Kuinka Funeau jätettiin

Anonyymi-ap

Arvon palstalaisille saattaa olla melkoinen se uutinen, että kansainvälinen palstaihme ja suurmoguli, Funeau on jätetty. Pahoittelen järkytystä. Totuus on tuskallinen veitsi niskanikamien välissä.

Ajatus tuntuu yhtä etäiseltä kuin Neptunus. Se on suorastaan mahdoton. Ihmismieli on rajallinen, ja tuon häälyvän rajan takana on tuntematon maailma, jossa Funeau joutui käymään.

Maailman, minuuden ja todellisuuden romahtaessa kasvoilta katoaa veri ja seinät ympärillä luhistuvat. Puut lakastuvat hetkessä ja tuntee katoavansa oranssin lehtikasan alle hajoten siellä palasiksi, sirpaleiksi. Elävä tuli sisimmässä sammuu.

Tuskaa syntyy yhtä nopeasti lisää kuin sitä katoaa tietymättömiin unohduksen varjomaailmoihin. Yksinäisyys jää ulottuvuuksiltaan mittasuhteettomaksi. Ei ylety mihinkään, keneenkään, ja on vain vaellus päämäärättömänä kadulla, kaduilla ja kadulle.

Aivan puistattava ajatus. Minulle ei voi käydä näin, ajattelin ja katselin sillalta alas mustaan veteen.

(hihitystä)

21

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mjoo

Tässä on dramaattinen pössis. Onneksi Funeau on taputellut tämän yksityiskohdan elämästään, sillä muuten emme olisi täällä sitä todistamassa.

(hirn)

• Anonyymi00002

Tekoälyn turvin sitte oikeuteen todistamaan äkkiävääriä valuja. Paitsi ettei syytetyllä oo ees mitään todistusta. -sivu

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tekoälyn turvin sitte oikeuteen todistamaan äkkiävääriä valuja. Paitsi ettei syytetyllä oo ees mitään todistusta. -sivu

Ihmiset eivät tajua. Suurin lahja toiselle ihmiselle voi olla toinen ihminen ja se, mitä hän pystyy antamaan. Sellaiset jotka pystyvät vain ottamaan, he eivät ole arvoltaan juuri mitään. Jos ihminen ei osaa käyttää tunteitaan ja omaa mieltään ja kehoaan, hänen elämänsä on aika turha, kuin käyttöiän saavuttaneen robotin elämä, yhtä loistelias ura kuin AI, jota ei siis ollut olemassakaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ihmiset eivät tajua. Suurin lahja toiselle ihmiselle voi olla toinen ihminen ja se, mitä hän pystyy antamaan. Sellaiset jotka pystyvät vain ottamaan, he eivät ole arvoltaan juuri mitään. Jos ihminen ei osaa käyttää tunteitaan ja omaa mieltään ja kehoaan, hänen elämänsä on aika turha, kuin käyttöiän saavuttaneen robotin elämä, yhtä loistelias ura kuin AI, jota ei siis ollut olemassakaan.

Tuon vahvistan täysin. On omaa kokemusta parisuhteessa ollessanikin!

• Anonyymi00003

Ehkä hän on oppinut sen elämästä, ettei ole niin vaikutusvaltainen kun kuvitteli ja ennenkaikkea sen, ettei kenenkään ihmisen arvoa voi mitata rahassa, lisäksi sen, jos maailmassa ei ole rehellisyyttä ja luotettavuutta, niin Funeau niin kuin kaikki muutkin eivät ole enää pian olemassa vaan ainoastaan kuolevat luonnollisesti vaikka sillalla mustaan mereen tuijotellen.

• Anonyymi00005

Tuo ei ole kuvaus jätetyksi tulemisesta vaan reaktiosta siihen.

Ei saa sekoittaa metodia ja johtopäätöksiä keskenään. Tai täytyy otsikoida oikein.

🦄

• Anonyymi00006

Kalifista ei saa filosofia edes tekoälyllä. -sivu

• Anonyymi00007

Voin kuvitella. Hihittelit ja hirnahtelit liikaa yksinäsi niin kävi hermoille.

• Anonyymi00008

Niin se kävi yksisarvisellekin, vaikka hän ei olisi sitä koskaan uskonut. Vihdoin hän tajusi; olen siis olemassa. Voisin siis alkaa käyttämään ja kokemaan tämän maailman ihanuuksia ja herätä 100-vuotisesta unestani.

• Anonyymi00009

Hetki

Piti tuulettaa asunto, tiskata käsin, sillä tekemisellä demonit pysyvät poissa.
      Jos ei avaa ikkunoita, ja astianpesukone jauhaa, niin konetiskiaineen haju jo kohta etoo.

Kun kasvot ilmestyvät eteen, niin ensimmäinen ajatus on, että mitä on tapahtunut.

Kasvoista on kaikonnut jotain, mutta mitä.

Silmät ovat kuin kuolleen silmät. Kuolleella katseella en tarkoita sitä, että katsoja itse olisi kuollut, vaan että minä olin kuollut.

Minua ei hänelle enää ollut.

En osaa sanoa, näytinkö itse samanlaiselta sillä samalla hetkellä. Mahdotonta sanoa.

Ihmiskasvojen kammottavin ilme on ilme, jossa ei ole mitään tunnistettavaa. Ne ovat kasvot, joiden mukana tunnettu maailma päättyy.

En sekoita soppaani pettämistä tai jättämistä, sillä ne ovat täysin triviaaleja seikkoja, johdannaisia.

Se ilme, kun ihmisyys ja inhimillisyys riisutaan päältäsi ja tyhjennetään tämä poloinen, niin se on lähtemätön jälki sielussa.

Ihminen on sellainen. Olen nähnyt.

(hihitystä)

• Anonyymi00010

Funeou on joko "persusuomalainen" taikka "putinisti-trumppilainen", "persusuomalainen" kun hän tuntee itsensä hyljätyski.

Putin sekä Trump ovat kumpaisetkin keksineet keinon millä yksinäisyyttä helpotetaan. Aloita sotilaallinen nopea täsmäiskuinen sotilaallinen erikoisoperaatio niin jo vain loppuu yksinäisyys.

• Minulta on mennyt ihan ohi tämä sinun parisuhdehomma, mutta otan osaa :(

Nyt vaan keskityt omaan hyvinvointiin. Ei se lohduta, mutta kyllä niitä kaloja meressä riittää.

• Anonyymi00012

Mjoo

En itse oikein tiedä, mitä siitä kaikesta ajatella.

Sen samaisen päivän iltana aloitin kirjoittamisen, mutta en ole edistynyt lainkaan.

Jos en olisi purkanut tapahtunutta kirjoittamalla, niin luultavasti istuisin vetäneenä överit jossain puistossa neula käsivarressa, tai lojuisin merenpohjalla sen sedimenttinä.

Kaikki sanomani perustuu tuohon yhteen hetkeen, jossa näin jotain sellaista, jota ihmisen ei tulisi nähdä. Se on syvä kokemus katoavaisuudesta, joka eteeni ilmestyi kuin tyhjästä.

Nollatilanne.

(hirn)

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Mjoo

En itse oikein tiedä, mitä siitä kaikesta ajatella.

Sen samaisen päivän iltana aloitin kirjoittamisen, mutta en ole edistynyt lainkaan.

Jos en olisi purkanut tapahtunutta kirjoittamalla, niin luultavasti istuisin vetäneenä överit jossain puistossa neula käsivarressa, tai lojuisin merenpohjalla sen sedimenttinä.

Kaikki sanomani perustuu tuohon yhteen hetkeen, jossa näin jotain sellaista, jota ihmisen ei tulisi nähdä. Se on syvä kokemus katoavaisuudesta, joka eteeni ilmestyi kuin tyhjästä.

Nollatilanne.

(hirn)

Olisin toivonut että olisit löytänyt vierellesi jonkun arvoisesi. Voi pientä *taputtaa päätä*

• Anonyymi00015
        Palstakamu kirjoitti:

Olisin toivonut että olisit löytänyt vierellesi jonkun arvoisesi. Voi pientä *taputtaa päätä*

Pientä?

Minä olen kansainvälinen megastara ja universaali suurmoguli kultaisella hevosella kädessäni kuorallinen raakatimantteja.

Haaremini on ihmiskunta.

(hihitystä)

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Pientä?

Minä olen kansainvälinen megastara ja universaali suurmoguli kultaisella hevosella kädessäni kuorallinen raakatimantteja.

Haaremini on ihmiskunta.

(hihitystä)

Haha. Uskon sen :)

• Kuule elä katsele sillalta alas sinulla on rikas taidekulttuuri vapaa itseäsiilmaista kun näin patsaan trumpista titanik taivutuksessa sen epstein se on vapaa kieli taiteellisuus anonyymin tekemä klmaista mielidettä . Se miksi sinä tulit mieleen johtuneen rakastat taidekulttuuria.

• Ilmaise taiteella ja tuntuu särkyneeltä ja kadonneelta Särkynyt sydän ei enää korjaannu kokonaan se vuotaa aina ❤️‍🩹🩸

• Anonyymi00013
        valtakunta kirjoitti:

Ilmaise taiteella ja tuntuu särkyneeltä ja kadonneelta Särkynyt sydän ei enää korjaannu kokonaan se vuotaa aina ❤️‍🩹🩸

Valitettavan viisaita sanoja.

Syvin haava, jonka toinen ihminen voi toiselle aiheuttaa, on murtaa tämän sydän.

Sellaisia vammoja ei voi korjata.

Ja kun tuolla kaduilla katselen ja kuuntelen, niin näen ja kuulen samanlaisia tarinoita joka päivä.

Eli ei mitenkään erityistä.

(hihitystä)

• Ja kun tahtoo kadota 🌫️🏃🏻💨. Se että kun kokee olevansa kadonnut sekin repäise kun kukaan ei kuule kun huutaa kuin tuulee.🫥

• Anonyymi00014

Onpa outo tarina aloituksessa 🕹

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2161
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2002
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      387
      1663
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1631
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1082
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      895
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      889
    Aihe