Taksamittarit eivät tule lisäämään turvallisuutta, arvioi Uusivuori, joka on peräänkuuluttanut uudistuksessa digitaalista valvontaa ja raportointia.
– Paljon puhutaan, että nyt turvallisuus lisääntyy. Meidän huolenaiheena jopa on, että vaaratilanteet saattavat Suomessa lisääntyä. Asiakas saattaa ajatella, että nyt taksit ovat taas turvallisia, ja hyppää mihin tahansa taksiin kadulla baari-illan jälkeen. Tosiasiassa ei mikään mittari tai kilpi tee epärehellisestä kuskista rehellistä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/bd6dc045-2ad2-4781-9e84-3ca2bac4f4d6
Taksamittarit eivät tule lisäämään turvallisuutta
14
238
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainakin rahamielessä. Eräs suhariryhmä kun vaatii maksun käteisellä ja luonnossa.
- Anonyymi00002
Ketkä?
Ahnet?
- Anonyymi00003
Uber ja bolt suomen suosituimmat taksit, vain etukäteen maksettu kiinteähinta sovelluksella, ei kannata mittareihin luottaa, kaikki taksikuskit huijaa jos pystyy.
- Anonyymi00005
no mitä niiden tulot kertoo? veottajalle vain pieni osa?
- Anonyymi00012
Olen itsekkin ajanut aikoinaan taksia, kyllä mittarin tiedot menee kaikki verottajalle, toisinkuin nyt, kun ei ole mittareita. Helppo muuten ajaa nyt, kun ei tarvitse ilmoittaa mitään, senkun vain ajaa menemään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen itsekkin ajanut aikoinaan taksia, kyllä mittarin tiedot menee kaikki verottajalle, toisinkuin nyt, kun ei ole mittareita. Helppo muuten ajaa nyt, kun ei tarvitse ilmoittaa mitään, senkun vain ajaa menemään.
Varmaan siksi olet noin tyhmä, entinen taksikuski.
- Anonyymi00004
Taksi rovanami anna mani, mani lopunu
- Anonyymi00007
Uber ja bolt on kyllä nykyään ne luotettavimmat ja edulliset taksit, eihän enää kukaan hyppää taksiin kadulta, taksi tilataan sovelluksella ja maksetaan etukäteen niin ei voi tulla huijatuksi
- Anonyymi00008
666
- Anonyymi00009
Taksi rovaniemi sovellus surkea ja kallis
- Anonyymi00011
Mina istu lentokenta tolppa kaiki paivat ja yritta parjata mina ei osata muta ku suhata taxi vaikea on aja auto
- Anonyymi00013
Puntisahli kiva mölypaaka
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Puntisahli kiva mölypaaka
Mina ola taksi rovanaimi
- Anonyymi00016
muka see oon?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746