Surkeat miehet

Anonyymi-ap

Kun me surkeat miehet imuroimme, tiskaamme ja noukimme jumalatarteimme roskia näiden jäljistä, niin syntyy sisäasianmiesten verkosto, jossa supisemme kuin he.

(hihitystä.

42

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Marian kahvipöydästä supittelut kuuluu kyl Valo vuos ienkin pää hän. -sivusta

• Anonyymi00002
      UUSI

Ja sitte sun torttus lävähti kaikkien ruudulle. Pläts.

• Anonyymi00003
      UUSI

"Bostonista Kai Kuu Blues...".

• Anonyymi00004
      UUSI

jos on hyvä vcuum niin imuroi samalla suojelupoliisin henkilöstökin pölypussiisi

• Anonyymi00005
        UUSI

Aslakin keittiössä porotki hakevat ammujiksi. "LinkEdIn".
        Kuulemma.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olipa muuten jännittävä joku juttu ikävä-palstalla että sanort kovaa takaisin, kuienkin säilytät hwemoai xool

• Anonyymi00007
      UUSI

oikeasti jännä juttu joku väittely-juttu ikävä-palstalla... oli jooh.. pää kylmänä niin ja aina vain pahempaa sanoo toiselle...

• UUSI

Juu, kiva juttu että muutkin käy siellä ikävissä kuin mä. Mutta toisaalta, onks se pettämistä?

• Anonyymi00025
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Juu, kiva juttu että muutkin käy siellä ikävissä kuin mä. Mutta toisaalta, onks se pettämistä?

On se 🤣

• Anonyymi00008
      UUSI

kuin paraskin jännityselokuvakin tuollsinern

• Anonyymi00009
        UUSI

Mut ku ei oo edes elokuvaa. ;)

• Anonyymi00010
      UUSI

Sisäasiainmiesten surkurinkiin mahtuu aina lisäjäseniä, tervetuloa. Emme koskaan esitä vastalauseita, supisemme ainoastaan kevyesti vastahankaan :)

• Anonyymi00011
        UUSI

Vastahuuleen liikavarpaat harallaan auraten pajupillin soidessa vienosti Keijumölyn pa-uhatessa taustalla jatkaakseen torttua jos toistakin, onhan poli-isi jo skalpellit pystyssä hetivalmiina vastaanottamaan nuo heh-kuvst uudispudokkaat. ;)

• Anonyymi00012
        UUSI

Kiitos

Otan kutsun ilomielin vastaan.

On aika nostaa tasoa.

(hihitystä)

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kiitos

Otan kutsun ilomielin vastaan.

On aika nostaa tasoa.

(hihitystä)

Le vellis on jo nii löysää, ettei kolmen minuutin kiekaasulla nouse ku kukkamekkos.

• Anonyymi00014
      UUSI

entistä suuremmaksi voi laajentua joku teinitlyttöjen auttamis-projektini... huh joo luvutan tässä vaiheessa pelin, koska jotain kiusaamisjuttujakin ja ... laajenee vain...

• Anonyymi00015
        UUSI

Supon ku prseeseensä jättää, ni jossain vaihteessa sen edestään löytää. T. Aspa

• UUSI

Ei ole vieläkään tullut päivää, että en itse ole siivonnut omia jälkiäni, myöskin avioliitossa ollessani...

• Anonyymi00016
      UUSI

Toisinaan noin kannattaa tehdä, jos käyttää vähän tervettä järkeä.

Vietän aikaa usein tyttären äidin kotona, tehden ruokaa ja myös siivoten jäljet. Joskus siivotessa "erehtyy viemään" roskapussit jossa on jo naisen tekemää jätöstä jne.

Luulen ja uskon äitylin olevan huojentuneempi kun tulee töistä, jos kotona ei odota kaaos.

Tämä taas heijastaa energiaan, ja yhteiseen hyvinvointiin?!

Pidetään ne energiatasot korkeilla, omilla valinnoilla.

AV

• Anonyymi00017
      UUSI

jännä musiikkijuttunenkin: Johnny Blade, on Black Sabbathin levyltä: Never Say Die.

• UUSI

Eihän ne mitään surkeita ole kun tohvelin sankareita 😁

• Anonyymi00018
        UUSI

Yhteiskunnassa elää myös naisia jotka käyvät iltatöissä.
        Heillä on myös lapsia ja lapsilla harrastuksia.

Yhtälö kokonaisuuden hyvinvointiin ei voi olla yhden ihmisen henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni, ei ainakaan silloin jo on lapsia.

Lapset edellä tehdään päivän suunnitelmat, ja jos se aikataulu vaatii mieheltä jotain, mies myös sen tekee. Yksinkertaista on elämä?

AV

• UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Yhtälö kokonaisuuden hyvinvointiin ei voi olla yhden ihmisen henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni, ei ainakaan silloin jo on lapsia.

Lapset edellä tehdään päivän suunnitelmat, ja jos se aikataulu vaatii mieheltä jotain, mies myös sen tekee. Yksinkertaista on elämä?

AV

Mies se meillä tekee paljon esim yhdessä arkea pidettiin pystyssä joskus ihan koko perheekin kun menetin kävely kyvynkin hetkeksi.

• UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

AV

Noh mutta se kertookin siitä että minulla on todellinen tohvelisankari hoitamassa minua.

• Anonyymi00019
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Noh mutta se kertookin siitä että minulla on todellinen tohvelisankari hoitamassa minua.

Voit pitää häntä minä haluat.
        Jotkut toiset naiset mieltävät suhteensä erilaisiin arvoihin.

AV

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

AV

Minä en tiedä mitään muista naisista muuta kuin voin sanoa olen täysin virallisesti kouluttamaton nainen ja hoidan lapsia tai niistäkin suurin osa vietiin ja palauttamassakin on kun niillä nyt koulu menossa koska haluavat kotio ja edes en tiedä miksi mies pitää minut edes. Kuin se sanoi 23vuotta ja 10 lasta on hänelle sitoumus.

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

AV

Siis koulu on menossa mönkään kahdella saatikaan edes pääse koulusta saamme ne tottakai vielä kotiin. Aika ikävää että saadaan hoitaa ja parantaa niiden haavoja mitä sossu teki .

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

AV

Voitko kertoa mitä ne muut naiset mieltävät?

• Anonyymi00020
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Voitko kertoa mitä ne muut naiset mieltävät?

Taloudellisesti toisistaan riippumattomat miehet katsovat elämäänsä eri kulmista mitä ne henkilöt jotka olisivat taloudellisesti toisistaan riippumattomia?
        Yhdessä oleminen on yhteistä muuta hyvää tuottavaa, lähinnä psyykkistä hyvinvointia jossa se toisen läheisyys mielletään tärkeäksi. On olemassa myös yhteisiä tavottaita, ilman niitä ei kahden ihmisen elo ole soljuvaa.

AV

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

AV

Sitten odotellaan millä seuraavaksi räjähtää motivaatio kun näkee ei pääse kotio. Pienimmäiset lapset on jonkun väkivallan tekijän luonakin.
        Että siinä on murhetta kerakseen tein rikosilmoituksen asiasta.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Taloudellisesti toisistaan riippumattomat miehet katsovat elämäänsä eri kulmista mitä ne henkilöt jotka olisivat taloudellisesti toisistaan riippumattomia?
        Yhdessä oleminen on yhteistä muuta hyvää tuottavaa, lähinnä psyykkistä hyvinvointia jossa se toisen läheisyys mielletään tärkeäksi. On olemassa myös yhteisiä tavottaita, ilman niitä ei kahden ihmisen elo ole soljuvaa.

AV

Mikään muu kuin se jokapäiväinen oma näkemys, ja sen tuoma mieltymys ei ole tärkeää.
        Jos kaksi ihmistä noin toisiaan kohtaan toimivat, se on jo hyvän suhteen perusta, tIlanteesta riippumatta.

AV

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

AV

Kumminkin lapsen nenäkoru ilmesty sijoituksessa nenuun ja kun asiakassuunitelma niin pyysin pois nenusta otti pois.

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

AV

Että katsellaan kun lasta pilataan sijoituksessaa koska lapset haluavat kotio

• Anonyymi00022
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Kumminkin lapsen nenäkoru ilmesty sijoituksessa nenuun ja kun asiakassuunitelma niin pyysin pois nenusta otti pois.

Mjaa, tuohon en voi mitään kommentoida. Meillä äiti ei meikkaa tai käytä mitään koruja(paitsi korut juhlissa). Ei meikkaa juhliinkaan.
        Ihminen itsessään on jo riittävä, ilman koruja tai meikkejä.

AV

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

AV

Minulla kun ei ole mitään tarvetta enää olla kenenkään lähellä! Siksi todella ihmettelin miksi minut otettiin mukaan projektiin kysymättä mitään siitä mitä tulevaisuudeltani halusin! Heitettiin kun säkki päässä, että ota nyt selvää siitä kaikesta mitä ympärilläsi tapahtuu! Ja kesti kauan ymmärtää ja kun ymmärsin, tuntui siltä kuin minun omalla mielipiteellä ei olisi ollut minkäänlaista merkitystä! Sitä ei arvostettu ollenkaan!

• UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mjaa, tuohon en voi mitään kommentoida. Meillä äiti ei meikkaa tai käytä mitään koruja(paitsi korut juhlissa). Ei meikkaa juhliinkaan.

AV

Niih en minäkään meikkaa eikä ole korun korua, eipä niitä oikeastaan tarvitse. 🙄 nykyään kavereilla on ja niillä on aika kun haluavat itsekin koska paljon ovat kavereiden eikä perheensä kanssa . Mikäs siinä sitten sekin haluaa kotio uhkasi polttaa koulun jos ei päästä kotiin sossu.

• UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

AV

Ne on väsyneitä uskomaan pääsevään kotio ja jaksaa olla nätisti koska on puhunut esim karkaamisestakin myös kivusta että perhe puuttuu lapset ikävöi kovin meitä.

• UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minulla kun ei ole mitään tarvetta enää olla kenenkään lähellä! Siksi todella ihmettelin miksi minut otettiin mukaan projektiin kysymättä mitään siitä mitä tulevaisuudeltani halusin! Heitettiin kun säkki päässä, että ota nyt selvää siitä kaikesta mitä ympärilläsi tapahtuu! Ja kesti kauan ymmärtää ja kun ymmärsin, tuntui siltä kuin minun omalla mielipiteellä ei olisi ollut minkäänlaista merkitystä! Sitä ei arvostettu ollenkaan!

Kuulostaa kuin olisi ollut sossu vienyt sinutkin.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mikään muu kuin se jokapäiväinen oma näkemys, ja sen tuoma mieltymys ei ole tärkeää.
        Jos kaksi ihmistä noin toisiaan kohtaan toimivat, se on jo hyvän suhteen perusta, tIlanteesta riippumatta.

AV

Turha kuivitellakaan, että alkaisin suhteeseen, en koskaan kenenkään kanssa! Tämän tulen sanomaan päin naamaa!

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Turha kuivitellakaan, että alkaisin suhteeseen, en koskaan kenenkään kanssa! Tämän tulen sanomaan päin naamaa!

Yli kymmenen vuoden pilaaminen sinulta, kuinka voit edes kuvitella että haluaisin olla missään tekemisissä kanssasi! Jonkin ajan päästä menen moikkaamaan entisiä työkavereitani, suu loksahtaa heillä auki, kun kerron mitä kaikkea on tapahtunut viime vuosina!

• Anonyymi00027
        UUSI

Sankkereita ku eivät tee susta ees numeroo. ;)

• UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sankkereita ku eivät tee susta ees numeroo. ;)

Mitäh?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      128
      4836
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      14
      3511
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3320
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      88
      2513
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1833
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1452
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      131
      1362
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      5
      1314
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe