Maailmanlaajuisen suxeen saanut Funeaun persoonallisuustesti on juuri julkaistu neljännen osapuolen toimesta sen nettiversiona.
Jo vuodesta 1831 tämä persoonallisuustesti on niittänyt mainetta ällistyttävillä tuloksillaan, vaikka tulokset eivät vielä ole edes saapuneet.
Olen itsekin uskaltautunut sen kysymysten syövereihin, ja kurkistelen 24/7 postiluukustani ulos, josko siellä jotain liikettä olisi.
Jo.
(hihitystä)
Funeaun persoonallisuustesti
32
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aikamala!
Ei pitäisi mennä sanomaan mitään. Nyt ne nimittäin tulivat. Tulokset.
No onhan pino.
(naurua) Nykykielistä lähinnä latinaa on romania. Funeau on romaniaa ja tarkoittaa toisen nettikäännöksen mukaan 'hautajaiset', toisen 'he soittivat'. Vai ovatko myös joitakin ranskan murteita?
Vaatinee suorastaan röyhkeyden tasoista rohkeutta, mutta en saata olla utelematta, mikä on takana kubistisen mielen tuotoksessa.- Anonyymi00002
Öm
Joo siis mä vain lämmittelen sormiani aamuisin, kun yö ei ole niille hyväksi.
Ne laiskistuvat levossa, muuttuvat tahdottomiksi.
(hihitystä) Anonyymi00002 kirjoitti:
Öm
(hihitystä)Prskules, kiertelee kysymystä. Emmä ois oikeesti halunnu tietääkään. Sama juttu, ku kettu ei yltäny pihliksiin, nii se sano, et happammiihan ne oiskin.
(&%#¤&)- Anonyymi00003
kirjautunut kirjoitti:
Prskules, kiertelee kysymystä. Emmä ois oikeesti halunnu tietääkään. Sama juttu, ku kettu ei yltäny pihliksiin, nii se sano, et happammiihan ne oiskin.
(&%#¤&)Tuossa on vissi perä
Mietin tässä, että kuinka tämä muuhun liittyisikään kuin pH-arvoon.
(naurua) - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Öm
(hihitystä)Keilapalloilijat myös lämmittävät sormiansa. Heillä on sellaiset insinöörien sormikkaat missä on lämpövastukset sormia lämmittämässä.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Keilapalloilijat myös lämmittävät sormiansa. Heillä on sellaiset insinöörien sormikkaat missä on lämpövastukset sormia lämmittämässä.
Urheilijoilla onnii 4 konstii, 1) piristeet, 2) veritankkaus, 3) hormolit (peitenimi lisäravinteet) ja tekniset hökötykset.
- Anonyymi00018
Osaan sitä kieltä jotenkuten. Heikosti, mutta silti. Se on eräänlainen harrastus sillä se on niin kaunis kieli omasta mielestäni. Sanojen perusmuodon opettelussa on työtä jo aivan tarpeekseen. Wikipediasta poimittua. Pe teritoriul ei este situată aproape toată suprafața Deltei Dunării și partea sudică și centrală a Munților Carpați. Tuo kääntyy jotenkin niin että Alue sijaitsee kokonaisuudessaan Tonavan suistossa ja Karpaattien vuoriston keksiosissa. Suprafataa ja partea sucidaa en tunnista. Si on sama kuin ja, este tarkoittaa samaa kuin on. Kirjaimien koukeroita en jaksa laittaa.
- Anonyymi00005
Funeaun persoonallisuustesti on menestys.
Funeaun persoonallisuustesti on Euroopan unionin hyväksymä, Kanadan ranskankielisen yhteisön hyväksymä ja Suomi24 sallima.
Fun
(hihitystä)Sunnikki on kuiteski ihan blöördy, jos se kerran on ranskaa.
Siit puuttuu se hieno ranskalainen kita-R.
Paapa kuunnellen Édith Piafii ja Mireille Mathieutä, niin sää et enää kehtaa suurhäpeen takii esiintyy palstalla. Kivensilmässä piilotellaan vaan ei hihitellä.
La rigolade
(hissun kissun)- Anonyymi00006
kirjautunut kirjoitti:
Sunnikki on kuiteski ihan blöördy, jos se kerran on ranskaa.
Siit puuttuu se hieno ranskalainen kita-R.
Paapa kuunnellen Édith Piafii ja Mireille Mathieutä, niin sää et enää kehtaa suurhäpeen takii esiintyy palstalla. Kivensilmässä piilotellaan vaan ei hihitellä.
La rigolade
(hissun kissun)Piaf
Mikä vika Piafissa on?
Kun grenadöörit astelevat ihmiskunnan alttarille, niin varpusetkin unohtavat, mitä oikein tuli tehdä ja mitä ei.
(naurua) Anonyymi00006 kirjoitti:
Piaf
Mikä vika Piafissa on?
Kun grenadöörit astelevat ihmiskunnan alttarille, niin varpusetkin unohtavat, mitä oikein tuli tehdä ja mitä ei.
(naurua)Sullon kehno bonjauskyky. Ei se tarkottanu varpusta, ranskaks piaf, vaan laulajaa nimeltä Édith Piaf. Sillon sellane äRRä, et soon Ranskassaki harvinaista. Aatella ny vaik
Non, rien de rien. Non, je ne regrette rien. Ni le bien qu'on m'a fait. Ni le mal. Tout ça m'est bien égal.
Non, rien de rien. Non, je ne regrette rien. C'est payé, balayé, oublié. Je me fous du passé.
Kyl siin putoo polvilleen ja melkisten saa haltioituneen sydärin.
Ja ku Mireille Mathieu laulaa, et Trois milliards de gens sur Terre, nii siin käy kylmät väreet selkää pitkin.Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
Sullon kehno bonjauskyky. Ei se tarkottanu varpusta, ranskaks piaf, vaan laulajaa nimeltä Édith Piaf. Sillon sellane äRRä, et soon Ranskassaki harvinaista. Aatella ny vaik
Non, rien de rien. Non, je ne regrette rien. Ni le bien qu'on m'a fait. Ni le mal. Tout ça m'est bien égal.
Non, rien de rien. Non, je ne regrette rien. C'est payé, balayé, oublié. Je me fous du passé.
Ja ku Mireille Mathieu laulaa, et Trois milliards de gens sur Terre, nii siin käy kylmät väreet selkää pitkin.On se muutes kamalaa. Mireille lauloi 1982, et 3 miljardin raja oli menny rikki maailman väestössä ja nysse on jo yli 8 miljardii!
- Anonyymi00008
Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
Sullon kehno bonjauskyky. Ei se tarkottanu varpusta, ranskaks piaf, vaan laulajaa nimeltä Édith Piaf. Sillon sellane äRRä, et soon Ranskassaki harvinaista. Aatella ny vaik
Ja ku Mireille Mathieu laulaa, et Trois milliards de gens sur Terre, nii siin käy kylmät väreet selkää pitkin.Ok
Mulla on kehno bonjauskyky.
(hihitystä) Anonyymi00008 kirjoitti:
Ok
Mulla on kehno bonjauskyky.
(hihitystä)Myöntö hyväksytään, vaik mää arvasinkin, et sä tahallas olit sekottanu piafin ja Piafin. Tri-is.eli.Triceratops
Ähh.
Tämän testisi mukaan olen varsin persoonaton..
Pitäneeköhän kutinsa..? :)- Anonyymi00007
No problemos
Kun otetaan huomioon se että sinä olet alavireinen ja minä kalpea (anonyymi), niin tulos on yhtäläinen.
Eli aneeminen.
(hirn) Anonyymi00007 kirjoitti:
No problemos
Kun otetaan huomioon se että sinä olet alavireinen ja minä kalpea (anonyymi), niin tulos on yhtäläinen.
Eli aneeminen.
(hirn)Alavireinen.. hmm. Tuo voisi ehkä sopia persoonattomuuteeni.
Johtunee tästä maaliskuusta. Olen joutunut rytmittämään elämääni uudestaan ja aamuherätykseni on muuttunut pikkutunneille.
Törkeen aikaisin siis.- Anonyymi00009
Pikku-pirpana kirjoitti:
Alavireinen.. hmm. Tuo voisi ehkä sopia persoonattomuuteeni.
Johtunee tästä maaliskuusta. Olen joutunut rytmittämään elämääni uudestaan ja aamuherätykseni on muuttunut pikkutunneille.
Törkeen aikaisin siis.Ensimmäinen neuvo.
Älä koskaan keskustele julkisella paikalla kuin itsesi kanssa.
Toinen neuvo
Jos toistuvasti huomaat olevasi omien sanojesi vanki, niin aloita alusta.
Kolmas neuvo
Älä koskaan toista sanomaasi, sillä sellainen kuulostaa herätystapahtumalta.
Jou maan
(hirn) - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ensimmäinen neuvo.
Älä koskaan keskustele julkisella paikalla kuin itsesi kanssa.
Toinen neuvo
Jos toistuvasti huomaat olevasi omien sanojesi vanki, niin aloita alusta.
Kolmas neuvo
Älä koskaan toista sanomaasi, sillä sellainen kuulostaa herätystapahtumalta.
Jou maan
(hirn)Pahin
Jos kirjoittaa ruutuun jotain, joka kuulostaa tutulta, niin kirjoittamisen lähteen tulisi sulkeutua.
Kuivunut lähde.
(hihitystä) - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pahin
Jos kirjoittaa ruutuun jotain, joka kuulostaa tutulta, niin kirjoittamisen lähteen tulisi sulkeutua.
Kuivunut lähde.
(hihitystä)Mjuu-u
Itse (tietenkin) jätän hanskat tiskille ja lähden leikkiin näppituntumalla.
Olen aina vängyttänyt täällä rotia, fiksuutta ja taitoa pukea sanoja yhteen.
Mutta
(Tää on ihan kuule järkyttävä tää mutta)
Mutta muun muassa ihmiset kuuluvat joukkoomme, kuten sinä.
Ainoa ero meissä saattaa olla niinkin pieni asia kuin minuus.
Jos haluat sotaa, saat sellaisen.
(naurua) - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mjuu-u
Itse (tietenkin) jätän hanskat tiskille ja lähden leikkiin näppituntumalla.
Olen aina vängyttänyt täällä rotia, fiksuutta ja taitoa pukea sanoja yhteen.
Mutta
(Tää on ihan kuule järkyttävä tää mutta)
Mutta muun muassa ihmiset kuuluvat joukkoomme, kuten sinä.
Ainoa ero meissä saattaa olla niinkin pieni asia kuin minuus.
Jos haluat sotaa, saat sellaisen.
(naurua)Niin
Jos mä niin kuin mainostuloissani olen hommannut näille pahveille millin, niin mitä sitten?
Olkaatte onnellisia. Lopettakaa valitus.
(naurua)
(
- Anonyymi00011
Tein sekä 16:n että 70:n kysymyksen testin. Pahuusprosentti on vähän yli 1 kummassakin eli erittäin alhainen.
Sitten on hieman Machiavellanismia, Moraalista irtautumista, Psykologista oikeutta ja itsekkyyttä.
Ei juurikaan narsismia, Psykopatiaa, Ilkeämielisyyttä tai sadismia.
Vaikeat käsitteet: Moraalista irtautumista, Psykologista oikeutta. Jouduin googlaamaan mitä tarkoittavat.- Anonyymi00012
Ai oli vielä hieman ahneutta.
- Anonyymi00016
Ihanaa
En tietenkään ole itse vastannut omiin kysymyksiini, koska se on vaikeaa.
Mutta esseesi (skritpi) oli hyvin hyvin väkerretty.
Onnitteluni
(hihitystä) - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihanaa
En tietenkään ole itse vastannut omiin kysymyksiini, koska se on vaikeaa.
Mutta esseesi (skritpi) oli hyvin hyvin väkerretty.
Onnitteluni
(hihitystä)Psykologinen oikeus
Psykologinen oikeus käsitteenä on ylijärkinen.
Kun Helsingissä joku sanoo toiselle, että eikö toi nyt ole vähän ylijärkistä, niin kantsii vetää rotsi päälle ja lähtee veks.
Onneksi on kesä.
(naurua) - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Psykologinen oikeus
Psykologinen oikeus käsitteenä on ylijärkinen.
Kun Helsingissä joku sanoo toiselle, että eikö toi nyt ole vähän ylijärkistä, niin kantsii vetää rotsi päälle ja lähtee veks.
Onneksi on kesä.
(naurua)Metodi
Kun kuuntelee muita, eksyy. Kun kuuntelee itseään, löytää.
Sitten tulee se muu porukka.
Kukin tavallaan.
(naurua) - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Metodi
Kun kuuntelee muita, eksyy. Kun kuuntelee itseään, löytää.
Sitten tulee se muu porukka.
Kukin tavallaan.
(naurua)Psykhe
Kun tämä tarujen olento kääntyi itsensä puoleen, niin mitä hän näki.
Heijastuksen.
Joo siis. Jos me rekkamiehet ajetaan päästä päähän, niin mitä me näemme.
No vittu keskiviivaa.
(hirn) - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Psykhe
Kun tämä tarujen olento kääntyi itsensä puoleen, niin mitä hän näki.
Heijastuksen.
Joo siis. Jos me rekkamiehet ajetaan päästä päähän, niin mitä me näemme.
No vittu keskiviivaa.
(hirn)Funeau, palaa kotiin.
Eivät nuo radat ole sinua varten. Me olemme. Vai emmekö ole.
Aja turvallisesti. Laitan piirakat uuniin, rakas.
(hirn) - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Funeau, palaa kotiin.
Eivät nuo radat ole sinua varten. Me olemme. Vai emmekö ole.
Aja turvallisesti. Laitan piirakat uuniin, rakas.
(hirn)Ihme ja jatterointia.
Käväisin kusella tossa Närpiön jälkeen, ja nyt ollaan tomaatit kyydissä sun leivällesi aamulla.
Olet kuutamo.
(hirn) - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihme ja jatterointia.
Käväisin kusella tossa Närpiön jälkeen, ja nyt ollaan tomaatit kyydissä sun leivällesi aamulla.
Olet kuutamo.
(hirn)Oi
Aja varovasti. Tiellä saattaa olla peuroja.
(reps)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664464Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043737Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.115858- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784