Ekan viikon saldo -2,8 kg.
Aion jatkaa, tavoite se 8 viikkoa ja sen jälkeen siirryn vhh:lle. Ehkä loopuelämäksi.
Hyvä minä kerrankin, jee jee! ☺️
Pistetään tähän musiikiksi Faster, Harder Scooter. 🥹
https://youtu.be/0oZfCeVfRXs?is=KzsNAxyQ7j1qHm9A
Nesteet liikkuvat
45
278
Vastaukset
Tuosta teemaan sopivaa musiikkia
https://youtu.be/2LCNeCM1wbgMu5tasydän kirjoitti:
Minä kiitän linkeistä. 😁
Kerta kiellon päälle vielä, in english, sil vous plait
https://youtu.be/t2mU6USTBRE
- Anonyymi00001UUSI
En tiedä millä metodeilla olet liikkeellä tai mikä suunnitelmasi on, mutta kuulostaa hyvältä alulta. 👍
- Anonyymi00002UUSI
Siis meinaat laihduttaa vai mitä tämä tarkoitti?
Itse laihduin tässä vähän alle 100 kiloiseksi, mikä on melkein kaksi metriselle jo hyvä paino. Nyt tainnut tulla 2 kiloa takaisin ja paino jotain 101 kiloa.
Muuten harmittaa nyt vietävästi, kun vanhalla Faijalla paloi satoja euroja, mutta ei saanut uusittua ajokorttiaan. Nyt minä joudun olemaan kuskina paljon, kun hän on rattiin sunnuntaina 87-vuotiaana lääkärin mielestä liian vanha.Tuon siis kirjoitti Usko.Toivo.Rakkaus. En huomannut, että en ollut kirjaantunut.
Hyviä maaliskuita kaikille!
- Anonyymi00003UUSI
Scooter on ihan menevää musiikkia, tosin seuraava on enemmän läsnä elämän kokemuksiani. Menin joskus nuorempana yökerhoon, jossa tämä soi, ja raukkana lähes rakastuin yhteen naiseen...ja tämä soi edelleen päässäni. Ei ollut elämää vakauttava kokemus, kokemus kuitenkin kaikessa hulluudessaan. Aina ei riitä että molemmat katsovat nurmikentällä suurta kuuta tyyyväisinä seläkkäin vierekkäin...
https://www.youtube.com/watch?v=dDa4JhXocGs&list=RDdDa4JhXocGs&start_radio=1
Kehon koostumus, energioiden poltearvo lihaksistossa. Jos kerran saa kunnolliset lihakset, se auttaa. Tosin hormonitoiminnot ja elämänkatsomus tuottavat toisinaan yllätyksiä.
Jaksa tehdä, ja totea lopputulos. Tsemppiä.
AVAV, Kiitos mielenkiintoisesta biisistä. Vähän vanha biisi, mutta hyvä. Kuuntelenkin paljon vanhaa musiikkia, sillä maanantaista torstaihin kuuntelen kello 13-17 välillä Radio Nostalgiaa. Ehkä itse olen vähän vanha, miksi nostalgia kiinnostaa.
Kiitoksia, tsemppiä tarvitaan. Vielä ei alun päänsäryn jälkeen ole tehnyt tiukkaa, kun keho on nyt ketoosissa. ☺️
- Anonyymi00006UUSI
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
AV, Kiitos mielenkiintoisesta biisistä. Vähän vanha biisi, mutta hyvä. Kuuntelenkin paljon vanhaa musiikkia, sillä maanantaista torstaihin kuuntelen kello 13-17 välillä Radio Nostalgiaa. Ehkä itse olen vähän vanha, miksi nostalgia kiinnostaa.
Itseäni kiinnostaa loogisuus, ottaen kaikki kohinat huomioon tutkimuksissa:)
AV Anonyymi00006 kirjoitti:
Itseäni kiinnostaa loogisuus, ottaen kaikki kohinat huomioon tutkimuksissa:)
AV"Itseäni kiinnostaa loogisuus, ottaen kaikki kohinat huomioon tutkimuksissa:)
AV"
Nyt en tainnut aivan ymmärtää - voisitko tarkentaa ja selittää lisää? Missä tutkimuksissa ja mikä kohina?- Anonyymi00013UUSI
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
"Itseäni kiinnostaa loogisuus, ottaen kaikki kohinat huomioon tutkimuksissa:)
AV"
Nyt en tainnut aivan ymmärtää - voisitko tarkentaa ja selittää lisää? Missä tutkimuksissa ja mikä kohina?Suhteessa me, ja muu ympäristö.
Suomi jota edustan on ollu menossa väärään suuntaan jo tovin.
Itse en edes ymmärrä sitä miten Suomi maan jo estää ihmisten kansainvälistymistä suppeine kansanvälisine aatoksineen.
Ehdottaisin pikaista palaamista vuoteen 2003, tuolloin Suomi oli vielä järjissään, ilman "tutkimustulosta" patoutuneet yhteiskunnat.
Suomemme menee täysin väärään suuntaan, ja sen me taloudellisissa luvuissamme myös huomaamme. Kaksinaismoralismi tappaa, myös Suomen.
AV - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Suhteessa me, ja muu ympäristö.
Suomi jota edustan on ollu menossa väärään suuntaan jo tovin.
Itse en edes ymmärrä sitä miten Suomi maan jo estää ihmisten kansainvälistymistä suppeine kansanvälisine aatoksineen.
Ehdottaisin pikaista palaamista vuoteen 2003, tuolloin Suomi oli vielä järjissään, ilman "tutkimustulosta" patoutuneet yhteiskunnat.
Suomemme menee täysin väärään suuntaan, ja sen me taloudellisissa luvuissamme myös huomaamme. Kaksinaismoralismi tappaa, myös Suomen.
AVJaha, herramme kristus vetää taas häppää..
xLiner
- Anonyymi00004UUSI
Hyvä sä. 💪😄
Kilot pois on kiva juttu, mutta elä niitä liikaa katsele, vaan nauti fiiliksestä ja hyvästä mielestä.
https://youtu.be/yx9LdLOKuOk?is=-8E2kDPoE9W-CUmz
Fiiliksellä päätyyn asti! (Jos sitä edes on?)En, peiliä lähinnä katselen ja sen mukaan menen. Tänne ei kuitenkaan pysty peilikuvaa laittamaan (enkä laittaisikaan). Kiitos. 🙂
- Anonyymi00016UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
En, peiliä lähinnä katselen ja sen mukaan menen. Tänne ei kuitenkaan pysty peilikuvaa laittamaan (enkä laittaisikaan). Kiitos. 🙂
Tänne muutenkaan ihan kannata laittaa positiivisia kokemuksiaan, kun kohta on joku dissaamassa ja vähättelemässä. 🙄
Mutta mikä ei tunnu hyvältä, ignooraa sen pois. Et ole pyytänyt arvostelua. 🙂
Peili on hyvä mittari. Vielä kun pystyy katsomaan itseään silmiin ja hymyilemään. 🙂 Anonyymi00016 kirjoitti:
Tänne muutenkaan ihan kannata laittaa positiivisia kokemuksiaan, kun kohta on joku dissaamassa ja vähättelemässä. 🙄
Mutta mikä ei tunnu hyvältä, ignooraa sen pois. Et ole pyytänyt arvostelua. 🙂
Peili on hyvä mittari. Vielä kun pystyy katsomaan itseään silmiin ja hymyilemään. 🙂No tiedätkö, eihän tänne herkän kannattaisi kirjoittaa yhtään mitään.. Aina on joku, jonka elämäntehtävä on pilata just sun päivä..
Kiitos sympatiasta. 🤗
- Anonyymi00005UUSI
No nii näkyy Liikkuvan. Bensapumpuilla ainaki. -sivu
Olipa taas outo kommentti, mutta osa täällä kirjoittavista on niin outoja, että en osaisi tulkita edes AI:n kanssa.
- Anonyymi00022UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Olipa taas outo kommentti, mutta osa täällä kirjoittavista on niin outoja, että en osaisi tulkita edes AI:n kanssa.
Hän tahtoopi vissiin sanoa että ainoat liikkumiset tapahtuu neljän pyörän kanssa rattia kääntämällä korkeintaan bensapumpulta toiselle, luulisin 🤔 :)
- Anonyymi00008UUSI
Motivoi eri lailla, kun saavuttaa tuloksia. Itsekuriahan se vaatii, mutta kun pääsee alkuun ja jatkaa vaan sinnikkäästi ruokavaliota niin hyvin se menee.
-Thinksy - Anonyymi00009UUSI
Muuten, veikkaan että laihuisit raastelemalla joka toinen päivä enemmän mitä treenaamalla salilla. Me miehet kun saamme testoryöpyn aina kun kiihoitumme. Sillä on aivan käsittämätön nopea vaikutus lihaksistoon. 5 minuuttia seksuaalisesta noususta kopko kehon lihaksisto on hypessä, pumpattuna.
En tiedä mistä tämä johtuu, mutta palaute ainakin miehelle siitä mitä henkisesti ja fyysisesti tekee, näkyy kropassa jo 5 minuutin kuluttua.
AV- Anonyymi00010UUSI
Anteeksi nopea näppäily, mutta ainakin itselläni seksuaalisen kokemuksen jälkeen lihaksisto on pumpissa. Polttaa rasvaa ihan älyttömästi.
AV - Anonyymi00019UUSI
Millä tavalla rakastelu näkyy kropassa 5 minuutin kuluttua? Muutoin kuin hikipisaroina ja punaisina poskina 😄 Vai tarkoitatko, että se tuntuu lihaksissa jotenkin "energiana"?
Aletheias
- Anonyymi00011UUSI
No montako mailia aattelit taas välissä vetäistä? Ihan vaa operaattorin puolesta kyselen.
Ikävässä usein viitataan näihin hakkerointeihin ja stalkkaamisiin. Taidat itse olla sellainen stalkki.
- Anonyymi00012UUSI
Onneksi olkoon mutta älä liikaa laihduta ettet tule anorektikoksi
- Anonyymi00014UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos, en kyllä. 🙂
Ja muista saat nauttia eli kaikkea saat syödä kohtuudella eli älä kiduta itseäsi se on minun neuvoni eli ei elämä saa olla vain pelkkää laihduttamista
- Anonyymi00015UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos, en kyllä. 🙂
Her neitä with fishing chips.
Tuo alku on jo huimaava. Varmasti motivoi jatkamaan. Hyvä sinä! Niin sitä pitää. 😁🌸
Onnittelut ja tsemppiä projektiin. ☺️👍- Anonyymi00017UUSI
Anti palaa vaan :)
- Anonyymi00018UUSI
Mahtava aloitus, onnittelut 👏 Muista olla lempeä itsellesi ja kehollesi 🤗
Tässä yksi ysärin helmistä. Sopii esim. treenimusiikiksi hyvin 😊
https://youtu.be/P8JEm4d6Wu4?si=H3KbeOe4fORMm18P
Aletheias - Anonyymi00020UUSI
Onneksi olkoon ja hyvä sinä!
Minä sain melkein +2 kg, kun aloitin taas unohduksen jälkeen kreatiinin 🥲
Olen taas vuosien jälkeen laskenut joidenkin syömieni ruokien kalorimääriä. Ajatella, että joskus tiesin tarkalleen ravintosisällöt! Nyt en enää muista niitä. Kaupassa katson edelleenkin mitä mikäkin sisältää ja teen valinnat pitkälti sen mukaan. Kotimaisuus ykkösenä, paitsi tietyissä syömisissä. Esim. banaani ja porkkipavut.
Taidan ottaa kans pienen ryhtiliikkeen. Siis selvitän mitä todella syön.
xLinerMu5tasydän kirjoitti:
Itsekin joskus laskenut pisteitä. Siinä oppi hyvin ruokien kalorisisältöä.
Niin ja kiitos. 🤗
Hienoa! 😊👍
- Anonyymi00023UUSI
Olethan kuitenkin varovainen. Moni laihduttaja on kuollut!
En yllytä lipsumaan, mutta tuli mieleen cherry cake...
😜🤗
https://youtu.be/9ATeFPFunCI?is=csVYTT4dY4Ch2mPj
>simiti<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4215097Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602966Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912529- 421778
- 551743
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!501706- 871537
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101257MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151177Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1671114