Mikä on homman nimi kun pumppuvoimaa tänne työntävät voimayhtiöt ovat alkaneet soittelemaan yksityishenkilöille Kemijärvelle.
Iäkkäille vanhemmilleni/muille sukulaislle on soiteltu ja haluttu tehdä puhelin haastattelua pumppuvoimasta. Ovat tarjoutuneet tulemaan jopa kotiin asti haastattelemaan.
Alkaa mennä liian pitkälle.. voimayhtiöt häiritsevät ihmisten elämää puhelinmarkkinoinnilla.
Pumppuvoima puhelinmarkkinointia Kemijärvellä
10
478
Vastaukset 10
- Anonyymi00004
pumppuvoimalat on nykyaikaa
- Anonyymi00005
Voisko tehdä niin, että tehdään se nk. "suljettu kierto" tehdas?
Sinne sitten Pumppu-voimaloita, jotka pumppaavat vettä niin kutsutussa lauhdevesi-altaassa, josta ei ole pääsyä muuhun vesistöön. Vesi nostetaan ylös ns. kapillaari-ilmiön kautta ja pudotessaan alas se pyörittää propellia, joka varastoi energiaa, kuten myös tavallisissa vesivoimalaitoksissa. - Anonyymi00006
Pumppuvika tulee noista helvetin puhelinhäiriköistä.
- Anonyymi00007
Minulle soitteli Kemiyhtiön pikkupomo, että ruvetaanpa tässä keväällä kiveämään rantaa parempaan kuntoon. Säännöstelyhän syö rantaviivaa, tuo ja vie tavaraa.
Muuan vuosi sitten soitin ja pyysin toimenpidettä. Joku pikkukiho sanoi, että tarkastelunsa mukaan ei ole tarvetta.
Nyt sitten firma tarjoutui ihan itse. Mikäs siinä. Jo vain saavat petrata jälkiään. Lupasivat ilmoittaa ja näin- pr toimii. Tuli vain mieleen, että mielialoja luodaan suopeiksi pumppuvoimalalle. Mutta vastustan yhtiön mallia edelleenkin. Ei järvi voi enempää toimia jätealtaana.- Anonyymi00009
Tutkittua toimintaa uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Tavallaan alentavaa kansalaisia kohtaan, kun tälläiseen lähdetään.
Joku loukkaantui kun kerroin kuinka Lapin ukkoja höynäytettiin kuuskymmenluvulla, säännstelyä marrkkinoitiin. Nyt näyttää olevan samat eväät pussissa.
- Anonyymi00008
Onko pumppuvika yleinen pumppuvoimalahankkeissa?
- Anonyymi00011
hanke voi kaatua pumppuvikoihin
- Anonyymi00010
Mukava heppu soitteli. Hyvä ku kyseleevät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861423
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16955- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43831Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.124693Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607