vaihtele muiden lakanoita, enkä pyyhkeitä. Jos ei ole puhdasta ilmankin, niin minua ei niissä lakanoissa, eikä pyyhkeissä näy. Meneen omaan kotiini yöksi, jos miehellä on tuollaisia ongelmia.

• Anonyymi00005

Mutta kun menet miehen luokse niin sinusta tulee kämpän emäntä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta kun menet miehen luokse niin sinusta tulee kämpän emäntä

Ei tule. Minä en kenenkään toisen kämppää emännöi.

• Anonyymi00003

Viikon välein molemmat. Joskus talvella samoissa lakanoissa menee pari viikkoa, mutta tyynyliinan saatan vaihtaa 2x viikossa. Olen tarkka.

Ja miehen lakanoita en todellakaan vaihda, enkä myöskään mene likaisiin lakanoihin.

- Sheena

• Anonyymi00006

Mutta sinähän olet talon tuleva emäntä eli sinun tuleva toinen kotisi

• Vaihdan lakanat viikottain ja käsipyyhkeet melkein päivittäin tai ainakin silloin, kun ovat kovassa käytössä.

• Anonyymi00008

Onkohan tuo jo liian kova vaihto tahti niin ehtiikö entiset edes kuivumaan kun jo vaihdetaan

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Onkohan tuo jo liian kova vaihto tahti niin ehtiikö entiset edes kuivumaan kun jo vaihdetaan

Nyt puhuttiin käsipyyhkeistä. Olis pitänyt arvata, että sulla on jotain kieroja takaa-ajatuksia asian suhteen.

Silloin kun lapset on mun luona ja heidän kaveritkin käyvät täällä, niin mun koti ei ole se, josta kaikki pöpöt leviää pskasten pyyhkeiden kautta.

• Anonyymi00023
        Mu5tasydän kirjoitti:

Nyt puhuttiin käsipyyhkeistä. Olis pitänyt arvata, että sulla on jotain kieroja takaa-ajatuksia asian suhteen.

Silloin kun lapset on mun luona ja heidän kaveritkin käyvät täällä, niin mun koti ei ole se, josta kaikki pöpöt leviää pskasten pyyhkeiden kautta.

No ei tullut mieleenkään vieraat niille riittää talouspaperi ja tarviiko kavereiden tulla ollenkaan eikö ihmiset saa olla rauhassa kodissaan kaverit pysykööt omissa kodeissaan olen sitä mieltä

• Anonyymi00024
        Mu5tasydän kirjoitti:

Nii in ei kai käsipyyhkeitä joka päivä tarvi vaihtaa ja pestä eikö niihin kotiväki kuivaa pestyt kätensä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Nii in ei kai käsipyyhkeitä joka päivä tarvi vaihtaa ja pestä eikö niihin kotiväki kuivaa pestyt kätensä

Käsiä ei saa koskaan pestyä niin puhtaaksi, että ne pöpöt ei jäis jylläämään siihen märkään pyyhe-alustaan. Sen takia vaihdan pyyhkeen heti, jos se tuntuu vähänkään märältä.

• Anonyymi00004

Vaihdan lakanat noin kerran viikossa ja pyyhkeet tarpeen mukaan.

Miehen lakanoita en ryhtyisi vaihtamaan. Kyllä siinä määrin täytyy osata huomioida, että on puhtaat lakanat vuoteessa, jos on tulossa yöseuraa.

• Anonyymi00007

Mutta tuleva sänkysi se on ja tuleva toinen kotisi

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joka päivä siis. Sivu

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vaihtaako mies lakanat minun luonanani? Tai voihan ne yhdessä vaihtaa, mutta ei se ole todellakaan alkuvaiheen tapailun juttuja. Olisihan se ihan hyvä, jos mies osaa hoitaa kotinsa itsekin. Yhdessä asuessa kotitöitä tekee se kumpi enemmän ehtii.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vaihtaako mies lakanat minun luonanani? Tai voihan ne yhdessä vaihtaa, mutta ei se ole todellakaan alkuvaiheen tapailun juttuja. Olisihan se ihan hyvä, jos mies osaa hoitaa kotinsa itsekin. Yhdessä asuessa kotitöitä tekee se kumpi enemmän ehtii.

Tuskin mies uskaltaa edes mennä emännän vaatekomerolle ja kaippa nuo petivaatteet on emännän hommii niin isäntä putsaa lumesta autosi

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuskin mies uskaltaa edes mennä emännän vaatekomerolle ja kaippa nuo petivaatteet on emännän hommii niin isäntä putsaa lumesta autosi

Minkä auton? Nooh. Ehkä minä olen ollut tekemisissä siinä määrin modernimpien miesten kansa, jotka osaavat hotaa kotinsa eivätkä etsi kodinhoitajaa. Minä sujuvasti putsaan auton lumesta.
        Kotitöiden hoitaminen on tasan tarkkaan pariskunnan välinen sopimusasia. Toisaalta olisi mielestäni röyhkeää heti suhteen alussa ryhtyä tekemään kotitöitä toisen kotona ellei erikseen pyydetä tai tehdä yhdessä. Jos lakanat olisivat tunkkaiset ja likaiset niin miettisin kahdesti onko meillä eri käsitys siitä minkälaisessa sängyssä haluamme yöt viettää.

Hyh hyh..onpa pölyä nurkissa. Minäpä imuroin. Mitä etkö ole vienyt roskia tarpeeksi usein, kun roskiskaapin sisäpinnassa on roiske? Tunkeilevaa ja tahditonta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minkä auton? Nooh. Ehkä minä olen ollut tekemisissä siinä määrin modernimpien miesten kansa, jotka osaavat hotaa kotinsa eivätkä etsi kodinhoitajaa. Minä sujuvasti putsaan auton lumesta.
        Kotitöiden hoitaminen on tasan tarkkaan pariskunnan välinen sopimusasia. Toisaalta olisi mielestäni röyhkeää heti suhteen alussa ryhtyä tekemään kotitöitä toisen kotona ellei erikseen pyydetä tai tehdä yhdessä. Jos lakanat olisivat tunkkaiset ja likaiset niin miettisin kahdesti onko meillä eri käsitys siitä minkälaisessa sängyssä haluamme yöt viettää.

Hyh hyh..onpa pölyä nurkissa. Minäpä imuroin. Mitä etkö ole vienyt roskia tarpeeksi usein, kun roskiskaapin sisäpinnassa on roiske? Tunkeilevaa ja tahditonta.

No sanot pölyä nurkassa niin voipi ol et mies sanoo antaa olla tuu sohvalle istumaan kainaloon

• Anonyymi00010

💔😢💔

• Anonyymi00012

Vaihdan kerran viikossa lakanat, pyyhkeitä hieman useammin.

Oletan, että jos menen miehen luokse yökylään, niin mies on tajunnut itse vaihtaa lakanat valmiiksi. Eikö se ole aika perusjuttu?

Aletheias

• Anonyymi00013

Entä jos miehen luona on vain yksi yhden hengen sänky ja leikkien jälkeen ehkä nukut siinä ellei kelpaa esim uusi yhden hengen retki sänky eli saat valita kummassa nukut ja kai miehellä kaksi lakanaa on tai joudut nukkumaan uudessa makuupussissa

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Entä jos miehen luona on vain yksi yhden hengen sänky ja leikkien jälkeen ehkä nukut siinä ellei kelpaa esim uusi yhden hengen retki sänky eli saat valita kummassa nukut ja kai miehellä kaksi lakanaa on tai joudut nukkumaan uudessa makuupussissa

Odotan sen verran tasoa mieheltä, että hän ei laita minua nukkumaan makuupussissa saati retkisängyssä. Nukun makuupussissa vain, jos lähdemme telttailemaan.

Aletheias

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Odotan sen verran tasoa mieheltä, että hän ei laita minua nukkumaan makuupussissa saati retkisängyssä. Nukun makuupussissa vain, jos lähdemme telttailemaan.

Aletheias

No ilmeisesti sinä nukut sitten miehen sängyssä ja mies retkisängyssä

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No ilmeisesti sinä nukut sitten miehen sängyssä ja mies retkisängyssä

Olen tähän mennessä mahtunut nukkumaan miesten kanssa samassa sängyssä, niin luotan siihen, että tämä onnistuu jatkossakin eikä retkisänkyjä tarvita.

Aletheias

• Anonyymi00015

Käytän 20 cm x 20 cm käsipyyhkeitä, saattaa mennä päivässä useampikin. Lakanat kerran viikko, tyynyliinat 2x viikko. Suihkupyyhe kahden käytön jälkeen pesuun.

• Anonyymi00019

Pääsee helpommalla kun käsipyyhkeitten tilalle käytät talouspaperia niin ei tuu pyykkiä ja suihkupyyhe kai sitä useammin voi käyttää kuin kaksi kertaa mutta mikä minä sitten olen neuvomaan niin nainen tekee niinkuin nainen tekee

• Anonyymi00017

Hei mies, jos luet näitä niin älä ota stressiä. Me ei kuitenkaan ehditä lakanoille asti. Tiedäthän minut ;)

• Anonyymi00018

Miksi kirjoitukseni poistettii, ei siinä ole mitään sääntöjen vastaista???

Mies on naisen luokse ensitreffeille saapunut oranssi reppu selässään termospullo mukanaan istuutuu naisen keittiöön ja nainen kahvia alkaa keittämään.
      Mies kysyy missä kylpyhuone ja nainen huikkaa iloisena, tuolla perähuoneessa ja mies sinne säntää.
      Kahvi on valmista ja nainen huhuilee, missä olet mies muheva.
      Nainen menee katsomaan onko mies kylpyhuoneessa, avaa oven ja vesi lorisee.
      Mies muheva kyykkyasenossa suihkun alla silmät kiinni, kuulokkeet korvilla ja koko kylpyhuone on täynnä höryä.
      Nainen huudahtaa, herätys mies, mitä teet, mies muheva vastaa, kuuntelen kuunnelmaa, kunka porkkana istutetaan ja mustarastas laulaa taustalla....

• Anonyymi00020

Ylensä nainen vaihtaa keskimäärin kerta viikkoon jos useammin ni on sängyssä mitä luultavammin ollu vieras mies hänen kanssaan

• Anonyymi00021

Näissä jos miehellä on puhtaat lakanat luultavasti tavoite on pillua saada yleensä vaihtavat kaiken varalta kun ovat treffit sopineet mu samoin taitaa tehdä naisetkin joilla se/ne treffi säädöt kuuluu tapoihin

• Anonyymi00026

Tuo on totta puhut asiaa

• Anonyymi00028

kun menee yökylään, niin omat nukkumisvälineet mukaan ja eväät: makuualusta-patja ja voileipä.

• Anonyymi00029

Jos koko viikonloppu naitu täyttä rytyä, lakanat roskiin! Sänkykin välillä säleinä, ja remppaa vailla ! Jappe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe