Kun me surkeat miehet imuroimme, tiskaamme ja noukimme jumalatarteimme roskia näiden jäljistä, niin syntyy sisäasianmiesten verkosto, jossa supisemme kuin he.
(hihitystä.
Surkeat miehet
42
281
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Marian kahvipöydästä supittelut kuuluu kyl Valo vuos ienkin pää hän. -sivusta
- Anonyymi00002UUSI
Ja sitte sun torttus lävähti kaikkien ruudulle. Pläts.
- Anonyymi00003UUSI
"Bostonista Kai Kuu Blues...".
- Anonyymi00004UUSI
jos on hyvä vcuum niin imuroi samalla suojelupoliisin henkilöstökin pölypussiisi
- Anonyymi00005UUSI
Aslakin keittiössä porotki hakevat ammujiksi. "LinkEdIn".
Kuulemma.
- Anonyymi00006UUSI
Olipa muuten jännittävä joku juttu ikävä-palstalla että sanort kovaa takaisin, kuienkin säilytät hwemoai xool
- Anonyymi00007UUSI
oikeasti jännä juttu joku väittely-juttu ikävä-palstalla... oli jooh.. pää kylmänä niin ja aina vain pahempaa sanoo toiselle...
Juu, kiva juttu että muutkin käy siellä ikävissä kuin mä. Mutta toisaalta, onks se pettämistä?
- Anonyymi00025UUSI
JeroP kirjoitti:
Juu, kiva juttu että muutkin käy siellä ikävissä kuin mä. Mutta toisaalta, onks se pettämistä?
On se 🤣
- Anonyymi00008UUSI
kuin paraskin jännityselokuvakin tuollsinern
- Anonyymi00009UUSI
Mut ku ei oo edes elokuvaa. ;)
- Anonyymi00010UUSI
Sisäasiainmiesten surkurinkiin mahtuu aina lisäjäseniä, tervetuloa. Emme koskaan esitä vastalauseita, supisemme ainoastaan kevyesti vastahankaan :)
- Anonyymi00011UUSI
Vastahuuleen liikavarpaat harallaan auraten pajupillin soidessa vienosti Keijumölyn pa-uhatessa taustalla jatkaakseen torttua jos toistakin, onhan poli-isi jo skalpellit pystyssä hetivalmiina vastaanottamaan nuo heh-kuvst uudispudokkaat. ;)
- Anonyymi00012UUSI
Kiitos
Otan kutsun ilomielin vastaan.
On aika nostaa tasoa.
(hihitystä) - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiitos
Otan kutsun ilomielin vastaan.
On aika nostaa tasoa.
(hihitystä)Le vellis on jo nii löysää, ettei kolmen minuutin kiekaasulla nouse ku kukkamekkos.
- Anonyymi00014UUSI
entistä suuremmaksi voi laajentua joku teinitlyttöjen auttamis-projektini... huh joo luvutan tässä vaiheessa pelin, koska jotain kiusaamisjuttujakin ja ... laajenee vain...
- Anonyymi00015UUSI
Supon ku prseeseensä jättää, ni jossain vaihteessa sen edestään löytää. T. Aspa
Ei ole vieläkään tullut päivää, että en itse ole siivonnut omia jälkiäni, myöskin avioliitossa ollessani...
- Anonyymi00016UUSI
Toisinaan noin kannattaa tehdä, jos käyttää vähän tervettä järkeä.
Vietän aikaa usein tyttären äidin kotona, tehden ruokaa ja myös siivoten jäljet. Joskus siivotessa "erehtyy viemään" roskapussit jossa on jo naisen tekemää jätöstä jne.
Luulen ja uskon äitylin olevan huojentuneempi kun tulee töistä, jos kotona ei odota kaaos.
Tämä taas heijastaa energiaan, ja yhteiseen hyvinvointiin?!
Pidetään ne energiatasot korkeilla, omilla valinnoilla.
AV - Anonyymi00017UUSI
jännä musiikkijuttunenkin: Johnny Blade, on Black Sabbathin levyltä: Never Say Die.
Eihän ne mitään surkeita ole kun tohvelin sankareita 😁
- Anonyymi00018UUSI
Yhteiskunnassa elää myös naisia jotka käyvät iltatöissä.
Heillä on myös lapsia ja lapsilla harrastuksia.
Yhtälö kokonaisuuden hyvinvointiin ei voi olla yhden ihmisen henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni, ei ainakaan silloin jo on lapsia.
Lapset edellä tehdään päivän suunnitelmat, ja jos se aikataulu vaatii mieheltä jotain, mies myös sen tekee. Yksinkertaista on elämä?
AV Anonyymi00018 kirjoitti:
Yhtälö kokonaisuuden hyvinvointiin ei voi olla yhden ihmisen henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni, ei ainakaan silloin jo on lapsia.
Lapset edellä tehdään päivän suunnitelmat, ja jos se aikataulu vaatii mieheltä jotain, mies myös sen tekee. Yksinkertaista on elämä?
AVMies se meillä tekee paljon esim yhdessä arkea pidettiin pystyssä joskus ihan koko perheekin kun menetin kävely kyvynkin hetkeksi.
Anonyymi00018 kirjoitti:
AVNoh mutta se kertookin siitä että minulla on todellinen tohvelisankari hoitamassa minua.
- Anonyymi00019UUSI
valtakunta kirjoitti:
Noh mutta se kertookin siitä että minulla on todellinen tohvelisankari hoitamassa minua.
Voit pitää häntä minä haluat.
Jotkut toiset naiset mieltävät suhteensä erilaisiin arvoihin.
AV Anonyymi00019 kirjoitti:
AVMinä en tiedä mitään muista naisista muuta kuin voin sanoa olen täysin virallisesti kouluttamaton nainen ja hoidan lapsia tai niistäkin suurin osa vietiin ja palauttamassakin on kun niillä nyt koulu menossa koska haluavat kotio ja edes en tiedä miksi mies pitää minut edes. Kuin se sanoi 23vuotta ja 10 lasta on hänelle sitoumus.
Anonyymi00019 kirjoitti:
AVSiis koulu on menossa mönkään kahdella saatikaan edes pääse koulusta saamme ne tottakai vielä kotiin. Aika ikävää että saadaan hoitaa ja parantaa niiden haavoja mitä sossu teki .
Anonyymi00019 kirjoitti:
AVVoitko kertoa mitä ne muut naiset mieltävät?
- Anonyymi00020UUSI
valtakunta kirjoitti:
Voitko kertoa mitä ne muut naiset mieltävät?
Taloudellisesti toisistaan riippumattomat miehet katsovat elämäänsä eri kulmista mitä ne henkilöt jotka olisivat taloudellisesti toisistaan riippumattomia?
Yhdessä oleminen on yhteistä muuta hyvää tuottavaa, lähinnä psyykkistä hyvinvointia jossa se toisen läheisyys mielletään tärkeäksi. On olemassa myös yhteisiä tavottaita, ilman niitä ei kahden ihmisen elo ole soljuvaa.
AVSitten odotellaan millä seuraavaksi räjähtää motivaatio kun näkee ei pääse kotio. Pienimmäiset lapset on jonkun väkivallan tekijän luonakin.
Että siinä on murhetta kerakseen tein rikosilmoituksen asiasta.- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Taloudellisesti toisistaan riippumattomat miehet katsovat elämäänsä eri kulmista mitä ne henkilöt jotka olisivat taloudellisesti toisistaan riippumattomia?
Yhdessä oleminen on yhteistä muuta hyvää tuottavaa, lähinnä psyykkistä hyvinvointia jossa se toisen läheisyys mielletään tärkeäksi. On olemassa myös yhteisiä tavottaita, ilman niitä ei kahden ihmisen elo ole soljuvaa.
AVMikään muu kuin se jokapäiväinen oma näkemys, ja sen tuoma mieltymys ei ole tärkeää.
Jos kaksi ihmistä noin toisiaan kohtaan toimivat, se on jo hyvän suhteen perusta, tIlanteesta riippumatta.
AVKumminkin lapsen nenäkoru ilmesty sijoituksessa nenuun ja kun asiakassuunitelma niin pyysin pois nenusta otti pois.
Anonyymi00019 kirjoitti:
AVEttä katsellaan kun lasta pilataan sijoituksessaa koska lapset haluavat kotio
- Anonyymi00022UUSI
valtakunta kirjoitti:
Kumminkin lapsen nenäkoru ilmesty sijoituksessa nenuun ja kun asiakassuunitelma niin pyysin pois nenusta otti pois.
Mjaa, tuohon en voi mitään kommentoida. Meillä äiti ei meikkaa tai käytä mitään koruja(paitsi korut juhlissa). Ei meikkaa juhliinkaan.
Ihminen itsessään on jo riittävä, ilman koruja tai meikkejä.
AV - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
AVMinulla kun ei ole mitään tarvetta enää olla kenenkään lähellä! Siksi todella ihmettelin miksi minut otettiin mukaan projektiin kysymättä mitään siitä mitä tulevaisuudeltani halusin! Heitettiin kun säkki päässä, että ota nyt selvää siitä kaikesta mitä ympärilläsi tapahtuu! Ja kesti kauan ymmärtää ja kun ymmärsin, tuntui siltä kuin minun omalla mielipiteellä ei olisi ollut minkäänlaista merkitystä! Sitä ei arvostettu ollenkaan!
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mjaa, tuohon en voi mitään kommentoida. Meillä äiti ei meikkaa tai käytä mitään koruja(paitsi korut juhlissa). Ei meikkaa juhliinkaan.
AVNiih en minäkään meikkaa eikä ole korun korua, eipä niitä oikeastaan tarvitse. 🙄 nykyään kavereilla on ja niillä on aika kun haluavat itsekin koska paljon ovat kavereiden eikä perheensä kanssa . Mikäs siinä sitten sekin haluaa kotio uhkasi polttaa koulun jos ei päästä kotiin sossu.
Anonyymi00022 kirjoitti:
AVNe on väsyneitä uskomaan pääsevään kotio ja jaksaa olla nätisti koska on puhunut esim karkaamisestakin myös kivusta että perhe puuttuu lapset ikävöi kovin meitä.
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minulla kun ei ole mitään tarvetta enää olla kenenkään lähellä! Siksi todella ihmettelin miksi minut otettiin mukaan projektiin kysymättä mitään siitä mitä tulevaisuudeltani halusin! Heitettiin kun säkki päässä, että ota nyt selvää siitä kaikesta mitä ympärilläsi tapahtuu! Ja kesti kauan ymmärtää ja kun ymmärsin, tuntui siltä kuin minun omalla mielipiteellä ei olisi ollut minkäänlaista merkitystä! Sitä ei arvostettu ollenkaan!
Kuulostaa kuin olisi ollut sossu vienyt sinutkin.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikään muu kuin se jokapäiväinen oma näkemys, ja sen tuoma mieltymys ei ole tärkeää.
Jos kaksi ihmistä noin toisiaan kohtaan toimivat, se on jo hyvän suhteen perusta, tIlanteesta riippumatta.
AVTurha kuivitellakaan, että alkaisin suhteeseen, en koskaan kenenkään kanssa! Tämän tulen sanomaan päin naamaa!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Turha kuivitellakaan, että alkaisin suhteeseen, en koskaan kenenkään kanssa! Tämän tulen sanomaan päin naamaa!
Yli kymmenen vuoden pilaaminen sinulta, kuinka voit edes kuvitella että haluaisin olla missään tekemisissä kanssasi! Jonkin ajan päästä menen moikkaamaan entisiä työkavereitani, suu loksahtaa heillä auki, kun kerron mitä kaikkea on tapahtunut viime vuosina!
- Anonyymi00027UUSI
Sankkereita ku eivät tee susta ees numeroo. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267