Olet jo liian vahna tuolle seksi skabailuun, ensinnäkin eurooppa ja maailma on täynnä sua nuorempia ja vähäpukeisia misuja,ne on jo nähty ajat sitten eli ei mitään uutta ja tajunnanräjäyttävää enää sun iässä.Keksi joku uusi gentree, et osaa laulaa,ja oot kuluneen ja vanhan elähtäneen näköinen feikki boosteillasi.
Erika,sori totuus.
8
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Antaa ihmisen tehdä mitä haluaa, mitä se kenellekään kuuluu, jos tuossa iässä vielä haluaa toteuttaa itseään. Ei siltä ainakaan rohkeutta puutu, pisteet siitä.
- Anonyymi00002
Älä puhu p....aa. Parhaassa iässä on.
- Anonyymi00003
Hyvä esitys ja hyvät biisit yllätyin positiivisesti Erikan englannin kielen lauluista ,mä oon mikä oon,biisi ,Erikalle Johanna Raunion esittämä laulu,sopii mullekin erilaiset oman tien kulkijat ei anele hyväksyntää muilta.Erikalla upea asukin illalla.Yllätyin positiivisesti.
- Anonyymi00004
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8a079e26-b80c-43c7-b646-ea764d277050
Erika pullukka makkaroineen kuvassa. - Anonyymi00005
ainakaan ei enää ole omaleimaista tämä seksikeimailu.. joka tuutti ylitäynnä...
- Anonyymi00006
Erika Vikman gaalapuvustaan: ”Ihminen tulee läpimäräksi lateksiasussa”
https://www.is.fi/viihde/art-2000011865831.html
No noilla kiemuroilla saa kyllä itsensä "märäksi" mutta toisille halut eivät varmasti lisäänny kun on sen verran kadunvarsiin kuuluva. Musta ois kiva jos hän osaisi lausua laulamansa euroviisukappaleen oikein:
sanassa Cicciolina kaksoiskonsonantti c:n perässä olevaa i-kirjanta ei lausuta. Siinä on "i" siksi että c-kirjain lausutaan kuten c silloin kun perässä on e tai i, mutta sitä ei tuossa kuulu lausua.- Anonyymi00007
Olisi kiinnostavaa artistit jotka pyrkivät olemaan epäseksikkäitä.
Olisi vihdoin jotain omaleimaista. Jokainen julkisuuteen kiipivä tyttö ja nainen on nykyään puolipukeissa ja sääret paljaina ja kimalluksessa ja paksussa meikissä ja hiuslisäkkeissä. Yhtä ei toisesta erota. Eivät itse tajua omaa laumasieluisuuttaan ja typeryyttään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745