vaikka pinkki nauha hihassa.Tietäisi ainakin kenelle mennä puhumaan ilman pelkoa ahdistuksen aiheuttamisesta.
Ettekö te tasapainoiset tavalliset sinkkunaiset voisi kulkea
17
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ettekö te sosiaalisesti kieroonkasvaneet assburgerit voisi laittaa punaista hikinauhaa, että osaisi jo kaukaa vaihtaa kadun puolta?
- Anonyymi00007
Ok eli pistän pinkin ja punaisen nauhan. Eivät sulje toisiaan pois. Kyse ei ole kieroon kasvamisesta vaan synnynnäisestä erilaisuudesta. Keskenäänhän asbergerit kommunikoivat tutkimusten mukaan oikein sujuvasti.
Ehdotan että ilkeät, moraalittomat ja empatiakyvyttömät ihmiset laittaisivat mustan nauhan niin voin kiertää heidät kaukaa. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ok eli pistän pinkin ja punaisen nauhan. Eivät sulje toisiaan pois. Kyse ei ole kieroon kasvamisesta vaan synnynnäisestä erilaisuudesta. Keskenäänhän asbergerit kommunikoivat tutkimusten mukaan oikein sujuvasti.
Ehdotan että ilkeät, moraalittomat ja empatiakyvyttömät ihmiset laittaisivat mustan nauhan niin voin kiertää heidät kaukaa.Minä en tarvitse mitään nauhaa. En tarvitse kenenkään lähestymistä.
Osaan kyllä itse lähestyä ihmisiä, olivatpa he sinkkuja, assburgereita tai minkälaisia entitenttejä hyväänsä.
Ja varmaan toisaalta olisin tuon mustan nauhan edustaja, en koe erityistä empatiaa tyyppejä kohtaan, joita tarvitsisi kädestäpitäen kokoajan neuvoa, miten kohdella ihmisiä. Tai että ihmisen pitäisi olla heidän mukainen, että voisivat rauhassa ottaa yhteyttä. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en tarvitse mitään nauhaa. En tarvitse kenenkään lähestymistä.
Osaan kyllä itse lähestyä ihmisiä, olivatpa he sinkkuja, assburgereita tai minkälaisia entitenttejä hyväänsä.
Ja varmaan toisaalta olisin tuon mustan nauhan edustaja, en koe erityistä empatiaa tyyppejä kohtaan, joita tarvitsisi kädestäpitäen kokoajan neuvoa, miten kohdella ihmisiä. Tai että ihmisen pitäisi olla heidän mukainen, että voisivat rauhassa ottaa yhteyttä.Sen sijaan se, että halli on tyhjillään ainakin loppuotteluiden ajan ja todennäköisesti myös välierät, on jo rahallisesti iso asia. Jatkossa hallin varauksia kannattaisi ehkä muuttaa käyttöasteen pitämiseksi korkeammalla. Säälit, varattu meille; mitalipelit paadelille.
Vaikka lähiöhallia hallinnoiva valtio onkin vaihtunut, en näe meitä siellä pelaamassa. - Anonyymi00013
Se kyllä helpottaisi paljon, jos nauha olisi näkyvillä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se kyllä helpottaisi paljon, jos nauha olisi näkyvillä.
Assburgereille nauha olisikin hyvä, koska he oppivat "maskaamaan" empatiakyvyttömyyttään jonkinaikaa. Saattaa mennä vuosikin, ennenkuin väsyvät esittämiseen.
- Anonyymi00002
Tunnistat lemotuksesta, harjoittele hyvä mies. Hoonatut putket on eri tuoksulla kuin karstaiset.
Älä mene puhumaan. Naiset kyllä itse menevät tai tulevat puhumaan tai heittelevät vaikka kärrynpyöriä jos haluavat huomiota.
- Anonyymi00003
Tuo on kyllä aika hyvä ohje.. 👍
xLiner - Anonyymi00005
Tai roikkuu Tomuloissa. -sivu
- Anonyymi00006
Viimeisimmässä tapauksessa nainen oli naimisissa.ja tuli puhumaan
- Anonyymi00008
naiset vain haluavat testata viehätysvoimaansa
- Anonyymi00004
En ainakaan minä voisi. Vaikkei minua mitenkään ahdista, jos joku jutustelee, niin enpä myöskään kaipaa satunnaisten tuntemattomien kanssa jutustelua.
- Anonyymi00010
Kyllä varmaan jonkinlainen korvamerkintä olisi paikallaan, miten olisi korvarengas...kahdella killuttimella varustettu jos varattu ja pelkkä rinkula jos vapaa.
Selkeää symboliikkaa joka menee joka miehen tajuntaan 😂- Anonyymi00012
On kyllä koomista luettevaa nämä perustelut. Jos nyt oikolukisi tuon Liusjärven analyysin niin itse en antaisi mitään. Tammela kyllä tiesi mitä sieltä voi tulla, ja ihan oikeutettu kolaaminen, jos et nyt edes valmistaudu ottamaan kontaktia vastaan. Silti on kakkua annettava, aivan vitsi koko kurinpito.
- Anonyymi00015
Tuohon ei voi muuta kuin kysyä, että miksi. Miksi kokisin mitään tarvetta osoittaa parisuhdestatustani ulospäin? He, joilla on tuollaiseen kiinnostusta, voivat jo muutoinkin käyttää sormusta. Itse olen tähän asti osannut ihan sujuvasti sanoa heille, joita on kiinnostanut. En näe mitään tarvetta lähteä käyttämään jotainnulkoista merkkiä. Jos kiinnostaa, niin voi kysyä, jos ei kiinnosta, niin asiahan ei silloin kiinnosta.
- Anonyymi00016
Luontohan on täynnä petosta. Eläimet ovat erikoistuneet pettämään ja huijaamaan saalista ja kumppania. Samoin ihmiset ovat valehtelijoita.
Kaikki väittävät olevansa uskollisia tai raittiita, mutta osa valehtelee tarkoituksella. Monessako treffi-ilmoituksessa sanotaan, että semijuoppo, uskoton ja epäluotettava valehtelija etsii hyväksikäytettävää hölmöä suhteeseen. Ei tuollaiset nauhat lopulta toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591071Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet88862Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816