Heippa kaikille , tämä Suomen touhu UMK tajutonta kun 4600 kpl hakee kisoihin niin muutama asiantuntija valitsee 10 kpl josta kansa äänestää , tulee mieleen Putin hänen 10 henkilöä voi äänestää , tämä touhu täyttää korruption (eihän suomessa ole korruptiota) miksi ei voi tehdä kuten ruotsissa ehkä viisi alkulähetystä joista kansa valitsisi 10 loppukilpailuun mutta ei Suomessa , perkele kun kansa jokainen maksaa ylelle veroja niin voisi asiat hoitaa kansan mukaisesti , pois nämä ns. asiantuntijat , tämän hetkisessä valinta kuviossa on korruption mahdollisuus , korjatkaa tai laitan eu:n korruption tarkastelunlistalle .
oikudenmukaisuus ulos jääneille huippu artisteille
Valinta euroviisuihin
Anonyymi-ap
1
104
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suvi Teräsniska olisi hyvä edustaja,kaunis lauluääni!Pitäisi jonkun osata vain säveltää hyvä biisikin hänelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654