Uskomuksia aina tarvitaan, mutta Donut Labin akun olemassa olemiseen ei tarvitse tässä vaiheessa uskoa. Sellainen on tarpeetonta, koska voimme katsoa testituloksia [joita tulee myös lisää].
Kysymykseen, miksi tuloksia akun omainaisuuksista esitetään ripotellen, sen sijaan on itselläni uskomus. Teknologia, jota he esittelevät ei itse asiassa ole heidän omansa, vaan saksalaista alkuperää. Tätä he ovat jo tarjonneet muille akkujen valmistajille, mutta ne eivät ole uskoneet sitä voitavan skaalata lopputuotteeksi asti. He ovat siis saaneet pakit!
CEO Lehtimäki on sitten sisuuntunut pakeista, ja siksi hän on päättänyt julkistaa teknologista puolta akusta vähitellen, jotta itse akku saisi huomiota, vaikka sen valmistusmenetelmät eivät vielä olekaan viimeisteltyjä.
Donut Lab uskomukset akusta
Anonyymi-ap
3
77
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Yle on julkaissut papereita, joiden mukaan viime vuonna olisi 50 "eliittiyritystä" ollut yhteydessä Donut Labiin akun vuoksi. Pakit on siis tullut, koska nyt kerätään piensijoittajilta rahaa tuotekehitykseen. Aijai!!
- Anonyymi00002UUSI
Ei kannata sijoittaa isoja summia ainakaan!
Ei taida lopputuotetta tulla muutamaan vuoteen. - Anonyymi00003UUSI
Mitä?
Joko he ovat siirtyneet rahan keräämiseen piensijoittajilta?
Kirjoitin äsken toisessa ketjussa että puuhamiehet tekevät rahaa joko toimivalla akulla tai sitten huijaamalla herkkäuskoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760