Oli hotellin edutalla tuolla etelä-Suomessa mies tirkistelijä joka kiikareilla puiden taas tirkisteli ainakin tiettyn huoneen ikkunaan.
Autossa olut erioiskameralla keskusyksikkö joka kuvaa ulkopinnassa kuten etusäleikön sisältä kuvasarjoja, sekunnissa noin 7 kuvaa tarvittaessa. Etä-yksiköllä jossa kuva ruutu voi kivasti ohjailla.
Laite ei ole GoPro mutta kuulemma heidän kaukosäätimellä voi hallita 50 kameraa, tämä vertailukohtana.
Harvoin noin nami juttua tulee kohdalle jossa saanut häkähdyttäviä kuvia, jonka taustalla näkyy vain ranta puistoa ja hän.
Se on kätevä tuo etäältä toimiva sarja kamere
17
464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja näin kiihottuu vain peruskemiläinen.
- Anonyymi00002
Midi dronilla kiinnitettävä kamera. Ensin droonilla porataan kapea reikä sopivan koealle puuhun, talon harjan alle, katutolppaan. Paras puu.
Sitten lasketaan alas drooni ja putkimainen poran tilalle vaihdetaan ruuviperäinen kynän paksuinen joka toisessa päädyssä on tallentava kamera.
Virran se saa hyvin pienestä valopaneliin, lisäksi tuuli, liike energia lataa. Kameran ei tarvitse olla aina päällä.
Todella käteviä kun niitä voi "kylvää" mihin vain myös ilman droonia - Anonyymi00003
Kemi ja Simo riippuu missä milloinki asuu
Erityisen kiinnostavaa saiko kiikarilla tikistelijä sisäpiiritietoa minkä ikkunan valitsi koska niitä on hotellissa satoja? Lisäksi ikkunat on tummennettuja joten käyttäjällä on täytynyt olla valonvahvistinkiikarit joilla voi tietyn uumata etäisyydelle lähentää vai ruudun alueelle jolloin ulkovalo ei häiritse näkyvyyttä.
- Anonyymi00004
Kaikilla meillä on kännykässä kamera,eikun tirkistelemään.ai että.
- Anonyymi00005
Lisälaite berverseille.
- Anonyymi00009
sarja kamere
hahahahehheeh ahhaheheh- Anonyymi00010
Lisäominaisuus kuten usein digikameroissa on. Prank
- Anonyymi00011
Haluatko kuuluisaksi tirkistelijäksi:
Binoculars Creepy GIFs | Tenor- Anonyymi00012
SUOMESSA LAITON KUVAAMINEN ON RIKOS SAATAN PÖSILÖ EI SULLA OLE OIKEUTTA KUVAT MITÄÄN ILMAN LUPAA..EIKÄ IHMISTEN ASUNTOIHIHIN SAATANAN VAJAKKI.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
SUOMESSA LAITON KUVAAMINEN ON RIKOS SAATAN PÖSILÖ EI SULLA OLE OIKEUTTA KUVAT MITÄÄN ILMAN LUPAA..EIKÄ IHMISTEN ASUNTOIHIHIN SAATANAN VAJAKKI.
Kuvaaminen julkisella paikalla on sallittua, turistikuvat, luontokuvat joissa saa olla ihmisiä, elämiä. Jopa keliamerat monet on suunnattu teiden lisäksi ihmisten pihoille, joka jo on aika törkeetä. Myös autoissa nykyään on autokamerat, ladukammissa autoissa on edessä niin tarkat kamerat joilla näkyy jo hyvin ohjaamoon se ei ole sallittua mutta eihän Suomessa se ole laitonta kun autoteollisuus ne hyväksyneet.
Kuka lienee kiroittaja isoin kirjaimin?
Joku joka tapauksessa tirkistelijä kiikareilla kiikaroi tietyyn kohtaan Espoo Otaniemen hotelliin puiden takaa rannasta vähän ennen illan hämärtymistä vuoden 2025 syys-talvella jolloin ei vielä ollut lunta maassa.
Melkoisella varmuudella kyseessä oli tallentava valonvahvitus kiikarit, ne ovat luvanvaraisia kiikarita joita ei saa ostaa ilman lupaa. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuvaaminen julkisella paikalla on sallittua, turistikuvat, luontokuvat joissa saa olla ihmisiä, elämiä. Jopa keliamerat monet on suunnattu teiden lisäksi ihmisten pihoille, joka jo on aika törkeetä. Myös autoissa nykyään on autokamerat, ladukammissa autoissa on edessä niin tarkat kamerat joilla näkyy jo hyvin ohjaamoon se ei ole sallittua mutta eihän Suomessa se ole laitonta kun autoteollisuus ne hyväksyneet.
Kuka lienee kiroittaja isoin kirjaimin?
Joku joka tapauksessa tirkistelijä kiikareilla kiikaroi tietyyn kohtaan Espoo Otaniemen hotelliin puiden takaa rannasta vähän ennen illan hämärtymistä vuoden 2025 syys-talvella jolloin ei vielä ollut lunta maassa.
Melkoisella varmuudella kyseessä oli tallentava valonvahvitus kiikarit, ne ovat luvanvaraisia kiikarita joita ei saa ostaa ilman lupaa.Tarkistus tapahtumailtapäivä 15.11.2025
Tumman siniset tuulipuku kokonaisuudessa housuineen.
Tehty tuolloin ilmoitus (salassa kautta) ja myös Hotellin vastaan otoon. Omituista ettei vastaan otossa asiaan suhtauduttu mitenkään vaikka joissain muussa asiassa aiemmin olivat huolissaan: "Se on turvalliuusriski!" - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tarkistus tapahtumailtapäivä 15.11.2025
Tumman siniset tuulipuku kokonaisuudessa housuineen.
Tehty tuolloin ilmoitus (salassa kautta) ja myös Hotellin vastaan otoon. Omituista ettei vastaan otossa asiaan suhtauduttu mitenkään vaikka joissain muussa asiassa aiemmin olivat huolissaan: "Se on turvalliuusriski!"Sitä on paljon monenlaista, uutisoidaan jatkuvasti Suomessa tapoista murhista, pahoinpitelyistä, taloja palannut, huumeiden käyttäjät.
Vaikka ensin oli hauska kun koppimönkiöillä tytöt ajeli perässä Kemin keskustan alueella.
Sitten kun aletaan ajaan pitkän siivun perässä isolla kaupunkimaasturilla niin että näkee ettei se ole ihan normaalia ajotapaa minun perässä, niin se alkaa jo ihmetyttään / pelottaan kun siihen lisää aiemmin koppimönkijöiden ajamiset.
Saa nähdä villiintyykö meininki tänä vuonna 2026, hiipiikö joku kiikaroimaan pihan lähelle jottei puut, pusikot ole esteenä?
Mikä on tuon teidän älyttömyyden tarkoitus? Miksi tytöt alkoivat ajella perässä läpi koko Kemin keskustan, luulisi mylvivän kaahaaja mönkijän kyllästyvän ajaan perässä kun ajoin nykyisten uusien nopeuksien mukaan 30km/tunnissa?
Minulla ei ollut mitään tietoa tuolloin keitä olivat vaikka heitä näki ja selkeästi ulkosalla ilmeilivät, enkä koskaan heidän kanssa jutellut. Sitäkään ei tiiä olivatko jotku heistä asiakaspalvelutehtävissä jossain kaupassa?
Kun sitten kirjoitin täällä missä hotellissa asun niin minkä ihmeen takia tullaan tirkistelemään kiikareilla kohtisuoraan hotelli ikkunaan? Kiikaroija huomasi minun huomaavan ja kääntyi hetkeksi kattoon kiikarilla muualle ja parin sekunnin jälkeen heti kääntyi jatkaan katsomista taas kohti. ARVATKAA KUINKA PELOTTAVAA !? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitä on paljon monenlaista, uutisoidaan jatkuvasti Suomessa tapoista murhista, pahoinpitelyistä, taloja palannut, huumeiden käyttäjät.
Vaikka ensin oli hauska kun koppimönkiöillä tytöt ajeli perässä Kemin keskustan alueella.
Sitten kun aletaan ajaan pitkän siivun perässä isolla kaupunkimaasturilla niin että näkee ettei se ole ihan normaalia ajotapaa minun perässä, niin se alkaa jo ihmetyttään / pelottaan kun siihen lisää aiemmin koppimönkijöiden ajamiset.
Saa nähdä villiintyykö meininki tänä vuonna 2026, hiipiikö joku kiikaroimaan pihan lähelle jottei puut, pusikot ole esteenä?
Mikä on tuon teidän älyttömyyden tarkoitus? Miksi tytöt alkoivat ajella perässä läpi koko Kemin keskustan, luulisi mylvivän kaahaaja mönkijän kyllästyvän ajaan perässä kun ajoin nykyisten uusien nopeuksien mukaan 30km/tunnissa?
Minulla ei ollut mitään tietoa tuolloin keitä olivat vaikka heitä näki ja selkeästi ulkosalla ilmeilivät, enkä koskaan heidän kanssa jutellut. Sitäkään ei tiiä olivatko jotku heistä asiakaspalvelutehtävissä jossain kaupassa?
Kun sitten kirjoitin täällä missä hotellissa asun niin minkä ihmeen takia tullaan tirkistelemään kiikareilla kohtisuoraan hotelli ikkunaan? Kiikaroija huomasi minun huomaavan ja kääntyi hetkeksi kattoon kiikarilla muualle ja parin sekunnin jälkeen heti kääntyi jatkaan katsomista taas kohti. ARVATKAA KUINKA PELOTTAVAA !?En tiedä liittyykö tämä asiaan. Tuon hotellin jälkeen majoutunut vaihdelleen SokosHotellista toiseen, tuo Otaniemen rannassaki on jollain tavala kuuluva Sokoksen Hotelleihin. Nyt ollut vähän paremmassa kun tuolloin ei muuta löytänyt ja pakkaset tammikuun alussa kannusti lämpimään. Eikun kahden kuukauden jälkeen eivät jatkaneet Tapiolassa kuin noin viikolla, toisin sanoen taas jonkun syyn vuoksi ei saa olla pidempään. Nyt tänään olin kolmannessa paikassa maksamassa ensiviikolla alkaen 30vuorokautta jossa oma huone, oma kulpyhuone, huone 30 vuorokautta hinta 990euroa. Eikös sitten ollut siitä toisesta hotellista Tapiolasta jossa olen vielä ensiviikon alkuun naisjohtaja vastaan oton vieressä selittelemässä jotain jotta yrittää estään kaupanteon ja maksaa hotelli ajoissa pankkikortilla. Myöhemmin naisjohtaja sanoi olevan senkin hotellin johtaja. Ilmeisesti kyseinen johtaja oli nähnyt minun hakeutuvan uuteen SokosHotellin ketjuun asiakkaaksi johtajan tietokonerlta (tuskinpa siellä seisoskeli muuten vain sattumalta ?).
Olenko vainoamisen täyttävän joukon uhri jolle kostetaan jotain, mikä tulisi olemaan heidän selitys jos asia alkaisi kiinnostaan poliiseja?
Aika moni varmasti kulleet miten kouluissakin joutuvat kiusatun kohteiksi (nettikirjoitteluhuhut ja muut)? Minullekki hivenen perusteltiin nykyisessä Tapiolassa paikassa liiallinen juttelu vastaan otossa. Vertailukohtana jotku muu useammatki juttelevat paljon, minä en saa jutella tai jos meinaan jotain vähän, henkilökunnalla alkaa oleen kiire.
Onko jokin menetelmä kiertää SokosHotellin päälliköt, johtajat jotta tietäisi mistä on kyse? Vai onko SokosHotellit jonkinlainen "uskolliset toverit" jossa kaikki asiakkaat eivät ole tasa-arvoisessa asemassa muihin asiakkaisiin nähden?
Kun tuli palautekysely, niin turha mitään vastata koska henkilölle jolle vastataan on kuin "portin vartija". - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En tiedä liittyykö tämä asiaan. Tuon hotellin jälkeen majoutunut vaihdelleen SokosHotellista toiseen, tuo Otaniemen rannassaki on jollain tavala kuuluva Sokoksen Hotelleihin. Nyt ollut vähän paremmassa kun tuolloin ei muuta löytänyt ja pakkaset tammikuun alussa kannusti lämpimään. Eikun kahden kuukauden jälkeen eivät jatkaneet Tapiolassa kuin noin viikolla, toisin sanoen taas jonkun syyn vuoksi ei saa olla pidempään. Nyt tänään olin kolmannessa paikassa maksamassa ensiviikolla alkaen 30vuorokautta jossa oma huone, oma kulpyhuone, huone 30 vuorokautta hinta 990euroa. Eikös sitten ollut siitä toisesta hotellista Tapiolasta jossa olen vielä ensiviikon alkuun naisjohtaja vastaan oton vieressä selittelemässä jotain jotta yrittää estään kaupanteon ja maksaa hotelli ajoissa pankkikortilla. Myöhemmin naisjohtaja sanoi olevan senkin hotellin johtaja. Ilmeisesti kyseinen johtaja oli nähnyt minun hakeutuvan uuteen SokosHotellin ketjuun asiakkaaksi johtajan tietokonerlta (tuskinpa siellä seisoskeli muuten vain sattumalta ?).
Olenko vainoamisen täyttävän joukon uhri jolle kostetaan jotain, mikä tulisi olemaan heidän selitys jos asia alkaisi kiinnostaan poliiseja?
Aika moni varmasti kulleet miten kouluissakin joutuvat kiusatun kohteiksi (nettikirjoitteluhuhut ja muut)? Minullekki hivenen perusteltiin nykyisessä Tapiolassa paikassa liiallinen juttelu vastaan otossa. Vertailukohtana jotku muu useammatki juttelevat paljon, minä en saa jutella tai jos meinaan jotain vähän, henkilökunnalla alkaa oleen kiire.
Onko jokin menetelmä kiertää SokosHotellin päälliköt, johtajat jotta tietäisi mistä on kyse? Vai onko SokosHotellit jonkinlainen "uskolliset toverit" jossa kaikki asiakkaat eivät ole tasa-arvoisessa asemassa muihin asiakkaisiin nähden?
Kun tuli palautekysely, niin turha mitään vastata koska henkilölle jolle vastataan on kuin "portin vartija"."Portin vartija" = hotellin johtaja.
Kätevä menetelmä, saa näyttään asiakkaiden olleet tyytyväisiä kohteluun - palveluun.
Jos kyselyä jostain mediasta tai muualta tulisi, niin johtajat henkilökuntineen voisi vedota "puhtaaseen historiaan."
Aikooko viranomaiset tai media selvittää millaista asiakasrekisteriä hyväveliverkostolla saattaa olla käytettävissä hotellitoiminnan ulkopuolella vaikkapa vapaamuuradeiden yksityistapaamisissa.
Tietääkseni poliisi kyllä valvoo asiakkaiden henkilötietoja hotelleissa mutta oletettavasti ei sitten tiedä muuta eikä kiinnostunut kunnioitettaako hotellin henkilökunta asiakkaita tasavertaisesti - samanvertaisina siitä riippumatta mitä ovat?
- Anonyymi00018
"Käytkö usein täällä"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893