Millainen nainen herättää miehessä suojeluvietin?
Mitä ominaisuuksia naisessa on ja millaisissa tilanteissa olette kokeneet tällaisia tunteita? Oletteko pitäneet naista viehättävänä tai kenties avuttomana tms.?
Vai oletteko kokeneet suojeluviettiä?
Suojeluvietti
65
381
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole mies, mutta olen nähnyt miehissä yllättävän vahvan suojeluvietin. Olen hämmästynyt sen voimakkuutta. Se on koskenut ystävääni, joka menettänyt osittain liikuntakykynsä ja voimansa. Moni mies on halunnut auttaa häntä kuin lasts ja olen nähnyt, miten he itse pitävät siitä. Tuntuu lämpimältä seurata sellaista. Tosi rakastettavaa ja liikuttavaa katsoa sitä sivusta.
- Anonyymi00002UUSI
Mies voi sanoa, että haluaa suojella. Mutta ei se tarkoita sitä, että puhuisi totta. Kyllä täällä on saanut ihan itse itsestään pitää huolta. Ja kaikella mitä "ilmaiseksi" saa tai tarjotaan, on kyllä ollut hintalappu.
- Anonyymi00006UUSI
Kaikella on hintalappu, kun pitää vaihtoehtokustannusta hintana.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin varmaan, en osallistu.
- Anonyymi00053UUSI
Just, tähän tökeröön yritykseen tuottaa tekstiä naisen näkökulmasta sanon palstaäijä, eli aapee sulle vaikka että, kaks pitsaa kympillä on vain sisäänheittomainos pitserian edessä. Siis hintalappu tulis niinku mistä- yksityisistä turrrrvapalveluistako?
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No niin, siellä joku turvallinen ja tervehenkinen lähti oikrin mietiskelemään palstasedän kanssa mikä olisi hänen suojelussa arvo tai muuta yhtä järkevää
- Anonyymi00003UUSI
Suojelen kyllä kaikkia jos tulee väkivaltaista käytöstä toista kohtaan. Moninaisia asioita mut...
- Anonyymi00005UUSI
Entäs jos se väkivalta on itse tilattua?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Riitoja on aina ollut myös minun suhteissa, usein ne saadaan rauhottumaan ilman väkivaltaa. Paitsi erään uskontoryhmän kanssa.
- Anonyymi00009UUSI
Jos satut olemaan edes paikalla. Kyllä täällä anonyyminä voi olla vaikka kuinka sankaria.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos satut olemaan edes paikalla. Kyllä täällä anonyyminä voi olla vaikka kuinka sankaria.
Mikä sankari se on joka ottaa lukua nenä vinossa, kun tunki sen muiden asioihin?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Harvemmin sitä paikalle osuu. Kavereita uhanneet olen usein nostanut sivuun ja homma rauhottunut siihen. Jossain tapauksissa menee suojelu päälle ja jotain pitää tehdä. Olen toki nyrkkeilyt ja voimailut mutta ei ole tarvinnut käsiä hajoittaa.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä sankari se on joka ottaa lukua nenä vinossa, kun tunki sen muiden asioihin?
Puhutko nyt sellaisesta skenaariosta, että tulee väliin jos homma menee vaikka fyysiseksi jotain naista kohtaan? Sääliö
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Puhutko nyt sellaisesta skenaariosta, että tulee väliin jos homma menee vaikka fyysiseksi jotain naista kohtaan? Sääliö
Hän tällä tavalla oikein käy läpi jotain tilannetta preesensissä tms. Tuleva kenttäjohtaja?
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro toki esimerkkejä itse tilatusta väkivallasta ja valmiudesta toteuttaa tätä väkivaltaa. Menehtyisit sinäkin jo pois. T
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kerro toki esimerkkejä itse tilatusta väkivallasta ja valmiudesta toteuttaa tätä väkivaltaa. Menehtyisit sinäkin jo pois. T
Ja sinä Palleriina sinun ongelmat joita ei edes ole missään muodossa menee varmaan kaikkeuden edelle
- Anonyymi00004UUSI
Sellainen nainen herättää suojeluvietin, joka hyväksyy tarpeensa ja "alistuu" kiitollisena suojeltavaksi.
Muunlaiset voi kätellä omakätisesti ja ihan itse ne haasteensa ja ongelmansa, jos heti seuraavassa hetkessä pitää sen saman pallopyllyn alkaakin yrittää leikkiä miestä.- Anonyymi00012UUSI
Olen joutunut tosiaan pari kertaa kaivamaan sen "munan" esille, kun olen saanut puolustaa itseäni. Sellaisia monet miehet on, että käyvät heikompiensa kimppuun. Kun ei niistä muuhun ole. Sitäkö se vain olikin että leikkii miestä, kun puolustaa itseään, omaa terveyttä ja henkeään?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen joutunut tosiaan pari kertaa kaivamaan sen "munan" esille, kun olen saanut puolustaa itseäni. Sellaisia monet miehet on, että käyvät heikompiensa kimppuun. Kun ei niistä muuhun ole. Sitäkö se vain olikin että leikkii miestä, kun puolustaa itseään, omaa terveyttä ja henkeään?
Itsepuolustelua parempi näytät olevan olkiukkojen kyhäilyssä. 😂
No, samapa tuo - vahvuutensa kai kullakin. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Itsepuolustelua parempi näytät olevan olkiukkojen kyhäilyssä. 😂
No, samapa tuo - vahvuutensa kai kullakin.Parisuhteissa on henkistä, fyysistä ja taloudellista väkivaltaa. Jollei sinulle alistu, niin varmaan katsot itse oikeudeksesi vähän ojentaa tuollaista pahansisuista akkaa. Valitset suojeltavan, mutta kuka suojelisi heitä sinulta?
- Anonyymi00020UUSI
Ai että pitää oikein "alistua"?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Parisuhteissa on henkistä, fyysistä ja taloudellista väkivaltaa. Jollei sinulle alistu, niin varmaan katsot itse oikeudeksesi vähän ojentaa tuollaista pahansisuista akkaa. Valitset suojeltavan, mutta kuka suojelisi heitä sinulta?
Täällä tämä aloittajaäijä kirjoittelee taas ikäänku itsestään fantasiatasolla kieroutuneita ajatuksiaan ruokkien
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin niin, kiintoisaa proosaa kirjoitteleva naisia esittävä setä- ehkä tässä tilanteessa tulisi nyt kyseeseen se ”laillinen tappo” josta olet niinkikään kertoillut jo ihan täysille taukeille kun vieläkin haluavat eläytyä tähän skeemaan erittäin vääristyneesti? Heureka prkl
- Anonyymi00014UUSI
Näyttäis olevankin melko agressiivista palautetta. Onhan niillä eroa, nimittäin suojelemisella ja testosteroni höyryillä.
- Anonyymi00015UUSI
En ole mies, mutta kommentoin silti, että mielestäni kyse on enemmän siitä, miten voimakas suojeluvietti yksilöllä yleisesti on, kuin että millaista ihmistä hän haluaa suojella. Se on mielestäni itsestäänselvää, että läheisiään ihminen haluaa suojella sukupuolesta huolimatta, mutta toisilla yksilöillä on luonnostaan vahvaempi suojeluvietti kuin toisilla.
Aletheias- Anonyymi00016UUSI
Mitä tyhmempi, sitä voimakkaammat vietit ja niiden ohjaus.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä tyhmempi, sitä voimakkaammat vietit ja niiden ohjaus.
Mitäpä yrität sanoa? Ett mitä tyhmempi mies niin sitä voimakkaampi suojeluvietti? Olet kyllä täysin väärässä tuon suhteen kyllä ne tyhmimmät ei edes tajua aina missä jotain sellaista tapahtuu että tarttis tehdä jotain.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitäpä yrität sanoa? Ett mitä tyhmempi mies niin sitä voimakkaampi suojeluvietti? Olet kyllä täysin väärässä tuon suhteen kyllä ne tyhmimmät ei edes tajua aina missä jotain sellaista tapahtuu että tarttis tehdä jotain.
No mutta, ehkä heidän ei ns tartte ja kannata
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Vaatii tilannetajua ymmärtää, milloin joku on suojelun tarpeessa. Räyhääminen ei ole suojelua.
Aletheias
- Anonyymi00017UUSI
Teslalla saa tuplan annoksen parkkipatelta. Ja jatketta jatkoon.
- Anonyymi00043UUSI
Mistä tämä tarve kirjoitella näitä ömm… mininovelleja tmv tulee- onko kuuppa ihan kunnossa?
- Anonyymi00019UUSI
Stalkkaaminen ei ole suojelua, se näille miehille tiedoksi.
Suojelen läheisiäni omalla hengelläni riippumatta sukupuolesta. Muista en välitä. En ole simp.
- Anonyymi00021UUSI
Impeys on neidon kallein aarre. Sitä, naisen pyhintä suojelen henkeni kaupalla. Minun vahtivuorollani immenkalvo ei poksahda!
Yksikin bensalenkkari jos yrittää päästä tyttäreni puhtoisen limalompakon ääreen niin vedän sitä turpaan.- Anonyymi00042UUSI
Onkohan asenteesi liian intensiivinen tätä fiktiivistä tytärtä kohtaan, seikkaperäisen ilmaisuin ”tilannetta” läpikäyvä urpo? Menehtyisit jo🥱
- Anonyymi00023UUSI
Kiitos vastauksista. En ole kommentoinut niistä yhtäkään, joku muu on ollut aktiivinen. (Unohtui merkitä aloitus).
Mitä olen itse huomannut tästä ilmiöstä:
mies haluaa suojella sitä, mikä tuntuu hänestä merkitykselliseltä. Mies voi olla ihastunut naiseen ilman suojelunhalua. Mutta jos hän kokee vastuuta sinusta, hän on jo tunnetasolla syvemmällä.
-Thinksy - Anonyymi00024UUSI
En ole miettinyt suojeluviettiä, eli tuskin mikään herättää sitä. On vain toinen jossain kohdin vahvempi ja toinen heikompi ja niissä sitten toisen tukena suhteessa niin hyvä tulee. Tasa-arvoinen suhde on paras, molemmilla omat vahvuudet ja heikkoudet.
- Anonyymi00025UUSI
Mä oon heikkona erääseen, sen pitäs tukee mua ku muutes mä kaajun.
- Anonyymi00026UUSI
Olen eri mieltä, kyse ei ole tasa-arvosta vaan vietistä. Tästä klassisena esimerkkinä on lukuisissa elokuvissa näkyvät kohtaukset, joissa mies haluaa erityisen innokkaasti suojella rakastamaansa naista.
-Thinksy - Anonyymi00041UUSI
Siteeraisit aloittajaäijä vaikka Väyrysen Paavoa ennemmin ketjuas täyttäessäsi
- Anonyymi00027UUSI
varoitus aamun uutisissa voi liukastua, sääjutuista katson Texas Houston sääaseman koska voi olla tuttuja sielläpäin +29 ja aurinkoa sielläpäin
No ensimmäiseksi joudun pohtimaan että miltä ihmisiä yleensäkään voisi tai pitäisi suojella. Ehkä huonoilta valinnoilta? Ja silloinkin kysymys on siitä minun mielestäni huono ei välttämättä ole sitä jonkun muun mielestä. Eivät ihmiset yleensä mitään neuvoja kaipaa. Mutta voin tietysti antaa informaatiota jota toisella ei ehkä ole ja se voi auttaa välttämään huonon valinnan.
Väljästi tulkiten eilen oli tuollainen tilanne. Ei siinä siis mitään välitöntä uhkaa ollut, vaan kahdenvälinen keskustelu, jossa vain nostin esiin pari huomiota, joiden yhteyden toivoisin toisen huomaavan koska se voi auttaa häntä saavuttamaan yhden tavoitteensa.
Mutta kai tuo edellä mainittukin edellyttää että pidän naisesta. En ehkä muuten viitsisi. Ja mistään avuttomuudesta ei ole kyse, mutta autan kyllä mielelläni ihmisiä jotka syystä tai toisesta lähtevät vähän takamatkalta.- Anonyymi00030UUSI
”…miltä ihmisiä yleensäkään voisi tai pitäisi suojella.”
Mielestäni ne voivat olla ihan pieniä asioita. Mies tarjoaa takkiaan palelevalle naiselle ym. tai vaikka neuvoo naista, ettei hän joutuisi vsikeuksiin, niin kuin kuvasit. Millaisen tunteen tai vietin pohjalta tuollainen toiminta toteutui ja miten se eroaa yleisestä auttamishalusta (Jasun kommentti alla) on itseäni kiinnostavaa.
Vai onko miehillä tällaista erityistä suojeluviettiä edes? Onko se vain toisesta kiinnostuneen ihmisen luontaista toimintaa ja kuviteltu asia?
-Thinksy Anonyymi00030 kirjoitti:
”…miltä ihmisiä yleensäkään voisi tai pitäisi suojella.”
Mielestäni ne voivat olla ihan pieniä asioita. Mies tarjoaa takkiaan palelevalle naiselle ym. tai vaikka neuvoo naista, ettei hän joutuisi vsikeuksiin, niin kuin kuvasit. Millaisen tunteen tai vietin pohjalta tuollainen toiminta toteutui ja miten se eroaa yleisestä auttamishalusta (Jasun kommentti alla) on itseäni kiinnostavaa.
Vai onko miehillä tällaista erityistä suojeluviettiä edes? Onko se vain toisesta kiinnostuneen ihmisen luontaista toimintaa ja kuviteltu asia?
-Thinksy"Mies tarjoaa takkiaan palelevalle naiselle ym. "
Ahaa. Tällaisissa asioissa hyvin rajoittuneesti empaattisena ihmisenä arvioin että miten paljon se toinen palelee. Pieni paleleminen ei ole vaarallista ja se yleensä loppuu aikanaan kunhan pysyy liikkeessä. Jos ei voi olla liikkeessä niin pikku paleluun saatan vain huomauttaa miten kivasti tarkenee kun on villahousut ja untuvatakki ja pipo ja kaulaliina ja naamassa vähän karvaa. Pieni vittuilu on vain välittämistä :D
En nyt sanoisi, että kaikki miehet edes tuntisi suojeluviettiä. Tunnen aika monta miestä ja monella heistä ei suojeluviettiä vaikuta olevan. Mielummin suojelee itseään, kun muita.
Mulla taas on voimakas suojeluvietti, vaikken mies olekkaan. Se kohdistuu heikompiin tai sillä hetkellä minua heikommassa tilanteessa oleviin. Sitä on mm. halu auttaa. Mun on hyvin vaikeaa jättää pulaan ihmisiä ja eläimiä. Mulkuille ihmisille taas on helppoa antaa opetus, koitahan selvitä ihan ite.
Mutta kaikkihan ei ole mulkkuja luonnoltaan. Onneksi. Liian moni ihminen on, muttei kaikki.Ja parisuhteessa mulla on suojeluvietti, että jos kumppaniini kohdistuu uhkaa menen väliin, puolustan. Toki jos on itse aloittaja kumppanini, niin sitten saa oman sotkunsa selvittää. Mutta väkivallassa kulkee raja, sitä en salli enkä suvaitse kohdistettavan kehenkään rakkaistani. Itsepuolustustilanne on ainoa, ettei enää puhuminen auta, vaan lähtee henki tai vammautuu ilman puolustautumista, silloin meen väliin kyllä.
Nyt loppuu.Jasu2025 kirjoitti:
Ja parisuhteessa mulla on suojeluvietti, että jos kumppaniini kohdistuu uhkaa menen väliin, puolustan. Toki jos on itse aloittaja kumppanini, niin sitten saa oman sotkunsa selvittää. Mutta väkivallassa kulkee raja, sitä en salli enkä suvaitse kohdistettavan kehenkään rakkaistani. Itsepuolustustilanne on ainoa, ettei enää puhuminen auta, vaan lähtee henki tai vammautuu ilman puolustautumista, silloin meen väliin kyllä.
Nyt loppuu.Enkä suvaitse rakkaittenikaan aloittaa mitään väkivaltaa, kun puutun asiaan.
Jasu2025 kirjoitti:
Enkä suvaitse rakkaittenikaan aloittaa mitään väkivaltaa, kun puutun asiaan.
Silläkin uhalla siis että itsekin saan turpaani ja sattuu. Ei se minua pelota. En osaa pelätä tilanteessa missä puolustaudun.
- Anonyymi00031UUSI
Ei kaikilla varmasti olekaan sitä ja tietysti tuo sukupuolisuus on mielenkiintoinen asia myös. Voiko naisella tai miehellä jne. olla samankaltainen suojeluvietti samaa sukupuolta olevaan ihmiseen vai onko se aina ”miehinen” ominaisuus suhteessa naiseen?
-Thinksy - Anonyymi00039UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Enkä suvaitse rakkaittenikaan aloittaa mitään väkivaltaa, kun puutun asiaan.
Se ei kyllä palstaäijäjasu kannata- sillä minkä tappelussa voitat sen käräjillä häviät. Nyt tiedämme paremmin sen
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Se ei kyllä palstaäijäjasu kannata- sillä minkä tappelussa voitat sen käräjillä häviät. Nyt tiedämme paremmin sen
Ja kannattaa huomiota sekin, että jos kuulija on liian empaattinen- hän ei oikeasti välitä sinusta😢
- Anonyymi00048UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Ja parisuhteessa mulla on suojeluvietti, että jos kumppaniini kohdistuu uhkaa menen väliin, puolustan. Toki jos on itse aloittaja kumppanini, niin sitten saa oman sotkunsa selvittää. Mutta väkivallassa kulkee raja, sitä en salli enkä suvaitse kohdistettavan kehenkään rakkaistani. Itsepuolustustilanne on ainoa, ettei enää puhuminen auta, vaan lähtee henki tai vammautuu ilman puolustautumista, silloin meen väliin kyllä.
Nyt loppuu.Näkisin myös, että parisuhteessa suojeluvietti on molemminpuolista. Ehkä rooleissa saattaa olla eroa fyysisten ominaisuuksien vuoksi, mutta ajattelisin niin, että kyse on siitä, että molemmille toisen hyvinvointi on tärkeää ja jos se syystä tai toisesta on uhattuna, niin silloin kumppania kuuluu suojella, mitä se nyt milloinkin tarkoittaa.
Mieleeni ei tule yhtäkään tapausta, jossa kumppanini olisi tarvinnut erityisemmin suojella minua. Tai no yksi tapaus tuli mieleen, kun olimme silloisen poikaystäväni kanssa matkalla ja vietimme aikaa päivällä hotellihuoneessa ja sinne yritettiin murtautua terassinoven kautta, niin poikaystäväni ajoi murtovarkaan pois. Ei hän kysynyt "menetkö sinä vai minä?" vaan hän meni automaattisesti, vaikka ehkä minäkin olisin onnistunut ajamaan varkaan pois. 190cm ja 100kg vihainen suomalainen perkelettä karjuva mies on tuossa tilanteessa kuitenkin ehkä vakuuttavampi 😄
Aletheias - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Näkisin myös, että parisuhteessa suojeluvietti on molemminpuolista. Ehkä rooleissa saattaa olla eroa fyysisten ominaisuuksien vuoksi, mutta ajattelisin niin, että kyse on siitä, että molemmille toisen hyvinvointi on tärkeää ja jos se syystä tai toisesta on uhattuna, niin silloin kumppania kuuluu suojella, mitä se nyt milloinkin tarkoittaa.
Mieleeni ei tule yhtäkään tapausta, jossa kumppanini olisi tarvinnut erityisemmin suojella minua. Tai no yksi tapaus tuli mieleen, kun olimme silloisen poikaystäväni kanssa matkalla ja vietimme aikaa päivällä hotellihuoneessa ja sinne yritettiin murtautua terassinoven kautta, niin poikaystäväni ajoi murtovarkaan pois. Ei hän kysynyt "menetkö sinä vai minä?" vaan hän meni automaattisesti, vaikka ehkä minäkin olisin onnistunut ajamaan varkaan pois. 190cm ja 100kg vihainen suomalainen perkelettä karjuva mies on tuossa tilanteessa kuitenkin ehkä vakuuttavampi 😄
AletheiasOlen samaa mieltä, että on parisuhteessa molemminpuolista. Tai ainakin pitäisi olla. Tietysti siinä on jo luonteenkin puolesta eroja (ei vain sukupuolen), että millä tavalla ja miten voimakkaasti reagoi, mutta minusta ei ole ihan normaalia, jollei ns. omiaan yhtään suojele, vaan aina juoksee toisen selän taakse piiloon.
Itse muistan kyllä useita tilanteita, joissa olen reagoinut suojelevasti miestä kohtaan, myös toista miestä vastaan. Olen jopa lopettanut ne tilanteet, sillä se on mitä ilmeisimmin ollut vastapuolen silmissä sen verran yllättävää, että heillä on mennyt siitä pasmat sekaisin. Jos se toinen osapuoli ei ole ihan jostain aineista sekaisin tmv. niin heidän on ollut pakko siinä tilanteessa ottaa huomioon, että vaikka en heitä pystykään turpaan vetämään, niin sitä ei tiedä onko mulla jotain kättä pidempää mukanani.
- Anonyymi00028UUSI
Miehistä en tiedä, mutta itselläni suojelu-/auttamisvietti/säälin tunne herää sellaista kohtaan, joka on pahasti alisteisessa/vaikeassa asemassa, eikä selvästikään ole kykenevä sitä tilannetta itse hoitamaan. Ei ole väliä onko kyseessä nainen, mies, lapsi, vanhus, eläin.
- Anonyymi00037UUSI
Älä jauha AP gallupsetä pskaa- tämänkään gallupin agenda ole muuta kun mässäillä kaikentyylisillä utopioilla ”kiihtyneesti”
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Älä jauha AP gallupsetä pskaa- tämänkään gallupin agenda ole muuta kun mässäillä kaikentyylisillä utopioilla ”kiihtyneesti”
Eli lähinnä itse kirjoitella rahvaanomaisille ididi ihmisille köppäisiä selviytymis- ja/tai surkunarratiiveja. T
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jaahas, siellä taas joku harhainen sekopää skitsoilee. Kaikesta sitä voikin kilahtaa. 😀
- Anonyymi00029UUSI
ohjerlmissa avaruus-tyttöjä....
kuin joku prisessa Leiakin on aswllAINWN
Itse kun pitää parantaa vieläkö jotain niin verenmakua suussa hampi-juttu, kestää aikansa, mutta hyvä kun ei ole ollenkaan kipua. - Anonyymi00032UUSI
Minun näkemysteni mukaan kiero miesten säälillä pelaava keijukaista esittävä krokotiilin kyynelten vuodattaja ja se on tietysti toinen nainen kun häntä kiusaa tai sortaa
- Anonyymi00034UUSI
Mielellään fyysisesti pieni hippihalatteihin ym kukkamekkoihin pukeutuva piilonarsistisia piirteitä omaava sääliö
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mielellään fyysisesti pieni hippihalatteihin ym kukkamekkoihin pukeutuva piilonarsistisia piirteitä omaava sääliö
Tunnistitko notepad- skaterboi itsesi kuvauksesta tai jotain? Joo no ok
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tunnistitko notepad- skaterboi itsesi kuvauksesta tai jotain? Joo no ok
Tavallaan kyllä moni piirre täsmää
- Anonyymi00033UUSI
hammaslääkärityttöjen tuolit ei tavallisia horjahtaa helposti jos niin
- Anonyymi00057UUSI
niin no jos miettii jotain minkälainen peli joku tytöille olisi hauska joku Black Limousisien käyttämäddä hsamkpilääkärillä välillä..
- Anonyymi00058UUSI
Minua on suojeltu, jos elokuvassa tai tv-ohjelmassa on väkivaltaisuutta tyylillä "Älä katsi" ja käsi on laitettu silmien eteen.
Tämä voi jonkun mielestä vaikuttaa kummalliselta, mutta koin tilanteen äärettömästä huolenpidosta. Koin asian positiivisena.
Toisaalta kestävätkö kaikki miehetkään nähdä jotain rujoa väkivaltaa, missä pahoinpidellään ja veri roiskuu?
Vilma
Aloittajalla on aihe, johon vastaan.
En mieti, onko täti stä ukko aika tms. Tällainen jatkuva pähkäily on häirikkömäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan14771Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634397- 433682
- 193332
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343268Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h423103No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol453050- 452695
- 422455
- 452219