Hei!
Olen Adam17 ja ostan kultanne jos se on jäänyt ylimääräiseksi tai turhaksi (koskee erityisesti taloyhtiön naapuria).
Jos mittarissa on vielä maltilliset kilometrit, purjeet ovat pulleat ja peräsin tottelee kapteenia, niin ottakaa rohkeasti yhteyttä.
Lupaan hyvän käsittelyn, säännölliset huollot ja paljon yhteisiä seikkailuja.
Ostan kultanne
9
406
Vastaukset 9
- Anonyymi00010
Juhannuspupu vain panee, panee ja panee. Sen vuoksi on paljon juhannussimaa.
- Anonyymi00011
Sallassa käy flaksi vaikka ole paatteja. Kemijärvellä on vain masturpaatteja.
- Anonyymi00012
Korsossa on juoppo, joka itkee kun ei Vinettoa myydä JUOPPO JUO SORBUSTA HALVINTA joka päivä suru miksei Alko myy Vinettoa eipä sinne pääse ostamaankaan jos on koko ajan juovuksissa Korso on surkein mesta maailmassa että hah hah
- Anonyymi00013
vinetto etikeltissä oli punaisia palloja monta peräkäin ja ylös alas
vinettoa muistelee joka ei ole rahaa ostaa jaloja juomi a nyt ei ALKO myy vinettoa harmittaako se ie katkea rpp ase lähti hippaulat "Vinkuen" toisen vaimon tykönä käy tosi meis ei ole toisen emännän kanssa naapuri Lidl a
- Anonyymi00014
ISOLLA poralla voi porata POSHJAAN asti 😝 jaijaaiii
- Anonyymi00015
Menimme höyrysaunaan, jonne sovitaan seksitreffejä. Tapahtui yllättävä ehdotus. Myös ”kaikki” paikkakuntalaiset tietävät, mitä höyryjen keskellä oikein tapahtuu.
- Anonyymi00016
Silläkö lauteet on kakkelissa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479