Miehet yökerhossa.

Anonyymi-ap

4

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tässä on turha yleistää sukupuoleen liittyväksi asiaksi. Itse kun olin parikymppinen kundi, niin kyllä ne keski-ikäiset tädit aika suoraan kävi munaan kiinni baarissa, ja homottelivat perään kun kiinnostusta oikeen ollut kun vientiä oli oman ikäistenkin naisten parissa.

Että urpot on urpoja, ei katso sukupuolta. Naisissa tuo käytös on oman kokemuksen perusteella juuri keski-iän ylittäneiden naisten ominaisuus. Nuoret naiset eivät moista ole ikinä harrastaneet.

• Minulle näin kävi suunnilleen edellisellä yökerhokäynnilläni, josta kuitenkin on vierähtänyt jo hyvin monta vuotta. Ei täti mitään homotellut, mutta ei tainnut mitään muutakaan ymmärrettävää sanoa, mutta sai kuitenkin tarkistettua että sukuelimeni olivat paikallaan siellä missä niiden nyt olettaakin olevan, eli kalsareiden sisällä.

• Anonyymi00002
        scrg kirjoitti:

Minulle näin kävi suunnilleen edellisellä yökerhokäynnilläni, josta kuitenkin on vierähtänyt jo hyvin monta vuotta. Ei täti mitään homotellut, mutta ei tainnut mitään muutakaan ymmärrettävää sanoa, mutta sai kuitenkin tarkistettua että sukuelimeni olivat paikallaan siellä missä niiden nyt olettaakin olevan, eli kalsareiden sisällä.

Otan osaa. Eli ei siis ole meininki näinä vuosikymmeninä muuttunut mihinkään. Jännä että tästä julkisuudessa puhutaan juurikin että miesten lääppiminen on ongelma, vaikka ongelma on mollemmin puolinen tasapuolisesti. Lisää vaan turhaan miesvihaa, ja sukupuolien välistä vastakkainasettelua.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Otan osaa. Eli ei siis ole meininki näinä vuosikymmeninä muuttunut mihinkään. Jännä että tästä julkisuudessa puhutaan juurikin että miesten lääppiminen on ongelma, vaikka ongelma on mollemmin puolinen tasapuolisesti. Lisää vaan turhaan miesvihaa, ja sukupuolien välistä vastakkainasettelua.

"Otan osaa. "

En tiedä miten olisin suhtautunut tai reagoinut asiaan nuorempana. Enkä olisi nytkään osannut sanoa etukäteen miltä tapahtunut tuntuisi. Mutta huomasin, että en ns. ollut moksiskaan. Kaikkea sitä näköjään voi sattua. Huvittavinta on se kontrasti siihen, että pääsääntöisesti saan kulkea kaikkialla ihan rauhassa ilman että naiset kiinnittävät mitään huomiota.

Minä olen saanut parikymppisenä olla ihan rauhassa, en ollut sellainen tätejä kiinnostava tapaus. Mutta olen tuolloinkin kyllä kuullut ilmiöstä. Varsinkin ulkomailta tulleet opiskelijat saivat tädeiltä aika suorasukaisia lähestymisiä ja ehdotuksia. Ja sitten taas todellisuuden ja tarinoiden ero: oletteko esim. tällä palstalla kuulleet ikinä yhdenkään naisen kertovan, että heillä on tai on ollut tapana käydä nuorten miesten kimppuun? Ei sellaisesta ole kunniallista kertoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1896
    2. 121
      1375
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1150
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1071
    5. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      283
      1053
    6. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1049
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      136
      1024
    8. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      88
      862
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    10. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    Aihe