Poistetut keskustelut

Anonyymi-ap

Täältä häviää kokonaisia keskusteluja joka päivä, viimeksi miesten toivottomuutta käsittelevä aihe. Onko nämä katoavat aiheet yleensä miesten asioita ja ongelmia käsitteleviä aiheita? Nykyaikana miesten asiat ovat kiellettyjä, pitää kirjoittaa vain sukupuolineutraalisti, tai sitten käsitellä feminiinisiä aiheita?

63

555

8Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisiko suomi24 palstaa miehille missä miehet saavat vapaasti kirjoittaa ongelmistaan ja ajatuksistaan ja keskustella niistä toisten miesten kanssa? Vai onko tuollainen nykyaikana täysi mahdottomuus ja kiellettyä?

• Anonyymi00008

Ehdottomasti kannatan omas palstaa meillle miehille!

xLiner

• Tämän keskustelufoorumin sensurointipolitiikka on minulle täysi mysteeri. Jatkuvasti poistetaan asiallisia ketjuja ja vastauksia. Turhauttavaa!

Ei tässä ole mitään järkeä. 😕

( itsepäisesti jatkan palstailua ... )

• Ei kai toivottomuuskeskustelua oo poistettu?😱

Siinä oli mielipiteitä niin puolesta jos toisestakin. Ei mun mielestä mitenkään asiaton. Vaikkei me miehet tietenkään mitenkään erityisen toivottomia olla.

• Anonyymi00002

Nyt taisi just lähteä neljäs pitkä keskustelu.

• Anonyymi00003

Jos keskustelun "yleissävy" on tietyn ideologian vastainen niin se poistetaan, vaikkei mitään erityistä syytä olisikaan.

• Anonyymi00004

Eli ei täällä voi keskustella enää mistään.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kiinalaista sensuuria. Mutta voiko sillä olla hyvä tarkoitus?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kiinalaista sensuuria. Mutta voiko sillä olla hyvä tarkoitus?

Kommunismillakin oli hyvä tarkoitus... ainakin ne itse väittivät niin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Voi keskustella, jos on samaa mieltä muiden kanssa... siis sitä "oikeaa" mieltä.

• Anonyymi00009

Ainakin Dissen yleisvalitus oman sukupuolensa reppanuudesta on vielä tallella.

Tunnistan muuten tuon avuttomuuden miehissä. Työharjoittelijamiehetkin usein odottavat että "äiti" hoitaa kaiken kivan tekemisen valmiiksi eteen. Ei muuten hoida..

xLiner

• Anonyymi00012

Niin, just tälläistä saa kirjoittaa, eikä niitä poisteta.

Kirjoitapas päinvastaista ja se lähtee salamana pois.

• Anonyymi00014

Muuten ok, mutta kyse mun ketjussa oli kyse ennemminkin siitä, että miehet ei oikein saa olla reppanoita.

Ei muiden miesten mielestä, muttei oikein naistenkaan mielestä.

Yleinen ilmapiiri miehiä kohtaan on nykyään jo aika tympeää. Jos sanotaan näin, että ei ole herkkua olla nainen täällä, mutta sentään sinua tuetaan enemmän, kun jos olisit mies.

Ja jos puhut näistä jutuista, ne hiipuu kyllä hiljaisuuteen vähin äänin tai sitten näköjään poistellaan.

• Anonyymi00017

En mä ole tukea vaille itse. Tai no jos haluaa muutamalla tonnilla väkisin tukea, niin toki saa. 😁

Mutta siis kyllä jotenkin näkyy, että täällä on paljon enemmän miehiä huonoissa oloissa. Jokaisessa huonossa tilastoissa miehet ja pojat löytyy kärkisijoilla.

Veikkaan, että jos asialle ei tehdä yhteiskuntana mutään, 10-30 vuoden päästa tulee jokin isompi ongelma...

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En mä ole tukea vaille itse. Tai no jos haluaa muutamalla tonnilla väkisin tukea, niin toki saa. 😁

Mutta siis kyllä jotenkin näkyy, että täällä on paljon enemmän miehiä huonoissa oloissa. Jokaisessa huonossa tilastoissa miehet ja pojat löytyy kärkisijoilla.

Veikkaan, että jos asialle ei tehdä yhteiskuntana mutään, 10-30 vuoden päästa tulee jokin isompi ongelma...

Laitahan ne tilastot esille joissa miehillä ja pojilla menee huonosti.

xLiner

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Laitahan ne tilastot esille joissa miehillä ja pojilla menee huonosti.

xLiner

No onhan niitä jo väläytelty vaikka missä. En mä jsksa nyt niitä etsiä, mutta väkivsltatilastoissa niin tekijänä kuin uhrina miehet ja pojat kirkkaasti enemmistönä. Alkoholi-/huumeongelmissa kirkkaassa kärjessä, syrjäytymisessä miehrt ja nuoret miehet kärjessä. Parisuhdeväkivalta täällä maassa miesten tekemänä länsimsista eniten.

Näitä löytyy vaikka kuinka.

Mulla on ihan sellainen fiilis/mututuntuma, että jos hiemankin lähdettäis kääntämään jollaintavoin noita miesten yliedustuksia ongelmissa jollain strategialla ja saataisiin lukuja lsskemaankin vähän, varmaan olisi vaikutusta merkittävästi tämän maan talouteen. Ja myös naisten oloihinkin tulisi parannusta.

Se, mitä pitäisi tehdä sitten on eri kysymys... siihen ei ole vastausta. Mutta jotenkin tämä perusidea, että puututtais miesten hyvinvointiin enemmän, ei tunnu oikein saavan minkäänlaista tuulta alleen... ja kyse noin puolesta Suomesta...

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No onhan niitä jo väläytelty vaikka missä. En mä jsksa nyt niitä etsiä, mutta väkivsltatilastoissa niin tekijänä kuin uhrina miehet ja pojat kirkkaasti enemmistönä. Alkoholi-/huumeongelmissa kirkkaassa kärjessä, syrjäytymisessä miehrt ja nuoret miehet kärjessä. Parisuhdeväkivalta täällä maassa miesten tekemänä länsimsista eniten.

Mulla on ihan sellainen fiilis/mututuntuma, että jos hiemankin lähdettäis kääntämään jollaintavoin noita miesten yliedustuksia ongelmissa jollain strategialla ja saataisiin lukuja lsskemaankin vähän, varmaan olisi vaikutusta merkittävästi tämän maan talouteen. Ja myös naisten oloihinkin tulisi parannusta.

Se, mitä pitäisi tehdä sitten on eri kysymys... siihen ei ole vastausta. Mutta jotenkin tämä perusidea, että puututtais miesten hyvinvointiin enemmän, ei tunnu oikein saavan minkäänlaista tuulta alleen... ja kyse noin puolesta Suomesta...

Kuulehan. Kastraatio olis lääke tuohon typeryyteen. Testot alas...

xLiner

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Eikä meillä ole rahaa enää hyysätä ketään. Varmaan ihan hyväkin, että heikoin aines karsiutuu pois.

Darwin ja Linkola rulaa.

xLiner

• Anonyymi00039
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eikä meillä ole rahaa enää hyysätä ketään. Varmaan ihan hyväkin, että heikoin aines karsiutuu pois.

Darwin ja Linkola rulaa.

xLiner

Niin, no harveepa luonnollisen poistuman kautta naisiakin, kun Hedmannit ampuu takaapäin niille sijoilleen.

Jännäksi on muuttuneet sinunkin ideat...

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Sivusta sanottuna. Mulla ois lääke tohon poika ongelmaan. Kuule käsitöitä. Kouluihin käsitöitä ja sen käsityön integroiminen muihin aineisiin. Ja tän kautta saatas maahamme niitä kaivattuja osaajia. Kaikki lopulta hyötys.

• Anonyymi00048

Tätähän vois kehittää. Ei kaikkien tarvi päästä panemaan. Tarvitaan reippaita työntekijöitä! Lauhkea työläisluokka.. 🤭

Toimisi noille laumassa raiskaajillekin. Maahan saapuessa lääkäri klipsaisee pallerot pois. Persut vois innostua tästä..

xLiner

• Anonyymi00049
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Niin, no harveepa luonnollisen poistuman kautta naisiakin, kun Hedmannit ampuu takaapäin niille sijoilleen.

Jännäksi on muuttuneet sinunkin ideat...

Ai, arpajaiset osui kohdalle.

Mutta juuri tuohonhan kellien poisto olisi toiminut ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä.

xLiner

• Anonyymi00050
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mielenkiintoista muuten, että esiinnyt kovana persuna, köyhät kyykkyyn, mutta sitten vasemmistokommunistina, kun yhteiskunnan pitäisi palkata miesreppanoille hyysäävät äidit.

Mitäpä jos te miehet ihan itse huolehtisitte toisistanne?

xLiner

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Mielenkiintoista muuten, että esiinnyt kovana persuna, köyhät kyykkyyn, mutta sitten vasemmistokommunistina, kun yhteiskunnan pitäisi palkata miesreppanoille hyysäävät äidit.

Mitäpä jos te miehet ihan itse huolehtisitte toisistanne?

xLiner

Lihaa syövänä heteromiehenä minä tässä totean idean tulleen maataloudesta.

Vain laatutyypit pääsevät pukille! Muilta viedään jo nuorena käytösongelmia ja pahoja hajuja aiheuttavat härpäkkeet. Naaraat tuottavat laatujäljeläisiä järjestelmään. Turhia venkuloita ei järjestelmä elätä.

(Joko ärsyttää tarpeeksi? 😁)

xLiner

• Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Vain laatutyypit pääsevät pukille! Muilta viedään jo nuorena käytösongelmia ja pahoja hajuja aiheuttavat härpäkkeet. Naaraat tuottavat laatujäljeläisiä järjestelmään. Turhia venkuloita ei järjestelmä elätä.

xLiner

Otetaan nyt esimerkiksi tuo yllä oleva "keskustelu" ja käännetään nuo tuossa sanotut miehiä halventavat asiat toisinpäin, koskemaan naissukupuolta. Keskustelua ei vain poistettaisi, vaan siitä tehtäisiin poliisitutkinta ja kirjoittaja joutuisi oikeuteen.
        Mutta nyt kun kirjoittaja on feministinen nainen, ja väkivallan kohde on mies, kaikki on ok. Se kun on "positiivista syrjintää".

Jokainen tämän viestin lukija menkööt itseensä ja sieluunsa (mikäli sellaista omaa) ja miettikööt syvällisesti että onko tämä oikein.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Otetaan nyt esimerkiksi tuo yllä oleva "keskustelu" ja käännetään nuo tuossa sanotut miehiä halventavat asiat toisinpäin, koskemaan naissukupuolta. Keskustelua ei vain poistettaisi, vaan siitä tehtäisiin poliisitutkinta ja kirjoittaja joutuisi oikeuteen.
        Mutta nyt kun kirjoittaja on feministinen nainen, ja väkivallan kohde on mies, kaikki on ok. Se kun on "positiivista syrjintää".

Jokainen tämän viestin lukija menkööt itseensä ja sieluunsa (mikäli sellaista omaa) ja miettikööt syvällisesti että onko tämä oikein.

Äläpä hauku näin raavasta miestä naiseksi! Alkaa pian itkettämään ja vaadin yhteiskunnan tukea nenän niistämiseen.

xLiner

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ps. Et sitten taida huomata aloituksen kaltaisten kirjoitusten taakse: naisvihaa.

xLiner

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kun n. 10% miehistä ja 5% naisista käyttää alkoholia elämänsä aikana alkoholistiksi laskettavia määri, niin onko sitten hyvä kun ne 5% miehistä on autettu? Sittenhän ei tarvitse enää valittaa, että miehet ovat reppanoita, menee ihan tasan naisten kanssa.

On esitetty, että tasa-arvo saisi miehet voimaan huonosti. Ahdistaako, kun akkaa ei saa enää lyödä ja alistaa? Naiset ovat vapaita, eikä ole pakko mennä naimisiin palvelemaan miestä.

Jos miehet ovat väkivaltaisia, niin niin oli Virpi Buttkin kun testoja veteli.

Mua kyllä viehättää kovasti ajatus, että miestenkin täytyisi muka nykyään tehdä yhtä paljon näyttöjä osaamisensa ja kykenemisensä eteen mitä naistenkin (ei täydy vieläkään). Ja silti valitetaan. Tai juuri siksi, että näyttömäärän ja sen tason ero on hiukan kaventunut tässä vuosikymmenten saatossa?

Jos miehen alistaja on aloittajan mielestä toinen mies (?), niin mitä siinäkin naisia huudetaan apuun? Valitse ihan itse ystäväsi paremmin.

xLiner

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kun n. 10% miehistä ja 5% naisista käyttää alkoholia elämänsä aikana alkoholistiksi laskettavia määri, niin onko sitten hyvä kun ne 5% miehistä on autettu? Sittenhän ei tarvitse enää valittaa, että miehet ovat reppanoita, menee ihan tasan naisten kanssa.

On esitetty, että tasa-arvo saisi miehet voimaan huonosti. Ahdistaako, kun akkaa ei saa enää lyödä ja alistaa? Naiset ovat vapaita, eikä ole pakko mennä naimisiin palvelemaan miestä.

Jos miehet ovat väkivaltaisia, niin niin oli Virpi Buttkin kun testoja veteli.

Mua kyllä viehättää kovasti ajatus, että miestenkin täytyisi muka nykyään tehdä yhtä paljon näyttöjä osaamisensa ja kykenemisensä eteen mitä naistenkin (ei täydy vieläkään). Ja silti valitetaan. Tai juuri siksi, että näyttömäärän ja sen tason ero on hiukan kaventunut tässä vuosikymmenten saatossa?

Jos miehen alistaja on aloittajan mielestä toinen mies (?), niin mitä siinäkin naisia huudetaan apuun? Valitse ihan itse ystäväsi paremmin.

xLiner

Ja kyllä, täysin asiatonta kirjoitusta multa.

Miksei paheksuta samalla tavalla asiattomia kirjoituksia, jotka koskevat naisia? Aika monta sellaista ihan lähisivuilla 😏..

Saako miesoletetut prseillä enemmän kuin naisoletetut?

xLiner

• Anonyymi00062
        Anonyymi00051 kirjoitti:

xLiner

Sulla varmaan usan maiharit kenkinä ja pitkä laskoshame kun haluut tehdä vaikutuksen yleisöön

• Anonyymi00010

On se- kukaan ei aja miesten etua ja asiaa enääN

• Anonyymi00011

Miten olisi tasa-arvo?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miten olisi tasa-arvo?

Sen kun näkisi.

Ei naiset ikinä tulisi hyväksymään tasa-arvoa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sen kun näkisi.

Ei naiset ikinä tulisi hyväksymään tasa-arvoa.

Et voi sanoa kaikkien naisten puolesta noin.

• Anonyymi00018

Näyttää tosiaan häviävän. Olisi mielenkiintoista tietää, millä perusteilla keskusteluita poistetaan. Ymmärrän alatyylisten tai vastaavien keskusteluiden poiston, mutta täältä häviää ihan tavallisia keskusteluita, mikä vaikuttaa erikoiselta.

Aletheias

• Anonyymi00021

Taas hävisi monta pitkää ja kiivasta keskustelua. Aiheista joista ei saa ääneen puhua.

miksi-alykas-mies-ei-mene-koskaan-naimisiin-tai-hanki-lapsia

miksi-miehet-lakkasivat-tapailemasta-naisia-ja-ovat-onnellisempia-sen-takia

mies-tarvitsee-vain-kaksi-asiaa-rauhaa-seka-intiimia-kanssakaymista

Mutta kaikki soopa saa olla, varsinkin sellaiset aiheet missä yksäri pohtii omaa omahyväisyyttään...

• Anonyymi00028

Yksärin hauras ego ei kestä sitä kun hänen tietämättömyys näkyy selvästi kaikille.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Yksärin hauras ego ei kestä sitä kun hänen tietämättömyys näkyy selvästi kaikille.

Tosiaan, yksäri oli kaikissa noissa keskusteluissa kovaan ääneen laukomassa "viisauksiaan" ja sai pahasti nokilleen niinkun yleensä, ehkä se onkin näiden poistojen takana.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tosiaan, yksäri oli kaikissa noissa keskusteluissa kovaan ääneen laukomassa "viisauksiaan" ja sai pahasti nokilleen niinkun yleensä, ehkä se onkin näiden poistojen takana.

Minä kannatin näkemystä, jonka mukaan sukupuolet ovat tasa-arvoisia. Se on Suomen perustuslain mukainen kanta.

Keskustelut poistettiin luultavasti siksi, että aloitukset olivat naisvihamielisiä.

Eli mahdollista kiihottamista kansanryhmää kohtaan.

🦄

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Minä kannatin näkemystä, jonka mukaan sukupuolet ovat tasa-arvoisia. Se on Suomen perustuslain mukainen kanta.

Keskustelut poistettiin luultavasti siksi, että aloitukset olivat naisvihamielisiä.

🦄

Sinä vaan jaksat sitä samaa.

Ihmiset eivät ole tasa-arvoisia, eivätkä ikinä tule olemaan. Jokainen ihminen en osa isompaa koneistoa, missä suurin osa on aika helposti korvattavissa ja osa vähemmän helposti.

Ihmisten osaamisen ja taitotasojen ero sulkee pois mahdollisuuden tasa-arvosta. Erot ihmisten älykkyydestä tekee tasa-arvosta mahdottoman. Naiset on fyysisesti heikompia kuin miehet jne. Eikä yksikään teoria tai ideologia sitä todellisuutta muuksi muuta. Niitä voi keksiä joka vuosi, mutta todellisuus pysyy silti samana. Eikä ongelmat lopu niin kauan kun todellisuus kielletään ja turvaudutaan johonkin harhaiseen teoriaan tai ideologiaan.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sinä vaan jaksat sitä samaa.

Ihmiset eivät ole tasa-arvoisia, eivätkä ikinä tule olemaan. Jokainen ihminen en osa isompaa koneistoa, missä suurin osa on aika helposti korvattavissa ja osa vähemmän helposti.

Ihmisten osaamisen ja taitotasojen ero sulkee pois mahdollisuuden tasa-arvosta. Erot ihmisten älykkyydestä tekee tasa-arvosta mahdottoman. Naiset on fyysisesti heikompia kuin miehet jne. Eikä yksikään teoria tai ideologia sitä todellisuutta muuksi muuta. Niitä voi keksiä joka vuosi, mutta todellisuus pysyy silti samana. Eikä ongelmat lopu niin kauan kun todellisuus kielletään ja turvaudutaan johonkin harhaiseen teoriaan tai ideologiaan.

En tuossa puhunut ideologiasta. Puhuin Suomen perustuslaista.

🦄

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

🦄

Tämä lienee tunnustus, että raportoit ylläpidolle kiihottamisen kansanryhmää vastaan. Miten hauras ego voi ihmisellä olla, kun jää toiseksi. Tosin meidän palstatrumppihan ei koskaan myönnä olevansa väärässä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

En tuossa puhunut ideologiasta. Puhuin Suomen perustuslaista.

🦄

Aika heikkoa. Yritä välillä ajatella asioita ihan itse turvautumatta itsensä ulkopuolisiin tekijöihin.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tämä lienee tunnustus, että raportoit ylläpidolle kiihottamisen kansanryhmää vastaan. Miten hauras ego voi ihmisellä olla, kun jää toiseksi. Tosin meidän palstatrumppihan ei koskaan myönnä olevansa väärässä.

En itse asiassa raportoinut niitä. 😄

Mietin vain hiljaa mielessäni, että kuinkahan käy: annetaanko tekstien jäädä. Pidin niitä vähän rajatapauksina.

Oli positiivinen yllätys, että ne poistettiin! 😄👍

Olen myös palstalla myöntänyt olevani väärässä. En muista mikä ketju se oli, koska siitä on aikaa. Olen aina iloinen, jos joku korjaa virheellisen näkemykseni jostain. Mutta en minä silloin myönnä olevani väärässä, jos en ole.

🦄

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Aika heikkoa. Yritä välillä ajatella asioita ihan itse turvautumatta itsensä ulkopuolisiin tekijöihin.

No, täällä Suomessa on kovin vaikeaa elää, jos ei noudata perustuslakia.

Kuten varmaan itse huomasit. 🤭

🦄

• Anonyymi00044
        Anonyymi00036 kirjoitti:

🦄

"mahdollista kiihottamista kansanryhmää kohtaan"

mistä lähtien naiset ovat erillinen kansanryhmä? olisiko minkäänlaista tositetta laittaa tästä?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

No, täällä Suomessa on kovin vaikeaa elää, jos ei noudata perustuslakia.

Kuten varmaan itse huomasit. 🤭

🦄

Ok. Tässä kohtaa taisit myöntää sen, että et kykene itsenäiseen ajatteluun.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ok. Tässä kohtaa taisit myöntää sen, että et kykene itsenäiseen ajatteluun.

En myöntänyt. Mutta minä elän lakien mukaan. 👌

Yrittäisit sinäkin.

🦄

• Anonyymi00061
        Anonyymi00042 kirjoitti:

En itse asiassa raportoinut niitä. 😄

Mietin vain hiljaa mielessäni, että kuinkahan käy: annetaanko tekstien jäädä. Pidin niitä vähän rajatapauksina.

Oli positiivinen yllätys, että ne poistettiin! 😄👍

Olen myös palstalla myöntänyt olevani väärässä. En muista mikä ketju se oli, koska siitä on aikaa. Olen aina iloinen, jos joku korjaa virheellisen näkemykseni jostain. Mutta en minä silloin myönnä olevani väärässä, jos en ole.

🦄

Yksäri, luulen että Sulla olisi paras käsitys otsikon aiheesta -
        Mutta minulle jäi mielikuva että ne olivat pelkkiä copy/pasteja puppugeneraattori- (Ai?) plus jenkkityyppisistä youtube linkeistä, mitkä olivat kuin "hyvän" poliitikon pitkää puhetta, tarkoituksena lopultakin olla sanomatta mitään tai mahdollisimman tulkinnanvaraisesti....

Keskustelu aloituksena pelkkä linkki tai sitaatti tulee helposti tulkituksi puhtaaksi spämmiksi, vaikka ihan mustavalkoisesti sellainen aloituksena ei aivan kiellettyäään liene, mutta pidetään kuitenkin mahdollisimman tylsänä tapana alkaa keskustelu. Tällainen joutuu helposti botin kynsiin.
        Siihen ei välttämättä auta se, että on sentään itse saanut aikaan keskustelun otsikon
        (en kunnolla muista aihetta kun en lukenut, oli kaiketi mies /naissuhteeseen liittyvää tekoälytyyppistä sanailua ;)

• Anonyymi00023

Taas on poistettu uusi keskustelu:

enta-jos-miehet-ja-naiset-vaihtaisivat-osia

• Anonyymi00024

Botti popsinut? ”Mieluummin olisin syövän ottanut” .

• Anonyymi00027

Kun katsoo keskusteluja mitkä saavat palstalla olla rauhassa, niin siellä on monivitamiineista, luksus hotellista, medusa, umk, olen lyhyt, palstapersulooserit, tapaus hedman. Siis kaikenlaista ihan laidasta laitaan.

Mikä näitä nyt poistettuja keskusteluja yhdistää on se että niissä esiintyvät sanat "mies" ja "nainen", ja tämä on nykyään KIELETTYÄ, kaiken tulee olla sukupuolineutraalia harmaata massaa. Minkäänlaisia eroja sukupuolten välillä ei saa esiintyä eikä niitä saa käsitellä eikä kommentoida. Mutta kuitenkin feminiinisiä aiheita saa palstalla esiintyä, se ei jostain syystä ole kiellettyä, nimittäin kun se on "positiivista syrjintää", siis ihan ok.

• Anonyymi00029

Eihän Suomi eroa Venäjästä oikeastaan mitenkään. Samanlaista sensuuria ja korruptiota täälläkin on.

• Anonyymi00030

Mutta täällä pitää olla aiheesta hiljaa.... kun keskutelut sensuroidaan pois... Venäjällä kaikki tietää mitä on meneillään, täällä se tapahtuu salaisuudessa.

• Anonyymi00032

Ei ole poistot puolueettomia ei. No matkailu avartaa sanotaan, paitsi ei täällä missä tykätään kiertää samaa kehää, edes kiertosuunta ei vaihdu :)

• Anonyymi00033

...jatkona perään copilotin yhteenveto ylläolevasta kommentista niille joille jutunjuuri ei muuten aukea:
        🧠 Kokonaismerkitys
        Kommentti on sarkastinen ja metaforinen kritiikki foorumin moderointia kohtaan.
        Se ei hyökkää ketään yksittäistä käyttäjää vastaan, vaan kuvaa järjestelmää “paikalleen jämähtäneeksi”.
        Kokonaisuutena se viestii:

Poistot eivät ole tasapuolisia

Keskustelukulttuuri ei kehity

Sama kaava toistuu loputtomasti

Kirjoittaja suhtautuu tilanteeseen turhautuneen humoristisesti

Noinpa niin, lähden tästä nauttimaan oululaisista ykkösrinkeleista kahvin kera :)

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

...jatkona perään copilotin yhteenveto ylläolevasta kommentista niille joille jutunjuuri ei muuten aukea:
        🧠 Kokonaismerkitys
        Kommentti on sarkastinen ja metaforinen kritiikki foorumin moderointia kohtaan.
        Se ei hyökkää ketään yksittäistä käyttäjää vastaan, vaan kuvaa järjestelmää “paikalleen jämähtäneeksi”.
        Kokonaisuutena se viestii:

Poistot eivät ole tasapuolisia

Keskustelukulttuuri ei kehity

Sama kaava toistuu loputtomasti

Kirjoittaja suhtautuu tilanteeseen turhautuneen humoristisesti

Noinpa niin, lähden tästä nauttimaan oululaisista ykkösrinkeleista kahvin kera :)

..niin vielä, hyvä sanottavaa rinkeleistä ei ole vielä tähän asti ollut mutta ytarkemmin ajateltuna tasalaatuisuus on erinomaisella tasolla, rouskis

• Anonyymi00034

Jos keskutelu on liian hyvää eikä sisäpiiriläisten keskinäistä chattailyä niin silloin häviää. Pitkät ja mietityt keskustelut oli argumentteineen, mutta niin vain poistettiin.

• Koetko itsesi ulkopuoliseksi? Ei täällä ole mitään sisäpiiriä. Itse ainakin toivon, että ihan kaikki asialliset kirjoittajat ottavat osaa keskusteluun.

• Anonyymi00045
        Mu5tasydän kirjoitti:

Koetko itsesi ulkopuoliseksi? Ei täällä ole mitään sisäpiiriä. Itse ainakin toivon, että ihan kaikki asialliset kirjoittajat ottavat osaa keskusteluun.

minä taas toivon että palstan sisäpiiri avaisi omat ketjunsa missä jankkaisivat omia päivittäisiä asioitaan sydämensä kyllyydestä, eikä muiden tarvisi niitä lukea ikinä. sitä minä toivon. (ja tietysti toivon sitä ettei pitkiä ketjuja poistettaisi joihin ihmiset ovat vaivalla kirjoittaneet järkeviä ja perusteltuja mielipiteitään).

• Anonyymi00045 kirjoitti:

minä taas toivon että palstan sisäpiiri avaisi omat ketjunsa missä jankkaisivat omia päivittäisiä asioitaan sydämensä kyllyydestä, eikä muiden tarvisi niitä lukea ikinä. sitä minä toivon. (ja tietysti toivon sitä ettei pitkiä ketjuja poistettaisi joihin ihmiset ovat vaivalla kirjoittaneet järkeviä ja perusteltuja mielipiteitään).

Ymmärrän harmituksen, kun pitkätkin kommentit poistetaan. Eiköhän tänne monenlaiset kirjoittajat silti mahdu. Ikävää, että koet täällä olevan sisäpiirin.

• Anonyymi00054

Nyt tästäkin keskustelusta poistetaan kommentteja missä ilmiannetaan poistettua ketjuja. Minulle riittää nyt tämmöinen. Ei ole mitään järkeä enää.

• Anonyymi00055

Mutta tälläinen saa olla viikosta toiseen:"Ulkonaliikkumiskielto miehille klo 18 jälkeen"

Se saa olla ja pysyä koska se on oikeaa hyväksyttyä politiikkaa ja "positiivista syrjintää".

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      138
      2368
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      69
      2280
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      66
      1959
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      74
      1654
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      104
      1523
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1498
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1391
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1244
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe