Koltta Holo ei koske samat säännöt, kun minun Holon miestäni Holoa

Anonyymi-ap

Mieheni Holo voi lukea tästä, että :

Utsjoen kuntaan ET MENE TÖIHIN ETKÄ AUTTAMAAN!!!

Saariselälle ET MENE TÖIHIN ETKÄ AUTTAMAAN!!!!

Kouluihin ET MENE TÖIHIN ETKÄ AUTTAMAAN!!!!

Kunnantalolle ET MENE TÖIHIN ETKÄ AUTTAMAAN!!!

PIKKU-PETSAMOON JA KEVÄJÄRVELLE ET MENE TÖIHIN ETKÄ AUTTAMAAN!!!

Holo voi poliisina partioida vaikka tätä aluetta missä minä asun niin EI VARMASTI LOUKKAA KENENKÄÄN KUNNIOITA!
Lääkärinä voi hoitaa meitä jotka asutaan tässä, mutta ei Saajonperän asukkaita, koska ei he kuuluu tähän meidän vanhaan ja alkuperäiseen alueeseen.

Saajonperäntie on TEOLLISUUSALUETTA, mutta tie menee vain meidän asutusalueen läpi!

Kyllä teollisuusalueellakin voi ihmisiä asua ja heillä on velvollisuus itsellä ottaa selvää, että onko tontti:
Asutusalueella
Teollisuusalueella
Koltta-alueella
Saamelaisten ikimetsissä
Saamelaisten SEITALLA.

SEITATIE jo nimenäkin kertoo, että kyseessä on SAAMELAISTEN VANHA SEITA.

KAUNISPÄÄ ON MYÖS SAAMELAISTEN VANHA SEITA.

Kaunispäälle Holo et mene enään,koska sekin on kirottu SEITA koska minä kävin siellä töissä ja se oli KUNNIAN LOUKKAUS!

Ainut hyvä asia on se, että INARIN SAAMELAISET eivät sentään lähteneet vaatimaan kunnioita meiltä vaan he ovat suurin osan Yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia TURISTIEN KANSSA!

3

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehti vielä toinenkin minun isäni isän työnantaja kuolla jolle hän oli aikoinaan ajamassa autoa.

Minä kuulin hänen nimen ja sanoin, että : Vaarihan ajo hänen autoa aikoinaan.
      Isäni naurahti sekä sanoi, että : Kyllä hän oli töissä hänellä.

Minkäs teet jos nämä kaikki ovat KUNNIATTOMIA PASKOJA JOTKA LIITTYVÄT IVALOON JA MINUN ELÄMÄÄN!

Kyllä minä mielellään KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKILAAN, koska samainen vaari kuljetti ruokaa Riutulaan sekä Toivoniemeen ja NUOKIN AJOT OVAT OLLEET KUNNIAN LOUKKAUKSIA TOIVONIEMESSÄ ASUNEIDEN MIELESTÄ!

Yhdenvertaisuuslain mukaan riittä, että YKS ON SITÄ MIELTÄ, koska HÄN EDUSTAA KAIKKIA!

AUTO ON IVALOSTA LÄHTENYT VIEMÄÄN RUOKAA TOIVONIEMEEN KUNNIALLISKOTIIN JOSSA ASUI MYÖS KUNNAN VANHUKSIA EIKÄ VAIN HEITÄ JOITA KUTSUTTIIN HUUTOLAISIKSI.

• Anonyymi00002

Muistat sitten MIEHENI HOLO, että HOITAJILLE PITÄÄ MAKSAA PALKKAA, mutta VANHUKSILLE EI SAA VIEDÄ RUOKAA, KOSKA SEKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ!

Minä olin sentään ylpeä, koska vaarini oli vienyt ruokaa heille, mutta tuskin olis vienyt jos olis tiennyt tehneensä noin TÖRKEÄN TEON JA HÄPÄISSYT KAIKKI JOTKA ON HAUDATTU SUOMEN HAUTAUSMAILLE!

Onneksi VAARINI OLI SENTÄÄN KOVA TYÖMIES JONKA AIKA MONI TÄSSÄKIN KYLÄSSÄ MUISTAA!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Muistat sitten MIEHENI HOLO, että HOITAJILLE PITÄÄ MAKSAA PALKKAA, mutta VANHUKSILLE EI SAA VIEDÄ RUOKAA, KOSKA SEKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ!

Minä olin sentään ylpeä, koska vaarini oli vienyt ruokaa heille, mutta tuskin olis vienyt jos olis tiennyt tehneensä noin TÖRKEÄN TEON JA HÄPÄISSYT KAIKKI JOTKA ON HAUDATTU SUOMEN HAUTAUSMAILLE!

Onneksi VAARINI OLI SENTÄÄN KOVA TYÖMIES JONKA AIKA MONI TÄSSÄKIN KYLÄSSÄ MUISTAA!

Minä olin viemässä yksin Joulu kynttilöitä haudoille.
        Olin isän vanhempien haudalla ja seisoin sillä puolella hautaa mihin vaari oli haudattu.
        Minä kyykyssä siinä vieressä ja sytyttelin sammuneita kynttilöitä myös. Ihan niin, kuin joku olis tönässyt ja roikuin kivessä, että en rojahda haudan päälle.
        Pääsin ylös ja aloin katsomaan, että mitä minun pitää huomata, koska viesti tulee niin vahvasti.
        Vaarini oli kuollut minun nimipäivänä.
        Minä olin Enkeli sekä Panostajana tuolloin ja minä halusin käydä yksin haudoilla antamassa KUNNIAA HEILLE SEKÄ KIITOSTA OMALLA TAVALLANI.

Lähdettiin Ruotsissa käymään tuon jälkeen ja siellä annoin kunniaa myös heille ja kiitosta omalla tavallani.

He olivat ihmisiä jotka liittyivät minun elämään ja kyseessä on RAKKAIDEN IHMISTEN MUISTAMINEN.

Olin 50vuotta käynyt Ivalon hautausmaalla suvun haudoilla ja minä ilmoitin, että : Minä olen 50vuotta hoitanut velvollisuuteni suvun haudoilla joten kenen SUKUJA NUO OIKEIN TUTKII, koska HAUDAT ON LAITTAMATTA, mutta on heillä KOMIAT SUVUT!

Sanon aina, että : Käykää Inarin vanhalla hautuumaalla ämmin haudalla kanssa.
        He kysyy minulta, että : Kuka Ämmi on?
        Minä vastaan, että : Mummon äiti eli minun äitini mummo.
        Sen jälkeen minä piirrän paperille kartan ja laitan siihen ruksin ja sanon, että : Se hauta on jossain tässä ja kivi on pieni, mutta siinä kasvaa jäkälää tai sammalta päällä, mutta kyllä se löytyy kun jaksaa vain kaivaa!

Ehkä minä ens kesänä käyn kaivamassa sen NOSTALGISEN HAUTAKIVEN ESILLE niin näette, että ihan varmasti olen VANHOJA INARIN KUNNAN SUKUJA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      362
      3898
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      252
      3081
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      67
      2523
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      1757
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1570
    6. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1560
    7. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1513
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1109
    9. 61
      1022
    10. 94
      988
    Aihe