Ostin kahden viikon päähän suuntautuvan matkalipun , dynaamiseen hinnoittelun takia. Kemistä Ouluun sain "tarjouksen" 16.90 € , no kokeilin samaa matkaa myös Matkahuolllon puolelta, sieltä sain "tarjouksen" 8,69€ .
Olen eläkeläinen ja molemmat matkanjärjestäjät tietävän tämän, olen 60v maksanut veroja ja samalla omalta osaltaan osalllistunut valtakunnallisen rataverkon ja kaluston investointien rahoitukseen, eli "omalla radalla ja omalla kalustolla" hinta kaksinkertainen ...
Auta armias mitä saamme maksaaa matkasta kun joskus kuuleman mukaan joku matkanjärjestäjä alkaa kuskaamaan ihan Torniosta asti väkeä kiskoilla.?
Mennään kumipyörillä kun kukaan ei halua puuttua tähän epäkohtaan ..
VR;n kyytiin ?
Anonyymi-ap
4
287
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
mee kävelemällä tai pummilla niin ei maksa mitään.
- Anonyymi00002
Ne joiden tämmöiseen pitäisi puuttua kulkevat vapaalipuilla. Kukapa sitä silloin viittii puuttua. Kyllä ne eläkeläiset saavat maksaa kun elvät muutenkin..näin siellä ajatellaan
- Anonyymi00003
piiloudu aseman jälkeen vessaan kun konnari on kierroksella. pääseepi ilmatteeksi.
- Anonyymi00004
surkeita kommentteja, ootta ihan pihalla tolliskot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520