Erika,sori totuus.

Anonyymi-ap

Olet jo liian vahna tuolle seksi skabailuun, ensinnäkin eurooppa ja maailma on täynnä sua nuorempia ja vähäpukeisia misuja,ne on jo nähty ajat sitten eli ei mitään uutta ja tajunnanräjäyttävää enää sun iässä.Keksi joku uusi gentree, et osaa laulaa,ja oot kuluneen ja vanhan elähtäneen näköinen feikki boosteillasi.

10

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Antaa ihmisen tehdä mitä haluaa, mitä se kenellekään kuuluu, jos tuossa iässä vielä haluaa toteuttaa itseään. Ei siltä ainakaan rohkeutta puutu, pisteet siitä.

• Anonyymi00009

Pete parkkonen on niin ylimielinen että huhhhh. Seka sikiö ei ole suomalainen ei musta vaan rehellisesti seka sikiö.

• Anonyymi00002

Älä puhu p....aa. Parhaassa iässä on.

• Anonyymi00008

Roikkutissinen vanha akka.
        Luulee olevansa vastustamaton kun pitää olla tissit tiskissä koko ajan osaisi edes laulaa, mutta kun ei

• Anonyymi00003

Hyvä esitys ja hyvät biisit yllätyin positiivisesti Erikan englannin kielen lauluista ,mä oon mikä oon,biisi ,Erikalle Johanna Raunion esittämä laulu,sopii mullekin erilaiset oman tien kulkijat ei anele hyväksyntää muilta.Erikalla upea asukin illalla.Yllätyin positiivisesti.

• Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

ainakaan ei enää ole omaleimaista tämä seksikeimailu.. joka tuutti ylitäynnä...

• Anonyymi00006

Erika Vikman gaalapuvustaan: ”Ihminen tulee läpimäräksi lateksiasussa”
      https://www.is.fi/viihde/art-2000011865831.html

No noilla kiemuroilla saa kyllä itsensä "märäksi" mutta toisille halut eivät varmasti lisäänny kun on sen verran kadunvarsiin kuuluva.

• Musta ois kiva jos hän osaisi lausua laulamansa euroviisukappaleen oikein:
      sanassa Cicciolina kaksoiskonsonantti c:n perässä olevaa i-kirjanta ei lausuta. Siinä on "i" siksi että c-kirjain lausutaan kuten c silloin kun perässä on e tai i, mutta sitä ei tuossa kuulu lausua.

• Anonyymi00007

Olisi kiinnostavaa artistit jotka pyrkivät olemaan epäseksikkäitä.
      Olisi vihdoin jotain omaleimaista. Jokainen julkisuuteen kiipivä tyttö ja nainen on nykyään puolipukeissa ja sääret paljaina ja kimalluksessa ja paksussa meikissä ja hiuslisäkkeissä. Yhtä ei toisesta erota. Eivät itse tajua omaa laumasieluisuuttaan ja typeryyttään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      86
      1494
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1375
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      40
      1167
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1094
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      933
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      862
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      43
      709
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      705
    Aihe