Mikä on homman nimi kun pumppuvoimaa tänne työntävät voimayhtiöt ovat alkaneet soittelemaan yksityishenkilöille Kemijärvelle.
Iäkkäille vanhemmilleni/muille sukulaislle on soiteltu ja haluttu tehdä puhelin haastattelua pumppuvoimasta. Ovat tarjoutuneet tulemaan jopa kotiin asti haastattelemaan.
Alkaa mennä liian pitkälle.. voimayhtiöt häiritsevät ihmisten elämää puhelinmarkkinoinnilla.
Pumppuvoima puhelinmarkkinointia Kemijärvellä
10
456
Vastaukset
- Anonyymi00004
pumppuvoimalat on nykyaikaa
- Anonyymi00005
Voisko tehdä niin, että tehdään se nk. "suljettu kierto" tehdas?
Sinne sitten Pumppu-voimaloita, jotka pumppaavat vettä niin kutsutussa lauhdevesi-altaassa, josta ei ole pääsyä muuhun vesistöön. Vesi nostetaan ylös ns. kapillaari-ilmiön kautta ja pudotessaan alas se pyörittää propellia, joka varastoi energiaa, kuten myös tavallisissa vesivoimalaitoksissa. - Anonyymi00006
Pumppuvika tulee noista helvetin puhelinhäiriköistä.
- Anonyymi00007
Minulle soitteli Kemiyhtiön pikkupomo, että ruvetaanpa tässä keväällä kiveämään rantaa parempaan kuntoon. Säännöstelyhän syö rantaviivaa, tuo ja vie tavaraa.
Muuan vuosi sitten soitin ja pyysin toimenpidettä. Joku pikkukiho sanoi, että tarkastelunsa mukaan ei ole tarvetta.
Nyt sitten firma tarjoutui ihan itse. Mikäs siinä. Jo vain saavat petrata jälkiään. Lupasivat ilmoittaa ja näin- pr toimii. Tuli vain mieleen, että mielialoja luodaan suopeiksi pumppuvoimalalle. Mutta vastustan yhtiön mallia edelleenkin. Ei järvi voi enempää toimia jätealtaana.- Anonyymi00009
Tutkittua toimintaa uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Tavallaan alentavaa kansalaisia kohtaan, kun tälläiseen lähdetään.
Joku loukkaantui kun kerroin kuinka Lapin ukkoja höynäytettiin kuuskymmenluvulla, säännstelyä marrkkinoitiin. Nyt näyttää olevan samat eväät pussissa.
- Anonyymi00008
Onko pumppuvika yleinen pumppuvoimalahankkeissa?
- Anonyymi00011
hanke voi kaatua pumppuvikoihin
- Anonyymi00010
Mukava heppu soitteli. Hyvä ku kyseleevät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181